Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Heey meiden,

vanmiddag bij de gyn geweest, wederom een echo en natuurlijk hetzelfde te zien. Ze vroeg wat ik wilde. Het schijnt sowieso dat je toch gecuretteerd wordt, ook als je een bloeding heb gehad. Dit omdat er vaak nog wat blijft zitten.

Volgende week donderdag word ik dus geholpen. Ik zie er op zich niet tegen op, maar wel voor de narcose ben ik toch wel bang…

Verder gaat alles goed met mij, en jullie verdienen een dikke knuffel!

Hoi meiden,

Janine: ik kan me voorstellen dat je het best eng vindt hoor. En wat een opgaaf om nu nog tot donderdag te wachten. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat je er wat aan hebt om hier je hart te luchten. Je bent een kanjer meis!!!

Mouse: balen zeg, dat de gyn je voor je gevoel zo aan je lot overlaat. 2 jaar wachten is ook niet niks!! Ik ga heel hard hopen dat het toch in de komende 3 maanden gaat lukken, geef de hoop nog niet op hè. Bij mij en Woezel ging het net zo… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kaat: nou, ik vind dat je al redelijk bij bent hoor. Gezellig, nog zo’n kletsmiep erbij :mrgreen:

Bagheera: wat vervelend meis. Maar gelukkig zijn ze er wel op tijd bij. En als je vragen te binnen schieten, schrijf ze desnoods gewoon op hè. Dan kun je het allemaal aan de VK vragen maandag. En rustig aan met de harde buiken hè (ik weet hoe moeilijk dat is :wink: ).

Jippie: ik hoop dat het allemaal gelukt is met de verhuizing en dat je snel weer mee komt kletsen. Dikke kus!!!

Woezeltje: hoe was de djembé?? Heeft Joepie lekker meegetrommeld??

Wienie: ben ook benieuwd of je je eisprong al hebt gevoeld…

Hier gaat het redelijk. Gisteren en vandaag weer gewerkt en helaas toch ook weer veel last van harde buiken en pijn in mijn rug. Maar Frummel heeft er gelukkig weinig last van, want die trappelt vrolijk door. Verder gaan we morgen de babykamer waarschijnlijk ophalen en hopelijk zondag in elkaar zetten (ik weet het Woezel, lekker eigenwijs hè). Spannend dus…

Nou meiden, fijn weekend allemaal!!!

Liefs Angeltje

hallo meiden,

Janine, jeetje wat ben jij sterk zeg. Ik vind echt dat je hier heel goed mee omgaat. :thumbup:

Heel veel sterkte bij de curretage volgende week en je mag hier altijd even flink komen janken hoor. Schriftelijk dan he!

:-

Mouse, ik kan me voorstellen dat je onwijs baalt dat ze je zo makkelijk naar huis sturen. Je wilt eigenlijk door naar een nieuwe stap en nieuwe kansen he?!

Ik hoop dat je je erbij neer kan leggen en dat er misschien toch nog iets heel moois uit die drie maanden voort komt! :pray:

Jippie, hoe is de verhuizing gegaan.

Meiden ik houdt het even hierbij. Reageer snel op de anderen maar moet nu rennen!

Dikke :-
voor allemaal.

Liefs Egni

Janine: Dus volgende week donderdag word je geholpen? Sterkte meis! De ingreep valt erg mee. Ik was toen ook alleen zo bang voor de OK en de narcose, het wakker worden enz… was nog nooit in het ziekenhuis geweest voor opname… Moet jij dan ook de dag van te voren opgenomen worden?

Ik mocht vrij snel na de curettage weer naar huis. Lichamelijk valt het dus wel mee (tenminste bij mij, ook wat bloedingen betreft, ik had wel veel buikpijn), maar emotioneel kwam het bij mij pas echt los na de curettage. Net of je daarna echt gaat verwerken!

Lieve schat, ik denk aan je!!! :hug: Je klinkt zo sterk! En het is logisch dat je bij de mei mama’s niet meer meeschrijft, dat is wel erg confronterend!!

Jippie: succes met verhuizen meid!!! Hopelijk ben je snel weer online!

