Meiden met een lange cyclus!!!14

Janine, nog eventjes en dan spiraalloos. Ik ben benieuwd of er al iets groeit bij jou.

Ik had het niet moeten zeggen, want vannacht werd ik wakker van de misselijkheid. Dus erg slecht geslapen. Dus toch weer last van bijwerkingen. Bleh, nog 9 dagen en dan weer even zonder hormonen.

fijn weekend. wij doen het rustig aan dit weekend.

paikea: zet hem op hoor!! voor je het weet zijn de 9 dagen om.

Ik ben dr deze keer nogal nuchter onder, ben gewoon bang dat ik andere buikpijn had ipv van mn ei.

Ken mn lichaam nog niet zo goed na 1 cyclus van 28.

Ach als het niet is gelukt nieuwe jaar nieywe kansen

hallo?? waar zijn jullie allemaal??

Ik heb zo een afspraak bij de gyn, ben benieuwd of mn medicijnen aanslaan. Mn gevoel zegt van wel.

Ook krijg ik de uitslagen van alle andere onderzoeken waaronder de check van mn man. Ben dus super benieuwd!!

Pooh, succes dan. Hoop dat alle uitslagen goed zijn.

Ik krijg vanmiddag de uitslag van de kweek. Dan weet ik hooguit of ik aan de antibioticum moet of niet. En eind volgende week mag ik dan weer terug. Dan hoor ik hopelijk meer over het verdere traject.

Janine, nog 1 dag meid en dan ben je weer spiraalloos.

:dance: :dance: :dance:

Alles was goed!!

Hoef eerst niet terug te komen, hij verwacht dat het binnen een mum van tijd raak zal zijn. We zullen zien!!

Mn nod is volgende week donderdag. :pray:

Pooh, dat is goed nieuws. Geen ziekenhuisbezoeken meer voor je (behalve hopelijk voor de echo).

De gyn heeft gebeld. Er is niks gevonden. Nu belt hij me eind deze week over hoe nu verder. Hij zou het bespreken. Ben benieuwd.

wat goed !! ik ben benieuwd hoe het nu verder met je gaat.

Hier is het nog een beetje onwerkelijk, had namelijk geen hoop meer.

Mn emoties lopen er dus ook lekker op los sinds ik thuis ben :frowning:

Ik ben echt zo blij!!!

Dus duimen tot donderdag :pray:

Pooh wat een goed nieuws! Ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is :thumbup:

Spannend Paikea hoe het verder gaat.

Vandaag de HSG gehad. Nou mensen wat een pijn :shock: Ik ging bijna van mijn stokje. Maar alles was goed doorgankelijk :dance: Nu dus weer 3 maanden met Clomid proberen.

luna ik ga voor je duimen hoor!! Hoop dat het snel lukt.

Hier is het nog een beetje onwerkelijk, mn emoties zijn een beetje in de war. Was namelijk met het idee naar het ziekenhuis gegaan dat de uitslagen fout zouden zijn.

Hoe gaat het met de rest??

Luna, wat een goed nieuws. Toch wel fijn dat er niks aan de hand is en dat jullie nog 3 maanden zo mogen proberen.

Pooh, super toch dat alle uitslagen goed zijn. En nu heel hard duimen voor over een dikke week.

Ik vind het toch wel heel spannend wat er nu gaat gebeuren. Ik heb het idee dat er 3 opties zijn: nog gewoon zo proberen, met een spoeling gaan werken of iui (inseminaties). Kan niet wachten totdat hij belt.

paikea weet je al wat meer??

De gyn heeft al gebeld en ik ben ook al langs geweest. Ze denken toch aan een ontsteking van de baarmoedermond. Ik moet antibioticum slikken en oestradiol. De menstruatie wordt weer opgewekt met provera. Als dit niet werkt, gaan we verder met inseminaties.

Ik moest wel even slikken ivm de verloren maand, maar we gaan vol goede moed verder. Ik stop wel met de progestan. Ik word gek van de bijwerkingen en des te eerder kunnen we weer starten. Ik moest eigenlijk nog 6 dagen progestan.

even een dikke digi knuf meid… kop op hoor!!

Het komt goed!!!

Soms is het gewoon erg lastig om met de tijd om te gaan… maar ooit zullen ook wij zwanger zijn!!

Heey ladies,

Even vanuit mijn werk dus kan niet op iedereen reageren…

Het spiraaltje is er uit!! Was niet echt een fijn gevoel. Net of je vacuüm gezogen werd en je hoorde echt voor mijn g evoel “ploep”

Er zitten 2 eitjes!! Dus ik vroeg wanneer ze gaan springen, dat kon ze niet zeggen, dus as donderdag weer een follikel echo. Ook is er bloed geprikt zodat ze het ook een beetje aan de waardes van het bloed kunnen zien.

Nou dat wassie weer! Binnekort reageer ik weer op jullie. Geen idee wanneer. Veel werken, donderdag naar take that en zaterdag naar paul de leeuw

Liefs, Janine

janine, super goed!! Rustig aan doen vanavond he!!

Maar ik heb je verhaal niet helemaal kunnen volgen…

2 eitjes is toch goed?? :shock:

Paikea :hug:

Janine. goed nieuws zeg! :thumbup: Fijn dat je spiraaltje er lekker uit is.

Ja 2 eitjes is wel goed! Super zelfs, maar wel weer bang…

de eerste zwangerschap was ook een tweeling, maar dat ging niet goed omdat ze met zijn tweeen in 1 vruchtzak zaten.

alle duimen dus verzamelen!!! :pray:

Paikea, balen meis dat het is uitgelopen op een verloren maand. Anderzijds wel fijn dat er nu een duidelijk behandelplan ligt. Bij mij heeft dat toen ook zo lang geduurd voordat er echt duidelijkheid kwam en daar had ik het op een gegeven moment zo mee gehad. Ik duim voor je dat je snel weer verder kunt!

:hug:

Mouse

Bedankt allemaal voor de lieve reacties.

Janine, hoe was het? Zijn ze nu wat groter?