Bah Janine, wat vreselijk…
Meid, veel sterkte dezer dagen :kaars:
Liefs,
Kaat
Oooh Janine jeetje wat erg!!!
Je ging er net een beetje van genieten en nu dit.
Ik vind het heel erg voor je!
Heel veel sterkte!!!
Dikke :-* en knuffel van mij!
Egni
Lieve Janine,
Jeetje meid, wat vreselijk! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, dit had echt niemand verwacht. Ik had zelfs de hoop een klein beetje dat er in het tweede ringetje vandaag ook een hartje te zien zou zijn. En dan kom je met zulk nieuws. En dan ook nog iets heel zeldzaams, dat jullie dit nou weer moet overkomen. :wall: Ik heb er geen woorden voor, dit gun je niemand! Het enige wat ik kan doen is jullie ontzettend veel sterkte toewensen! Ik denk aan jullie, meid! Een hele dikke knuf! :-* :hug:
Liefs,
Jippie
O wat vreselijk om te horen Janine Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik kan niets bedenken vind het zo erg.
Meid, heel veel sterkte met verwerken en logisch dat je even niet aan werken wilt denken nu. Neem de tijd, we zijn er voor je :kaars: :hug:
Dikke knuffel,
Mar
Lieve meiden,
bedankt voor jullie lieve woorden.
Het doet me goed om dat te lezen. Ik praat er veel over en dat helpt gelukkig ook.
Misschien heel raar, maar voor mij is het een schale troost dat als de zwangerschap toch door zou zetten het een hele zware zou worden. 1 op de 10 zwangerschappen gaan goed bij deze gevallen.
Dus hier kan je gewoon niks aan doen.
Het enige wat ik hoop is dat de bloeding van zelf komt, ik zie er nou al tegen op al zou ik gecurateerd worden…
O meis… de tranen staan in mijn ogen… Wat vindt ik dit vreselijk voor je!! Ik voel meteen al het verdriet van mijn missed abortion en curettage weer naar boven komen… Kan wel huilen…
Lieve meid, ik heb er geen woorden voor… eindelijk zwanger en dan dit… Ik hoop zo dat het vanzelf afkomt, want een curettage is gewoon niet fijn.
Meld je idd maar even ziek, je hebt echt de tijd nodig om dit een plekje te geven en afscheid te nemen!
Lieve Janine, ik wens je heel veel sterkte en kracht toe. Wil je eens praten, dan mag je altijd PB-en!!!
Ik vind het heel knap dat je voor jezelf al kunt zeggen dat het een schrale troost is, maar dat het een hele zware zwangerschap zou worden… Ik hoop dat je mede hierdoor het verlies en verdriet een plekje kunt geven. Maar vergeet niet dat je mag rouwen he!
Een hele dikke :hug: en doe rustig aan meis!!! En jullie vlindertjes zullen altijd bij jullie zijn!! :vlinder: :vlinder:
Liefs Woezeltje
Lieve Janine,
Lees net je bericht. PFFF weet ook niet goed wat ik moet zeggen, voel me echt een beetje verslagen. Het is je zo gegund en dan dit. Heel veel sterkte en neem je tijd hiervoor. Je moet toch een beetje afscheid nemen van je :vlinder: :vlinder:
Volgens mij heb ik al wel eens iets gelezen hier op het forum over dit syndroom (kom even niet meer op de naam), wellicht dat je via de zoekfunctie het topic kunt terugvinden en er wat aan hebt.
Logisch dat je even niet aan werken moet denken. Ik denk aan je en als ik (we) iets voor je kunnen doen, laat het dan weten! :hug: :kaars:
Kus, Mouse
Meiden,
Kaatjes, welkom! Hoop dat je snel je plekje vind hier. Ik :thumbup: dat de clomid 150 aanslaat. Hoe ver in je cyclus zit je nu?
Mar, balen van de verzekering. Zo waardeloos als je daar geen duidelijkheid over hebt, zeker als het om dure medicijnen gaat.
Angeltje, welkom terug. Fijn dat je zo hebt genoten! Toch jullie laatste vakantie met z’n 2-tjes!
Woezel, het blijft zwaar hè meis. Vind het knap dat je zo positief blijft en wel kunt genieten van de mooie dingen, zoals een trappelend beebje. Veel plezier bij de gyn!!
Egni, hoe gaat ie? alweer begonnen met de clomid??
Wienie, een ei :dance: goed hoor, ik :thumbup: voor je!!
Jippie, de laatste loodjes voordat je in je nieuwe huisje zit, sterkte! En groot gelijk dat je om primolut vraagt, anders kun je waarschijnlijk wachten tot je een ons weegt. Ik heb deze cyclus ook geen hormonen gebruikt en zit nu op dag 25 zonder eisprong, dus ga het daar vrijdag ook over hebben.
