Pupke: Ja je moet jezelf toch bezig houden he…hangen die kasten bij jou nooit eens vol :think:
Ellen, de kasten puilen hier uit, ja :mrgreen: …maar de lapjes-kast ook dus er moet ook af en toe een lapje weggenaaid worden :lol: (kan ik weer een nieuw lapje kopen ) .
Anke: Leuk om weer wat van je te horen! Jeetje jou knul wordt ook groot hoor alweer een jaar
En hopelijk binnen kort natuurlijk weer tante
Ik hoop echt dat de Chinese geneeswijze bij jullie aanslaat en inderdaad baad het niet dan schaat het niet
Pupke: Bij jullie nog steeds alles rustig dus… wel spannend hoor ik kijk stiekem toch even of er nog wat te melden is hoezo niet nieuwsgierig :liar:
En die cake mag je ook wel met ons delen hoor
Jensie:Mexicaan-Argetijns dat is werkelijk mijn lievelings eten :drool:
Inderdaad zonde van de bediening maar het belangrijkste is… het eten was goed en als ik het zo lees was het erg gezellig
En erg handig zo’n uitwisselings project!
Hier vanavond echt 3 behoorlijke onweersklappen gehad! schrok me rot!
Bij jullie ook zo erg??
Vandaag weer bij de vk geweest bloeddruk is mooi stabiel laag 90/45 haha klinkt wel mooi. Maar omdat deze al zo is sinds het beging van mijn zwangerschap doen ze er niets aan mede ook omdat ik me er erg goed onder voel.
Klein lag nu weer dwars maar na 5 minuten begon mij buik mega te draaien en lag hij weer anders haha die vk wist even niet welke houding ze nu moest noteren
Helaas heb ik sinds eergisteren last van een aambei :oops: is niet pijnlijk maar wel wat vervelend… hebben jullie hier geen last van??
Heb even een nieuwe buikfoto in het SF gezet
Goedemorgen! Hier weer een BIB.
Ik ga elke avond op tijd naar bed…maar ben nu ook elke keer zo vroeg wakker. Zeker als het zonnetje lekker naar binnen schijnt (hopelijk blijft hij nog even vandaag 8) ).
M’n mams komt vanmiddag toch maar weer schoonmaken, ze had gedacht dat ze deze week niet zou hoeven komen…maar ja…nog steeds geen baby. :roll: We lopen al de hele week op onze handen om het schoon en netjes te houden dus ze heeft een makkie vandaag. En het is weer even gezellig als ze er is.
Dragon, hier geen aambeien gelukkig…ik heb helemaal geen last gehad van mijn stoelgang tijdens de zwangerschap…maar ik eet ook altijd heel vezelrijk. Ik ga ook echt pas naar de wc als ik moet…dan hoef je niet/ nauwelijks te persen…dus zo min mogelijk kans op een aambei. (lekker praatje :lol: )
Ik ga even in het sf kijken.
Goeiemorgen allemaal,
Nou Pupke, we wachten weer af vandaag. Wel lekker zo’n mams, die helpt :mrgreen:
Dragon, vervelend van die aam*** :oops: . Voor zover ik weet heb ik daar geen ervaring mee, maar de stoelgang is bij mij altijd een zooitje en dus ook tijdens de zwangerschap.
Hier (west-brabant) hebben we vannacht onweer gehad. Errug fijn :eh: , de honden midden in de nacht helemaal over de zeik. Ook nu ziet de lucht er weer dreigend uit. Nou ja, moet toch werken.
Anke
Goedemorgen,
Weer eens een berichtje van mij. Lees af en toe wel mee maar merk dat ik niet zo actief ben momenteel…
Allereerst: Zonnetje meid wat een fantastisch bericht!!! GEFELICITEERD!!! Zo grappig, ik had ook een afspraak gemaakt bij de gyn en ben er zwanger heen gegaan haha. Zou je afspraak gewoon laten staan joh, wellicht heb je geluk en krijg je een vroege echo.
Geniet ervan!
Pupke en Baukz ook voor jullie gaat het opschieten zeg. Succes met de laatste loodjes en de bevalling uiteraard.
