Paikea, van harte joh!! Ik snap dat je nog helemaal beduusd bent, maar echt supernieuws hoor. Zo snel!!
Hopelijk volgt de rest snel!
Angel
Paikea,
Wow wat een nieuws! Net nu je het totaal niet verwachtte zwanger! Gefeliciteerd meis :-*
Alle andere meiden hier, veel succes, bij mij heeft het ook lang geduurd, maar is het wel weer gelukt!
Mouse
Heey ladies
ik denk dat we nu met zijn drieën over zijn die nog niet zwanger zijn.
Onze tijd komt wel!
Greetz, Janine
Bedankt nog voor alle felicitaties. Super.
Nog iemand iets gehoord van Egni? Zij zou toch ook weer starten?
Paikea, jaaaaaaaaaaaaaaa proficiat!!! Wat gaaf zeg!!! Echt super!!! :dance:
Dag allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op het forum maar kreeg nu toch zin om mee te schrijven. Even voorstellen: ik ben 25, sinds januari gestopt met de pil, heel hard aan het verlangen naar een eerste kindje… Meteen een eerste ontgoocheling, ik had een cyste dus we moesten onze wens even uitstellen. Gelukkig was dit snel opgelost maar ik ben héél onregelmatig. Vorige maand had ik een cyclus van 50 dagen. :wall: Nu volgt de gyn me op om te zien wanneer ik een eisprong heb of wanneer ik moet starten met clomid. Morgen heb ik een follikelmeting, ik hoop heel hard dat die goed is…
Idereen die nog niet zwanger is… onze tijd komt ook nog wel, we mogen de moed niet verliezen … ik duim heel erg hard… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hoi dames
als eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar voor iedereen
even een lief gedichtje voor iedereen
in mijn handjes heb ik iete verborgen , het zijn geluks wensen voor vandaag en morgen ! ze brengen geluk het hele jaar ! ik wens iedereen een gelukkig en vooral gezond nieuw jaar .
het is al weer wat maanden geleden dat ik hier was , :oops: :oops:
ik zit nu eindelijk in weer wat rustiger vaarwater
weer van alles mee gemaakt helaas en slecht nieuws in de fam van mijn man gehad , nou ik hoop dat jaar eens wat beter zal gaan lopen ha ha duimen jullie mee ??
ik had dan ook geen tijd meer voor wat dan ook … dan alles draaiden te houden .
ik weet niet hoe alles gaat lopen maar ik zal af en toe komen kijken en wat schrijven …
met karim gaat het redelijk . loopt wel lekker los inmiddels groeit goed . en brabbelt lekker . eten en ontlasting het zelfde als altijd helaas .
ben nog niet zwanger wel een miskraam helaas gehad deze maand afgelopen menstruatie .maar we gaan gewoon verder wie weet de volgende keer beter … de 15de moet ik naar de gyno komen weer .
moet ook bloedprikken maar weet nu ff de 21ste dag niet meer …
het is momenteel rommel zooitje weer met mijn menstuatie de afgelopen 3 maanden maar we gaan verder vanaf begin af aan .
tot snel dames sorry nogmaals
Hoe is het met alle meiden? Ik zie dat het hier erg rustig is geweest de laatste maand, misschien de drukke decembermaand voor iedereen?
In ieder geval wil ik me hier ook aanmelden. Ik zal me in het kort even voorstellen:
Joyce, 22 jaar, ruim 3 jaar getrouwd met Stefan.
sept. '04___________gestopt met de pil
sept. '05___________na 6 maanden te horen gekregen wat ik al vermoedde, ik heb pco
(mijn cyclussen varieren van 31 tot 132!!! dagen.)
nov. '05___________spontaan zwanger geraakt
jan. '06____________miskraam
juni '06_____________begonnen met clomid, negatieve samenlevingstesten, toch zwanger
14 maart 2007_______bevallen van Mitchel
14 december 2007____1e menstruatie
… en nu is het maar afwachten wat mijn cyclus gaat doen.
Ik ben inmiddels al flink afgevallen, dus hoop dat het goed uitpakt voor mijn cyclus. We gaan zijn nog niet bezig voor een tweede kindje, maar de wens is er zeker. Voor nu wil ik eerst hormoonloos door het leven en mijn lijf beter leren kennen.
Iedereen is nu toch wel bijgekomen van de drukke decembermaand of niet?
JanineB aan je banner te zien, zit je nu in de klusdagen? Zet hem op en veel plezier :mrgreen:
Luna1, Pooh hoe is het bij jullie nu?
Natascha, heb je een gesprek volgende week bij de gyn of een fm?
Liefs Joyce
hee ik zag mijn naam!!
OP zich gaat het hier goed, mn cyclus is ook best regelmatig.
Emotioneel vind ik het een beetje zwaar worden dus een break ingelast.
Geen voorbehoedsmiddelen dus misschien toch raak binnenkort??
