Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

Wat lees ik nu??? Zonnetje jjjiiiipppppiiiieee :: proficiat meis :: !!! Wat super!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Eindelijk!!

Nog 2 te gaan, mijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: draaien ook voor hun!!!

:-* Jen

Zo zo ing, het werd tijd…mooi buikie hoor :thumbup: :thumbup:

Jaaaaa Jensie, eindelijk :lol:

Zonnetje, ook hier van harte! Ik hoop dat je de afspraak met de gyn voorgoed af kunt zeggen! :thumbup:

Dank je Robbins.

Jouw groene dagen komen er ook weer aan.

Doe je best :wink: :thumbup:

Zonnetje… ik vind het echt zoooo super voor je.

Eindelijk dat lange wachten beloond :-*

Toppie :dance: :dance: :dance:

Dank je sproetje!!!

Hoe is het verder met jou?

Hoe heeft iedereen gereageerd??

Zet je ook je hyves weer op zichtbaar dan…

Alleen even een BIB-je :?

Nog geen tekenen van een naderende bevalling :think: .

Verder voel ik me nog prima.

Spannend Pupke… hopelijk hoef je niet heel lang meer te wachten!!

Mijn buik groeit nog niet echt. Fotootje staat in sf…

Pupke: Oh en de zondag is bijna voorbij…hoop dat jullie niet heel lang meer hoeven wachten. Misschien wil jullie kleine liever met slecht were geboren worden…en dat komt er weer aan volgens mij :lol:

Ga even in sf kijken!!

Ellen Ja zondag ga ik denk ik niet meer redden. Vanmiddag dacht ik even dat er iets ging beginnen…had wat menstruatie-achtige pijn…maar het zette niet door.

Ik heb wel enorme nesteldrang, alle was is gedaan, keuken is schoon, vanmiddag toch nog iets gemaakt met haar naam erop om straks voor het raam te hangen en net nog een cake gebakken met chocoladeglazuur en bestrooid met rose-witte muisjes :eh: . Dus ik ben er helemaal klaar voor. :shifty: :wink:

Voor mijn gevoel gaat het niet lang meer duren, maar ja dat zegt ook niet alles.

Ik had vanochtend even mijn paps aan de lijn en toen zeiden we ook al dat het veel te mooi weer is om te bevallen. Zonde om in bed te liggen, volgende week wordt het stormachtig weer dus inderdaad…wie weet :think: .

Pupke, ik hoop dat ze echt niet lang meer op zich laat wachten.

Ik geloof dat het vanaf morgen weer slecht weer gaat worden, dussseeeeehhhhh morgen dan maar!!

Hallo meiden,

Ik kom nu steeds toch weer wat vaker kijken. Voel me nog steeds een echte mei-stopper en leef met jullie mee.

Iedereen die inmiddels al bevallen is dus alsnog van harte gefeliciteerd en iedereen die in de tussentijd ook nog zwanger is geworden ook van harte :-* . Ik kan weer oprecht blij voor jullie zijn.

M’n neefje zal ook binnenkort :dance: gaan arriveren (van Baukz) en zelf hebben we besloten om er vanaf volgende maand ook maar weer wat actiever en gerichter aan te gaan werken :mrgreen:

Ik wil dit gaan doen in combinatie met alternatieve behandeling. Op dit moment ben ik naar een osteopaat geweest, maar ik denk dat ik die al gauw ga inwisselen voor een behandelaar in de chinese geneeswijze. Daar heb ik nu al een paar keer goeie verhalen over gehoord. Ik zal niet al m’n hoop en vertrouwen hierop laten rusten, maar baat het niet dan schaadt dit in ieder geval ook niet (anders dan al die hormoonrotzooi van de gyn. die heb ik al eerder gehad en dat ging niet zo best :silenced: ).

Ons “thuisleventje” begint eindelijk weer wat rustiger te worden. Met het werk is het nu voor beiden rond (personeel voor mij en een vaste vrije middag per week voor hubbie) en onze jongste spruit is vorige week 1 jaar geworden!!! :inlove: . Het is echt een geweldig ventje. En sinds z’n verjaardag kan hij ook echt goed mama zeggen en dat houdt nu dus niet meer op. Heerlijk.

Nu maar weer heel hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat er gauw een beebje bij mag komen.

Liefs van Anke

Pupke en en en ??? Gisteren geen BIB van je gehad, is je gevoel juist geweest en ben je al bevallen??? Ik ben benieuwd!!!

Anke fijn dat je weer eens post en dat het iets beter met je gaat. Hopelijk werkt de chinese geneeswijze goed bij je! Super dat het met het werk rond is nu, zal ook wel wat rust geven!

