Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

Baukz en Pupke, vanuit A’foort van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes!!! :inlove: :inlove:

Geniet ervan!

Haahhahahah, sproetje; kon je het niet laten om te kijken…

Fijn weekend

Pupke waw wat een mooi meiske :inlove: :inlove: :inlove:

En wat een bevallingsverhaal zeg, ze is idd niet “zomaar ineens effe” geboren, wat heb je er hard voor moeten werken!!! Petje af hoor meid! :clap: :clap: En niet zeggen dat je gefaald hebt :naughty: :naughty: dat je lijf niet zo wou meewerken ben jij niet schuld en daarbij heb je daardoor nóg harder moeten werken maar je hebt haar wél uiteindelijk “alleen” eruit gekregen terwijl de planning al anders was! Dat verdient alleen maar respect hoor! Niet twijfelen aan jezelf, je hebt het prachtig gedaan! :thumbup:

Geniet nu maar lekker van jullie lieve schatje (zal vast wel lukken :inlove: ) en geef jezelf een extra schouderklopje ipv aan jezelf te twijfelen :wink:

:-* Jen

Esther en Baukje, gefeliciteerd met jullie nieuwe wereld wonders :inlove: . Geniet ervan.

Esther, zie je bevalling niet als falen :hug: . Ik denk dat je juist super trots op jezelf mag zijn. Je hebt, ondanks een lange zware bevalling, zonder slaap en eten, je mooie meisje zelf op de wereld gezet. Volgens mij ben je dan heel erg sterk geweest. Menigeen had het je denk ik niet nagedaan met zo’n lange aanloop, zonder slaap e.d. :thumbup: dat de BV ook al goed gaat. Geniet ervan en wees trots op jezelf!! :-*

Baukje, balen dat ze je gewoon door hebben laten lopen met zulke weeën, ondanks dat ze wisten dat het een sectio moest worden. Echt schandalig. :naughty: Gelukkig is alles goed met jullie mannetje en hopelijk knap jij ook weer snel op! PS: fototje’s??

Pupke, Gefeliciteerd ook met jullie mooie meisje. En wat een verhaal zeg! je hebt het geweldig gedaan hoor en het resultaat mag er wezen :inlove: wat een plaatje is Evi.

Jensie, ik denk dat je pupke bedoelt in je voorgaande berichtje :think: :wink:

Fotootjes zal ik proberen vanavond te plaatsen

Dragon, idd de volgende, wordt nu echt spannend he

zie je wel, we hadden al zo’n vermoeden

Pupke Gefelicteerd met Evi (leuke naam, mijn nichtje heet ook zo)

Pupke echt niet als falen zien…

Ben je nu 27-3 bevallen?

Want woensdag was je toch nog online?

(we hebben je allemaal goed in de gaten gehouden, waren zo nieuwsgierig)

en helemaal vergeten

Anke gefeliciteerd met je neefje.

ik heb een foto in het sf gezet (volgen er nog meer, maar alvast deze)

kunnen jullie alvast zwijmelen… :smiley:

Baukz oeps je hebt gelijk :oops: :oops: (hoezo zwangerschapsdementie… :shifty: maaruh… dat krijg je als je zowat tegelijk met iemand anders bevalt he! Dan moet ik jullie wel door elkaar halen :naughty: :wink: :lol: ) kheb het maar snel ef gecorrigeerd…

Ik ben wel benieuwd naar foto’s van jullie “versbakken” ventje :inlove:

Pitje zie sf :mrgreen:

Pupke: Jemig meid wat een bevallingsverhaal.

Gelukkig dat de kleine na de bevalling wel lekker bij jullie mocht blijven, tegenwoordig zijn veel ziekenhuizen borstvoeding gecertificeerd of bezig deze te halen en daar aan worden hogen eisen gesteld, en gelukkig werkt dat alleen maar positief.

Enuh wat de andere ook al zeiden je moet het zeker niet zien al falen hoor :naughty: als ik jou verhaal zo lees zou je juist ontzettend trots op je zelf moeten wezen, dat je Evi toch op geheel eigen kracht op de wereld hebt gezet!

En wat een ongelovelijk heerlijk meiske :inlove:

Hoe zwaar en groot was ze??

Pitje: Mooi foto :inlove: is de fotograaf bij jullie thuis geweest?

en zwart/wit of sepia foto’s vindt ik ook altijd bijzonder mooi. Ze stralen vind ik altijd net even wat meer sfeer en emotie uit.