Bagheera: jeetje meis… dus de bacterie zit ook in de blaas… Wat een tegenvaller!! Ik hoop echt dat het op deze manier opgelost kan worden en dat beebje er verder geen last van zal hebben!!

Kaat en Mouse: nee, we hebben de babykamer nog niet… Was nogal een tegenvaller van de week, maar om een lang verhaal kort te maken: als het goed is komt hij volgende week…

Mouse: lieve meid, wat erg dat je nu weer 3 maanden door moet gaan! :frowning: Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer weet!! Je bent idd al 2 jaar bezig en dan zijn 3 maanden weer een enorme tegenvaller!! Ik hoop zo dat het snel goed komt, gun het je echt ontzettend!!! :hug: :-*

Angeltje: djembé was erg leuk! Onder het trommelen was Joepie erg rustig, maar daarna des te drukker… hahaha. Het was erg gezellig!

Rustig aan doen hoor met je harde buiken en de rug!! Denk erom :naughty: !!!

Groot gelijk dat je de kamer gaat halen… als hij eenmaal binnen is bij de babyzaak wil je hem toch hebben he!!! :wink: Hopelijk hebben wij volgende week ook geluk… zucht…

Hier verder alles okee. Buikpijn en harde buiken blijven, maar ik kan het nu wat beter handelen.

Vandaag afdelingsuitje gehad. Zoals aangegeven djembé gedaan. Erg leuk, echt aan te bevelen!! We hebben zoveel lol gehad! Daarna heerlijk buffet, dus buikje is weer rond!

Liefs Woezeltje

Hoi allemaal,

Het is alweer weekend! Onvoorstelbaar hoe snel de weken gaan, over 2 weken heb ik alweer herfstvakantie! De tijd vliegt en dat is natuurlijk een goed teken!

Janine, enorm knap, hoe je nu al kan denken…het moet toch wel heel heftig zijn. Maar zoals je het beswchrijft en zelf eigenlijk al zegt, in dit geval is het misschien maar beter zo, hoe erg dat ook klinkt, maar wat het anders was geworden…jeetje. hou je taai he!!!

jippie, je leest dit denk ik niet meer, maar dan wens ik je toch een hele fijne vakantie!!!

bagheera, jee dat gedoetje bij jou is ook erg vervelend…maar ikbergijp dat als je dat antibioticum krijgt dat er dan verder geenh " schade" kan ontstsaan? Veel sterkte hoor en probeer maar zoveel mogelijk te genieten!

kaat welkom, ik heb een tijdje beetje meegeschreven op het topic diagnose pco waar jij ook schreef, dus ik ken je wel beetje! wordt jij ook zo depri van provera? Ik wel altijd, chagrijnig enzo, van clomid juist heel vrolijk en hyper, voel ik me net tijgetje…poink poink! nog even geduld dus voordat je weer aan clomid kan. hoeveelste ronde cd wordt dat dan voor jou? en welke dosis?

mouse, balen zeg, nog 3 maanden wachten, ik bergijp je heel goed! Maar misschien proberen ze wel dit omdat er ook kans is dat dat helpt? Anders zouden ze dat toch niet zomaar zeggen? Bedenk wel, dat is wat ik merk, de stapjes hogerop gaan heel snel en dan zit je ook snel aan de top. Dus misschien kan je daaraan denken, dat je nu nog mogelijkheden hebt! Keep on smiling!

angeltje, leuk zeg dat de kamer er is! Lijkt me zo leuk om mee bezig te zijn (stiekem weten wij al hoe we het gaan inrichten…dus nu die baby nog ontstaan!) is het een groot of klein kamertje en hoe ziet het eruit?

woezeltje, djembee lijkt me erg leuk! en hopelijk komt jullie kamertje ook snel!

