Goedemorgen dames,
WendyD, een hele fijne vakantie gewenst!
Mousem fijn dat de operatie zo goed is gegaan. Hopelijk dan nu wel een zwangerschap! Ze zeggen toch wel vakar dat na een operatie het vaak snel kan gaan?! Succes met herstellen!
woezeltje, tja geen fm dan weet je dat niet idd. Maar jij hebt toch wel climd gehad denk ik of niet? Zal eens even de info teruglezen!
lekker toch, dat je er toch op uit kan in die rolstoel! geniet ervan!
egni, ik hoop dat je ongi niet echt doorzet! Maar aan de andere kant, je hebt dna wel een mooie cyclus… al zal je dat niet echt opvrolijken…komt goed!
bagheera, lief dat je zo met ons meeleeft! En wel goed dat je zo gecontroleerd wordt wat die bacterie betreft. En wat een mooi snoetje al!
mar, bij jou was t due ook niet allemaal zoals je hoopte? Maar wel 2 eitjes is op zich toch al iets? Hoeplijk komt te met die pregnyl van de week nog tot een mooi sprongetje!
Ik ben ook net terug van mijn fm deze ronde. Vandaag dag 10. Er was nog geen groter eitje te zien. Ook baarmoederslijmvlies nog erg dun. De arts denkt te vroeg, dus maandag moet ik weer terug.
Ik hoop maar dat er dan iets te zien is. Over spuiten zeggen ze bij mij niks, dat hoeft niet iedereen dan ofzo?
Ze zei wel dat als het maandag niks is dat we dan overgaan naar volgende ronde, met 150 mg. En ze had het over controle’s ivm overstimulatie ën we willen natuurlijk niet dat je een drieling krijgt" zei ze ook nog. Nou voorlopig krijg ik zo nog helemaal niks dacht ik zo!
Maar, schijnbaar is dag 10 toch erg vroeg, dus dan hoop ik maar op maandag, dag 13!
Fijn weekend, ik ga een weekendje eropuit met een camper! Lachen, met 3 collega’s, waarvan dus 1 persoon een camper heeft! Wordt vast keigezellig!
Tot maandag, ik hoop dat ik dan weer ei nieuws heb!
Liefs Wienie
Hoihoi,
Mar, wat ontzettend balen zeg. Ik hoop dat je met de verhoogde pregnyl wel een mooie sprong krijgt. Ik duim voor je!
Wienie, ik duim dat je maandag wel een mooi eitje hebt. Ik vind zelf dag 10 nog erg vroeg, dus hoop dat de clomid goed aanslaat.
Woezel, hoe was het terrasje? Genoten van de zon?
Bagheera, goed dat ze het zo controleren, beter een keer te veel gecontroleerd dan dat je straks te horen zou krijgen dat het toch anders is dan men dacht. Wat een mooie echo weer, echt een lief snoetje! :-* voor het hart onder de riem!!
Mandy, hoe gaat het meis, heb je nog nieuws??
Janine, lekker aan het genieten op Kos of ben je al weer terug?
Egni, hoe is het? Ik hoop dat de ongi niet heeft doorgezet en je straks goed nieuws hebt!
Nou mijn weekje rust zit er bijna op. Maandag weer aan de slag. Gisteren de pleisters verwijderd en je ziet alleen een klein sneetje. Maar volgens mij trekt dat ook nog weg. De gyn zei inderdaad ook dat soms een operatie helpt bij het zwnager raken, maar dat werd van de HSG ook gezegd en helaas dat heeft niet geholpen. We zien wel.
Groet, Mouse
Hallo meiden,
Dank jullie wel voor het duimen maar helaas ben nu toch echt ongi geworden.
Ik ben wel blij met mijn mooie cyclussen maar ben nu toch wel weer een beetje teleurgesteld. Heb een beetje de neiging om te roepen dat ik er geen zin meer in heb en heb ook even geen zin om de komende maand weer te gaan proberen. Maar ik probeer het zo goed mogelijk op te nemen en vol goede moed weer verder te gaan :?
