BIB
Hier zit alles nog op z’n plek. :mrgreen: Ik voel me nog goed, ik kon gister wel slecht in slaap komen maar heb vanochtend uitgeslapen. Vanmiddag gaan we waarschijnlijk weer even in de tuin werken.
Baukz, succes vandaag! :thumbup: :thumbdown:
Sproetje, ik ben benieuwd naar de echofoto’s.
ICL, Fijn dat alles nog goed gaat.
Meiden, de echo was goed.
Echt maf, zo’n compleet mini-mensje :inlove:
Hij/zij lag al flink te bewegen en deed het volgens de echoscopiste prima.
Dus wij zijn blij!!! :dance:
Pupke, ze staan in het sf… :dance:
Van het weekend zal ik eens wat buikfoto’s laten maken…
Sproetje: Joehoe dat zijn goede berichten!! :dance: Ga meteen even in het sf kijken!!!
Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het weer?? Alle mama’s lekker wezen wandelen met de beebs???
Ik heb heerlijk de hele middag in de zon gezeten. Vriendlief maar spitten en schoffelen en ik heb de tuinstoel even in het ligstandje gezet en heerlijk de oogjes dicht gedaan :inlove: . Heerlijk was het!
Verder word ik gek van al die telefoontjes…alsof iedereen bang is dat ze niet te horen krijgen als er nieuws is. Sm belde gisteravond al dat ze vanmiddag kwam lunchen…nou toen wist ik al dat het vandaag niet ging beginnen. Ik kan nooit rustig beginnen met bevallen als ik weet dat er straks iemand voor de deur staat. Morgenmiddag komt ze weer…dus morgenochtend gaat er ook niks beginnen. :?
Ik kan er geloof ik niet zo goed tegen als iedereen zo op de bevalling wacht…ik geloof niet dat het er sneller doorgaat. Ik voel me eerder opgejaagd door al die telefoontjes. En verder snap ik mijn kleine meid ook wel, ze zit daar toch heerlijk in mijn buik en ik ben het ook nog niet zat…prima toch.
Pff, ik kan er niet zo goed tegen…ben geloof ik beetje mensenschuw. :shifty: (sorry hoor…moet mijn frustratie even kwijt :oops: )
@Sproetje wrote:
Meiden, de echo was goed.
Echt maf, zo’n compleet mini-mensje :inlove:
Hij/zij lag al flink te bewegen en deed het volgens de echoscopiste prima.
Dus wij zijn blij!!! :dance:
YEAH!!! :dance: :dance: Super!!!
sproetje, :thumbup: helemaal top meis!!
bedankt voor het meeduimen, helaas heeft het niet geholpen. De gyn wilde nu zelfs geen draaipoging meer doen omdat bij de liggingsbepaling nu ineens erg duidelijk te zien was dat de navelstreng wel degelijk om de nek van de baby gedraaid zit, hij kan dus gewoon niet draaien al zou hij willen. Het wordt nu dus zowieso een ks. Als ik voor die tijd geen weeen krijg staat de bevalling gepland op 31 maart (nog maar 13 daagjes :dance: ). Ik ben wel blij dat ik nu tenminste weet waar ik aan toe ben en duidelijk is wat er wanneer gaat gebeuren.
:-* Baukz
o, ja :oops:
BIB
@Baukz wrote:
o, ja :oops:
BIB
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sproetje, ook hier even een grote :thumbup: .
Baukz, nog 13 dagen te gaan, ooooo wat spannend zeg
Pupke; wat was het lekker weer hè. Ik moest helaas gewoon werken vandaag. Ach ja, nog 1 dag en dan heb ik alweer weekend en als het goed is wordt het vrijdag en zaterdag ook mooi.
Vervelend hè dat gebel, maar ja, ook die mensen zijn in spanning. Anders neem je toch gewoon de telefoon niet op als je daar geen zin in hebt. Dan bellen ze maar naar je vriend als ze het per se willen weten.
Hier weinig nieuws verder.
BIB :mrgreen:
Baukz, fijn dat je nu weet waar je aan toen bent. En nog nu kun je aftellen!!! :dance: (ipv afwachten )
Ik heb net een hardloopshirt gekocht bij de Lidl ( :think: hoezo goed voornemens :mrgreen: )…ik hoop toch over een aantal weekjes weer rustig aan te kunnen beginnen.
Straks naar de vk…hopelijk voor de laatste keer .
Vanmiddag maar weer lekker van het zonnetje genieten, ik ben gister al aardig gekleurd. Sta ik er straks toch een beetje goed op, op de kraamfoto’s :lol: .
