Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

Nog steeds geen nieuws??? Ik blijf net zoals jullie heeeeeeeeeel braaf en vooral geduldig wachten :liar: :liar: :mrgreen:

Sproetje veel plezier, geniet ervan! :thumbup:

:-* Jen

Hallo,

Ik ben weer thuis!!! Bauk heeft een wolk van een zoontje gekregen, Yaro. :inlove:

Hij is compleet en gezond :stuck_out_tongue: 50 cm en 3285 gram.

Bauk maakt het ook prima. De kamer in het ziekenhuis lijkt wel een hotelkamer. Uiteindelijk is Yaro om 12.57 geboren (als ik me niet vergis). Ze hadden blijkbaar geen 3 minuten langer moeten wachten, anders was hij alsnog op een natuurlijke manier geboren. Ze heeft dus vooraf behoorlijk pijn gehad (flinke weeën, die ook nog onnodig waren), maar nu hangt ze nog aan een pompje met pijnstilling.

Omdat het zo’n eind rijden is (bijna 2 uur vanaf hier), gaan we zondag weer langs. Weer 48 uur wachten :? . Nou ja, gelukkig maakt iedereen het goed. Voor foto’s nog even geduld. Dat laat ik aan Bauk zelf over.

Anke

BAUK en man: GEFELICITEERD MET YARO!!!

Ayla: GEFELICITEERD MET JE KLEINE BROERTJE!!!

:dance: :dance: :dance: :dance:

Baukz en Man gefeliciteerd met jullie zoon Yaro !!!

Pupke…duim dat alles goed is en jullie inmiddels genieten van jullie kleintje!!!

Daar is hij dan BUB

Yaro is geboren!!! :dance: :dance:

Na een moeizame bevalling, want zo voelt het wel aangezien ze me hebben laten wachten tot ik bijna volledige ontsluiting had, is Yaro gistermiddag om 12:57 met de keizersnede geboren.Hij is helemaal perfect :inlove: en drinkt goed aan de borst. Ik heb zelf nog steeds een pijnpomp in mijn rug hangen (en ik ben d’r errrrruuuug blij mee), maar vanmiddag mag deze en het infuus en de katheter eruit en mag ik ook even lekker douchen al. Ik zal binnenkort ook even wat spammen maar weet niet precies hoe dat hier werkt.

Nog geen nieuws van pupke?? :think: :think: Volgens mij betekent dat dat ik haar toch niet voorgeweest ben. Ik hoop maar dat ze ook lekker ligt te genieten van haar kleine schat.

Bauke: Gefelciteerd met yaro

Een koningswens (jongen en meisje)

natuurlijk man en Ayla ook gefelicteerd met jullie zoon en broertje.

Baukz: Gefeliciteerd met jullie zoon :inlove:

Heerlijk dat zowel met jou als met jullie zoon alles goed is :smiley: :thumbup:

En wat vindt je dochter van haar nieuwe broertje?

Anke Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie neefje :mrgreen:

En nog steeds niets van Pupke dus… :think: dan hoop ik inderdaad ook dat alles ok is en dat ze het gewoon te druk heeft met genieten van hun kleine :slight_smile:

Nou ben ik dus de volgende de op de lijst :mrgreen: spannend!

HIER OOK BUB. Gisterochtend om 6:34 zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter EVI!!!

Bevalling is absoluut niet gegaan zoals we in gedachten hadden. Ik heb het heel zwaar gehad. Vanaf dinsdagnacht 24:00 uur tot gistermorgen bezig geweest, maar het resultaat is prachtig!!!

Ik vertel later meer, nu even eten.

Ja Baukz GEFELICITEERD MET YARO :dance:

Wat vindt Ayla van haar kleine broertje??

Anke jij gefeliciteerd met je neefje!!

Pupke nog steeds niks van gehoord dus :think: Hoop dat ze van gewoon heerlijk aan het genieten zijn!!

Pupke: gefeliciteerd met EVI!!

Besef je wel hoe jij ons hebt bezig gehouden??? :naughty: :mrgreen:

Nee hoor na zulk nieuws heb ik het je bij deze vergeven, lekker dat alles goed met jullie gaat!! En nu ook voor jullie lekker genieten :inlove:

Ellen: kijk eens naar het bericht boven je post :wink: :mrgreen:

Pupke en man gefeliciteerd met jullie dochter EVI

Dragon…haha ik was net even na haar inderdaad!!

PUPKE daar ben je dan met het geweldige nieuws :dance: GEFELICITEERD MET EVI

Zo je hebt het volgens mij echt zwaar gehad en ook zo lang…nu maar heerlijk genieten van jullie meisie :inlove:

@Pupke wrote:

HIER OOK BUB. Gisterochtend om 6:34 zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter EVI!!!

Bevalling is absoluut niet gegaan zoals we in gedachten hadden. Ik heb het heel zwaar gehad. Vanaf dinsdagnacht 24:00 uur tot gistermorgen bezig geweest, maar het resultaat is prachtig!!!

Ik vertel later meer, nu even eten.

Pupke!!! Eindelijk is ze er dan en kom je ons fantastisch nieuws brengen!!! Doe het rustig aan en geniet!

GEFELICITEERD MET EVI!!!

:dance: :dance: :inlove: :inlove:

Baukz; GEFELICITEERD met YARO

En ja hoor…Pupke; GEFELICITEERD met EVI.

Jeetje meid wat heb je er lang over gedaan. :hug:

Jeeeeeejjj !!! Daar zijn ze dan!!!

Baukz proficiat met :: Yaro :: !!! :inlove:

Pupke proficiat met :: Evi :: !!! :inlove:

Allebei mooie namen trouwens! :thumbup:

Vandaag trouwens naar de verjaardag van mijn opa geweest, was gezellig, mijn moeder was er ook en die zie ik niet zo vaak (woont niet om de hoek zeg maar) dus voor Elynn was het ook weer ef een “familiefeestje” :mrgreen:

Morgen bij vrienden eten en eindelijk een droger ophalen bij mensen via mp, kunnen we dalijk goed gebruiken met dat ruimtegebrek voor wasrek en wasgoed van 4 personen…

BAUKZ jij ook gefeliciteerd!!! Ik ben je toch nog net voorgegaan :wink:.

Even het verhaal. woensdagnacht begonnen de weeën om de 10 min, slapen lukte niet echt. Toen het begon dacht ik nog, misschien ben ik de volgende ochtend mama, maar dat viel even tegen.

VK kwam om 11:00, en ik had toen 3 cm ontsluiting. Om 14:00 kwam ze weer en was de ontsluiting met slechts een cm gevorderd. De weeën kwamen ook maar om de 8 min, schoot niet op. Ondertussen was ik al een paar keer over mijn nek gegaan en eten lukte dus ook niet meer.

De weeën kwamen daarna om de 4 min, opvangen ging goed. Ik had het gevoel dat het de goede kant op ging.

Toen ze weer kwam om 17:30 had ik een krappe 5 cm ontsluiting (daar baalde ik flink van omdat we zo bezig waren geweest), eigenlijk te vroeg om de vliezen te breken maar in de hoop dat het wat sneller zou gaan met de weeën heeft ze ze toch gebroken. De weeën bleven om de 4 min. komen maar opvangen ging steeds moeilijker. De vermoeidheid en een lege maag waren zwaar. Mijn lijf kon niet goed meer en ipv wegpuffen voelde ik dat ik verkrampte.

De vk kwam om 20:00 uur en de ontsluiting was niet gevorderd, toen moesten we een beslissing nemen, eigenlijk was er geen andere optie dan verdoving en dus naar het zh. Ik baalde enorm, voelde het toch wel een beetje als falen. Maar de vk zei dat ik het goed deed, mijn lijf wilde alleen niet meewerken.

Balen was alleen dat het zh dat bij ons om de hoek ligt vol zat en we dus 40-50 km moesten rijden naar het volgende zh.

Hals over kop weg dus en met al weeën wegpuffend in de auto. We waren de hoek nog niet om of ik ging nog maar eens over mijn nek.

Rond 21:00 uur waren we in het zh. Daar heb ik alles maar over me heen laten komen. Ik was eigenlijk tegen een ruggenprik maar omdat ik nog zo lang moest en al zo op was, was dat toch de beste oplossing. Hierdoor konden we uiteindelijk even slapen van 24:00 tot 03:00 uur. Dat had ik echt net nodig, door de weeënopwekkers had ik daarna ineens volledige ontsluiting, en dat al slapend gekregen. Wat een opluchting.

Helaas kwamen er geen goede persweeën, ook niet nadat de ruggenprik uit was gezet.

Ik voelde wel licht dat de wee er was, maar mijn buik perste dus niet mee. Op eigen kracht ben ik toen nog 2 uur beziggeweest om haar eruit te persen. En dat was echt zwaar, tussendoor ging ik steeds over mijn nek. Ik weet niet waar ik de energie nog vandaan haalde, met geen voeding in mijn lijf en alleen die 3 uurtjes slaap.

Uiteindelijk stelde ze voor om met een knip en een klein vacuümje het laatste stukje te helpen. Toen de gyn er eenmaal was voor de vacuüm (was opgeroepen) zag ze dat ik al zover was en dat het zo misschien ook zou lukken (dat gaf mij net nog een zetje + dat ik met een vacuüm nog een nacht had moeten blijven). Ik heb nog mijn laatste krachten gegeven en met een knip erbij was ze daar dan eindelijk. Ik heb haar zelf aangepakt en daar was ze. Helemaal mooi en met een flinke bos haar.

Binnen het uur heb ik haar zelf de weg naar mijn tepel laten vinden en heeft ze gelijk bij me gedronken, precies zoals ik graag wou. Ik zag er eigenlijk heel erg tegen op dat dat in het zh niet mogelijk zou zijn. Maar ze heeft heel lang bij me mogen blijven liggen en dat was super.

Het duurde nog even voordat we daar wegkonden, want toen ik mocht douchen ben ik nog flauw gevallen (voor het eerst in mijn leven).

Gister waren we dus helemaal op. Fam. wilde natuurlijk ook graag komen kijken.

BV gaat super, ze drinkt heel goed en krachtig. Aanhappen is nog oefenen maar gaat steeds beter. Kraamzorg is een leuk mens en helpt goed.

Oke, heel verhaal maar ik moet het ook nog een beetje verwerken. Aan de ene kant voelt het een beetje als falen dat mijn lijf het niet goed oppikte, aan de andere kant heeft het persen op eigen kracht me de voldoening gegeven dat ik me helemaal heb gegeven en het toch heb geklaard.

Maar het is een schatje, heel rustig. We zijn helemaal verliefd :inlove: .

Nu nog een beetje proberen uit te rusten want ook vandaag vloog de dag voorbij zonder dat ik heb kunnen slapen.

Hier is ze dan.

Pupke…wat een verhaal en wat een bevalling! Zie het niet als falen hoor, hier kan je niks aan doen, uiteindelijk heb je het super gedaan en haar zelf op de wereld gezet. Wel balen zeg dat je nog zo’n eind moest rijden en vreselijk veel hebt overgegeven (je vraagt je inderdaad af waar het dan nog vandaan komt :think: )

Rusten moet je dus echt wel gaan doen, maar dat zullen er vast al meer tegen je gezegd hebben. Ik duim voor je dat je niet teveel last van je hechtingen hebt/krijgt. Fijn dat de bv ook goed gaat.

En die foto…smelt wat een mooi meisje!

Dikke :-* voor jullie!

Enne…Dragon: you’re next!!!

Pupke wat een mooi meisje zeg :inlove:

Je moet het zeker niet zien als falen. Ik vind dat je het super goed hebt gedaan :thumbup:

Wat fijn dat ze zo lang bij je mocht liggen en dat ze bij je heeft gedronken, precies zoals JIJ het wilde. :thumbup:

Nou meid, neem lekker je rust en geniet van je mooie meisje.