Marr, wat balen zeg dat je vorige maand dus toch een kortere luteale fase had. Het leek de goede kant op te gaan maar nu dus toch weer een tegenvaller moeilijk hoor!
Wel goed dat je mooie eitjes hebt maar weer erg jammer dat je slijmvlies niet goed is.
Ik hoop dat je snel een goede cyclus gaat krijgen. Misschien lukt het met puregon spuiten.
Ik denk dat ik dat over twee maanden ook ga doen.
:-* van mij!
egni
Egni, wat ontzettend kl*&^%te zeg!! Het wordt steeds zwaarder nu om met volle moed een nieuwe ronde in te gaan. Ik snap je gevoel zo goed!! Het is natuurlijk super dat je cyclus zo mooi is, maar ja dan mag het ook wel een keer gegund zijn denk je dan!!
Ik wil je gewoon even laten weten dat ik aan je denk en echt met je meevoel :kaars: :-*
Mouse: Gelukkig dat het maar een klein littekentje is, hopelijk krabbel je gauw weer op en ben jij de volgende zwangere! Probeer moed te houden he! :hug:
Wienie: Hoop op meer succes voor jou komende maandag! En dag 10 zegt nog niets hoor, ik ben vandaag op dag 11 geweest maar heb ook rondes gehad dat er pas op dag 17 wat te zien was. En je hoeft echt nog niet aan spuiten te denken meis. De reden dat ik dat nu moet is een samenloop van omstandigheden. Ik maak niet genoeg progesteron aan en heb als bijwerking van de clomid dat als er grote follikels zijn mn slijmvlies dun blijft. Maar dat is bij jou niet aan de orde, nog niet in ieder geval! Duimpjes draaien voor je hoor!!!
Kus
Mar
Mar22: Wat vervelend zeg, dat je niet je eisprong hebt gehad binnen de tijd! Over puregon kan ik je niks vertellen, maar wil je wel even succes en sterkte toewensen!
Wienie: Ik heb ook geen spuiten hoeven zetten van de gyn, dus het hoeft inderdaad niet altijd.
Ik hoop op een goed ei maandag!
Mouse: ik duim met je mee en hopelijk valt het erg mee om morgen weer te beginnen!
Egni: klote zeg, dat je toch weer ongi bent geworden
Je bent wel erg sterk vind ik hoor, dat je toch weer probeert de moed op te pakken ondanks de teleurstelling. Goed van je!
Hier even een berichtje van mij .
Ik heb besloten om even wat afstand van het Kok-forum te gaan nemen en misschien later terug kom maar ik kan niks beloven want ik voel me hier momenteel gewoon niet op z’n plaats zodoende dat ik deze beslissing heb genomen…
Ik probeer er momenteel zo min mogelijk mee bezig te zijn maar dat lukt niet zo goed momenteel zodoende
Ik wil iedereen alle goeds van de wereld wensen .
:kaars: Liefs Mandy :kaars:
Hoi Mandy,
Ik snap je helemaal, hoor! Ik wil je alle goeds en heel veel sterkte toewensen! Hele dikke knuffel voor jou! :hug: :-*
En ik hoop dat we je over een tijdje hier weer zien als je bij de gyn geweest bent en hopelijk daarna weer verder kunt met zwanger worden. :kaars:
Liefs,
Jippie
Bagheera: mooie foto!!! Echt lief om het gezichtje zo te zien!!!
