@Mandala wrote:
@ICL wrote:Volgens mij is er idd iemand die ons iets moet vertellen :mrgreen: (en volgens mij ‘‘speur’’ jij KoK af )
Tja…je moet wat met een huilende beeb op je linkerarm…met rechts lekker muizen
:lol: :lol: :lol:
Maar wel helemaal top, vind je niet??!!
Hallo lieve meiden…eindelijk is ons wachten beloond en heb ik vanmiddag positief getest!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Vanmorgen de doorverwijzing voor de gyn opgehaald bij de ha, maar die is dus niet meer nodig.
Heb al een week het gevoel dat het raak is.
Vorige week maandag was ik niet gaan bbb-en op de sportschool, vorige week ging ik tae-boen en had ik een bepaald gevoel, ik weet het niet precies te omschrijven. Nu al een paar dagen misselijk en vanmorgen moest ik spugen dus dacht ik neem de gok en ga testen…
Ik ben zoooooooooo blij!!!
Hopen dat alles goed blijft gaan.
Ik laat de afspraak bij de gyn nog wel even staan. Ga morgenochtend nog met de digitale testen en dan volgende week nog een keer en als die dan nog steeds positief is dan bel ik de afspraak af.
JAAAAA gefeliciteerd!!!
wat een geweldig nieuws, ik was al het forum af aan het speuren wie en wat ons iets moest vertellen (ben niet nieuwsgierig :liar: )
nog maar 2 te gaan, hopelijk mogen zij snel volgen
@zonnetje01 wrote:
Hahahhaha. aagie!!!
wie??? ik
BIB
Pupke, hopelijk laat ze niet meer te lang op zich wachten.
Jensie, super zo’n meevaller. Dat geeft je toch gelijk een beter humeur he. :thumbup:
Pitje, gelukkig gaat het nu weer goed met Aukje en idd maar goed dat jullie je niet hebben laten afschepen. 31 maart is trouwens 2 dagen voor mijn uitgerekende datum dus hij komt met 39 weken en 5 dagen, hopelijk blijft hij rustig zitten tot die tijd, want ik vind dit ook wel erg dicht op de 40 weken (Ayla kwam 4 dagen eerder).
Dragon, blij dat je ons weer gevonden hebt en die nesteldrang herken ik heeeeeel goed. Probeer toch rustig aan te doen he. En kleine nog lekker blijven zitten bij mama hoor :naughty:
JAAAAAAAAAAAA wat een onwijs mega super helemaal te gek nieuws!!! :dance:
Ik doe het met voorzichtigheid maar meid onwijs GEFELICITEERD maaruh ik ga er vanuit dat alle testen die je nog gaat doen allemaal positief zullen zijn hoor!!! :dance:
Ow wat zullen jullie blij en ook opgelucht zijn zeg!! :-*
En trouwens zo iets behoor je ons eigenlijk, natuurlijk wel als eerste te vertellen he… :naughty: want wij zijn hier natuurlijk totaal niet nieuwsgierig met zijn allen :liar:
Meiden wat was het vandaag ontzettend heerlijk buiten!! 8) Ik heb Pupke der advies opgevolgd en ben heerlijk van het zonnetje gaan genieten.
(oke stiekem toch 8 kleine wasjes tussendoor gedaan :oops: )
Ik ben even lekker naar het strand gegaan met de hond. Ik heb niet veel gelopen hoor, ik had een kleedje mee en ben heerlijk in een duinpannetje gaan zitten lekker uit de wind (dit er toch nauwelijks stond) en lekker in het zonnetje.
De hond deed onder tussen haar dingen wel lees: graven en dan zo dat de baas bedolven wordt :wall:, pannetjes op en af ravotten en heerlijk bij de baas in de zon liggen :inlove:
1 klein insidentje gehad :oops: Hond ging boven op een duinpan staan en begon mega te blaffen (doet ze echt nooit) en komt helemaal blaffend naar mijn toegerend en gaat weer terug.
Ik denk dat is raar dus ik een stukje met haar meegelopen want ze wilde me duidelijk, iets laten zien.
Loop ik om het duinpannetje heen staan daar in ene een man en vrouw verschrikt in hun laten we zeggen Adam en Eva kostuum :oops:
Of ik de hond misschien voortaan bij me wilde houden, tsja sorry ga er toch niet echt vanuit dat er met dit weer al mensen in hun naakie liggen te zonnen op notabene een normaal strand en maar een paar meter van het pad af.
Maar goed hond was blijkbaar net zo geschokt als die mensen haha :mrgreen:
Pupke: bij jou nog steed alles rustig?? en heb je je telefoonstekker er al uitgehaalt want je zal wel behoorlijk zijn gebeld vandaag denk ik zo
Peggy…super gaaf meid!!! GEFELICITEERD!!!
Heerlijk hoor, ook dat je het zelf eigenlijk al een week voelde!
Geniet ervan meid!!!
Robbins en 111…duimpjes draaien voor jullie gewoon door hoor!!! :: :: :**:[/spoiler]
Bedankt meiden!!!
Ik ben echt zooooooo happy. EINDELIJK!!!
stalk stalk!!! :mrgreen:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@Amy82 wrote:
stalk stalk!!! :mrgreen:
:naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :lol:
@ICL wrote:
@Amy82 wrote:stalk stalk!!! :mrgreen:
:naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eef, we zijn ook gewoon zo hyper heh… en zo onwijze blij voor Peg!!
Zonnetje, Jaaah eindelijk!!! :dance: :dance: :dance:
Super gefeliciteerd!
Lijkt wel of die afspraken met die gyn’s toch iets doen :think: :mrgreen:
Echt super leuk voor jullie!!!
Hier alles nog rustig. Lekker in de tuin geweest vanmiddag, even langs m’n ouders en daar blijven hangen. Nu duik ik m’n bedje in…want je weet maar nooit wanneer het begint. :mrgreen:
Meiden nogmaals bedankt allemaal.
Zo leuk dat jullie allemaal zo meeleven. :-*
Pupke; hoop dat het snel gaat gebeuren
Jaaaaa peggy, joehoe…echt onwijs gefeliciteerd :dance: :dance: Goed begin van de lente!!! :dance: :dance:
Jensie: Wat heerlijk zo’n meevaller, dat geeft jullie weer wat meer lucht!!
Pupke: Morgen zondag he :lol: :lol:
Dragon: Zo die hadden er zin in denk…en dan die reactie van de hond…echt geweldig :lol:
Ellen, ha ha, het ziet er naar uit dat ik zondag wel ga redden ja. Wie weet.
BIB, hier dus :mrgreen:
Dragon, goed dat je even in het zonnetje bent gaan zitten!
Maar 8 wasjes :shock: , was je elk kledingstuk apart ofzo
En die hond :lol: :lol: , grappig hoor.
Ik heb me vanochtend wel bedacht dat de kleine nu net als ik sterrenbeeld Ram krijgt, vriendlief gaat het dus nog zwaar krijgen met 2 van die vuurtekens in huis.
En ik bedenk me maar, dat hoe langer ze blijft zitten hoe sterker ze wordt…maar ondertussen mag ze er ook wel snel uitkomen :x .
BIB
pupke, haha wij krijgen ook een rammetje. Maar zowel ik als hubbie zijn ram! :shock: Arme Ayla, haha gelukkig heeft ze toch een ram karaktertje hoor
Wij hebben vandeweek een fotocamera gekocht (meevaller van UWV :mrgreen: ) en vandaag heb ik maar eens een buikfoto gemaakt… zie showforum.