Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

Goeiemiddag allemaal!!

Pitje ik zag ze in eerste instantie ook niet maar ja; ook ik had me nog niet ingelogd… :wall: :wink: ik schrijf toch al een heel tijdje mee op kok en zelfs ik had er niet bij stilgestaan dat je moet inloggen om de foto’s te kunnen zien :doh: :lol:

Baukz ja het voelt allemaal beter dan vorige week, heb ook meer energie. Hoe dat komt??? Ik denk idd hormoontjes die me nu deze week meezitten :wink: (da’s wel erg optimistisch :think: , in ieder geval afgelopen weekend en vandaag dan :lol: )

Het zal idd allemaal niet zo lang meer duren voordat je jullie lieve beebje in je armen kan houden gelukkig :inlove:

Ellen jep, heb ik zeker gedaan vanmorgen! Hoe issie bij jullie??

Charity sht meis, da’s niet fijn :hug: :hug: Wel heel goed van je dat je het zelf al signaleert en er snel mee naar de ha gaat! :thumbup: Sterkte! :-

Ik had al een paar weken in mijn hoofd zitten dat ik met Elynn naar de kinderboerderij wou gaan maar steeds kwam het er niet van of liet het weer 't niet toe (is toch wel bijna een half uurtje fietsen vanuit ons en ik kan alleen maar met de fiets…). Maar vanmorgen zijn we er wel geweest! Het was erg geslaagd, Elynn vond het geweldig om al die beesies te zien en sommigen te aaien :inlove: er waren ook een paar “zwangere” geiten, kleine lammetjes en babykonijntjes, superschattig! :inlove: We kwamen er ook een paar andere mama’s met hun kroost tegen en met een paar ervan ben ik aan de klets geraakt, ef gezellig babbelen over de kids en de zwangerschap, heerlijk burgerlijk! :wink: :mrgreen: Gelukkig heeft meiske geen last gehad van haar “peuter-terror-buien” dus ze is lekker “rustig” (als je rondstuiteren tussen die beesten rustig noemt :roll: :lol: ) maar vooral ook vrolijk geweest, heerlijk!! Het fietsen vond ik weer best zwaar maar ja, ik wil toch in beweging blijven ook voor mijn gewicht… Nu alweer 12 kilo erbij, lijkt erop dat het dezelfde kant uitgaat als toen bij Elynn, al let ik nu veel meer op mijn eten en beweging :frowning: Na ja, als de beeb maar gezond is he! :wink:

Trouwens, ik heb nu wel zo’n soort band die je met klittenband kan vastmaken ter ondersteuning van de buik (kadootje van mijn beste vriendin), heerlijk is dat ding! Het zorgt er iig voor dat mijn bandenpijn helemaal weg is en ik daardoor veel langer aan een stuk kan bewegen voordat ik niet meer kan van de pijn…

Vanmiddag naar de geslachtsbepalingsecho van diezelfde vriendin, is nu 17 wk zwanger, ik ben zooo benieuwd!! Ik kan helaas het geslacht hier niet vertellen want ze zit ook op kok en sommigen weten wie het is, en volgens mij vertelt ze het nog niet al te veel mensen dus ik hou voor alle zekerheid mijn mondje dicht :silenced:

:-* Jen

BIB :mrgreen:

Zonnetje. :-* Ik denk zeker nog veel aan jullie! Alleen al met het besef dat een zwangerschap helemaal niet zo vanzelf sprekend is. Ik blijf voor jullie :thumbup: :thumbdown: .

Baukz, Dat zou mooi zijn als die draaipoging nog lukt. Succes!

En lekker he als alles klaar is.

Ellen, Ik houd het nog wel vol tot zondag…alleen nu de rest van de familie nog. Ik heb mijn sm en sv nog nooit zo vaak aan de lijn gehad…ze bellen gewoonlijk nooit en nu bijna om de dag :wink: .

Ik blijf gewoon lekker bezig. Gisteravond nog tot laat aan een babyjurkje genaaid. Nu ben ik bezig met borstvoedingsshirts/jurkjes. Ik heb er vorige week en die week daarvoor al 1 gemaakt. Mams heeft nog wat nieuwe stofjes voor me mee genomen van de markt dus ik kan nog 2 tuniekjes maken.

