Meiden, een nieuw deeltje!
Robbins en Anke we duimen heel hard voor jullie…
Ons showforum: Klikkerdeklik
Meld
Ik schrijf hier niet veel meer mee, maar ik lees alles nog hoor!!!
O ja, sproetje er staat geen link in het oude deeltje voor dit nieuwe deel.
:-*
Present en BIB
Zonnetje, hoe gaat het? Ben je al bij de gyn geweest?
Sproetje, heb je nou deze week weer een echo??? En waar blijft die eerste buikenfoto??? :mrgreen:
Hier alles nog rustig. Elke avond denk ik…morgen begint het…maar nee hoor.
Net nog in de tuin gewerkt. Nou ja, vriendlief heeft flink gespit, ik heb een beetje geharkt en veel op mijn kont gezeten met een kopje thee (het was best fris hier).
De opa’s en oma’s bellen ongeveer om de dag…en mijn zus droomt volgens mij elke nacht dat ik beval (en verwerkt ondertussen allemaal dingen van haar eigen bevalling). Ik zelf denk dat ze volgende week zondag komt…maar waarom??? :think: .
Hoi Pupke,
Ik moet 30 maart naar de gyn.
Hoop dat ik de afspraak nog af kan bellen, want mijn NOD is de 23e. We zullen zien.
Voor jou duurt het niet lang meer. Spannend hoor!!!
Hoop dat beeb toch eerder komt als volgende week zondag. Dat duurt nog best lang.
ik ben ook weer van de partij
hier even aukje spam.
nog meer.
Zonnetje, Dat zou wel mooi zijn als je die afspraak af zou kunnen zeggen . Maar anders is het denk ik ook wel fijn om nu eindelijk bij de gyn je verhaal kwijt te kunnen en dat ze je serieus verder gaan helpen.
Moeilijk hoor. :hug:
Hier gaat het inderdaad snel. Spannende tijd maar ik ben er wel helemaal klaar voor. Vriendlief is de angst ook een beetje kwijt dus van ons mag de bevalling beginnen. Maar ik houd ook maar in mijn achterhoofd dat ik ook nog best overtijd kan lopen. Het blijft een gek idee dat het zo maar ineens kan beginnen zonder een enkel voorteken.
Pitje, wat een lieve spam :inlove: !!! Schattig hoor.
Pitje wat een heerlijk meisje zeg :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Leuk dat je nog zo’'n laatste buik foto hebt.
Pupke, we zien het allemaal wel.
Jij nog succes met de laatste loodjes.
:-*
Sorry Zonnetje, misschien zeg ik het verkeerde. Ik vind het gewoon flink kt voor jullie…iedere maand die teleurstelling. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, het blijft zo op hetzelfde neerkomen elke keer en jij kunt er zo weinig mee. :hug: :hug:
Maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. :-
Ik vind het juist lief dat je nog zo meeleeft hoor.
Ook mijn motto is elke keer weer, even treuren en dan vrolijk weer door naar de volgende ronde. Vind het nu ook wel een irritante zin worden, hahahahahaha.
Pupke :hug: :hug: hopelijk laat de beeb niet te lang meer op zich wachten!!
Baukz hopelijk gaat de draaiing slagen! fijn dat alles er nu klaar voor is!
Ellen fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine meis! :inlove:
Mariska fijn dat het een mooie dienst was, veel sterkte met het verdere verwerken :hug: :kaars:
Dragon ja grappig idee he, dat je straks als mama weer terugkomt! :mrgreen:
Hopelijk krijg je iets minder last van je maag als de kleine straks nog ietsje lager ligt :hug:
Pitje schrikken zeg! Jullie zullen wel flink in de zorgen gezeten hebben :hug: :hug: hopelijk blijft ze nu wel goed aankomen!
Mandala tuurlijk kan je met zo’n druk leventje niet zo vaak posten, is logisch hoor meis! Doe maar (zo) rustig (mogelijk) aan! :hug:
Sproetje ik heb idd ook ef moeten zoeken waar dit deeltje was, dus volgende keer ef de link naar het nieuwe deel in het oude zetten aub. Hoe is het verder met jou meis?? Loopt alles nog goed met de zwschap?
