Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Heel veel sterkte met de operatie, Mouse!

Ik zal aan je denken en duim voor een goede uitslag! :-*

Groetjes,

Jippie

Hallo meiden,

Ik ben weer thuis. heb een heerlijk weekendje gehad met heerlijk weer.

Ging wel erg snel. Vrijdag de hele middag in de fille gestaan, maar zaterdag lekker genoten en zondag naar het dolfinarium geweest.

Mouse, heel veel succes met de operatie morgen!!!

Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben in euro disney! heb je even niet aan je operatie hoeven denken.

Bagheera, jeetje wat een slecht nieuws lees ik zeg! Daar zal je goed van geschrokken zijn. Vervelend dat de artsen het niet eens zijn over de medicatie.

Ik hoop dat het geen kwaad kan/doet voor je kindje. Is dit niet een reden om dan misschien een keizersnee te doen?

Veel sterkte! :-

Wat ben je trouwens creatief zeg!!!

Marr, fijn dat het weer wat beter met je gaat!!

Angeltje, woezeltje, mandy, janine en natuurlijk de andere meiden ook :-

Met mij gaat het verder goed heb weer exact de zelfde kwaaltjes als altijd. Verwacht eind aankomende week mijn nod. Maar weet eigenlijk al wat het gaat worden.

Liefs Egni

Bagheera: ik heb op je verhaal over de uitslag al gereageerd bij het andere topic, sterkte meid!!

Wat een mooi ledikantje!!! Ik ben het helemaal met Egni eens… wat ben jij creatief zeg!!! Echt erg mooi gemaakt! :thumbup:

Mouse: nogmaals heel veel succes morgen!!! :thumbup: :pray: Ik denk aan je en duim voor je!!! :-*

Egni: fijn dat je zo’n leuk weekend hebt gehad! Heerlijk hoor.

Nou meis, ik hoop dat de symptomen niets te zeggen hebben. Ik weet dat ik er ook heilig van overtuigd was dat ik ongi zou worden! Alle symptomen wezen erop! Nou niet dus… Ik duim dus eigenwijs nog even door voor je!!! :thumbup: :pray:

Mar: Fijn dat het beter met je gaat! En idd wel goed uitzieken hoor!

Hier weinig te melden. Dit weekend is eindelijk de berging af (hebben we ook verbouwd: nieuw plafond, stucadoren, nieuwe plinten, kasten e.d.), dus ik kan weer zelf wassen e.d. Het is erg mooi geworden.

Vrijdag komen ze de aanbouw (uitbouw van de woonkamer) spachtelpoetsen en zaterdag de vloer erin leggen! Dan is het af!!! :dance: Ben zo blij dat we dadelijk uit de rotzooi zijn… Als het goed is komen de gordijnen over 2 weekjes, dus dan is het echt helemaal af!!! Verbouwen is leuk, maar ik ben toch ook wel weer heel erg blij dat het nu bijna klaar is…

Liefs Woezeltje

Hey lieverds,

Ik kom even heel gauw binnenwippen, sta op het punt op verjaardag te gaan. Maar ik wil Mouse alvast enorm veel succes wensen morgen!!

Ik ga aan je denken meid :kaars: Al het beste, dat je maar gauw weer opknapt en jullie verder kunnen!!

Hele dikke knuffel,

Mar :hug:

Heey meiden,

Hier even een berichtje uit het zonnige Kos!! Het is hier heerlijk.

We zijn al lekker bruin, we hebben ook al aardig wat gefietst. Moest wel later gaan lopen want een berg op ging wat moeilijk. We hebben ook een Suzuki Jimny gehuurd waar we 3 dagen mee op stap gaan!

Tot volgende week!!

Groetjes Janine

Ooooh, Janine! Ik ben jaloers! Ik wil ook naar Griekenland en lekker van een vakantie genieten! :wink:

Maar het is je gegund, hoorrr! Lief dat je tijdens je vakantie hier nog even komt kijken! Heel veel plezier nog daar!

Mouse: Hoe is je operatie gegaan vandaag?

Mandy: Hoe gaat het nu met je?

Groetjes,

Jippie

Janine: wat leuk dat je vanuit Griekenland even een berichtje achterlaat!! Zo te horen geniet je er lekker van!! Veel plezier nog en tot snel!!

Mouse: hoe gaat het met je? Is alles goed gegaan? Hopelijk heb je weinig pijn!