Zo, nu even het ikke nieuws! We doen flink ons best, voor de zekerheid ook maar mooi keertje extra gedaan hihi. Ik heb gister en vandaag wel wat krampjes achig iets gehad onder in mijn buik (je moet toch dingen voelen onder in je buik? Ik heb nooit ongi buikpijn, alleen rugpijn) maar dat dat een eisprong was? Op welke hoogte voelen jullie dat? Nee dat kan ik niet zeker zeggen, ik voelde verder niks bijzonders. Dus het zal wel niet. En nu maar wachten…ik vind het deze keer wel heel spannend hoor, net of ik nu eens echt een kans heb! Heb er heel veel hoop op, maar andere kant, het zal echt niet in 1 keer raakj zijn dus ben er ook wel weer vrij nuchter onder.

Wel schattig, mijn liefie is er nu toch ook wel iets meer mee bezig, zo van na het klussen “en is het raak, hup …pietje(noemt ie onze naam) zwemmen!”. schattig he? in het begin van de mm kon ik namelijk wat minder mijn gevoel aan m kwijt(had al genoeg andere problemen aan zijn hoofd) , dus vind het heel fijn dat ie zo meeleeft

Maar goed, zoals de gyn zei woe don, dan zou ik 11 of 12 okt NIET ongi moeten worden…we shall see!!!

Met al dat wachetn is het maar goed dat de tijd vliegt! Daarom zoek ik maar veel afleiding!

Tot snel dames!

Liefs wienie

Hihhi, Wienie…

Wij gaan wel op een heeeele erg lange vakantie, we zijn namelijk aan het verhuizen! :mrgreen:

Janine: Alvast heel erg veel sterkte voor donderdag. Vanaf vandaag kan ik niet meer online komen,vandaar.

Ik blijf aan je denken, en ik vind je een topmeid! Hele dikke knuf! :-*

Iedereen een fijn weekend en ik hoop dat ik zo snel mogelijk in ons nieuwe huis online ben. Ik zit nu nog even in ons oude huis, op de vloer in een lege woonkamer. :lol: We zijn nu bezig met schoonmaken, dingetjes opruimen en maandagochtend moeten we de sleutel inleveren.

Succes iedereen & hopelijk tot snel!

Liefs,

Jippie

Wienie, niet iedereen voel haar eisprong hoor. Ik voel juist weer erg veel. Heb altijd een dag of 4 last aan 1 kant van mijn onderbuik.

Maar wat je hebt gevoeld kan best hoor!

Het zou echt super zijn als het nu in een keer lukt. Ik duim voor je :thumbup:

Wat leuk dat je mannetje zo meeleeft! Hoop dat het snel raak is voor jullie!

hey woezel, fijn dat je nu wat beter met je harde buiken omgaat en dat je zo’n leuk feestje hebt gehad!!

Maar wat jammer nou dat je babykamer er nog niet is, wil hem graag zien hoor!

Marr, hoe is het met je??

met mij gaat het :thumbup: zit nu op dag 9 dus binnenkort weer klussen!

ondanks dat ik nog maar twee maanden aan de clomid mag voel ik me goed en wacht ik rustig af wat er dan komen gaat.

Vandaag is mijn oma jarig en gaan we straks met de hele fam. uit eten.

morgen eindelijk een rustig dagje. Ga lekker uitslapen en luieren!

Fijn weekend allemaal!

Egni

ik voel mijn eisprong ook altijd!!!

ondanks het klussen nog geen resultaat :oops: :oops:

k ga denk ik niet naar de huisarts… die onderzoeken lijken me beetje vreselijk

Hey meiden,

Sorry dat ik een paar daagjes niet gereageerd heb!!!

Heb een drukke week achter de rug en 's avonds had ik niet de puf te komen typen, maar ben er weer heur :wink:

Janine: Allereerst wil ik even benadrukken hoe ontzettend sterk en moedig ik je vind! Ik heb echt bewondering voor hoe jij ermee omgaat.

Ik kan me voorstellen dat je tegen donderdag op ziet, het is ook niet niks, ik krijg steeds zo’n verdrietig gevoel bij wat er jullie is overkomen. Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen meis :hug:

Egni: Jij klinkt gelukkig ook weer positief :-* Ik hoop echt dat je binnen 2 maand zwanger bent, het liefst deze maand natuurlijk :kaars:

Jippie: Veel succes met alles!!! Hopelijk verloopt de verhuizing spoedig en ben je snel lekker op je plek in het nieuwe huis!!

Wienie: Hey ik zie dat wij dezelfde NOD hebben. Die van mij is ook zo rond 11-10. Kunnen we samen aftellen :wink: Fijn dat je vriend zo betrokken is trouwens, mannen voelen ook veel, alleen uiten zich moeilijker. Mijn ervaring tenminste… Succes met wachten!!

Mouse: Jeetje nu dus weer 3 maand zelf proberen. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt. Hoop echt dat het binnen deze 3 maand gaat lukken meid!!

Angeltje: Wel rustig aan doen he als je mee gaat helpen!! Echt leuk dat de babykamer in aantocht is. Wel foto’tjes laten zien he :mrgreen:

En verder rustig aan met je harde buiken :-*

Woezeltje: Fijn dat je de harde buiken wat beter kunt handelen. En dat afdelingsuitje klinkt erg geslaagd :thumbup:

Bagheera: Hopelijk heb je geen last meer van bloedneuzen. Heb je de VK al te pakken kunnen krijgen inmiddels??

Dinsdag heb ik de Pregnyl gezet en op de controle vrijdagmorgen was de follikel inderdaad gesprongen! Ik heb zo’n ‘shot’ Pregnyl gehad dat ik me haast zwanger voel. (voor zover ik me kan indenken hoe dat voelt natuurlijk haha :wink: ) Mijn baarmoederslijmvlies is nog nooit zo mooi dik geweest na een eisprong dus het lijkt de goede kant op te gaan. Moet maandag, donderdag en de maandag erna progesteron laten prikken (ben een levend speldenkussentje vlgs m’n gyn :mrgreen: ) en dan kan ik 10 oktober bellen voor de uitslagen. Aan de hand daarvan wil m’n gyn kijken of ik nog een ronde met clomid doorkan of dat we toch overgaan op puregon. 11-10 is m’n NOD!!

Een collega’tje van mij kwam me donderdag trouwens vertellen dat ze 11 weken zwanger is. Ze heeft ook in de mmm gezeten en ik ben een van de eersten die het nu weet, zelfs haar ouders nog niet. Ben echt blij voor haar, voelde totaal geen jaloezie ofzo daar ben ik zo blij om!! Heb gezegd dat ik hoop haar gauw te morgen volgen! En dat hoop ik ook echt zooooo!!!

Tot gauw meiden!!

Liefs,

Mar

Hallo!

Mouse, wat balen zeg, 3 mnd wachten… Dat laatste woord wilde ik juist verbannen uit m’n woordenboek. Meid, ik hoop dat je de 3 mnd niet uit hoeft te zitten…

Janine, je bent echt zo moedig. Als mij hetzelfde zou overkomen, hoop ik zo sterk te zijn als jij. Ik zal donderdag aan je denken, moge alles goed aflopen.

Angeltje, veel sterkte met je rug en de harde buiken. Tis maar goed dat Frummel lekker doordoet! Hoe is 't kamertje??

Woezeltje, jammer van 't kamertje. Hopelijk staat ie volgende week te pronken in je huis! Leuk dat je genoten hebt van 't uitje!!! :thumbup:

Wienie, ja, idd! Ik ken je ook nog wel hoor :wink: Leuk dat we hier elkaar weer treffen! Ik zit nu op de 150mg dosis clomid. Maar voor m’n gevoel is dit echt de tijd uitzitten, heb er niet zoveel vertrouwen in als de vorige dosis. Van provera heb ik niet zo gek veel last, alleen opvliegers, vooral 's avonds. Van de clomid kan ik ook niet zeggen dat 't bijwerkingen had. Mss dat 't daarom ook niet echt aansloeg :?

Ik kan me goed voorstellen dat je nu 't gevoel hebt dat je weer 'n kans krijgt. Denk dat wij hier idem dito reageren, je word er wel “jubelig” (zenuwachtig in 'n positieve, maar hyper-manier, snappie?) van he! haha

Ik hoop voor je dat je niet ongi wordt!!!

Jippie, spannnnuuuundddd… Hopelijk zien we je gauw weer hier en kun je ons vertellen hoe geweldig jullie nieuwe toko is!!!

Egni, hopelijk brengt deze ronde je goed nieuws… Klus ze! :wink:

En geniet van 't etentje, uiteraard!!

Trouwring, onderzoeken vreselijk? Sja, je kunt ook doorklussen zonder resultaat tot je 'n ons weegt als je geen eisprong hebt (zoals bij mij 't geval… en meerdere hier). Zolang je dat niet weet, kun je er ook niets aan doen. En ik vind de onderzoeken 100% meevallen tot nu toe!

Mar, wat spannend!!! ik hoop ook voor jou voor 'n goede 11/10!!

Liefs,

Kaat

Hai hai meiden,

Nogmaals: jullie zijn lief!!

Mar, hopelijk heb je genoeg aan 1 keer een shot!! Ik duim voor je!

Wienie, wat een leuk verhaal van Pietje! Grote glimlach hier want het is o zo herkenbaar! :slight_smile:

Angeltje en Woezeltje, vervelend zeg van die harde buiken! Gelukkig is het voor een goed doel!

Zat ik gisteren bij mijn buurvrouw (zit een huis tussen dus niet de officielen buur-buurvrouw), zat ze te vertellen dat mensen aan haar vroegen hoe het met mij gaat.

Daar heb ik dus zo een ontzettende HEKEL aan. Bel dan even aan en vraag hoe het met me is. Ik ben niet gehandicapt ofzo. Ze zijn zeker bang dat ik in tranen uitbarst of zo iets!!

Gisteren naar de juwelier geweest. Voor mijn verjaardag heb ik een mooi bedelarmbandje uitgezocht waar 2 hartjes aanhangen. Voor mij heeft dat toch een emotionele waarde, ook al waren het nog kikkervisjes.

Verder heb ik al het eea weggegooit, waaronder een dagboek. Ik was al flink aan het schrijven, maar om deze periode af te sluiten heb ik het gewoon weg gedaan, ik draag liever een symbolische armband bij me dan dat ik elke keer weer geconfronteerd wordt met dat soort dingen. Hopelijk begrijpen jullie dat…

Hoe zit het trouwens met de meeting, ik hoor er niemand meer over. Het gaat toch nog wel door??

Janine: mooi hoor, 2 hartjes symbolisch aan een armbandje! Zeker heeft dat veel meer waarde voor je!!! Hoe gaat het nu met je?

En ja hoor, de meeting gaat gewoon door 15 oktober!!! Die zeggen we echt niet meer af!!!

Mar: super dat het slijmvlies e.d. helemaal goed was!!! Ik ga echt ontzettend hard voor je duimen!!! :thumbup: :pray: :kaars:

En wat lief hoe je gereageerd hebt op je collega!! Knap van je hoor!!

Egni: je klinkt goed meis! Ik hoop ook echt dat je je zo voelt!!! Klus ze en ook voor jou hoop ik op een hele goede maand!!! :kaars:

Jippie; hopelijk tot snel ja!!! Ik hoop dat je er nog wel aan denkt dat je naar de meeting komt 15 oktober!!! :mrgreen:

Wienie: ook voor jou hoop ik dat je 11 oktober niet ongi gaat worden!! :kaars: Lief hoe je hubbie er mee omgaat!! Dat voelt toch prettig!

De etentjes e.d. waren gezellig!! Ook djembé was super, enorm veel lol gehad!!

Gister van een krukje gevallen… daar ben ik echt wel even van overstuur geweest! Dat is de hele zwangerschap al mijn angst geweest: vallen! Gelukkig was het maar een laag krukje, dus ik viel niet zo hard op mijn kont, maar toch… De hele avond super veel harde buiken gehad en buikpijn: van de schrik natuurlijk… Nu gaat het gelukkig wel weer.

Liefs Woezeltje

He Woezeltje, hopelijk voel je je weer wat beter!! Kan me voorstellen dat het schrikken is als je valt, ondanks dat het maar van een kleine hoogte was je wordt er toch onzeker van lijkt me.

Janine: Mensen weten vaak niet hoe ze om moeten gaan met verlies en uit angst voor een verkeerde reactie vragen ze indirect hoe het met je gaat. Kan me goed voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt, het is echt niet leuk.

