Mar, wat bedoel je met cd ?
grrr heel verhaal getypt, alles weer kwijt!
Ik ga reagren, maar ik kan niet iedereen teruglezen in mijn antwoord veld en dan weet ik niet meer precies wat iedereen schreef. Weet iemand hoe dat wel kan?
Hoop dat ik niemand vergeet!
mar, wat rot zeg, weer ongi. Hoe lang was je cyclus nu? En tja progestan of dat andere…heb ik geen verstand van, maar ik denk dat je e rmaar vanuit moet gaan dat ze dat daar wel weten, en als dat ene de laatste stap is…misschien is dit dan wel nog een goede poging…
Jippie, spannend, weer iui! Fijn dat het huis opschiet! Lekker he, dat je steeds meer resultaat ziet? Dat hebben wij met onze verbouwing ook!
bagheera, beetje last van najaars en voorjaarsmoeheid? Lekker de buitenlucht in, dat schijnt te helpen!
angeltje, jee, ik zou ook uit mijn dak gaan na zoveel vervelende dingen, maar erger dan nu kan het vast niet meer worden, dus op naar betere tijden! En lekker wegschrijven hier, gewoon doen!
egni, hoe is t met jou?
woezeltje, leuk dat het al op begint te schieten! Droom je al lekker weg?!
mama2, hopelijk wordt het geen lange cycllus voor je, hoever zit je nu?
janine, hoe is t met je?
kaatje, van provera wordt ik altijd beetje dippie, sip, van clomid wordt ik juist heel erg hyper, maar het staat beide niet in d ebijsluiters…dus waar ik dan weer last van heb???
hier beetje beter, maar nog steeds steeds hoofdpijn. Vanmiddag in d eklas ook weer. Mijn kindjes kunnen altijd heel stil werken, maar tijdens een les van mijn stagiaire maakten ze zoveel heriie!!! :?
@ weken terug op woe of don zou ik mijn ei hebben, dus morgen of donderdag zou ik dan nu NIET ongi moeten worden haha. Nog geen enkel teken dat die ongi wel gaat komen.
Nuchter gekeken naar mezelf heb ik wel hoofdpijn, zere borsten gehad na ei, en buikpijntjes, laatste dagen meer, maar of het ongi buikpijn is? Nog niks ro9zigs gezien. Wordt altijd eel humeurig als ik ongi moet worden, dag vantevoren ofzo, maar dat heb ik ook niet, wel van de week een paar keer, maar dat was veel te vroeg, dus misschien wel door hoofdpijn.
Ik wacht maar af, maar vind het wel heel spannend nu! :shifty:
Heb bedacht dat ik op zijn vroegst zaterdag ga testen, want dan hoef ik collega’s even week niet te zien ivm herfstvakantie, dat lijkt me makkelijker als het zo zou zijn! Maar is het zo…weet het echt niet!!! Dan zou ik toch wel zere bosten moeten hebben ofzo? Dat heb ik nu niet meer!
ggggrrrr!!!
Tot snel ladies!
Dikke x voor iedereen, fijn dat jullie zo meeleven!
Mar22: Nou, ik ga ook voor je duimen dat het spuiten gaat helpen!!! Ik duim echt heel hard voor je!!!
Angeltje: rustig aan he meid! En goed van je om e.e.a. aan te gaan kaarten bij de Arbodienst! Dat is helemaal geen slecht idee! Als je baas niet wil luisteren, dan mara op deze manier proberen! :-
Mama2: cd = cyclus dag. Dus op welke dag zit je nu in je cyclus. dat is wat Mar bedoelt.
Wienie: spannend meid!!! Ik duim voor je dat je zaterdag positief nieuws voor ons hebt!!
Dikke knuffel voor alle meiden!!! :-
Liefs Woezeltje
Zal 3 foto’s plaatsen van de babykamer, omdat jullie er toch steeds om blijven vragen… :mrgreen: Als iemand liever heeft dat ik ze weer weghaal dan hoor ik dat ook graag!! Gewoon eerlijk zeggen!!