Liefs Woezeltje

He Janine, stuur even wat zonnestraaltjes onze kant op :smiley:

Leuk dat je even een berichtje achterlaat, geniet er maar lekker van. Dit zal voor jullie ook wel de laatste vakantie met z’n tweeën zijn!!

Mouse: Hoe is het gegaan? Is het je meegevallen? Doe maar lekker rustig aan hoor, we horen het wel!! Ik hoop dat er geen nare dingen boven zijn gekomen!

Hier geen nieuws, saai he :wink:

Liefs

Mar

Bahhhh Mar, wat ben jij saaaaiiiiii zeg! :mrgreen: :zzz:

Knuffels voor iedereen!

Liefs,

Jippie

Hallo,

hoe is t hier met iedereen?

Ik heb niet zo veel nieuws op t moment. Vrijdag fm en hopen op een ei.

Heeft iemand enig idee wat ik kan verwachten op dag 10. Is er een grote kans dan op een groot ei? En hoeveel mm hadden jullie eitjes op dag 10?

Tot snel weer!

Groetjes Wienie

Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie me nog kennen. Ik ben al veel te lang niet geweest hier. :oops: Sorry daarvoor.

Bij deze wil ik alvast laten weten dat ik vanaf zaterdag 3,5 niet aanwezig zal zijn in verband met vakantie. Wij vertrekken dan op vakantie naar de VS waar wij enorm zullen gaan genieten. (Tenminste… daar ga ik van uit. :-))

Na deze vakantie zal ik (eindelijk) geopereerd gaan worden aan mijn vleesbomen, maar voor die tijd zal ik me hier nog melden. En daarna… daarna ga ik mijn uiterste best doen om me hier weer meer te laten horen. Echt… ik ga het proberen.

Groetjes,

WendyD

HA meiden,

Ben er weer.

Wendy, veel plezier in de VS!!

Wienie, op dag 10 had ik nog niks, mijn ei zit altijd veel later, dus kan je niet helpen.

JAnine, leuk dat je je even meldt vanuit Kos. Geniet ervan!!

Mar, saai hoor!!! :wink:

Woezel, Jippie, Angeltje, Bagheera, Mandy :-*

Meiden, dank voor jullie lieve woorden en steun. De operatie is me meegevallen. Was nog nooit van m’n leven geopereerd, dus best zenuwachtig, maar het viel dus mee. Had na de operatie voornamelijk last van mijn keel (ivm beademing) en hand (ivm infuus). Die klachten zijn inmiddels over. Nu voel ik vooral de wond aan mijn navel, als ik ga staan of zitten. De uitslag was goed. Niets te zien in mijn buik, alles schoon en goed doorgankelijke eileiders. Cyste is dus ook weg. Dus niets zou aan een zwangerschap in de weg moeten staan. Volgende week vrijdag heb ik een afspraak met de gyn, dus dan hoor ik wat er nu verder gaat gebeuren, clomid in ieder geval niet meer. De rest van de week doe ik rustig aan. Brent is een weekje bij mijn ouders, zodat ik even rustig kan herstellen, omdat ik niet mag tillen.

Kus, Mouse

Mouse: gelukkig meid, dat alles goed is gegaan! En vooral dat er niets is gevonden! Het blijft dan wonderlijk waarom een zwangerschap uitblijft he… Fijn dat je de tijd hebt deze week om rustig te herstellen, dat zul je zeker nodig hebben! Doe maar rustig aan en verwen jezelf maar een beetje! Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat! :-

Wienie: Ook ik kan je niet helpen. Ik heb nooit FM gehad… Succes!!!

Wendy: veel plezier in de VS!!! Super hoor! Daar zou ik ook nog wel eens naar toe willen!!! We horen je over 3,5 week weer!

En fijn dat je eindelijk geholpen gaat worden aan de vleesbomen! :thumbup:

Jippie: knuffel terug!

Mar: :-

Liefs Woezeltje

Wendy, fijne vakantie!

Mouse, fijn dat je operatie goed is gegaan en dat alles er goed uit ziet!!! :smiley:

Hoop dat je snel weer helemaal opknapt!

Ben benieuwd wat ze nu gaan doen ipv clomid!

Janine, fijn dat het zo lekker is in griekenland!!

Geniet er van!!!

Hier helaas weer tekenen van ongi. vandaag dag 28 en net bij het afvegen een sliertje bloed :frowning:

Nog twee maanden clomid te gaan en dan gaan we het gewoon op een andere manier proberen!

Heb trouwens wel een mooie cyclus zo 29,29,31, en nu 28 of 29 dagen. Maar waarom wordt ik dan niet zwanger :roll: ???

Liefs Egni

Mouse: Fijn te horen dat ze niets gevonden hebben wat een zwangerschap in de weg staat. Nu maar hopen dat je heel gauw een posi test in handen hebt!!! Ben je al een beetje opgeknapt van de narcose inmiddels? Je zult Brent wel missen nu, maar fijn dat je ouders de zorg eventjes overnemen. Krabbel eerst maar eens weer goed op :-

Wendy: Veel plezier in de VS! En sterkte met de operatie die volgt na de vakantie!

Wienie: Hey toevallig moet ik morgen ook heen voor de 1e fm van deze cyclus. Ik zit dan op dag 11. De eerste 2 cyclussen was er bij mij pas wat te zien vanaf dag 16, dus no panic als er morgen nog niets te zien is!!

Laat je weten hoe het gegaan is?

Egni: Getsie meid, hopelijk zet het niet door. Je hebt indd prachtige cyclussen, nu moet er alleen nog wat mee gebeuren he, frustrerend meis! Ik hoop dat je ongi niet doorzet!!

Angeltje, Woezeltje, Bagheera, Jippie: Hoe is het met jullie??

Morgen al om 7.50 in het zkh zijn, hopelijk is er al wat te zien, maar denk dat het nog te vroeg is. Ga in ieder geval morgen in gesprek over de verdere verlenging. Of met extra pregnyl of progestan.

Ik las trouwens gisteren een stuk dat luteale fase insufficientie een bijwerking kan zijn van de clomid :shock: Dus daar wil ik het ook even over hebben.

Doeggie :-
Mar

Egni: bah… ik hoop ook echt dat de ongi niet doorzet! Duim nog even voor je door hoor! :kaars: Dus over 2 maanden moet je weer terugkomen bij de gyn? Hopelijk is het echt niet nodig lieve meid!!! Dikke :hug: En ik snap je frustratie over dat je zulke mooie cyclussen hebt en maar niet zwanger raakt… Ik had ook dat jaar na de missed abortion iedere maand een hele mooie cyclus, maar het kwam ook maar niet! Dus meis, geef de moed niet op he! Ik vind dat je wel heel sterk klinkt… :-*

Mar: Succes morgen bij de gyn! Hopelijk zien ze toch al wat zitten!!! :thumbup: Zou een mooie cyslus worden dan!

Hier gaat het verder goed. Harde buiken blijven en ook de pijnlijke buikpijn. Maar beebje beweegt goed, dus we gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat!

Vanavond lekker naar de stad met mijn zussen (ja… in de rolstoel!). Even lekker eruit en wat eten op het terras! Lang leven de zon!!! :mrgreen:

Liefs Woezeltje

Mouse: Ja ik was zeker geschrokken van dat streptokok verhaal!

Fij ndat het mee gevallen is met de operatie. Rust maar goed uit! :hug:

Woezeltje: nog even volhouden, dan heb je een prachtig huis! Hopelijk is het nu snel klaar.

JanineB: Wat leuk dat je even vanuit Kos komt forummen! Geniet ervan daar.

Wienie: succes met de FM morgen!

WendyD: wow Amerika! Leuk zeg, welk deel ga je heen?

Fijn dat ze je gaan opereren voor die vleesbomen.

Egnie: Hopelijk zet het niet door, ik zal voor je duimen!

Mar22: Groot gelijk dat je die vragen stelt hoor, de gyn is ervoor! Succes morgen.

Ik ben naar de VK geweest en zij wil toch een test in het lab laten doen. Wanneer de bacterie in mijn urine zou zitten, dan zou er actie ondernomen moeten worde, zoals aan een anti-bioticum infuus tijdens de bevalling.

Maar uit de test bij de huisarts wees niks op een ontsteking o.i.d. in mn blaas.

De VK wilde toch even zelf nog een keer laten testen en maandag kan ik weer bellen voor de uitslag.

Meiden blijf hoop houden, ook ik had het laatste half jaar een goede cyclus maar werd ook maar steeds niet zwanger. Pas na 3 keer Clomid was het dan toch “raak,” dus kop op, blijven hopen en niet de moed opgeven! :hug: voor jullie allemaal.

We hebben vandaag weer een echo gehad. Ik kreeg 1 foto mee van het gezichtje. Alles was verder goed.

Tnx voor al jullie lieve wensen!