…en ik heb nog wat breiwol onderweg om wat te breien voor de kleine :shifty: dus ik heb nog genoeg te doen. :lol:

(als ik tijd over heb kan ik wel “even” bevallen :mrgreen: )

Jensie, leuk nog een extra echo!

Lekker hoor dat je nog zo lekker kan fietsen. Leuk naar de kinderboerderij!!

Bij ons is vrijdagavond een witte krielkip aan komen waaien. Hij heeft in de boom geslapen die tegen ons dakterras aan staat, zaterdagmiddag was hij weg maar vanochtend was hij er weer:dance: (ik ben gek op kippen). Maar hij zit steeds in de boom, ik heb hem al proberen te lokken met sla en granen. Hij zat net wel wat te eten op ons dakterras…dus ik blijf hem maar proberen te lokken. Ha ha, ik mailde mijn moeder al met een foto en de tekst “witte krielkip valt in voor ooievaar”. Zou wel een stoer verhaal zijn om later aan haar te vertellen…dat ze is gebracht door een witte krielkip.

Charity, :hug: Goed dat je nu snel hulp gaat zoeken.

Gaat het met Devano wel goed?

Met devano gaat het wel goed hij is aan de diarree omdat ik op ndere voeding ben overgegaan omdat hij zoveel spuugde.

hij poept dus ieder uur overdag en is dus veel wakker gaat ook moeilijk weer slapen.Hij heeft wel vanacht de eerste keer van 10 tot half 6 geslapen.

Charity: Oh meis wat vervelend dat je je zo voelt…goed dat je nu meteen de stap neemt om naa de ha te gaan voordat het echt weer de verkeerde kant op gaat!! :hug:

En slaapt devano altijd zolang 's nachts of was dat nu toevallig…beter overdag dan wakker, als hij 's nachts maar slaapt!!

Later meer, ga nu even koken!

Baukz; ik hoop dat de draaipoging lukt :hug:

Lekker dat vandaag dan alles echt helemaal klaar is :thumbup:

Charity; goed dat je op tijd aan de bel trekt. Ik hoop voor je dat het snel wat beter gaat!!!

Jensie; gezellig naar de kinderboerderij geweest. Dat vinden kinderen altijd leuk idd. Knap dat je nog kan fietsen ook al is het zwaar.

Wat goed dat jullie nog een extra echo krijgen

Dank je Pupke; had dit ook nooit gedacht, maar ja, helaas niks aan te doen.

Fijn dat je nog zo lekker bezig bent. Anders duurt het wachten helemaal lang. Ben benieuwd of je gelijk krijgt over zondag.

Hahahah, en dan die krielkip, dat is idd weer eens wat anders dan de ooievaar, :lol: :lol:

Ellen; hoe bevalt het zo…het moeder zijn?

Er schiet mij ineens te binnen dat ik jullie nog niet heb verteld dat ik een nieuwe job heb :oops:

Ik was helemaal niet op zoek, maar ben door een collega gevraagd om bij haar op de afdeling te komen werken. In eerste instantie is het voor mij een stap terug, maar met veel mogelijkheden waardoor ik de functie kan uitbouwen en naar een hoger niveau kan tillen.

Normaal gesproken denk ik daar twee dagen over en hak ik de knoop door, maar hier heb ik toch wel even mee geworsteld - natuurlijk ook vanwege de situatie rond papa. Uiteindelijk heb ik anderhalve week geleden de knoop doorgehakt: ik ga 't doen en ik heb er onwijs veel zin in!

Op het werk wordt nog gekeken wanneer ik kan overstappen en omdat mijn huidige functie redelijk moeilijk in te vullen is (er is nogal wat specifieke ervaring /kennis bij nodig) zal het wel uitkomen op een 50/50 verdeling de eerste paar weken, maar dat vind ik wel fijn ook. Wil mn directeur ook niet zomaar laten vallen, heb toch bijna 4 jaar voor hem gewerkt en ik wil het goed overdragen aan mijn opvolgster.