Let nog niet op de klamboe, die hangt nog niet goed op deze foto…
En de kast…
En als laatste de commode:
Liefs Woezeltje
Hey hallo!
Mar, wat kl*&^ dat je weer ongi bent. GVD. Wel fijn is dat de gyn meteen met wat anders van start wil gaan. niet dat je nog langer moet wachten. Nee, geen chocola eten, dan wordt 't nog lastiger zwanger raken is mij verteld. 't schijnt dat 't gewicht bij PCO-vrouwen al 'n probleempje is, en als je dan zwaarder wordt, schijnt 't lastiger te zijn om zwanger te raken! Niet doen dus
Succes met de spuitjes!
Wienie, spannend zeg
Ben je juf?! Zo te lezen in je berichtje!
Over dat reageren op ieders berichtjes: ik open altijd 'n nieuw scherm waarin ik 't antwoord kan tikken. Ik lees dan 1 topic en reageer daar 'n stukje op in 't andere scherm. Uiteindelijk heb ik dan 'n heel verhaal als ik alles doorgelezen heb en druk ik op OK. Anders raak ik ook helemaal de weg kwijt hoor!!!
Jippie, leuk dat je je neus even laat zien Fijn te lezen dat de verhuizing al goed is gegaan! Dat ze maar gauw jullie bereikbaar maken voor de bewoonde wereld!!!
Bagheera, fijn dat de harde buiken aan 't minderen zijn. Toch goed dat je minder bent gaan werken! Take care!
Angeltje, het zit je niet mee zeg. Lijkt wel of alles tegelijkertijd op 'n hoop wordt gegooid. En dan ook nog 'ns naar de Arbo, bah… Sterkte, meis. Geef ze daar maar 'ns een koekje van eigen deeg!
Woezeltje, waaw wat 'n supermooie spulletjes zeg, fijn dat alles goed en wel is gearriveerd en dat 't ook nog exact naar je zin is! Geniet er maar van, meis!
Knap hoor, dat je er zo makkelijk over denkt, over de “kwaaltjes”. Zwanger zijn gaat niet over rozen in jouw geval. Denk maar aan ‘t resultaatje
Wat houdt dat in, cursus Healing?
Hier enorme rugpijn, sinds gisterenmiddag. vanochtend was’ t wat minder maar vanavond voel ik 't weer. Misselijkheid is gelukkig over! Volgens “de statistieken” word ik donderdag ongesteld. Zo was 't vorige keer ook met provera. Maar toen had ik niet zolang van te voren al zo’n zeurende rug. Hoop maar dat 't gauw komt, kan 't maar gehad hebben he!
Liefs,
Kaatje
Ik zit nu op cyclus dag 16 dus het zegt nog niks maar er is nog geen spong in aantocht volgens mij dus dan kan ik alvast bedenken dat het een lange cyclus gaat worden
Hier even een waarschijnlijk allerlaatste update van mij (mandy)
Ik wil jullie gewoon een klein beetje op de hoogte houden hoe moeilijk ik dat ook vind op dit moment , dat is het minste dat ik kan doen na de steun die ik van jullie heb gehad
Zal even mijn verslag van gister neerzetten
Nou ik moest vanmorgen om half negen in het Catharina in Eindhoven zijn . We waren om half acht al aangereden en dat was maar goed ook want het was druk op de weg . Om 08.20 kwamen we daaraan , snel een ponsplaatje laten maken en door naar gyneacologie daar moest ik vijf minuten wachten tot ik aan de beurt was .
Ik had op zich wel een vriendelijke man en een co-assistent die erbij zat .