Mar: jeetje meid, het schiet zo niet op he? Wat erg dat het niet wil lukken met al het spuiten en de Clomid!!! Ik kan je niet helpen, heb er totaal geen ervaring mee… Sterkte meis, hopelijk komt het snel goed en krijg je eindelijk een eerlijke kans om zwanger te (proberen) raken!!! :hug:
Wienie: succes maandag!!!Hopelijk een mooi ei te zien!!! :thumbup:
Mouse: Ik hoop echt dat de operatie idd het zetje is dat jullie nodig hebben om zwanger te raken!! Ik duim iig heel erg hard!!! :-*
Egni: o meis… wat erg dat de ongi toch heeft doorgezet!!! Ik kan me voorstellen hoe je je voelt en wat je nu denkt! Ik heb dat ook echt regelmatig gehad! Ik hoop zo dat het jullie snel gegund is!! Ik denk aan je!! :hug:
Mandy: goed van je om deze beslissing te nemen!! Hopelijk geeft het je wat rust! En natuurlijk hoop ik dat het allemaal goed gaat komen voor wat betreft het zwanger worden!! Sterkte meis en we denken aan je!! :hug:
Hier gaat het verder redelijk. Heb een dipweekje achter de rug met veel harde buiken en pijn in mijn buik… Ben echt een paar keer goed bang geweest!! Maar goed, beebje beweegt hartstikke goed, dus dat is in orde!! Over 1,5 week weer naar de gyn, dat wacht ik nog wel even af!
Het stadten was dus ook geen lolletje… Heb daarna echt vreselijk zitten huilen van de pijn!! En dan zit ik nog wel in een rolstoel… en dan nog zoveel pijn… Maar goed, ik doe maar weer rustig aan en het zal er allemaal wel bijhoren! Beebje doet echt zijn/haar best en dat is hetgeen alles verzacht!!! :inlove:
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Ik ben er weer!!! Terug van een heerlijk weekje Schotland. We hebben een hoop mooie dingen gezien en veel leuke dingen gedaan, maar ik zou er niet snel nog een keer voor kiezen om zwanger op vakantie te gaan (mocht het natuurlijk ooit nog zover komen ). Wat vermoeidheid en harde buiken betreft was het af en toe echt een drama. Schotland is erg heuvelachtig (had ik van tevoren kunnen bedenken hè :wall: ) en de bedden waren enorm slecht. Iedereen had al last van zijn rug, dus bij mij was het helemaal drama. Maar ik had het ook niet willen missen hoor!!! en onze Frummel heeft heel de vakantie door lekker doorgetrappeld, dus dat hield me ook goed op de been!!! Gelukkig heb ik nu nog 3 daagjes om even lekker bij te komen voor ik weer moet werken. Al met al, het was vermoeiend maar erg leuk en gezellig .
Hier lees ik helaas weer niet al teveel goede berichten. Ik schrok erg van je berichtje, Bagheera. Het lijkt me een eng idee om nu al te weten dat er bij een natuurlijke bevalling een risico op besmetting zou zijn. Weet je al of het dus sowieso een keizersnede of antibiotica gaat worden? Sterkte meis!!! Ik hoop dat je de zorgen een beetje los kunt laten. En super hoor, dat bedje!! Echt heel mooi geworden!!
Mouse: wat fijn om te horen dat de operatie meegevallen is en dat je weer (bijna) hersteld bent. En ook heel fijn om te weten dat alles goed was en niets een zwangerschap in de weg zou mogen staan. Misschien dat deze wetenschap toch iets met je doet, psychisch. Aan de ene kant is het heel frustrerend dat een zwangerschap uitblijft, maar aan de andere kant vind je nu misschien toch een beetje rust door te weten dat het moet kunnen!!! Ik blijf voor je duimen meis!!!
Egni: jakkes meis, wat een teleurstelling weer!!! Ik kan me echt zo goed voorstellen dat je het af en toe niet meer ziet zitten. Zeker nu je weet hoe lang je nog met de clomid doormoet. Voor je gevoel wil je die maanden gewoon voorbij en verder. Maar blijf hoop houden hè. Tenslotte is het bij mij en Woezeltje net zo gegaan. Toen we wisten dat we nog een paar maanden met de clomid doormoesten voor de verdere MM (en daar flink van baalden) is het gelukt. Ook voor jou blijven mijn duimpjes draaien hoor!!!