Wat een mooi aandenken zeg dat armbandje. Ik weet ook zeker dat jullie :vlinder: :vlinder: over jullie waken, hoe klein ze ook waren :-*

En ik snap ook goed dat je je dagboek en andere spulletjes weg hebt gedaan, de confrontatie telkens weer maakt het denk ik nog moeilijker. Denk je wel een beetje aan jezelf??

En de meeting gaat natuurlijk gewoon door! Het viel mij ook wel al op dat er minder geschreven is, maar heb er echt onwijs veel zin in hoor!!!

Kaat: Hoe is het met jou?

Liefs

Mar

Zo, nog even een lekker maskertje, en om mijn tijd even te besteden nog even gezellig hier kletsen! Heb net eerste aflevering de gouden kooi gezien. Lachen! Maar welke gek laat zijn kids een jaar alleen…ik zou dat echt niet kunnen hoor!

Hoe is t met iedereen? Hier wel oké. Heb geen idee of ik mijn ei gevoeld heb. Ben ook vrij nuchter nu, zo van zal wel niks zijn, maar aan de andere kant zijn we er wel allebei over aan t fantaseren.

Voel sinds het weekend steeds soort steekjes, krampjes onder in buik, dacht misschien wel van ei, maar heb t aan allebei de kanten. En mijn tepels zijn gevoelig, en dat heb ik echt nooit. Zou dat een nawee van een ei kunnen zijn? Of bijwerking van clomid? Ik ga ervanuit dat ik niks voel en niet zwnager ben, dan valt t zeker mee. Zelfs als ik ongi wordt dan is dat op zich al een goed teken, want dan heb ik wel een goede eisprong gehad. Nog dag of 10 wachten, dan weet ik het!

Nu even naar julllie.

jippie, klopt! Ik had wel in mijn hoofd verhuizing hangen, maar ook vakantie…mmm hoe dat kan? Maar dan heel veel succes met de verhuizing hoor!

Egni, en lekker geluierd? Je hebt zin in het klussen lees ik?! Hebben jullie niet een beetje het moet gevoel, zo van nu, anders lopen we kansen mis als je dan net even geen zin hebt of moe bent? Wie weet is het in de komende 2 maanden met clomid nog wle raak! Ik duim voor je!

mar, gezellig, samen spannend aftellen! Dan heb je het zeker vooral te druk gehad met klussen om hier te zijn hihi :wink:

Goed dat je blij was voor die collega, wel knap hor, want zelf wil je natuurlijk ook heel graag. Dus je voelt je zowat al zwanger haha! Maar buiten die shot enzo, voel je wel iets of niks? Ga voor jou ook super duimen!

kaatje, hyper ben ik idd, en was gister al zenuwachtig, zo van mag ik wel of geen wijn…hoe doen jullie dat? Voor de vruchtbaarheid is een wijntje niet zo goed, maar mijn ei is al geweest, en weet nog niks, dan mag ik toch wel een beetje wijntje…het valt al zo op als ik niks pak…zo lang ik het niet weet zou dat dan erg zijn? Ik pak nu al niks meer heb ik me voorgenomen, maar ik weet niet of dat ook echt zo slech is, omdat het nu toch nog niet met mijn bloed in contact zou staan…weten jullie het?

kaatje ik hoop dat de clomid iets doet voor je!

janine, ik denk dat mensen niet durven. Trek het je niet aan, ze denken wel aan je denk ik hoor! Wat mooi zo’n armband! Zo draag je altijd die herinnering bij je. Hou je taai! Je bent een kei!

Hoop dat je het niet vervelend vind nu hier ook te lezen over misschien wel zwanger enzo dat positieve, kan me voorstellen dat dat bij jou nu niet zo fijn voelt…ik leef met je mee!

woezeltje, gelukkig was t niet zo’n hoog krukje! Kan me voorstellen dat je schrikt, maar je beebje zit veilig in jouw buik, die zal het wel als golfje ervaren hebben. Gelukkig ben je weer wat bijgekomen van de schrik!