Bagheera, hoe gaat ie, heb je al de uitslag binnen van het 2e onderzoek?
Hier in afwachting van mijn bezoek aan de gyn vrijdag. Deze cyclus geen hormonen gebruikt. Zit nu op cd 25 en nog geen eisprong gehad. Dus dat wil ik vrijdag ook bespreken. Ben benieuwd wat het behandelplan gaat worden en of de gyn me al direct in behandeling neemt of nog moeilijk gaat doen over mijn gewicht. Nou ja nog 2 dagen afwachten.
Groet, Mouse
Lieve Janine,
Wat een ontzettend naar bericht, ik schrik me echt rot!!!
Ik had ook zo gehoopt dat er zelfs nog een 2e hartje te zien zou zijn, en nu dit
Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Neem je tijd en als we iets voor je kunnen betekenen laat je het weten hè?
Heel veel liefs meid!!! :kaars:
Angeltje
Janine, wat een naar bericht! Knap dat je al zo erover denkt. Heel veel sterkte en neem tijd voor jezelf!
Knuf Wienie
Hallo allemaal,
Zo, even op jullie allemaal reageren…
Janine: nogmaals heel veel sterkte en ook vast succes voor vrijdag!!
Neem de tijd voor jezelf die je nodig hebt hè?
Mouse: veel succes bij de gyn vrijdag. Ik hoop dat hij niet al te moeilijk doet over je gewicht en je snel in behandeling genomen wordt!!!
Kaat: van harte welkom hier bij ons cluppie!!! Ik hoop dat je er veel aan zult hebben om hier mee te schrijven en natuurlijk dat je snel zwanger zult zijn!! Heel veel succes met de 150 mg!!
Jippie: ik heb zeker genoten van de vakantie hoor, het was prachtig. Alleen op slaapgebied behoorlijk wat tekort gekomen, maar dat is de afgelopen dagen wel weer redelijk ingehaald .
Jullie heel veel succes met de verhuizing morgen en ik hoop dat het allemaal een beetje meezit en dat het niet al te lang meer gaat duren voor jullie paleisje klaar is. Ik denk dat je inmiddels ook wel aan wat rust toebent na al die drukte. Verder ook heel veel succes met de primolut, dat eeuwige wachten heeft idd geen zin. Hopelijk komen jullie daarna ook eindelijk wat verder meis :thumbup: .
Mar: toch een klein wondertje dit keer. Ik hoop dat het nu gaat lukken met de pregnyl en de luteale fase. Goed aan de klus gaan hè :mrgreen: . Duimerdeduimerdeduim!!!
Wienie: klinkt positief allemaal. Ook voor jou draaien de duimpjes hoor. Ik kon mijn eisprong altijd heel duidelijk voelen aan een opbouwende buikpijn (druk) aan de linkerkant. Opn een gegeven moment werd het echt heftig en dan ineens was het over.
Maja: leuk dat je wat van je laat horen en super dat het zo goed met jullie gaat. Wat gaat de tijd snel hè? Erg lief dat je ook zo met ons blijft meeleven :-* .
Zo, dat was hem geloof ik weer even. (Woezeltje, jou heb ik net natuurlijk alweer uitgebreid gemaild :mrgreen: )
Liefs Angeltje
Lieve lieve meiden,
Ik merk dat ik heel rustig eronder bent en dat komt misschien omdat ik me heb verdiept in wat ik nou eigenlijk heb.
Het heet met een moeilijk woord:
monochoriale-monoamniotische tweeling
Dit komt van alle tweelingzwangerschappen 1 procent voor.
Vaak zie je tweelingen met 2 placentaas en 2 vruchtzakken, of een 2 ling met 1 placenta en 2 vruchtzakken. Vaak gaan die zwangerschappen goed
Van alle tweeling zwangerschappen heb je 1 procent kans om dus 2 kindjes in 1 vruchtzak en 1 placenta te krijgen. Vaak lopen deze zwangerschappen fout. 10 procent van de zwangerschappen gaat goed, maar is heel zwaar en bijna volledig bedrust.
Het kan ook nog zo zijn dat de kindjes vergroeien en krijg je dus een siamese tweeling.
Het ene kindje snoept als het ware van het andere kindje.
In ieder geval wacht ik nu dat mijn lichaam het zelf afstoot, en anders moet ik worden op genomen om het weg te laten halen… Ik zie nu al tegen de narcose op bij wijze van spreke, dit omdat ik dit nog nooit heb gehad…
In ieder geval geeft het mij veel troost dat het niet goed was, en dat we heel veel kans hebben dat deze zwangerschap zou beeindigen. Ik denk dat ik het moeilijker had gevonden als het wel een goede tweelingzwangerschap zou zijn. Het klinkt misschien raar.