Woezeltje: lieve meid, ik vind het zo rot voor je dat de harde buiken (zelfs met rolstoel) zo’n stempel op je zwangerschap drukken. Ik weet dat je dolgelukkig bent en geniet, maar het zou zo fijn zijn als het allemaal ietsje minder was… Dikke kus meis :-* !!!
Mandy: verstandig dat je doet wat goed voor je is!!! Je blijft hier altijd welkom hoor. Veel succes en hopelijk vind je wat rust in jezelf.
Wienie: veel succes vandaag bij de gyn. Hopelijk was het met de camper ook erg gezellig!!!
Mar: wat rot weer allemaal zeg. Ik hoop dat het baarmoederslijmvlies toch op een of andere manier nog stiekem dikker wordt nu je zulke mooie eitjes hebt. Gyneacologen zijn tenslotte ook maar mensen en de natuur laat zich niet voorspellen… Veel succes in ieder geval morgen!!! En hopelijk gaat het straks met de puregon en zonder de clomid beter. :thumbup: :thumbup:
Wendy: hele fijne vakantie!!!
Janine: ben jij al weer terug? Ben benieuwd hoe het met je gaat en of je het naar je zin hebt gehad.
Hopelijk niemand vergeten…
Dames, tot snel weer!!!
Liefs Angeltje
Hallo allemaal,
Ik heb hier al 'n paar keer wat meegelezen, en echt getwijfeld of ik me aan zou sluiten bij jullie, en neem nu toch de stap. Als 't mag tenmiste??
Volgens mij is het hier wel erg gezellig, ondanks de tegenslagen die ik lees!!!
Ik heb 't eerste berichtje gelezen met ieders ‘historie’, en zo nu en dan 'n bericht, maar echt op de hoogte ben ik (nog) niet. Dat komt vast wel.
Ik zal me even voorstellen: Ben Kaat en woon in Brabant, en nu ruim 1 jaar getrouwd.
In april 2006 heb ik mijn koperspiraaltje (wat ik 'n halfjaar had) laten verwijderen, ik werd toen niet meer ongesteld, terwijl ik met 't spiraal netjes 'n cyclus had van zo’n 6 weken.
Na aandringen bij de huisarts ben ik naar de gyn geweest voor 'n echo en daar zagen ze 'n kralenkrans die veel van PCO weg heeft.
Ik ben toen doorverwezen naar de fertiliteitsarts en heb daar Clomid voorgeschreven gekregen.
Inmiddels sloegen de dosis 50mg en 100mg niet aan, en heb vandaag provera gekregen om de menstruatie op te wekken en Clomid 150mg meegekregen.
Hopelijk slaat dit wel aan, anders gaan ze kijken wat ze daarna kunnen doen (wrs spuitjes, maar ik weet er 't fijne nog niet van! Hopelijk is dat ook niet nodig!!!).
Moet zeggen dat 't soms best lastig is om positief te blijven, maar opgeven heeft ook geen zin, want dan komt er helemaal geen beebje
Dus gewoon volhouden…
Ik hoop dat ik hier veel plezier maar ook steun kan krijgen en vooral geven!!!
Liefs, Kaat
Hoi Kaatje, welkom!! Hier een mede- PCO’er
Hopelijk voel je je gauw thuis bij ons cluppie en slaat de 150 mg. wel aan!! Het is wat he soms, om al het geduld op te brengen!
Ik hoop dat je Provera kuurtje lekker gauw achter de rug is en je met frisse moed aan de 150 kunt gaan, met beter resultaat!!
Angeltje: Welkom back meis! Zo te horen een leuke maar vermoeiende vakantie achter de rug. Kan het me voorstellen dat het geen pretje is met zo’n dikke buik in een slecht bed te moeten slapen en dat alles zo heuvelachtig was, maar de omgeving heeft vast wel een klein beetje goed gemaakt? Is het een aanrader?