Maar er moet nu even niks.
hallo dames…
hier ook een dame die jullie zwaar verwaardeloost heeft… :oops: :oops: :oops:
ik zag wel goed nieuws…
PAIKEA GEFELICITEERD :dance:
verder hier nog steeds mooie 38 daagse cyclus…
misschien dat we ongeveer midden dit jaar weer voor het echie gaan…
ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn/blijven en straks een pracht van een wonder in jullie armen mogen houden…
dat is mijn wens voor 2008 voor jullie :-*
hai dames ben ik weer
vandaag bij de gyni geweest weer niet goed
baarmoederslijmvlies 19.5 mm veels te dik en had bloed geprik vrijdag helaas geen eisprong weer . mijn pco is weer terug had wel een vermoeden en hij ook weer . en nu dus weer werkelijkheid
maar goed geeft niet ben vandaag begonnen weer met de provera en dan erna kan ik de clomid weer in nemen heb al tabletten 3 tot 7de dag nadat ik ben gaan bloeden van de provera . we gaan hopen dat het deze keer ook gaat lukken we houden hoop.
tot snel
Nathascha, balen zeg. En wat erg van je miskraam. Begin je met 50mg of hoger?
Colle, nog bedankt. Ik ben erg benieuwd wanneer jullie gaan starten voor de 2e. Gelukkig heb je wel een regelmatige cyclus maar wel een lange.
Pooh, heel begrijpelijk dat het emotioneel zwaar is. Misschien toch een wondertje?
Ik duim heel hard voor jullie
Natascha balen dat je baarmoederslijmvlies veels te dik is. Weet je waardoor dit komt?
Pooh, logisch dat je een break in last hoor meid! Ik wens je veel rust toe en hopelijk helpt het ook om snel zwanger te raken!
Colle super dat je menstruatie regelmatig is. Hopelijk veranders dat snel :mrgreen:
hoi allemaal!!
Vraag me niet waar ik opeens de krachgt vandaan heb getoverd maar we zijn druk aan de klus!!!
Het gaat super goed met mij en heb weer vertrouwen erin… ook deze maand een goed gevoel erbij… het voelt niet zo moeterig :shock:
Dus alle duimen verzamelen!!!
We gaan bijna met vakantie dus zal jullie rond 9 febr vertellen van hoe en wat.
De rest ook succes!!!
Hallo meiden,
heb met jullie al wel wat gelezen, maar nog nooit geschreven.
ik ben juli 07 gestopt met de pil en wij gaan voo rons tweede kindje. voorheen altijd een heel mooie cyclus van ong 30 dagen. maar nu eentje van 6 weken. vind het zelf erg lang en baal er ook van. is die van jullie ook ong zo lang? komt dat altijd door “problemen” of ook gewoon omdat het “zo is” zeg maar?
Gr, tiene
Pooh ik duim voor je en fijne vakantie!!!
Tiene, balen he die lange cyclussen! Hier komt het iig doordat ik pco heb, dus niet gewoon omdat het zo is. Ik wacht nu al 5 weken op mijn ongi, maar heb mijn eisprong nog niet eens gehad, dus gaat minimaal 2 weken duren nog :?
hello dames
nou ik heb wat nieuws hahaha .
nou ik heb de 15de toch laten bloedprikken dat was dag 25 en ja hoor eisprong gehad maar ik heb me provera nog die slik ik , begin nu wel bloed te verliezen gister al dus optijd eigenlijk maar , dat betekend dat ik ongeveer tussen en 7 en de 10 dagen na de eisprong ongo word en dat de eerste fase zo lang duurd , denk dat daarom ook die baarmoeder slijmvlies maar blijft opbouwen dan ? zo denk ik dan he …
ik moet morgen laatste dag provera innemen en dan 3de dag bloeding clomid gaan gebruiken 50 mg .
carebearcubs nee nog niet maar denk nu omdatr de eerste fase dus te lang duurd daarom denk ik
pooh dank je wel hebben we net nodig hihih
tiene 79 welkom hier en ja is zeker erg vervelend hoor loop je bij de gyno al?
paika ik begin met 50 mg en ja baal ook maar denk nu de rede gevonden te hebben maar moet wel overleg hebben met de gyno ik denk dat het dus komt omdat de eerste fase te lang duurd en dan te snel na de eisprong ongi ga worden
Hallo dames!
Ik wil hier graag mee komen schrijven als dat mag? :oops:
Ik ben na het stoppen met de prikpil naar de gyn geweest die zegt dat ik mogelijk PCO heb, maar dat niet vast kan stellen voor ik een cyclus heb.
Ik heb pas 1 cyclus gehad maar die was 59 dagen…
Ik ben gestopt sinds feb 07.
In mn onderschrift kun je klikken naar mn voorstelpostje
Ik wil iedereen alvast succes wensen, nieuwe ronde, nieuwe kansen
En de zwangere dames hier natuurlijk gefeliciteerd! :inlove:
Beppie, wat een rare gyn. PCO kun je toch zien op de echo? En dan nog. Je bent een jaar bezig. Volgens mij kunnen ze rustig starten met provera (om menstruatie op te wekken) en dan clomid (voor een eisprong). Ik mocht bij de 1e al na 8 maanden starten met clomid omdat ik lange cyclussen had (6-8 weken) met wel een eisprong.