Baukz: Goed dat hij het zo goed kon zien dat de navelstreng erom heen zit…helaas wel een ks nu :hug: Maar over 12 dagen hebben jullie sowieso wel de kleine in jullie armen :dance:
Pupke: Hier nog geen zon vandaag hoor :think: Gistermiddag wel en ben toen inderdaad lekker even aan de wandel gegaan!!
En je hardloopshirt ligt al klaar…sportief hoor :lol:
effe snel;
Sproetje helemaal super van de echo! :thumbup:
Baukz balen dat ze niet hebben kunnen draaien, maar nu weet je idd gelukkig wel een beetje waar je aan toe bent…
ik ben kapotmoe vandaag maar dat maakt me helemaal niet uit want het is superweer 8) , met de kleine meid en de kleine man in mijn buik is nog alles goed :inlove: en er is iets wat me weer een hele energieboost heeft gegeven; ik krijg nog een behoorlijke nabetaling van mijn WIA, waar ik nog recht op had!!! :dance: :dance: wat geeft dat een extra lucht zeg!!! Dit betekent dat we alle rekeningachterstanden in kunnen halen en zelfs nog iets over hebben! :shock: daar hadden we nooit meer op gerekend dus het is zooo’n grote verrassing! We hebben dalijk alles weer bijgewerkt en da’s een heerlijk gevoel, effe geen geldzorgen meer… Weer effe volop genieten van mijn zwschap, wat een heerlijk gevoel!
ik kom zsm weer op iedereen reageren
:-* Jen
Jensie, super van die meevaller meid!!
Baukz, jammer. Maar nu weet je dus wel helemaal waar je aan toe bent.
Pupke, ik begrijp dat je het gevoel hebt dat de mensen je een beetje op de nek zitten. Kan me voorstellen dat het niet bepaald ontspannend werkt. Geniet inderdaad nog maar lekker van het mooie weer 8)
Baukz: jammer dat draaien geen optie meer bleek, maar wel goed dat ze hebben gezien dat het niet meer kon. Nog even…12 dagen en dan is jullie uk er!
Jensie: ik dans met je mee :dance: Fijn voor jullie zo’n meevaller! Nu gaan genieten en blijven genieten!!!
Pupke: morgen is het D-day!!! Lekker dat je zo kan genieten van het weer en nog wat kleertjes maken…
Baukz: 13 dgn nog… das best lang toch?
dan ben je al over de 40 wkn heen.
Maar kan me wel voorstellen dat ze niet willen draaien. wel jammer nu kun je zelf niet bepalen hoe je wilt bevallen.
sproetje: super van de echo
Pupke: spannend nog even en dan heb jij je baby ook alweer in je armen.
Met Aukje gaat het gelukkig steeds beter, ze reageert op ons (deed ze eerst niet) Ze zit nu op het gewicht van de 8e dag.
Heb het cb ook laten weten dat ik het erg slecht van hun vond dat ze niet gereageerd hadden op het gewichtverlies.
En ze gaven hun fout wel toe.
Heb je ook gezegd dat het het geluk is dat het onze 2e is en wij ervaring met uitdroging hebben (Femke is met 3 mnd met spoed opgenomen met uitdroging). maar stel dat het onze 1e was geweest en wij gedacht hadden van het cb zal het wel weten en wij tot ma hadden gewacht…
Aukje was vrij. weer 50 gram afgevallen, dus in het totaal in 5 dgn tijd 2 ons. Hoeveel was dit geweest als er nog eens 3 dgn bij was gekomen.
Maar ja daar willen we nu niet meer aan denken.
Ze komt gelukkig langzaam aan (ze zit nu op flessen van 80 ml).
Is Alert, kortom een heel andere meid.
Zo heb jullie uiteindelijk ook weer gevonden
Ik elke dag trouw in ons vorige topic kijken naar nieuwe berichten maar steeds niets, had ik nu even tijd om te reageren dus ik wil heel enthousiast een verhaal typen kan het niet!!!
Wat blijkt topic gesloten :think: en ik maar denken jeetje wat zijn jullie stil de afgelopen dagen :wall:
kon me al niet voorstellen dat we in eens verdwenen waren dus heb jullie weer even opgespeurd :mrgreen:
Goed get to the point… ik heb jullie ook weer gevonden hoor :mrgreen:
Pupke: Morgen is het jouw dag! spannen hoor maar als je berichten zo lees is het nog allemaal rustig
Maar we weten inmiddels in dit topic dat dat lang niet alles zegt
Sproetje: Wat een geweldige goede echo zeg :dance: Moet voor jullie echt heerlijk zijn om de bevestiging te krijgen dat alles er goed uitziet en nu heerlijk gaan genieten de komende maanden :-*
ICL: Ook voor jou een goede Echo :dance: En prettig om te weten dat het geslacht nog steeds het zelfde is haha maar dat hebben ze dan wel snel/vroeg gezien bij je eerste echo… ik denk een… :silenced: …
En helpt de zelf een beetje voor het schimmeltje??