Woezeltje: :hug: voor jou meissie!! Hopelijk wordt het niet nog verder ‘afzien’ want ondanks dat je geniet van je zwangerschap zijn al die complicaties toch wel heel vervelend!!
Wienie: Hoe is het gegaan vandaag? Was er een mooi eitje te zien?
Mandy: Neem lekker je tijd, doe rustig aan en ik wens jou ook alle goeds. Je bent altijd welkom hier hoor
Jippie: Hoe staat het ermee? Schiet het allemaal een beetje op in huis? Jullie hebben niet zo heel lang meer meen ik. Hopelijk zijn jullie lekker opgeschoten! Hoe is het met je cyclus, de :evil: al in aantocht?
Bagheera: Hoe is het met jou nu?
Egni: :-*
Ik verveeeeel me :roll: O, is echt niet leuk meer hoor, soms wilde ik wel wat meer uurtjes werken in de week. Maar goed, een andere baan zoeken is nu eigenlijk niet zo handig
Heb me net nog even vreselijk kwaad lopen maken trouwens, kreeg van mn verzekering te horen dat ze niet kunnen vertellen of puregon vergoed wordt zonder een aansluitende IVF behandeling. Hoe krom is zoiets zeg? Als ik het ‘hele pakket’ erbij neem, wat uiteindelijk veel meer geld gaat kosten wordt het vergoed, maar voor ovulatie inductie misschien niet!! Dus nu moet ik eerst zelf voorschieten, dan een machtiging aanvragen en dan moet mijn arts een verklaring geven waarom ik dit middel nodig hebt. Dan pas gaat de verzekering beoordelen of zij het daarmee eens zijn en krijg ik pas uitsluitsel :wall:
Morgen maar even in gesprek met mn gyn of er geen ander goedkoper middel is, want puregon kan behoorlijk oplopen!!
Liefs
Mar
Hallo meisjes…
… kennen jullie mij nog? Ik lees nog regelmatig met jullie mee, maar post eigenlijk nooit meer. Het is ook zo anders nu ik eenmaal een kindje heb. Maar dat betekent niet dat ik niet met jullie meeleef hoor! Ik hoop van harte dat jullie binnenkort allemaal zwanger mogen zijn. Jullie moeten er heel wat voor overhebben… hopelijk wordt jullie geduld en doorzettingsvermogen beloond! Ook leef ik mee met de zwangeren: een hele bijzondere tijd, maar ook wel zwaar zo af en toe.
Met mij gaat alles goed. Noëmi is alweer bijna een halfjaar, de tijd gaat zo snel! We zijn erg gelukkig met haar. Ik hoop en bid dat jullie over een tijdje ook een wondertje mogen verwelkomen.
Veel liefs!
Heey meiden,
Gistermiddag zijn wij weer terug gekomen uit het zonovergoten eilandje Kos.
Ik zou graag op iedereen persoonlijk willen reageren, maar aangezien ik met nog meer topics meekletst, zal ik hier rond middernacht nog wel zitten tikken…
Hopelijk nemen jullie mij dat niet kwalijk. Als je wat kwijt wil of mij op de hoogte wil brengen van iets, moet je dat dus ook zeker doen!
De vakantie was heerlijk. Lekker bruin van de zon en diverse activiteiten gedaan. We hadden een jeep gehuurd en het eiland rond gereden. Was erg leuk! Verder nog diverse dingen gedaan bij het resort met het animatieteam, dat was ook erg lachen! Verder heb ik weinig last gehad van kwaaltjes waardoor ik weer ontzettend begin te twijfelen of ik wel echt zwanger ben, zo maf.
Vrijdag weer naar het zh dus dan weten we meer…
Een ei hoort erbij en dat maakt me blij! Haha, dat rijmt!
Even kort, want ben heel moe, net ouderavond gehad vandaar.