Ik las al ergens iets van een meeting, en dat ik ook welkom was, maar zo lang hoor ik er nog niet bij :oops: Maar, ik kan die dag ook niet helaas.

Zo mijn maskertje mag er weer af!

Tot snel weer, welterusten!

Knuf wienie

@wienie wrote:

mar, gezellig, samen spannend aftellen! Dan heb je het zeker vooral te druk gehad met klussen om hier te zijn hihi :wink:

:mrgreen:

Ik heb net als jij ook altijd gevoelige tepels na m’n ei. Toen ik nog geen pregnyl kreeg was het wel erger trouwens. Verder voel ik niet zoveel, maar vlgs mij kan dat ook nog niet. Wel last van beetje trekkend gevoel in mn buik, maar dat wijdt ik aan de pregnyl. Het is gewoon weer afwachten!! Ben ik alleen zo slecht in :wink:

Ik wist trouwens helemaal niet dat de gouden kooi al was begonnen. Is toch net zoiets als big brother, maar dan moeten ze er een jaar inzitten ofzo?? En als daar iemand in zit die z’n gezin een jaar in de steek laat vind ik dat best heavy :?

O ja je vraag mbt een wijntje drinken. In principe drink ik niets, misschien eens een enkel slokje van mn hub. Het zal vast nog geenschade aanrichten hoor, maar ik voel me altijd heel snel schuldig!! Jammer trouwens dat je de 15e niet kunt! Je was hoe dan ook welkom geweest hoor!!

Liefs

Mar

Hoi meiden,

Hier ben ik weer effies. Ben nu even bij mijn schoonouders, want in het nieuwe huis hebben we nog steeds geen telefoon/internetverbinding.

Natuurlijk ben ik de meeting niet vergeten, Woezel! Ik kom gewoon, hoorrr!

Daar maken we tijd voor, en ik heb er ook reuze veel zin in!

Ik hou het even kort deze keer, als jullie het niet erg vinden. Iedereen veel succes met alles en ik blijf aan jullie denken! Dikke knuf voor jullie allemaal! :-*

Liefs,

Jippie

Hoi meiden,

Jippie: jij ook veel succes en we denken ook aan jou hoor :-

Wienie: ik dronk nooit in mijn vruchtbare periode tot aan de ongi en at dan ook geen rauw vlees enzo omdat ik mezelf snel schuldig voelde (stel nou eens dat…). De een vindt dat je jezelf niet nu al vanalles moet ontzeggen en de ander voelt zich daar wel prettiger bij. Heel persoonlijk dus… Maar bedenk je ook dat er zat vrouwen zijn die niet eens weten dat ze zwanger zijn en nog vanalles eten/drinken. (aan mij heb je ook niet veel hè, lekker tegenstrijdig :mrgreen: ).

Mar:duimpjes draaien hoor, ik tel met je mee en hoop dat je je collegaatje mag volgen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Woezeltje: :-

Mouse: met jou alles goed, heb je al weer een beetje puf gevonden voor de komende ronde? :-*

Janine: heel mooi aandenken, dat armbandje. Zo zijn jullie :vlinder: :vlinder: toch altijd bij je!! En heel begrijpelijk dat je andere dingen weg hebt gedaan. Heel veel sterkte donderdag!!

Kaat: hoe is het met jou?

Egni: hoe is het met jou meis? En met je moeder?

Hier gaat het goed. Van het weekend heeft hub de baykamer opgehaald en in elkaar gezet. Er moet nog wel het e.e.a. afgewerkt worden en de aankleding en het badmeubel komen nog, maar het is nu al helemaal geweldig. Ik ben er al zo vaak even gaan zitten en probeer me voor te stellen hoe het straks zal zijn… (sorry meiden, ik hoop dat ik niemend pijn doe :cry: ).

Wat betreft de 15e, ik heb net bij het topic gezegd dat ik hubbie vanavond zal vragen een routebeschrijving te maken (aan mij hebben jullie namelijk niet veel :mrgreen: ) en deze zal ik in de loop van de week pb-en. Ik heb er echt zin in hoor!!!