Bagheera: Wij gaan naar het Zuidwesten van de VS. California, Utah, Nevada en Arizona. Ohhhh ik heb er zo’n zin in.

Meiden… dit zal voorlopig even mijn laatste berichtje zijn… tot over een poosje…

Liefs,

WendyD

Geniet ervan Wendy, hele fijne reis gewenst!!!

Bagheera: Ik hoop dat de bacterie niet in je urine zit. Goed dat je zo in de gaten gehouden wordt hoor, ik hoop dat je een goede uitslag krijgt!

Hoe voel je je verder? En wat een mooi snoetje zeg! Wat helder zo’n echo :inlove:

En lief dat je ons even een hart onder de riem steekt :-*

Woezeltje: Naar dat de harde buiken blijven zeg. Maar je bent behoorlijk mobiel in je rolstoel zo te lezen :mrgreen: Was het nog gezellig gister op het terras??

Egni: Meis, ik hoop echt zo dat je ongi niet door heeft gezet!! Hoe gaat het met je?

Ik ben vanmorgen weer op fm geweest en de uitslagen van mn progesteron waren ook binnen. Ben er niet echt vrolijk van geworden. Na de pregnylspuit heb ik geen eisprong gehad binnen 36 uur. Hoeveel later weet ze niet precies maar wel ongeveer 3 dagen. Wat dus betekend dat mijn luteale fase geen 10 maar hooguit 7 dagen geweest is.

Ook heb ik nu weer prachtige eitjes zitten, 2 van 16 mm. alleen ze geeft me weinig kans omdat ik veel te dun baarmoederslijmvlies heb. Het was maar 4.2 mm.!! Weer een ’ fijne’ bijwerking van de clomid. Toch maken we deze cyclus af en moet ik maandag bloedprikken op E2 en LH en dan dinsdag weer een fm, en zo laat mogelijk een pregnylspuit, dit keer 10.000 eenheden. Ik mag doordat het slijmvlies zich niet goed opbouwt ook geen clomid meer nemen, maar moet nu dus overgaan op puregon spuiten. Heeft iemand van jullie daar ook ervaring mee? Ik heb namelijk geen flauw idee welke dagen ik moet gaan spuiten en hoe dat dan met controles gaat enzo…

Liefs

Mar

Goedemorgen dames,

WendyD, een hele fijne vakantie gewenst!

Mousem fijn dat de operatie zo goed is gegaan. Hopelijk dan nu wel een zwangerschap! Ze zeggen toch wel vakar dat na een operatie het vaak snel kan gaan?! Succes met herstellen!

woezeltje, tja geen fm dan weet je dat niet idd. Maar jij hebt toch wel climd gehad denk ik of niet? Zal eens even de info teruglezen!

lekker toch, dat je er toch op uit kan in die rolstoel! geniet ervan!

egni, ik hoop dat je ongi niet echt doorzet! Maar aan de andere kant, je hebt dna wel een mooie cyclus… al zal je dat niet echt opvrolijken…komt goed!

bagheera, lief dat je zo met ons meeleeft! En wel goed dat je zo gecontroleerd wordt wat die bacterie betreft. En wat een mooi snoetje al!

mar, bij jou was t due ook niet allemaal zoals je hoopte? Maar wel 2 eitjes is op zich toch al iets? Hoeplijk komt te met die pregnyl van de week nog tot een mooi sprongetje!

Ik ben ook net terug van mijn fm deze ronde. Vandaag dag 10. Er was nog geen groter eitje te zien. Ook baarmoederslijmvlies nog erg dun. De arts denkt te vroeg, dus maandag moet ik weer terug.

Ik hoop maar dat er dan iets te zien is. Over spuiten zeggen ze bij mij niks, dat hoeft niet iedereen dan ofzo?

Ze zei wel dat als het maandag niks is dat we dan overgaan naar volgende ronde, met 150 mg. En ze had het over controle’s ivm overstimulatie ën we willen natuurlijk niet dat je een drieling krijgt" zei ze ook nog. Nou voorlopig krijg ik zo nog helemaal niks dacht ik zo!

Maar, schijnbaar is dag 10 toch erg vroeg, dus dan hoop ik maar op maandag, dag 13!

Fijn weekend, ik ga een weekendje eropuit met een camper! Lachen, met 3 collega’s, waarvan dus 1 persoon een camper heeft! Wordt vast keigezellig!

Tot maandag, ik hoop dat ik dan weer ei nieuws heb!

Liefs Wienie