We hebben een superweekend gehad in de campert, enorm gelachen! Was vandaag heel zenuwachtig voor de fm, bang dat het niks zou zijn, het gaat nu allemaal zo snel, kli nkt gek, ben blij dat ik hulp heb hoor, maar als je in d emolen zit en iets slaat niet aan, dan gaat t zo snel, dan ben je dus ook al heel snel aan heel veel medicijnen enzo…maar ik kreeg goed nieuws (waar een mens al niet blij van wordt zeg) Ik heb een ei! slijmvlies was echt dikker geworden tov vrijdag en had nu een ei van 17 mm. Volgens de berekeningen gaat ie woensdag of donderdag springen. Dus we moeten flink aan de klus! Eindelijk een kans, daar wordt ik al happy van! Alleen dat “moeten” vind ik maar niks, maar ja, dat kmt wel goed!
Ik moet nu afwachten. Als ik niet zwnager ben en misschien toch pas laat ongi wordt, dan moet ik bellen en gaan we hogere dosis proberen, want dan had ik geen goed sprongetje, maar wordt ik wel ongi, dan blijven we op deze dosis voorlopig.
Ben benieuwd of ik mijn ei voel springen. hoe voelt dat?
Tot snel weer, ik ga slapie doen!
Liefs Wienie
JanineB, klinkt als 'n supervakantie zeg! je moet vast genoten hebben!
Enne, alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wienie, SUPER!
Proficiat met de groei van je ei.
Ikke is erg jaloers hoor, snap ook exact hoe vrolijk je bent. En wat je zegt dat 't ineens snel gaat, inderdaad.
Begin juli kreeg ik 'n brief dat ik eind juli bij de fertiliteitsarts terecht kon, en nu zit ik alweer op 150mg Clomid!
Maar goed dat er vaart in zit, anders duurt 't wel erg lang voor we ons kansje krijgen!
Maar jullie hebben 'm al, ik hoop zo voor je dat 't goed gaat, dat je óf ongi wordt óf nog beter: zwanger bent!
Veel plezier de komende dagen, met kroelen :inlove:
Maak er wat leuks van!!!
Liefs,
Kaat
Hey meiden,
Maja: Ik kwam hier vlgs mij net meeschrijven toen jij net zwanger was dus kan me niet heel veel van je herinneren. Fijn te horen dat alles goed gaat met jullie kleine meid!! En bedankt dat je ons een hart onder de riem steekt!!
Janine: Welcome back! Ben benieuwd naar je vakantiefoto’s
Hoe gaat het verder met je? Weinig kwaaljtes hoeft niets te zeggen hoor, jouw tijd komt vast nog en dan ben je blij dat je niet vanaf het prille begin last gehad hebt
Wienie: Fijn te horen dat er toch een eitje zat!! Nu hopen dat jullie hem goed benut hebben
Ik ben blij :dance: Kom net van de gyn en mn baarmoederslijmvlies is toch doorgegroeid!! Misschien mag ik het nog even proberen met alleen clomid, dus nog geen puregon
Heb net 10.000 IE Pregnyl gespoten en deze keer gaat ze ook controleren of het eitje echt weg is. En nu dus maar hopen dat het ook echt de laatste fase verlengd!!
Kus,
Mar
Hoi allemaal,
Mar: Wat goed, zeg! Misschien had de Clomid even tijd nodig om goed te gaan werken en is je luteale fase en bmslijmvlies nu wel goed? Je kunt het altijd even afwachten voordat je begint met Puregon of iets dergelijks. Dus je hebt de Pregnyl nu gehad en dan heb je binnen 40 uur je eisprong. Ik hoop echt dat je deze ronde zwanger gaat worden, meid! (hihhi, moet er natuurlijk wel geklust worden de komende 2 dagen! ) Ik gun het je echt, hoorrr! Heel veel succes! :-
Kaatjes: Welkom hier! Ik hoop dat je gezellig met ons mee gaat kletsen en dat je snel weer foetsie bent van ons topic! :mrgreen:
Succes met alles!