Vandaag op het werk hebben we de planning nog even doorgenomen en tijdens mijn vakantie zullen de heren directeuren gaan uitmaken wanneer ik over mag. Spannend!

Wow gefeliciteerd!!

Weer een hele nieuwe stap. Altijd goed als je wordt gevraagd toch, betekend toch dat ze je goed vinden. Misschien is het wel leuk om het voorlopig 50/50 te doen. Ga je er dan niet kwa salaris op achteruit…

Nee, mn salaris hou ik dus dat is helemaal top.

Kwestie van onderhandelen he, ze willen me nou eenmaal graag hebben dus… :wink:

Inderdaad een hele nieuwe stap en ook wel prettiger voor mij denk ik, dan te blijven waar ik zat. Mijn directe collega haar man is ernstig ziek, ziekte van Kahler, en is vorige week geopereerd (donortransplantatie). Vandaag op het werk hadden ze het erover en ik moet zeggen dat het me zwaar viel om ernaar te luisteren. Dan te bedenken aan wat haar nog te wachten staat en hoe haar man nog achteruit zal gaan… 't Is bij mij allemaal nog zo vers, en ik heb het gevoel dat ik het zo helemaal niet kan verwerken.

Uiteraard is dit niet de reden waarom ik heb besloten in te gaan op de aanbieding, daar heb ik andere redenen voor gehad, maar het werkt wel mee nu. Zou het liefst direct na mijn vakantie overgaan, maar dat zal niet gaan. Dus nu aftellen en me verheugen op het seintje dat ik wel mag gaan!

111…gefeliciteerd met je nieuwe job!! Eerst even lekker op vakantie!!

111: Gefeliciteerd met je nieuwe baan…een nieuwe stap is altijd spannend, maar ook erg leuk!! Nu hopen dat je snel volledig over mag!!

En altijd goed dat ze je vragen toch…zo kan je ook eisen stellen :wink:

Jensie: Kinderboerderij vinden volgens mij alle kinderen leuk…heb er nu al zin in als ze wat groter is :lol: Maar ze mag nu nog even klein zijn hoor…het is zo schattig :inlove:

Pupke: Haha je hebt nog heel wat plannen…hoop inderdaad dat je ook nog even tijd hebt om te bevallen tussendoor :mrgreen:

Is de krielkip er nog??

Zonnetje: Het moeder zijn bevalt me echt heel goed, had ook niet anders verwacht :lol: Ze heeft ons overigens wel vannacht 2uur wakker gehouden, maar ach het is zo’n schatje, dat dat ook niet erg is :inlove: Ze ligt nu weer heerlijk te slapen, dus heb ik even de tijd om hier te reageren!

BIB

111, Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Lekker weer even wat nieuws!

Ellen, Nee de krielkip is weer gevlogen :wink: . Maar misschien komt hij nog terug :pray: , zondag was hij ook een dagje weg en gistermiddag kwam hij weer (ik bedenk me net dat het nu natuurlijk een ZIJ is :think: :lol: ). Wel gek hoor als je ineens zo beest in de boom ziet zitten. :lol:

Lekker hoor dat het moeder zijn zo bevalt, ik kijk er ook helemaal naar uit.:inlove:

Ik blijf inderdaad maar lekker bezig…wachten vind ik maar niks, dan schiet het niet op. Maar bij elk klein krampje :shifty: denk ik wel gelijk dat het gaat beginnen.

Borstvoedingshirt en - jurkje zijn alweer af. Nu maar weer een klein babybroekje maken voor bij het jurkje, dan heb ik een setje. Ik bedenk gewoon steeds iets nieuws, stof en ideeën genoeg.

Mams komt straks weer even poetsen dus dat is ook gezellig.

BIB

pupke, lekker dat je mams komt poetsen, hier komt gelukkig elke week de een poetsvrouw.

111, gefeliciteerd met je nieuwe baan. :thumbup: Altijd leuk om gewild te zijn.

ellen, heerlijk he mama zijn. Mooiste van de wereld :inlove:

Vanmorgen bij de gyn geweest en baby (surprise, surprise) ligt nog steeds in stuit. Morgen om 11:30 moet ik me in het zh melden voor een draaipoging :shifty: . Als het mislukt ligt de datum voor de keizersnede al vast op 31 maart. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor een geslaagde poging dus.