Er is niks gebeurt en ik kan ook niet echt zeggen dat ik een second-opinion heb gehad eerlijk gezegt …
Hij las wat mijn huisarts hem had geschreven en had de papieren van het ziekenhuis hier in Helmond niet (die moesten ze opsturen en dat hebben ze dus niet gedaan)
Ik weet nu in ieder geval wat ik heb PCO Syndroom =
Polycysteus Overium Syndroom
Er waren 2 mogelijkheden (eigenlijk voor mij maar 1) dat waren
1: Afvallen
2: Medicijnen om de hormoonhuishouding zijn werk te laten doen
En voor mij is er alleen de mogelijkheid om te gaan afvallen en heb ook gezegt dat ,dat niet makkelijk is en dat ik dat al meerdere malen heb geprobeert
Nu heeft hij me doorverwezen naar de chirurg voor een bijeenkomst over maagverkleining en daar moet ik de 27ste naartoe en de 31ste moet ik weer terug naar de gyneacoloog
Ik wil zeer zeker wel afvallen en als dat op die manier kan heel erg graag natuurlijk en mijn kinderwens is heel erg groot maar ik weet niet of ik dit wel wil (klink vast heel erg raar maar ik weet het gewoon even niet meer allemaal)
Ik weet niet meer hoe ik me moet voelen op dit moment , kwaadheid omdat hij me niet helpt , verdriet omdat het weer zo moet lopen
Ik weet niet niet meer zeg aub hoe ik me moet voelen want ik weet het ondertussen gewoon helemaal niet meer
Mandy ik ken je niet maar wens je heel veel sterkte de komende tijd met welke beslissing je dan ook gaat nemen !
dankje wel mama2
Heeeeey meiden,
Echt, jullie zijn zo lief. Al die reacties van jullie na mijn curettage, echt zo lief!!!
Kaat, ben je nog steeds misselijk enzo? Kan best van de hormonen zijn hoor!
Angeltje, dus we gaan sieraden freubelen? Ik neem aan dat wij jou daar wel voor moeten betalen! Is dat verschillend per sieraad? Misschien kun je hier wat duidelijkheid over geven? Mij maakt het niet zoveel uit hoor!
Wat een goedie ook met je badkamer! Had je ook nog schade in de gang? Houten vloer oid? Ik hoop het niet voor je!
Wienie, ben je al weer wat opgeknapt?
Mar, heh wat vervelend weer, die stomme duiveltjes! Ik denk aan je!
Jippie, mijn duimen draaien hard! Hopelijk slaat toch de IUI een keertje aan!
Woezeltje, wat een ontzettend gave kamer! Helemaal mijn smaak!!
Mandy, zelf had ik ook de keuze om af te vallen of te beginnen met hormonen. Ik dacht toen bij mijzelf: het kan toch ook alletwee tegelijk. Ik ben dus begonnen met de hormonen, maar val daar dus niet meer van af. Mijn gedachten waren meer bij het krijgen van een kindje en daarna kan je ook weer afvallen. Succes met de keuze die je maakt!
Hier weer een druk vooruitzicht. Donderdag ga ik weer werken, moet dan alleen donderdag en vrijdag, beide een vroege dienst. Donderdagavond gaan we naar Jan Smit in een discotheek in de buurt. Zaterdagavond komen de neven en nichten op bezoek en zondag dan de meeting!! Druk druk druk dus weer!
Donderdag de 19e moet ik weer naar de gyn.
Liefs, Janine
Hallo meiden,
hoe begint jullie ongi altijd? Het is namelijk weer zo vaag nu. Vroeger, voor en tijdens pil, was ik het altijd ineens 's ochtends bi het naar de wc gaan, zonder tekenen (behalve chagrijnen) vooraf. Na stoppen pil nog geen 1 normale ongi gehad, alleen bruinverlies en soms wat rood, en nu…nu heb ik vandaag heel af en toe wat rozig slijm (sorry vieze praat)…is dat dan een teken dat ik het ga worden? Ik vind het wachten nu al niet meer leuk! Heb wel wat buikpijntjes, maar dat heb ik al anderhalve week. Hoe voelt jullie ongi buikpijn? Ik weet t allemaal niet!!!
woezeltje, mooi!!! waar heb je die kast en dat bedje gekocht als ik vragen mag? Zoiets willen wij ook, op ons toekomstige kamertje past ook maar een smalle kast! En ik vind het juist leuk om die foto’s te zien!
Kaatje, ik snap wel dat je hoopt dat het snel komt, heb ik met provera ook altijd! Hoop dat je dan snel weer door kunt!
mandy, hele veel sterkte!
Zo ik ga weer wachten…grr…daar ben ik dus echt niet goed in!!!