Proficiat met jullie jongste kindje!!! :dance: De tijd gaat echt snel he! Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat onze oudste net geboren was en nu is ze alweer 2… En dat “mama” zeggen, ik vind het ook helemaal geweldig! (tenzij ze er iets mee gedaan willen hebben en het op een gigantisch zeurderige manier zeggen :wink: :lol: )

Gisteren heerlijk met een vriendenstel wezen eten bij een mexicaans-argentijns restaurantje in het dorp, alleen de service liet behoorlijk te wensen over… het duurde een half uur voordat het drinken kwam en ruim drie kwartier voordat we een voorgerecht voor de neus hadden!! :x Het hoofdgerecht ging ook al niet al te snel en de bestelling van de toetjes hadden ze volgens mij verkeerd opgeschreven want we kregen heel iets anders dan we hadden besteld, wat een gepruts :roll: ik ben niet snel ontevreden maar dit had echt beter gekund. Het eten zelf was overigens wel heerlijk en ze hadden hun restaurant wel heel mooi aangekleed. Na ja, het was een hele tijd geleden dat we echt uitgegeten hebben dus dat was wel erg fijn om weer eens te doen!

Daarna heeft die vriendin van mij (ik mag het nu wel zeggen hier; ze is zwanger van een meisje!!! :inlove: ) hier nog “oude” kleertjes van Elynn uitgezocht die zij nog kunnen gebruiken en ze heeft al met al toch zo’n 2 dozen meegenomen! Wij daartegenover hebben ook weer wat kleertjes die van hun zoontje geweest zijn voor ons knulletje op komst, dus een leuk uitwisselingsproject :mrgreen:

We lagen pas om half 1 in bed en ik voel me ook behoorlijk geradbraakt… :zzz: khad zo een gat in de dag kunnen slapen! Het weer is ook weer niet echt zo van; laten we lekker naar buiten gaan… :roll:

:-* Jen

Jensie: Oh wat heerlijk lekker uiteten!! Jammer dat het allemaal zolang duurde voordat het eten kwam…maar gelukkig was het wel lekker en gezellig!!

En goeie uitwisseling van de kleren gedaan…altijd handig :lol:

Pupke: Is zondag nog gelukt??? Je bent vandaag nog niet geweest namelijk :lol: Het is nu wel lekker weer om op je bed te blijven liggen trouwens :thumbup:

Anke: Jee die kleine alweer een jaar…wat gaat dat snel he!! En hopen dat de chinese geneeswijze wat goeds zal doen!! Het proberen waard toch!!

Is er hier iemand bekend met draagdoeken?? Heb er gisteren één gekocht op een draagdoeken party. Nu ging ze uitleggen dat je vanaf dag 1 van je kindje de beentjes naar buiten kan doen, alleen dan wel bij elkaar…heb dit vanochtend ook geprobeerd, maar had echt het idee dat de beentjes helemaal niet lekker zaten en dat het voor zo’n kleintje veel lekkerder is om ze in de doek te hebben!! Maar misschien heb ik het ook niet helemaal goed gedaan hoor…moet nog even goed oefenen :lol:

BIB hier hoor :? En we worden helemaal niet ongeduldig :liar:

De cake met muisjes gaat maar in de vriezer…

@Pupke wrote:

BIB hier hoor :? En we worden helemaal niet ongeduldig :liar:

De cake met muisjes gaat maar in de vriezer…

:lol:

BIB,

he pupke, het is wel de bedoeling dat je nog voor mij bevalt he :wink:

Pupke,

Ik dacht op het laatst ook dat het nooit meer ging gebeuren. M.e.e.s is met precies 41 weken geboren. Het kan in ieder geval nooit meer lang duren :wink: .

Ennu Baukz… niet zo ongeduldig hè :naughty: , die kleine van jou zien we ook binnenkort wel verschijnen. Hij staat in m’n agenda :inlove: .

XX Anke

Oh Baukz, ik hoop het wel :wink:

Ellen, ik zou zo’n kleintje eerder nog met de beentjes opgetrokken in de doek dragen.

Anke, ik hoop dat het niet lang meer duurt. Ik houd maar in gedachten dat hoe langer ze blijft zitten, hoe beter haar orgaantjes rijpen en hoe meer ze klaar is voor het leven buiten mijn buik. Maar ik kan haar er af en toe wel uitkijken hoor :mrgreen: .

We proberen maar een nieuw project op te pakken als bezigheidstherapie. Vriendlief heeft bedacht dat hij een tuinbankje gaat maken…dus het uitje van vandaag was even naar de Praxis :lol: .

Ik ga nu maar beginnen aan een zomerjurk voor mezelf…misschien dat ik daar een beetje vrolijk van word. :wink: