Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

Pupke waar ben je??? :lol: Als ik hier ga kijken zit ik steeds, zal het al?? En nu ben je nog niet geweest :think:

Pitje: Hier ook geen ervaring met wanneer je je kindje kan dopen en of 11weken dus vroeg is.

En leuk joh die foto’s. Er zitten vast wel wat mooie tussen!!

Yalissa vannacht maar 1x geweest voor een voeding. Had om 22:15 de laatste en kwam toen om 3uur en vanochtend om 7uur!! Vond het wel erg netjes…ook al is 7uur wel vroeg hier hoor :lol: Maar nog wel lekker blijven liggen natuurlijk.

Om 10uur kwam oma (mijn schoonmoeder) haar badderen, dus ze ligt nu weer heerlijk te slapen!!

Nog geen Pupke gespot ??? :think: :thumbup: :thumbdown: :mrgreen:

Anke

Nog steeds geen nieuws van Pupke?? mmmmmmm dat geeft ons toch wel lichte hoop :wink: :pray:

Dopen daar kan ik helaas ook niet over mee praten, zowel ik als mijn broertje zijn niet gedoopt.

Mijn partner is wel gedoopt maar doet hier helemaal niets mee nooit gedaan ook overgins want zijn ouders hebben op zijn doop na nooit meer een kerk van binnen gezien geloof ik :slight_smile:

Ellen: Heerlijk dat Yalissa het zo goed doet jullie komen dus in ieder geval wel aan jullie nachtrust toe, ook al beginnen de ochtenden vroeg :lol:

Gisteren naar een informatieavond geweest over borstvoeding, was wel erg interesant en leerzaam.

En wat mij het meeste opviel was de hoeveelheid mannen die ook aanwezig waren en zelfs zeer geintereseerd vragen stelden.

Even een lekker praatje gelukkig is onze hondloops geworden :silenced:

Zat er behoorlijk op de hopen want dat houd in dat ik tijdens mijn bevalling, kraamtijd en de maanden daarna daar in elk geval geen omkijken naar heb.

Geloof me dat scheelt een hoop want wandelen met nog tich andere honden achter je kont aan die je weg moet jagen is echt verre van leuk.

En nou loop ik natuurlijk niet met mijn loopse hond door het park, strand etc maar gewoon in de buurt. Ga de ellende natuurlijk niet opzoeken :wink:

Verder behoorlijk troosteloos weer :? wanneer komt die heerlijke zon nou weer eens?? :frowning:

BIB,

nog niets van pupke vandaag???, dan mogen we toch wel stiekem hopen dat het begonnen is. :pray:

Hier vanochtend bij de gyn geweest en nog niets veranderd aan de situatie. Dinsdag om 10:30 moet ik binnen in het zieken huis en dan gaan ze de kleine halen. :inlove:

Kom later nog eens spieken…

baukz: Dat moet toch eigenlijk ook wel een beetje een heerlijk gevoel zijn als je gewoon nu al weet dat je zeker dinsdag de kleine in je arme hebt liggen :inlove:

Jou kunnen we dinsdag dus zeker feliciteren :mrgreen:

Moet eerlijk bekennen dat ik, nu ik thuis zit en alles gepoetst, gewassen, gestreken, in huis en klaar is. Ik het wachten nu wel zat ben :oops:

Maaaaaar Baukz volgens het lijstje ben ik na jou aan de beurt :mrgreen:

nog steeds niets van Pupke??? :think: dan zou je bijna denken dat het niet anders kan dan dat ze… :pray: :mrgreen:

Baukz: En als het nou eerder begint, krijg je dan een spoedkeizersnee?? Want op zich is het best laat gepland toch…dacht als het van te voren een geplande keizersnee is dat dat dan altijd veel eerder was, bij 38 weken ofzo :think:

Pupke nog steeds niet gesignaleerd :think:

volgens mij is er iemand gewoon stiekem bevallen hoor…

Ja volgens mij ook, de stiekemerd!!! En dan ook niet even een BIA doen / laten of zo… :naughty: :mrgreen:

(wij zijn ook echt niet nieuwsgierig he :liar: :oops: )

Laatste bericht van Pupke was 25-3 om 16.35 uur… dus wie weet…

Als ze weer zover is, zal ze vast wat van zich laten horen :wink:

Maarruh… wij zijn niet nieuwsgierig hoor :liar: :liar: :mrgreen:

@ICL wrote:

Echt niet!

@ICL wrote:

Weet jij meer dan wij misschien??? :pray: :mrgreen:

@dragon wrote:

@ICL wrote:

Weet jij meer dan wij misschien??? :pray: :mrgreen:

Als dat zo was, zou ik het hier absoluut posten… Je kent me toch :mrgreen:

hahaha je weet het maar nooit he :wink:

is wel een beetje teleurgesteld… :roll: :mrgreen:

BIA???

@Baukz wrote:

BIA???

???dat meen je niet! Zet hem op meid! :thumbup:

BIA??? echt waar??? hoe weten jullie dat???

Dragon,

De BIA is voor Baukz zelf :inlove:

Als het goed is, belt ze me zo weer en ga ik er naartoe :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: . Ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar m’n neefje hoor :liar: :mrgreen: .

Anke

Pupke heeft de klus hoorgstwaarschijnlijk al geklaard, gezien de afwezigheid :mrgreen: . Dat zou betekenen dat het lijstje mooi gevolgd wordt.

Na Baukz ben jij dus de volgende Dragon :dance: :wink: .

Anke