Ben vandaag een dagje vrij. Vandaag is normaal oma dag maar ja oma zit een weekje op tenerif. 8)
Hier gaat alles verder zijn gangetje. Na wat roerige weken is de rust wedergekeerd. Qua zwangerschap gaat ook alles oke. Beeb groeit goed evenals de buik en op wat lage rug/bekken klachten na mag ik niet klagen.
Op 22 april de 20 wkn echo ben heel erg benieuwd wat het gaat worden!
Ons maakt het niet uit, maar tis gewoon spannend hahaha!
Gr Sandra
goedenmorgen
Pupke bij jou dus nog helemaal niets
Mijn mams kom nu ook elke woensdag sinds ik verlof heb (ze moet daarvoor wel eerst bijna 2 uur rijden) maar helaas doet ze niet schoonmaken.
En ZON?!? waar zie jij die dan want hier windstoten met harde regen en hagel
Het is niet eerlijk he om alles voor je zelf te houden dus ik vindt dat je ook een beetje zon deze kant op moet sturen :snooty:
Qua stoelgang heb ik juist ook helemaal geen problemen, vroeger wel…maar nu eet juist heel veel vezelrijke voeding en daarnaast dagelijks een schaaltje Yoghurt met Muslie en een flinke schep zemelen…
Vk zij al zo leuk dat als ik er nu last van heb, ik ze ook wel na de bevalling kan verwachten, nou heel fijn dus :?
Smurf: Lekker een dagje vrij, nog leuke dingen in de planning?
En spannend he die 20 wkn echo, ons maakte het ook totaal niet uit wat het ging worden, maar we wilde het wel graag weten :mrgreen:
Zo hier zijn echt alle babykleertjes,sokjes,mutjes,lakens, dekens etc allemaal gewassen en gestreken en liggen weer netjes terug op hun plek.
schrok er van hoeveel ik eigenlijk al allemaal niet heb :oops:
Vandaag maar eens de boven verdieping goed onderhanden nemen.
Anke, ik houd de spanning er wel in he :mrgreen: .
Smurf, fijn dat de zwangerschap goed gaat. En al bijna weer de 20 weken echo, gaat echt snel. :shock:
Dragon, Net ook even regen hier, maar nu weer zon 8) .
Wel gezellig toch dat je mams komt, jammer dat ze de poetsdoek niet kan vinden.
Ik ga zo nog even de laatste buikenfoto’s plaatsen.
Hello!!
Ellen :think: nee nog niet mee bekend maar ik ga er toevallig eentje ophalen binnenkort, gekocht via marktplaats. Goeie vraag wb die beentjes; ik zou het echt niet weten! Wel een goeie, die kan ik straks mooi aan mijn vk/wijkverpleegkundige vragen :thumbup:
Pupke idd, als het zo doorgaat bevalt Baukz nog vóór jou! Het zou zomaar kunnen, Elynn is toen met 38 wk en 2 dg geboren. Ik ben echt benieuwd maar het wordt een race hier volgens mij
Dragon fijn dat alles goed was bij de vk. Ik ben zelf echt bang dat die van ons al een tijd in stuit ligt, hopelijk draait hij zich nog optijd :roll: ik moet niet denken aan een stuitbevalling :shifty:
O ja aanbeien zijn heeel vervelend, ik heb er meer dan genoeg ervaring mee. Auwa… Gelukkig gaan ze ook vanzelf meestal weer weg. Verder heb ik tijdens deze zwschap al veel last gehad van de stoelgang maar dat schijnt er ook bij te horen…
Hier (noord-limburg) nog weinig last van onweer gehad (of we moeten er alle 3 doorheen geslapen hebben)
Ik kan niet wachten tot het wat langer mooi weer blijft, in deze tijd vh jaar krijg je misschien een paar dagen heel mooi weer (zoals afgelopen dagen) maar daarna is het gelijk een paar weken 10 keer zo slecht!