Wienie: Super dat de Clomid nu wel goed aanslaat en dat je een follikel had van 17 mm! Inderdaad, waar een mens soms al niet blij mee kan zijn als je in dit circuit zit… Ik herken het helemaal. Ik ben ook altijd reuzeblij als de hormonen goed aanslaan en er een mooie follikel op het scherm te zien is. Ik heb te vaak meegemaakt dat het niet aansloeg, dus dan ben ik nog steeds elke keer zo blij als een kind. Het “moeten” klussen went bij ons ook nog steeds niet. De ene keer is het gemakkelijker dan de andere keer, maar romantisch zal het nooit worden natuurlijk. :roll: Maar goed, elke kans wil je meepikken natuurlijk. Klus ze & ik hoop dat je over twee weken niet ongi gaat worden!
Janine: Welkom thuis van vakantie! Heerlijk genoten zo te horen! Alles verder goed met jou en de beeb? Vrijdag moet je toch weer naar het ziekenhuis voor een echo? Alvast heel veel succes en ik ben erg benieuwd of dat tweede ringetje nog iets te betekenen heeft!
Maja: Natuurlijk kennen we je nog, meid! Lief dat je ons blijft volgen en nu ook even wat schrijft!
Alles goed met jou en Noëmi?
Angeltje: Ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje hebt kunnen genieten van jullie vakantie.
Gaat het voor de rest een beetje allemaal?
Woezeltje: Ik vind het echt heel vervelend voor je dat het niet zo lekker met je gaat. Lijkt me echt vreselijk om steeds zo’n pijn te hebben en dat je amper iets kunt doen! Plus dat het natuurlijk ook erg eng is, want je maakt je toch elke keer weer zorgen. Ik hoop dat het snel weer een beetje beter met je gaat! :- Binnenkort wordt de babykamer toch ook geleverd? Ik ben erg benieuwd, hooorrrr!
Bagheera: Hoe gaat het met jou? Heb jij ook nog zo’n last van harde buiken? En wat een supermooi wiegje heb je gemaakt met Teigetje! :thumbup:
Egni: Echt klte dat je toch weer ongi geworden bent! Ik kan me voorstellen dat je dan wel eens denkt: Waarom lukt het nou niet? Maar niet de moed opgeven, meid! Jij zal ook aan de beurt komen, hoorr! Sterkte met alles!
Mouse: Hoe gaat het nu met je?
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben… Hier gaat alles wel goed. Overmorgen gaan we verhuizen en alles is echt een race tegen de klok. In ons nieuwe huis is de bovenverdieping klaar en we moeten daar ook tijdelijk op de slaapkamers gaan wonen. De woonkamer is nog lang niet af, omdat we sierpleister op de muren krijgen en al die lagen moeten steeds drogen, dus dat kan niet sneller. Ook zit er nog geen keuken in, die wordt aan het eind van de week geplaatst. Hopelijk gaat dat allemaal een beetje meezitten. Maar goed, we gaan rustig door met alles en het zal vast en zeker een keer afkomen! Voor de rest ben ik nog steeds niet ongi geworden, ik zit nu op cyclusdag 60 ongeveer. Ik heb de gyn gebeld en om Primolut gevraagd, anders kan ik wachten totdat ik een ons weeg. Hier ben ik gisteren mee begonnen, dus over een week of twee verwacht ik de duivels en kunnen we dan eindelijk weer met de volgende IUI-ronde gaan beginnen.
Doei meiden! Knuffel voor jullie allemaal! :-
Groetjes,
Jippie
Angeltje: welkom terug meid!!! :-* Wat heb ik je gemist… mijn emailbox bleef maar leeg deze week… hahahaha, grapje! :mrgreen:
Kaatjes: welkom meid! Gezellig dat je hier mee gaat schrijven! Dit is gewoon het gezelligste topic van heel Kok… :mrgreen:
Hopelijk slaat de 150 mg wel aan!! :thumbup: Enne… de moed niet opgeven hoor!!!