Als onze kleine er is willen we ook zo’n rapportage laten maken.

baukz: Hoe gaat het met jou en de kleine?

Zonnetje: Hoe voel jij je? ga je je al steeds meer zwanger voelen :mrgreen:

ICL: Hoe gaat het met 111? Kan ze het allemaal een plekje geven?

Isle: Hoe gaat het met jou?? Ik zag je bij ons op het lijstje staan en dacht… volgens mij hebben we al een tijd niets meer van gehoord :think: of heb ik iets gemist?

Hier al de hele dag krampen en harde buiken, maja dat heb ik al weken dus niets nieuws eigenlijk :slight_smile:

Vandaag gestofzogen en gedweilt en heerlijk met een kop warme choco met slagroom ( lees: bus stond naast me dus regelmatig bij gespoten :silenced: :oops: ) in het zonnetje gezeten.

Wel krijg ik het lichaamlijk in eens steed zwaarder maar dat komt omdat helaas mijn spierrheuma aan het opspelen is, voor het eerst sinds mijn zwangerschap dus ik mag niet klagen eigenlijk hoor.

Maar omdat ik geen medicijnen mag innemen is het voor mijn lichaam nu wel zwaar. Ik doe vandaag en morgen in elk geval lekker niets en hopelijk zakt het dan iets af.

Dank voor de lieve woorden en felicitaties! Wij zijn zelf ook enorm trots op ons prachtige meisje.

Als ik zie hoe super het gaat kan ik me er ook wel bij neerleggen en trots op mezelf zijn, maar de hele gebeurtenis moet nog wel een beetje verwerkt worden.

Ze is 51 cm en 3240 gram (27-3-2009 om 6:34 uur dus).

Ze doet het enorm goed. Het is een natuurtalent met drinken, ze drinkt nu al zo 20 min. aan 1 borst. Ik moet nog wel oefenen met aanleggen maar de kraamhulp helpt perfect.

Ik ben wel aardig beurs, dus zitten is erg pijnlijk. Maar ja, dat komt wel weer goed. Hechtingen heb ik nu nog geen last van, maar de kraamhulp zegt dat dat vast begint als de beursheid weg is :? .

Verder gaat het hier heel relaxed. Opa’s en oma’s zijn net weer weg, die zijn zo trots en verliefd op ons mooie meisje.

Vriendlief helpt goed mee en is ook helemaal trots. De poepbroeken vannacht waren wel een hele beproeving, alles zat onder en ze heeft 2 keer een schoon pak aangehad. :lol: Maar dat was een goede oefening :wink: .

dragon wrote:
[Pitje: Mooi foto :inlove: is de fotograaf bij jullie thuis geweest?
en zwart/wit of sepia foto's vindt ik ook altijd bijzonder mooi. Ze stralen vind ik altijd net even wat meer sfeer en emotie uit.
Als onze kleine er is willen we ook zo'n rapportage laten maken.
Quote:

Klopt fotograaf is thuis geweest, hebben in het totaal 112 foto's in sepia, zwart/wit en kleur dus wij hebben keuze genoeg.
Ook alleen foto;s van Aukje en Femke en ik heb er ook nog wat laten maken waar ik bijsta.

Pupke: Jee wat een verhaal zeg…het is je niet gemakkelijk gemaakt! Maar toch op eigen krachten heb je het nog voor mekaar gekregen met een prachtig resultaat…wat een schatje :inlove:

Maar is het niet woensdagnacht begonnen?? Of lees ik het nou verkeerd :think: , want woensdag overdag was je nog online toch??

Nou lekker gaan genieten, lekker dat de bv ook goed gaat en jullie een leuke hulp hebben!! Blijft ze de hele week??

baukzl gefeliciteerd met Yaro! :inlove:

pupke gefeliciteerd met Evi! :inlove: leuke naam en wat een mooi meisje! :inlove: ik zou mijn dochtertje ook wel Evi willen noemen maar ja heet zelf Eveline dus niet echt handig :wink:

Maar is het niet woensdagnacht begonnen?? Of lees ik het nou verkeerd Denken , want woensdag overdag was je nog online toch??
Nou lekker gaan genieten, lekker dat de bv ook goed gaat en jullie een leuke hulp hebben!! Blijft ze de hele week??

Klopt ik had het verkeerd staan (dagen zijn ook zo hectisch), het was de nacht van woensdag op donderdag. Maar ik vond dit ook wel lang genoeg :wink: . 30,5 uur en 3 uur slaap voordat ze er was..en voordat we uit het ziekenhuis waren...was ook 6 uur later.