Smurf Fijn dat de beeb zo goed groeit :thumbup: jeetje je zit al op 16 wk, wat gaat dat snel zeg!!! :shock: (zlef al op de 25 wk, kan ik ook haast niet geloven :shifty: )
Gisteravond ef de babykamer op orde gemaakt, alle kleertjes alvast waar ze uiteindelijk horen en de rest vd spulletjes ook, de nesteldrang begint nu langzaamaan toe te slaan, ik denk dat ik over een weekje zowat alle kleertjes gewassen en gestreken heb, zo hard dat het me kriebelt om alles klaar te hebben (nu al :oops: :shifty: )
Net lekker wezen zwemmen met Elynn, heel rustig in het bad. Op 1 oma met kleindochter na waren we de enigen! Was wel lekker, Elynn is dol op zwemmen :inlove: en eindelijik was de kleine ook eens wakker onder het zwemmen, normaalgesproken voel ik helemaal niks als we aan het zwemmen zijn maar nu schopte hij wel een paar keer :inlove:
ik ga ef op het sf kijken!
:-* Jen
Zonnetje… hoe is het op je roze wolk?? :mrgreen: :dance: :inlove:
Smurf, leuk jou hier ook weer even te zien.
Gelukkig gaat alles goed!
Pupke, spannend zo deze dagen.
Durf je nog wel de deur uit?
Anke, welkom terug!
BIB
Sproetje, Ik blijf wel een beetje in de buurt ja (maar dat doen we al een paar weekjes)…maar ik verwacht niet dat mijn vliezen breken als ik in de kassa-rij sta hoor :lol: .
Goeiemorgen allemaal,
Nou de kinderen hier reageren flink op het weer (ze zijn niet te houden :x ).
Pupke, wie weet laat die kleine van jullie zich vandaag ook niet meer stoppen , :thumbup: :thumbdown:
Ik verwacht vandaag de :twisted: :twisted: (zeker, want er is weinig actie geweest deze maand). Daarna kunnen we dus weer opnieuw beginnen met de klus. We gaan over 1,5 week een weekendje weg, dus dat is weer perfect getimed :mrgreen: .
Anke
Pupke: Haha je weet nooit waar ze zullen breken…ik was toevallig thuis, maar had zomaar in de rij bij de kassa kunnen staan :lol:
Maar alles nog steeds rustig bij jou dus??
Smurf: lekker dat bij jou alles goed gaat!!
Anke: Dat komt dan precies goed uit…heerlijk trouwens lekker weekendje weg :lol:
Zonnetje Gefeliciteerd meid eindelijk is het ook jou gegunt !!! :dance:
hier gaat het sinds 3 dagen wat beter Devano slaapt lekker snel en goed in met een beetje miemelen en hij is ook wat meer wakker en zit dan lekker in zijn wipper om zich heen te kijken.
Als nou de nachten ook nog langer werden was ik tevreden.
Ik ben begonnen met lijnen ben bij een dieëtiste geweest ben vorige week 1,6 kilo afgevallen van de 20 die ik kwijt wil voor de kerst.
vanmorgen een afspraak gemaakt bij de HA ik ben bang dat Devano exceem heeft.
Pupke hou vol meid bij mij begon het ook ineens terwijl ik het niet meer had verwacht !! :hug:
Pupke; :hug: :hug:
Anke dat is idd wel mooi getimed. Hoop zo dat het lukt.
Charity; wat fijn dat het beter gaat.
Sproetje; het gaat hier lekker. Wel heeeeeel erg moe. Lig er elke avond voor 21.30 uur al in. Vanmorgen om 9 uur weer lekker terug gegaan naar bed en er om 11.15 uur weer uit, hihihhii
Smurf; wat fijn dat het allemaal goed gaat. Ik heb de afspraak bij de gyn 2 weken verplaatst dus heb mijn eerste echo op 17 april met 7 weken en 4 dagen.
Jen; lekker dat je de kamer al zo goed als op orde hebt. Wij moeten hier nog gaan verbouwen voordat het ingericht kan worden.
Anke, goede timing!!!
Ellen, haha, nou ik denk dat mijn lijf wel een rustige plek uitkiest om de vliezen te breken…ik blijf er in ieder geval niet voor thuis.
Het is verder nog steeds rustig. Ik voel wel kleine steekjes, dus er gebeurt wel iets maar het zet niet door.