Mar: wat vervelend zeg, hoe je verzekering reageert m.b.t. het vergoeden van de medicijnen… Hopelijk komt er een oplossing!
Maar wat goed dat je baarmoederslijmvlies gegroeid is!!! :dance:
Hopelijk is dit een heel goed teken en wordt je luteale fase verlengd!!!
Maja: leuk om je weer een keer te horen hier. Dat is idd erg lang geleden! Fijn dat met jullie alles goed gaat!
Janine: super dat je zo genoten hebt van je vakantie!! Het klinkt ook erg goed hoor!!!
En maak je niet te druk om kwaaltjes! Ik had in het begin ook bijna geen zwangerschapskwaaltjes!! Het wil dus echt niets zeggen! Succes al vast bij de gyn vrijdag!!! :thumbup:
Wienie: super meid dat je een ei hebt van 17 mm!!! Nu idd flink aan de klus hoor!!! :mrgreen: Tja, bij mij voelde de eisprong als hevige buikpijn aan één kant van de buik. Als je op de eierstok duwde kon ik wel door de grond zakken van de pijn! Ik had er ook wel een dag of 2, 3 last van, echt pijn aan 1 kant van de buik (soms kon ik er bijna niet van lopen). Maar dat is wel heel extreem hoor! Sommigen voelen hun eisprong namellijk helemaal niet of maar een beetje!
Succes en ik duim voor je!!! :thumbup:
Jippie: wat snel dat jullie overmorgen al gaan verhuizen!!! Tjee… dan hebben jullie echt flink doorgeklust zeg!!! En het is misschien even behelpen om op de bovenverdieping ook nog even te moeten leven, maar zo te horen komt het allemaal helemaal goed!! Ik hoop echt dat jullie het er heel erg naar het zin krijgen!
En zit je al weer op dag 60? Jeetje, kan me voorstellen dat je dan vraagt of je Primolut krijgt! Spannend hoor dat jullie weer met IUI gaan starten! Ik hoop zo dat het deze keer allemaal gaat lukken!!! :-*
Zo… volgens mij ben ik nu niemand vergeten…
Hier gaat het verder nog hetzelfde. Het gaat niet beter, maar ook niet slechter. We zien wel hoe het verder gaat! Volgende week weer controle bij de gyn en dan kunnen we ons beebje iig weer even zien en checkt ze alles gelijk even goed (ook beebje meten e.d.)
En ja, als het goed is komt eind deze week of volgende week de babykamer! Als hij af is laat ik het jullie natuurlijk zien!
Liefs Woezeltje
Wat 'n warm welkom toch! Lief zeg!
Ik begin me al wat thuis te voelen
Jippie, gauw foetsie? Haha!!
Succes met je verhuizing! Hoop dat 't allemaal goed verloopt en je gauw je stekje hebt gevonden!!
Logisch dat je om medicijnen hebt gevraagd. Zou ik ook doen, wachten kan ooit zo frustrerend zijn he!
Hopelijk over 2 weken 'n ongi en daarna
Woezeltje, ik heb niet helemaal meegekregen hoe je gezondheid ervoor staat, maar toch is 't op zich goed dat 't niet verslechterd is. Hopelijk gaat 't wel gauw de goede kant op.
Geniet ervan, als ze 't kamertje brengen!!!
:-*
Kaat
Lieve meiden,
schrik niet, ik heb slecht nieuws,
Vanmorgen ben ik bloed verloren dus 's middags naar het zh geweest.
Uit de echo bleek dat het inderdaad een tweeling was, maar met 1 moederkoek en 1 vruchtzakje. Dat betekend dat ze van elkaar aten, om het zo maar te zeggen. In ieder geval was er ook geen hartactiviteit.
Vrijdag krijg ik weer een echo voor de zekerheid, maar sowieso is dit heel zeldzaam. Als het nog niet uit zichzelf er uit komt, moet ik gecurateerd worden.
Ik zou donderdag weer moeten werken, maar ik denk dat ik me voorlopig ziek meld…