Ik ben wel blij dat ik vrij genomen heb de volgende dagen. Ik rommel een beetje in huis (was een zooitje als je terugkomt van vakantie), als het allemaal klaar is heb ik ook weer wat rust in mijn hoofd.
In ieder geval doen jullie lieve woorden het goed! Ik heb daar veel steun aan.
Liefs, Janine
Echt heel knap van je dat je er zo over denkt meid!!!
Ik heb heel veel respect voor je.
Dikke knuffel :hug:
Liefs Angeltje
Mouse: veel succes al vast vrijdag bij de gyn! Hopelijk gaan ze niet moeilijk doen over je gewicht!! :thumbup:
Angeltje: :-*
Janine: jeetje zeg, dat is niet niks wat je schrijft… Knap dat je dat allemaal voor jezelf hebt uitgezocht! Ik had er nog nooit van gehoord.
Ook ik heb ontzettend veel respect voor je meis! Ik vind je echt heel sterk klinken!
Nogmaals een dikke :hug:
Liefs Woezeltje
Hoi lieve meiden,
Hier nog even een berichtje. Morgen gaan we verhuizen, zoals jullie misschien wel weten. Helaas zijn we tijdelijk even niet online. Door fouten bij de internetprovider zijn de verhuizing en de nieuwe aansluiting helemaal niet geregeld en zijn we vanaf morgen dus niet online, maar ook niet telefonisch bereikbaar. :wall: :evil: Echt weer knap balen, natuurlijk. Zoiets schijnt ook heeeeeel erg moeilijk te zijn om goed te regelen. Terwijl we het 4-5 weken geleden al allemaal doorgegeven hebben… Ik kan de komende dagen dus niet meelezen en schrijven.
Ik wil iedereen heel erg veel succes wensen met alles, ik blijf natuurlijk aan jullie denken. Ik hoop alleen maar goed nieuws te lezen als ik weer terug ben. En ik hoop dat ik weer zo snel mogelijk online ben!
Hopelijk tot snel & heel veel liefs :-* ,
Jippie
Kaatjes: Welkom hier! Tuurlijk mag je meeschrijven!
Mar22: Wat vervelend van die verzekering! Ik hoop maar dat je gyn iets voor je kan doen, want om eerst alles zelf te betalen en het pas later terug te krijgen is ook niet echt “ideaal” voor je bankrekening!
Ik hoop dat de Clomid helpt.
Op dit moment voel ik me lekker, lief dat je ernaar vraagt.
JanineB: Leuk dat je zo’n fijne vakantie hebt gehad!
Wienie: hee wat een goed nieuws! Ik zal voor de duimen!
Jippie: Dank je wel! Ik ben nu bezig om de van de commode Winnie de Pooh te maken. En ja ik heb ook veel en langdurig harde buiken.
Vervelend dat je zo’n lange cyclus hebt! Gelukkig heb je een fijne gyn die je Primolut geeft.
Toen ik Primolut kreeg, was ik binnen een week ongi. Ik lees dat het bij jou 2 weken duurt. Zo zie je toch maar weer dat ieder lichaam anders reageert op medicijnen.
Hopelijk kunnen jullie snel in je mooie huisje, kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt als het al zo mooi wordt!
Jeetje Janine, ik zit hier met tranen in mn ogen! Wat klote voor je zeg! Groot gelijk dat je de komende dagen lekker thuis blijft. Heel veel sterkte meid, ook voor je hubbie/vriend :hug:
Mouse: Nee ik heb ngo geen uitslag van het onderzoek, ik krijg de VK steeds maar niet te pakken. Dus als het vandaag weer niet lukt bel ik hun spoed boodschappendienst dat ze me maar terug bellen.
Wat vervelend dat je nog geen eisprong hebt gehad, groot gelijk dat je het vrijdag er over gaat hebben hoor!
Nou, zoals ik al schreef krijg ik de VK maar niet tepakken, zelfs niet tijdens het telefonische spreekuur elke morgen van 8-9 uur…
Daar baal ik wel van, want ze heben tegen me gezegd dat ik moest bellen. Ook als ik op andere tijden bel krijg ik het antwoord apparaat en dat met een spoedgeval dat ik de boodschappendienst moet bellen en dat die de VK op roept.
Ik ga het deze morgen nog 1 keer proberen en dan maar via de spoed dienst. Ik zit dus de hele week al in spanning en ik heb langdurig en vaak harde buiken. Ook heb ik sinds deze week heel vaak een bloedneus…
Maar dat schijnt normaal te zijn. Ik vind het ook niet erg hoor, ik wil er ook niet over klagen, maar ik schrok er de eerste keer wel erg van.