Kaat, jij bent natuurlijk ook van harte welkom als je het leuk vindt hoor…

(als iedereen het er mee eens is :oops: )

Liefs Angeltje

Hoi meiden

mar, ik voel verder ook niks hoor, en denk zelfs dat ik ook niks ga voelen, al hoop ik dat. Maar wel fijn, dan zou die gevoelgheid wel kunnen duiden op een goed ei dan? Ik heb echt nooit last van mijn borsten, dus dit valt echt op. Hoe lang bleef dat dna altijd bij jou?

En ik wil in principe ook geen wijn, ben ook al snel bang dat het niet goed is. Maar aan de andere kiant, hoeveel mensen weten niet dat ze zwnager zijn en drinken gewoon door? Maar in principe voor mij geen drank, maar een paar slokjes wijn kan volgens mij echt geen kwaad.

Jippie, hoe gaat t met d everhuizing?

angeltje, lijkt me zo leuk, dat het echt ingericht wordt! Enne…rauw vlees heb ik wel laten staan, dat durf ik dan weer niet (maar dat valt ook niet zo op!)

Zo, nog 9 dagen wachten…wat ben ik hier slecht in…!

Ik reageer de volgende keer wel weer op iedereen, maar 'tis vroeg en ik moet zo naar mn werk.

Gisteren ben ik bij de VK geweest en ik moet de middagen stoppen met werken. Ik heb "maar"2 of 3 harde buiken per dag, maar toen ze hoorde dat ze gemiddeld 2 tot 3 uur lang duren, schrok ze wel.

Dus strakjes maar even met de leidinggevende praten. Verder was alles goed. Ik heb een hele berg vragen gesteld :mrgreen:

Aangezien ik die bacterie heb, moet ik dus inderdaad tijdens de bevalling aan het infuus. Misschien dat met 36 weken er nog een keer een kweek gemaakt moet worden om te zien of de bacterie weg is, maar helemaal verdwijnen zal hij niet meer. Ik ben zoals ze dat noemen “drager” en ook bij eventuele volgende zwangerschappen zal ik aan het infuus moeten.

Over 2 weekjes moet ik een gesprek met de gyn gaa nhebben zodattie weet wattie klaar moet leggen aan medicijn en spulletjes voor als de bevalling gaat beginnen.

Aangezien ik nogal een angsthaas ben, vroeg ik meteen wat er gebeurt als de bevalling sneller gaat dan die 4 uur die het infuus in moet werken.

Dan moeten de beeb en ik langer in het ziekenhuis blijven zodat ze de beeb kunnen observeren of ze besmet is geraakt en krijgt ze anti bioticum.

Pff een heel verhaal, sorry. De volgende keer reageer ik wel weer op iedereen persoonlijk.

Hoihoi,

Bagheera, jee, jij ook al zo’n last van harde buiken! Hoop dat je leidinggevende het goed heeft opgepakt. Wat een toestand met die bacterie. Gelukkig heb je je vragen kunnen stellen.

Angeltje, gaaf hè als het kamertje er eenmaal is! Ik had dat ook, zitten, kijken, de kleertjes weer uit de kast. Zo herkenbaar!

Woezel, fijn dat het goed gaat met de beeb.

Janine, wat een mooi aandenken. Ik kan me voorstellen dat dat beter voelt dan het bewaren van andere zaken.

Egni, tja, ik kon mezelf ook helemaal gek maken in die wachtweken.

Kaat, wat mij betreft welkom hoor op de meeting!

Wienie, hoe gaat ie?

Jippie, alle dozen al uitgepakt??

Mar, spannend hè dat wachten, hoop dat het deze keer goed gaat!

Nou ben weer opgekrabbeld. Had vrijdag echt even een baaldag, maar daarna ging het wel weer. Heb nu ook zoiets van de komende maanden even geen testen, niet tempen, we zien wel. Nog een paar dagen en dan lekker een weekje naar Portugal end aarna de meeting!!! BEn zo benieuwd. Volgens mij werd er niet meer over geschreven omdat het helemaal rond was. Dat was voor mij iig eenr eden om dat topicje te laten voor wat het is. Janine, wil je nog carpoolen, dan moeten we even adressen pb-en en kijken hoe laat we vertrekken.

Groet, Mosue