@Baukz wrote:

Morgen om 11:30 moet ik me in het zh melden voor een draaipoging :shifty: . Als het mislukt ligt de datum voor de keizersnede al vast op 31 maart. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor een geslaagde poging dus.

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Pupke wrote:

Lekker hoor dat het moeder zijn zo bevalt, ik kijk er ook helemaal naar uit.:inlove:

Nog even…en dan is het voor jullie ook zover!

Dan kan het Grote Genieten beginnen!

Meiden, heb het ff druk. Dus wel een nieuw deeltje geopend, maar geen link nee. Had gedacht dat jullie het wel aan het slotje zouden zien :mrgreen:

Hier morgen de 12 weken echo en dan zal ik ook even wat spammen.

Hopelijk zit alles nog steeds goed en kan ik echt vrijuit gaan genieten.

Zonnetje, wel fijn dat je ook hier weer even je neus laat zien. Ik heb nl. ook geen tijd meer om alle topics bij het zwanger worden af te struinen.

Ha ha… wilde al vragen of je niet bij de 30±ers wilde aanschuiven, maar was nog net zo slim om op pagina 1 je leeftijd eerst even te checken.

Nog een weekje tot je NOD dus… ik duim me suf. Het is je enorm gegund :-*

Baukz, duimen dat de draaipoging z’n vruchten afwerpt inderdaad!! :pray:

Charity, balen dat je niet lekker in je vel zit. sterkte! :hug:

111, gefeliciteerd met je nieuwe job. Leuk, iets nieuws en leuks op je pad :dance:

Hey sproetje, de 12 weken echo alweer, jeeeeeeetje wat gaat dat snel.

Hoop dat alles goed zit, maar daar twijfel je toch niet over???

Het is idd veel om allemaal bij te houden, maar wel super gezellig overal.

Hoe laat moet je morgen?

We mogen gelukkig alweer mooi op tijd in de ochtend.

Daarna een half dagje werken en dan kan ik daarna hopelijk goed nieuws komen vertellen. Maar daar gaan we allebei wel een beetje van uit ja…

Sproetje: Lekker dat jullie morgen de echo hebben…jullie gevoel is goed, dus daar gaan we dan ook vanuit he :lol:

Baukz: Hoop dat de draaipoging gaat lukken en niet teveel pijn zal doen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Sproetje fijn dat jullie morgen mogen ‘baby-kijken’ , wat Ellen ook al zegt, als je gevoel goed is, moet je daar gewoon aan vast houden! Geniet ervan en we zien de plaatjes wel verschijnen :wink:

Meld :oops:

Had weer eens niet goed opgelet. :oops:

Baukz: succes met de draaipoging vandaag. Hopelijk gaat de kleine man meewerken en kan je ‘‘gewoon’’ bevallen :pray: .

Sproetje: succes met de echo. (en we willen natuurlijk wel weer fototjes van jullie wonder zien :wink: )

Charity: :hug: goed dat je meteen hulp inschakelt. :hug:

Maris: gefeliciteerd met je nieuwe job (en doet de telefoon bij jullie het niet meer ofzo?? :think: )

Voor de rest ben ik het even kwijt :oops: .

Hier gaat het wel goed. Vorige week woensdag m’n uitgebreide medische echo gehad en alles zag er perfect uit. Kind ligt qua lengte zelfs voor op termijn (N.y.n.ke was bij de geboorte ook lang, 54 cm, dus grote kans dat dit ook een lang kind gaat worden). Geslacht was volgens echoscopiste nog hetzelfde. :wink: :silenced:

Afgelopen vrijdag weer voor controle bij de gyn geweest (moet elke 2 weken komen voor bloeddruk controle) en van hem heb ik gyno dactarin gekregen vanwege een schimmel… maar niet op de gebruikelijke plek… maar op m’n (.)(.). Ik had daar al weken jeuk, maar dacht dat het kwam doordat m’n huid nogal droog is op het moment. Toch maar wat over gemeld en het blijkt dus een schimmel te zijn. Hopelijk ben ik er nu snel vanaf want ik heb er behoorlijk last van. :?