Hoi meiden,
Wienie: nog even volhouden met wachten meid, ik hoop het echt voor je!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Janine: je hebt het weer gezellig druk zo te lezen :mrgreen: . En wat betreft je vraag over de kralen, daar hebben we het in het meetingtopic al eens over gehad. (zie pag. 4 / mijn bericht van zo. 3 sept )
Mandy: ook van mij een dikke knuffel en heel veel sterkte. Hopelijk kun je de komende maanden de kracht en de positiviteit vinden om je doel te bereiken. Heel veel sterkte!!
mama2: ik hoop dat het mee zal vallen met de lengte van je cyclus. Dat is dan weer het nadeel als je niet bij een gyn loopt, dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent. Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt!!
Kaat: ik hoop dat je rugpijn snel over is en dat je ongi idd op tijd zal komen zodat je weer verder kunt!!!
Woezeltje: mooi, mooi, mooi!!! Ben echt zo blij voor je dat het toch allemaal op tijd is goedgekomen :inlove: .
Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Wederom chaos op het werk vandaag, maar ik heb lekker de middag vrij genomen en ben met hub naar het Babypark in Gouda geweest. Lekker geld uitgegeven aan onze spruit om even alles te vergeten :mrgreen: .
Verder nog veel last van mijn rug en buik, gelukkig nog maar 4 weken voor ik met verlof ga. Eindelijk rust… Ik ben wel van plan om dinsdag bij de vk aan te kaarten hoe het nu gaat op mijn werk. Als zij me toch adviseert nog minder te gaan werken, ga ik dat zeker doen. Ik las vandaag weer een artikel dat stress tijdens de zwangerschap (werkstress werd in het bijzonder genoemd) niet goed is voor de baby en tot een laag geboortegewicht kan leiden. En dat is het me echt allemaal niet waard!!!
Ik zal zo ook nog even wat fotootjes plaatsen van de babykamer. Ik kan nu natuurlijk niet meer achterblijven hè, hihihi. (geldt natuurlijk hetzelfde als bij Woezeltje hè, als jullie het moeilijk vinden, gewoon eerlijk zeggen!!!)
Liefs Angeltje
Liefs Angeltje
Het is nog niet af hoor… We wachten nog op een badcommode en pas dan kan alles zijn definitieve plek krijgen, kunnen we plinten leggen, muurdecoratie enz…
Liefs Angeltje
en de kledingkast…
en tot slot, het ledikantje!!!
@Angeltje wrote:
Janine: je hebt het weer gezellig druk zo te lezen :mrgreen: . En wat betreft je vraag over de kralen, daar hebben we het in het meetingtopic al eens over gehad. (zie pag. 4 / mijn bericht van zo. 3 sept )
Sorry, :oops: Ik heb dat denk ik wel gelezen, maar ik denk dat het niet echt in mij is opgeslagen... (wist toen net dat ik zwanger was)
Woepsie dus!!! Wel lief van jou!!
Tof kamertje hoor!!! Ook weer helemaal mijn smaak!!
Liefs, Janine
Hele mooie kamertjes, Angeltje & Woezel! :thumbup: Beide helemaal mijn smaak!
Ik hou het eventjes heel kort deze keer, ik ben weer bij mijn schoonouders, vandaar.
We hebben zelf nog steeds geen internet & telefoon. :evil:
Hier alles goed, gisteren weer met de Menopur begonnen en volgende week vrijdag moet ik weer voor de eerste fm. Toch wel weer spannend, hopelijk slaat alles goed aan en hebben we over twee weken weer een inseminatie.
Iedereen heel veel succes & sterkte met alles. Ik blijf aan jullie denken en ik hoop dat ik snel weer actiever kan meekletsen. En natuurlijk tot zondag, ik ben reuze benieuwd naar iedereen! :-*
Liefs,
Jippie
Mooi kamertje en daar komt vast ene heel bijzonder kindje in.
Ik moet zeggen dat ik dat ook wle lastig vind hoor die onzekerheid, Ik probeer iets meer duidelijkheid met tempen en testen te krijgen maar geloof dat ik dat wederom weer niet ga krijgen