De laatste keer dat ik een bloedneus had was toen ik zelf nog op de kleuterschool zat!
Verder weinig nieuws onder de “zon.” Het is lekker weer en vandaag heb ik een dagje vrij. Lekker uitrusten, want mn werk is best vermoeiend.
Edit:
Eindelijk de VK aan de foon gehad! :dance:
Alleen had ze minder goed nieuws: de bacterie zit in mijn blaas
Dat houd dus in dat ik morgen meteen met een kuur moet beginnen en 4 uur voor de bevalling aan een infuus moet met anti-bioticum.
Dus voor die tijd moet ik een afspraak maken bij de gyn om alles door te spreken en voor nog wat onderzoekjes ofzo. Maar maandag moet ik voor controle naar de VK dus dan zal ik het wel precies uitvragen. Vandaag ben ik zo geschrokken dat ik eigenlijk van het laatste deel van haar verhaal weinig mee gekregen heb.
Ze zou alles voor me regelen, de kuur ligt morgen klaar bij de apotheek en dat met de gyn zou zij ook regelen…
Ook de spulletjes klaar leggen aan formulieren zou ze regelen, dus ik wacht het maar af…
Helloooo!
Wienie, en… en… heb je 'm gevoeld?
Mouse, hoe ging je gesprek vandaag? je moest toch naar de gyn?
Je vroeg hoever ik in de cyclus zit: ben nu op dag 5 van de provera, dus moet nog zo’n 12 dagen wachten (5 dagen medicijnen en 7 dagen wachten tot de menstruatie komt) voor ik weer aan de 1e CD begin. Ondanks wat opvliegers gaat 't me best goed af.
Bagheera, wat 'n gedoe zeg, getsie. Ze zijn er in ieder geval op tijd bij en kunnen er mee aan de slag. Da’s beter dan dat ze er bij de bevalling pas achterkomen. Sterkte meis, komt vast allemaal in kannen en kruiken!
Janine, je ‘klinkt’ er idd erg rustig onder. Ik vind het erg knap dat je zo denkt, en denk ook dat dat de beste manier is. Ik denk idd ook dat als de zwangerschap nu goed was geweest, was 't verdriet ook moeilijker is. Geef jezelf de tijd en heel veel succes vandaag :kaars:
Woezeltje, is de babykamer er al? En… issie mooi??
Ik heb nog soms wat moeite met bijhouden, dus zal ongetwijfeld wel wat vergeten zijn hier en daar…
:oops:
Liefs,
Kaat
Heey lieve lieve meiden!
Echt, ik heb zoveel aan jullie!! Jullie zijn zo lief!
Ik zie er erg tegen op vanmiddag, maar goed, het kan maar zo snel mogelijk afgehandelt zijn om het zo maar te zeggen.
Ik heb niet het idee dat mijn lichaam het zelf af gaat stoten. Ik heb wel sinds vanmorgen lichte kramp maar daar blijft het bij.
Jullie zijn echt schatten! Ik merk dat ik het bij jullie gewoon het prettigst vind om hierover te schrijven.
Bij de mei-mama’s heb ik me afgemeld, ik ben daar niet sterk genoeg voor om mee te lezen.
Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Hoihoi,
Janine, sterkte vandaag!!! Ik hoop dat het meevalt. :-*
Kaatjes, duurt dus nog even voor je weer aan een cyclus begint
Bagheera, wat balen dat het toch in je blaas zit. En ik heb dt ook vaak dat ik de helft vergeet van wat de gyn verteld. Alles wordt iig goed in de gaten gehouden, dus dat is wel fijn. Hoop dat je maandag meer duidelijkheid krijgt.
Woezel, begrijp ik het goed is je kinderkamer gearriveerd???
Wienie, heb je het gevoeld? Ik moet zeggen dat ik het bijna nooit voel.
Nou vanmorgen naar de gyn. Heeft weinig opgeleverd. Alles is in orde, ik moet doorgaan met afvallen en metformine en het 3 maanden aankijken, dan nog niet zwanger, dan gaan ze andere hormonen gebruiken, maar volgens de gyn slaan die minder goed aan dan clomid. Heb er echt de balen van. Ben verdorie al 2 jaar bezig en dan wordt er nu doodleuk gezegd dat ik nog 3 maanden moet wachten. :roll:
Nou ik weet het ook niet meer.
Mouse
Hoi Janine,
Heel veel sterkte vandaag!
Ik zal aan je denken! :-*
Liefs,
Jippie