Meiden met een lange cyclus!!!14

Heey heey

Paikea, heh balen zeg, ws een ontsteking. Weten ze al wat meer?

Eitjes waren nu 18 en 15 mm. Maar mijn baarmoederslijnvlies was nog niet goed, namelijk 4.7 en dat hoort 7 te zijn. Dus bloed laten prikken (again) en de hormonen waren goed gestegen. Toch moet ik nog weer voor een fm as maandag, dus ik hoop zo ontzettend dat het slijmvlies nog groeit…

Gisteren naar Take That geweest, mennnn wat was dat gaaf! Ondanks dat het later begon en Howard ziek was… echt een super show. Heb zelfs nog een traantje gelaten, erg heh?

Morgen naar Paul de leeuw.

Fijn weekend!

Liefs, Janine

Ik ga heel hard voor je duimen dat de fm maandag goed is. Leuk zeg, Thake that. Jeugdsentiment.

Ik ben nu aan het wachten op mijn menstruatie (nu alleen maar van die bruine troep), dan kan ik tenminste over een week beginnen met de antibioticum. Zul je net zien, wacht je er op komt ie niet en wil je hem niet komt ie.

Ik ben gisteren ziek thuis gebleven, maar gelukkig gaat het vandaag weer. De buikgriep van Kian overgenomen. Rustig aan doen maar dit weekend.

Fijn weekend.

Hai hai

Ja de eitjes waren nu 18 mm en 15 mm, maar het baarmoederslijmvlies was maar 4.7 terwijl 7 mooi is.

Dus er werd donderdag weer bloed geprikt en de hormonen waren goed gestegen. Moet toch nog maandag terug komen voor een fm dus de gyn verwacht volgens mij van het weekend net aan of net niet een eisprong.

Duimen van niet dus en dat het volgende week gebeurd zodat het slijmvlies ook dikker is!

Ben zo foetsie, ga naar Paul de Leeuw. Donderdagavond naar Take That geweest. Mennnn wat was dat jeugdsentiment zeg. Moest wel even een traantje laten.

Fijn weekend! Liefs, Janine

Enne Janine? Hopelijk zijn ze nog niet gesprongen.

Hoi hoi

Nou, er zaten nog steeds 2 eitjes maar de ene was nu 28 mm en de ander is niet doorgegroeid, dus de gyn verwacht dat de ei snel zal springen.

Baarmoeder slijmvlies was minimaal 5.5 maximaal 6.1

Ze vroeg of ik vrijdag nog terug wilde komen maar ja, ik dacht wat hebben we aan die info. Dus nou moet ik volgende week maandag bloedprikken om te kijken of er daadwerkelijk een eisprong is geweest.

Hoe issie met jou?

Liefs, Janine

Oh Janine, als dat maar geen cyste wordt. 28 mm is wel erg groot. Mij laten ze wel terug komen om zeker te zijn dat de eisprong ook is geweest. Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen met maar 5 mm baarmoederslijmvlies toch zwanger werden.

Dus je weet wat je vanavond moet doen :wink:

Hier nog steeds niet lekker en wachten op de menstruatie. stom lichaam soms.

Hoe gaat het met de rest? Colle, Pooh, Luna, Egni, en ik vergeet vast en zeker nog iemand?

Met mij gaat het goed hoor Paikea. Lief dat je het vraagt. :-* Ik zit nog lekker in de wacht. Nog een ruim een week tot NOD. Ik heb er alleen geen vertrouwen in deze ronde, omdat ik toch wel aardig wat bloed ben verloren na de hsg vorige week. :?

:evil: :evil: :evil: :smiley: :smiley: nog geen draakjes gezien!!

Maar nog even afwachten tot morgenvroeg… want meestal zijn ze er op de ochtend van mn NOD… dusze duimen…

Voor de rest gaat het hier goed, voel me goed.

Sinds 2 weken geen hypo meer gehad dus ja toppie!!

En hoop gewoon dat als het niet gelukt is dat morgen mn rode draakjes komen… zou het weer 28 zijn en dan gaan we er gewoon voor in het nieuwe jaar!!

Luna, wel balen dat je zo veel bloed bent verloren. Is dat gebruikelijk bij een hsg?

Pooh, ik duim dat de duivels er morgen niet zijn. Spannend he.

draakjes zijn gekomen hoor!!

Maargoed geeft niks… vind het goed dat ze er zijn is mn cyclus weer 28.

beetje dubbel maar ben er dus best blij mee

Jammer Pooh.

Nou, een banner zegt meer dan woorden. Een week geleden had ik dat absoluut niet gedacht. Dit is echt ons 2e wonder (bij Kian zouden we ook al niet zwanger kunnen zijn). Ik zit hier trillend te typen. Kan het nog steeds niet geloven, maar de 2 testen laten heel duidelijke strepen zien.

Van een dolgelukkige (maar heel beduusde) moeder

Hallo allemaal!!!

Ik heb jullie gevonden :smiley:

Ik heb ook een zeer lange cycles, 50 dagen is niet abnormaal.

Ik heb pcos, maar ben door een wonder spontaan zwanger geworden van ons meisje. Nu willen we heel graag een tweede, maar het lukt niet…

ZOOOOOO frustrerend. Ik ben dus maar aan het nadenken over een afspraak met de gyn, maarja ik heb nog hoop.

Ik vind het fijn om er met jullie over te kunnen praten!!!

Suc6 en sterkte allemaal met de fase waar jullie inzitten. Ik hoop volgende week vruchtbare dagen te hebben, altijd weer een verassing, en dan gaan we er weer voor.

Groetjes, Mirjam.

Jaaaaa Paikea :dance: GEFELICITEERD!!! (had je helemaal geen voorgevoel/kwaaltjes?)

Mammaanne welkom!

kunnen we hier ook een schema maken met onze namen en history??

Paikea. Yeaahhhh g efeliciteerd… Nou ikke nog … :stuck_out_tongue:

Liefs, Janine

Bedankt. Ik hoop dat jullie me snel mogen volgen.

zijn wij dan nu nog de enige die niet zwanger zijn dan?? :cry:

ik ook nog niet hoor :-* en nog wel meer maar er wordt hier ook niet heeeeeeeel veel geschreven.

Paikea, meid, gefeliciteerd! (vast voorzichtig…) Hopelijk gaat het allemaal goed en mogen jullie in juli (?) een 2e kindje verwachten.

Alle andere meiden: geef niet op hoor!!! :thumbup:

Liefs Woezeltje