Charity, Ik houd het nog wel vol, het wachten is niet leuk. Maar gelukkig slaap ik nog goed en voel ik me lichamelijk ook nog goed. Dat scheelt…maar we zijn natuurlijk wel heel nieuwsgierig.
Lekker die eerste kilootjes eraf :dance: . Fijn dat het Devano zo lekker gaat!
Leuke foto’s heb je in het sf gezet, ziet er heel gezellig uit!
Zonnetje, gek he dat je in het begin gelijk al zo moe kan zijn. Maar neem maar lekker je rust!
Slim om je echo te verplaatsten, nu kan je waarschijnlijk gelijk een kloppend hartje zien en heb je zekerheid. Spannend hoor!
Zonnetje: De eerste zwangersschaps tekens zijn dus al aanwezig :lol: Lekker je rust nemen als er tijd voor is!!
En goed dat je de afspraak hebt verzet, want zoals pupke al zegt, dan kan je het hartje waarschijnlijk ook al zien kloppen!
Pupke: Gelukkig voel je je verder wel goed…maar kan me die nieuwsgierigheid goed voorstellen!! De volgende zondag komt alweer dichtbij hoor :lol:
Charity: Lekker dat het goed bij jullie gaat! En begonnen met lijnen dus, en het begin is er al!! :thumbup: Voor de kerst moet lukken he!!
Ja daar ben ik weer (snap nog steeds niet hoe het kan, maar krijg geen mailtje als er iets gepost is, dus moet al en toe weer gaan spieken)
kwam ook even spieken of er al een BUB was, maar we blijven geduldig…
Zonnetje: GEFELICITEERD :dance: :dance:
Vandaag hebben wij een fotograaf op bezoek gehad, heeft heel veel (270) foto’s gemaakt van zowel Femke, Aukje, ikke en onze hond.
Ben benieuwd hoeveel er gelukt zijn.
Krijg ze alemaal op cd rom… spannend. leuke foto’s voor de opa’s & oma’s en natuurlijk peetooms en tantes…
Oja. niet lachen he… had er al met Leon over om aukje te laten dopen…
heb nog nooit iemand zo verbaasd zien kijken (dacht volgens mij dat ik ze niet allemaal op een rijtje had) om dit zo snel al te doen (nou ja. mijn voorstel om dit 24 mei te doen, is ze 11 wk.
Valt toch mee?? Of ben ik echt zo overenthousiast?
Ik vind het wel meevallen hoor Janneke, 11 weken. Ikzelf ben binnen een maand gedoopt (ik geloof de eerste zondag van het nieuwe jaar of zelfs de laatste zondag van het oude jaar… ben 15 december geboren ). N.yn.ke is op 23 januari geboren en op 3 maart gedoopt… net iets langer dan een maand dus. Dit is bij ons in de kerk heel normaal. In de Katholieke Kerk is het volgens mij gebruikelijker om pas te dopen als het kind een paar maanden is :think: (althans, dat is wat ik om mij heen zie ). Ik zou zeggen: het is jullie beslissing en je bent nooit te jong/oud om gedoopt te worden in mijn ogen.
Esther nog BIB???
Ik heb vannacht weer eens niet echt lang geslapen… had het idee dat er een kind zich uit m’n buik wilde schoppen :inlove: . Heel fijn gevoel om je kind zo goed te voelen, maar waarom dat nou altijd 's nachts moet :mrgreen: .
Pupke, nog geen nieuws? Het feit dat we nu nog niets van je gelezen hebben, doet ons hopen . Wie weet straks een mooi berichtje over een BUB.
Dopen doen wij hier niet, dus over wanneer je dat doet kan ik geen mening geven. Mijn hele familie is katholiek, maar mijn zusje (Baukz) en ik zijn de enige (van 22 kleinkinderen) die niet gedoopt zijn. Mijn ouders waren allang niet meer actief (ik twijfel zelfs of ze wel gelovig zijn :think: ). Onze kindjes zijn dus een nieuwe generatie, do on-gedoopten :mrgreen: .
Pitje, leuk joh zo’n fotograaf. Opa’s &oma’s vinden altijd fantastisch om foto’s te ontvangen, dus laat staan een hele DVD vol. Plaats je straks ook nog een mooie op het SF?
Anke