Deze hulp blijft de hele week ja, dat is wel fijn.

@Pupke wrote:

Maar is het niet woensdagnacht begonnen?? Of lees ik het nou verkeerd Denken , want woensdag overdag was je nog online toch??

Klopt ik had het verkeerd staan (dagen zijn ook zo hectisch), het was de nacht van woensdag op donderdag. Maar ik vond dit ook wel lang genoeg :wink: . 30,5 uur en 3 uur slaap voordat ze er was..en voordat we uit het ziekenhuis waren...was ook 6 uur later.

Deze hulp blijft de hele week ja, dat is wel fijn.

Dat kan ik me wel voorstellen hoor dat je het lang genoeg vond.
Maar dacht dat je al bezig was en tussendoor nog met ons aan het chatten.

Pupke,…als ik het nog niet gedaan had, GEFELICITEERD MET EVI!!! (beetje vergeetachtig :oops:, en dat zonder hormonen :oops: :oops: ).

Gisteren zijn we met het hele gezin bij Baukje en Yaro op bezoek geweest. Onze oudste was erg onder de indruk van de kleine baby en wil er ook nog eentje :inlove: . De jongste vond hem ook reuzeinteressant, maar het was zeker niet de bedoeling dat de baby bij mama op schoot mocht zitten :lol: .

Manlief heeft gisteravond alle foto’s van de camera op de pc gezet, dus plaats ik direct een mooie foto van Yaro op het sf.

Anke

Pupke: Nou kan me voorstellen dat het echt wel lang genoeg was, pfff je mag trots op jezelf zijn dat je het allemaal vol hebt gehouden en het op eigen krachten hebt gedaan :thumbup:

Anke: Ja dat kan ook niet he met een ander kindje op je schoot :lol: Ga snel even kijken in het sf!!

Dragon ja ik merk ook dat het zwaader aan het worden is (en ik heb nog niet eens rheuma en zit pas op 26 weken… :shifty: ) het poetsen lukt me nog net maar dan wel 10 x langzamer dan ik gewend ben en voorover bukken is steeds pijnlijker voor de banden… Ik kan me voorstellen dat je spierrheuma ook niet echt meewerkt om het lichter te maken nee… Maar idd fijn dat je het nu pas begint te merken en er niet al weken mee rondloopt!

Pupke fijn dat het nu relaxed gaat, heb je ook wel verdiend na al dat harde werk! :wink:

Leuk he, als alle familie zo trots is :inlove: wij hadden dat toen ook met Elynn, “we” kregen bezoek maar als het erop aan kwam liep iedereen linea recta naar Elynn’s bedje of de box, haast zonder ons hallo te zeggen :lol: en maar met z’n allen haar helemaal aanbidden zowat, echt leuk!

Pitje 112 foto’s??? :shock: :shock: :shock: Toe maar… Dan heb je zeker genoeg keus!

Anke lekker op kraambezoek geweest? :inlove: Leuk dat de oudste zo enthousiast was! Ik zie aan je onderschrift dat je jongste deze maand 1 jaar is geworden? Proficiat nog! (of is hij vandaag of morgen nog jarig?) da’s idd echt een leeftijd voor jaloezie als een ander op mama’s schoot zit :roll: :mrgreen:

Ik ga dalijk ef spieken op het sf!!!

Kheb toenstraks een paar hele leuke buikbanden besteld op buikbanden.com, eentje met “made by Bas” erop (zal hij wel trots op zijn als ik die draag :mrgreen: ) en eentje met “broertje van Elynn” ik hoop dat ze snel binnen zijn want ik kan niet wachten ze te dragen!

Verder zijn we de uren aan het aftellen nu, nog ruim 6 uurtjes en dan zien we onze spruit heeeeel uitgebreid, ik heb er zoooo’n zin in!!

Jensie: Oh leuk he om weer even te spieken!! Veel plezier alvast!!

:inlove:

Jensie; veel plezier vanavond!!!

Leuke teksten op de buikbanden!!

Jensie…leuk die buikbanden die je besteld hebt! Meid, ik geloof echt dat het zonnetje voor jullie is gaan schijnen!!! Geniet ervan!

Veel plezier met spieken naar jullie spruit!

Ennuh…ik kom elke 2 weken langs jouw woonplaats, woon sowieso niet zo heel ver van je vandaan…als ik je ooit ergens mee kan helpen (iets ophalen of brengen of wat dan ook): let me know!!!