Pitje: Ik zag van jou heeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie foto’s voorbij komen :inlove: wat een heerlijk moppie…
Blij dat er weer betere berichten komen over Aukje en dat jullie zelf zo allert waren.
Ik zelf heb helemaal niets met het CB en hun adviezen :silenced: in mijn werk als verpleegkundige heb ik te vaak aanvaringen met hun gehad en ook te vaak ellende gezien die zij totaal negeerde :silenced:
Daarom ga ik straks er alleen heen voor de entigen en verder vindt ik het wel prima.
baukz: Balen van de KS meis :hug: aan de ene kant wees blij dat ze geen onnodige risico’s nemen mbt het draaien, maar leuk is natuurlijk anders…
Maar een ding weet je nu wel zeker (en wij ook :mrgreen: ) op 31 maart houd jij je kleine in je armen :inlove:
111: Hoe gaat het met jou?? fijn dat het zo’n mooie dag en dienst was en inderdaad het echte verwerken begint nu pas :hug:
Las dat je in iedergeval al wel weer positiefnieuws hebt gekregen :dance: Leuk hoor een nieuwe uitdaging!!
Jensie: OOk van jou kant goed nieuws :dance: heerlijk meid die meevaller. Ze zeggen wel geld is niet alles en maakt niet gelukkig… maar het geeft toch wel een hoop meer lucht en ontspaninng toch??
Hopelijk breken er voor jullie nu ook betere tijden aan en kun je “zorgeloos” gaan genieten van je zwangerschap en je andere dochter… oja en je man natuurlijk
Ik heb nu bijna een week verlof en ben het nu al zat :oops: echt dit is gewoon niets voor mij…
Straks als de kleine er is, is het natuurlijk heel anders en ga ik er ook echt van genieten :inlove:
Hier heeft het “nesteldrang” echt wel toegeslagen :oops: ik ben nu al een week bezig met poetsen, opruimen, wassen, strijken etc etc…
(klinkt nu wel als een heel erg smerig huishouden :oops: maar normaal deed ik dat 1 keer in de week en nu dagelijk en sommige dingen dus meerdere keren totaal zinloos in de week :oops: :wall: )
Moet wel zeggen dat die kleine ienie minie wasje wel ontzettend schattig staan zo drogend aan het wasrek :inlove:
Vandaag heel veel last van krampen en harde buiken gehad, bij elke stap die ik zette schoot het er in :-S ook veel last van ongi achtige krampen.
Vandaag bij de VK geweest kleine is wel iets gegroeit maar is zit nog wel steeds tegen de ondergrens aan. Maandag heb ik een extra en uitgebreidere controle bij de VK.
Ik ben nu in ieder geval wel op volledig rust gezet :wall: wat inhoud zo min mogelijk doen en het liefst met een boek op de bank en dan hopen dat de kleine wat meer gaat groeien en dat ik hem nog minstens 2 wkn binnen hou, ik ben benieuwd
Verder gaat het met mij wel goed er gaat hier nou al zeker 45 minuten een helicopter met groot licht in grote cirkels over onze wijk/huis heen…
Het is te donker om te zien wat voor helicopter het nou is (KNRM/Politie/?)
Maar wordt er nu wel een beetje gek van, kan er ook totaal niets over vinden :think:
BIB :mrgreen:
Alles is nog rustig, goed geslapen, geen beeb in zicht maar dat kan maar zo omslaan…
Vriendlief heeft haar gister even toe gesproken dat hij wel snapt dat ze dat luie van zijn familie heeft :lol: …maar dat ze nu echt even haar schouders eronder moet zetten en eruit moet komen :lol:
Ik hoop dat het werkt.
Jens, lekker dat financiële meevallertje, nu lekker gaan genieten meid! :-*
Pitje, fijn dat het goed gaat met Aukje! :inlove:
Dragon, ik miste je al . Ik denk al wat doe je toch allemaal met die verloftijd, waarom horen we niks :mrgreen: .
Maar poets je niet te hard? Dat is toch ook zwaar werk? Schoon is schoon he!
Ga lekker in de zon zitten joh, het is heerlijk weer om te ontspannen. 8)
Meiden… volgens mij moet er iemand ons iets vertellen…
Volgens mij is er idd iemand die ons iets moet vertellen :mrgreen: (en volgens mij ‘‘speur’’ jij KoK af )
@ICL wrote:
Volgens mij is er idd iemand die ons iets moet vertellen :mrgreen: (en volgens mij ‘‘speur’’ jij KoK af )
Tja…je moet wat met een huilende beeb op je linkerarm…met rechts lekker muizen