Zonnetje ik ga heel hard voor je duimen!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Hopelijk deze keer wel goed nieuws!!
bij de verlos afgelopen keer kreeg ik ook nog te horen dat ik met 30 wk én met 35 wk nog een echo krijg! :dance: Die van 35 wk heb ik bij Elynn ook gehad, dat is een liggingsecho. Maar sinds een maandje geleden doen ze ook nog een groei-echo standaard met 30 wk, en die wordt dus ook gewoon vergoed! :mrgreen: jeeeeeej!!
Gisteren zijn we samen met mijn schoonbroer en -zus naar ballorig geweest, een binnenspeeltuin bij ons in de buurt. Het was nog een verjaarskado van hun voor Elynn. Echt helemaal geslaagd die dag! Ik zal eens kijken of ik er zo een paar foto’s van op ons sf kan zetten. Vandaag een rustig dagje met z’n 3-tjes, ook lekker vooral na de drukke dag gisteren! Ik maakte me wel ef zorgen over of Elynn niet weer last zou krijgen van haar “terror-peuter-buien” :roll: (echt vreselijk hoe ze dan tekeer kan gaan) maar gelukkig is dit weekend rustig verlopen. Blij toe!!!
Hopelijk is het morgen goed weer (er wordt voorspeld van wel…) en heb ik genoeg energie, dan kan ik met Elynn samen naar de kinderboerderij fietsen 8)
:-* Jen
emm vraagje, zien jullie mijn foto’s nog??
Ja hoor ik zie ze nog wel. Hoezo??? Zie je ze zelf niet meer?
Meld…ik zie ze ook hoor!
gevonden…
BIB (wat een verrassing)
Pitje :inlove: :inlove: wat een mooi meisje heb je toch op de wereld gezet! (ik kan ze dus ook zien)
Jensie, fijn dat je zo’n leuke dag hebt gehad, zo te horen voel je je al weer een stuk beter dan vorige week (hoezo hormonen ???)
Zonnetje, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: , hier wordt ook nog aan je gedacht. (geldt trouwens ook voor robbins en 111) :hug:
Ik ga zo even naar de winkel, de laatste dingetjes in huis halen (zeep enzo) dan even de enveloppen ophalen en alvast schrijven en dan is echt alles gedaan! :dance: Ben wel nerveus voor woensdag, ik zag op tv zo’n draaing en zag er erg pijnlijk uit (maar hij was wel geslaagd!) Het is nu de beeb wat groter is ook gewoon heel erg pijnlijk zo’n stuitligging, met Ayla had ik een gekneusde rib van het geschop maar dit is veel rotter. Het voordeel is dat het nooit meer lang kan duren tot ik onze kleine man in mijn armen kan houden :inlove: op welke manier hij er ook uitkomt.
Probeer straks nog even een buikfoto te plaatsen.
:-* Baukz
111: Fijn dat de dienst zo goed en mooi is verlopen…heel veel sterkte verder :hug: :hug: :hug:
Zonnetje: Spannend weer voor jou…hoop dat de afspraak afgezegd kan worden En anders dat ze je goed kunnen helpen!!
Hier draaien de duimen ook voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Pitje: Oh wat een schatje…en ook nog zo’n laatste buikfoto, ik ha toevallig ook de dag ervoor nog een foto van me buik gemaakt :lol:
Pupke: Ben benieuwd wanneer de kleine van jullie komt…zondag duurt nog even hoor…heb je zoveel geduld??? :lol:
Jensie: Leuk zeg nog een keer extra een echo, dat zijn goeie berichten :lol: En het is mooie weer, dus je gatt er vast weer lekker van genieten vandaag :lol:
nope ik zag ze niet nee (kwam er toen achter dat ik mezelf eerst moest inloggen… :oops: geven gewoon de hormoontje weer de schuld.
Haha dan zie je ze inderdaad niet…ik had dat in het begin steeds dat ik hier op het forum zat…snapte er echt niks van dat ik ze niet kon zien :lol:
hey meiden
sorry dat ik niet meer reageer ik lees wel mee met jullie
wil even iedereen een :hug: geven die het nodig heeft.
ik zit niet helemaal lekker in me vel heb het idee het allemaal niet aan te kunnen en krijg weer depressieve gevoelens vrijdag naar de HA. wil een depressie nu wel voor blijven.