Als het goed is, belt ze me zo weer en ga ik er naartoe :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: . Ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar m’n neefje hoor :liar: :mrgreen: .
Baukje, SUCCES!!! :thumbup: Jullie mannetje zal er wel heel snel zijn, vanwege de sectio. Hopelijk verloopt alles voorspoedig en ben je daarna weer snel opgeknapt!! :thumbup:
En idd… wij willen natuurlijk wel direct de BUB melding en fototjes :inlove: :inlove: :mrgreen:
Bauk is nu in het ziekenhuis. Ze zal hoogstwaarschijnlijk rond 12.00 uur geholpen worden. Wij zijn welkom vanaf 14.00 uur. Moet nog zo lang wachten…en ik heb zo veel geduld :liar: :mrgreen: .
sht ik kreeg geen mail van nieuwe reacties :x , ik denk; ga toch maar eens kijken, heb ik weer wat gemist zeg :shock:
ef het allerbelangrijkste:
ik ben zooooo benieuwd naar Pupke en Baukz, we willen BUB-meldingen en foto’s van nieuwe “vers van de pers” beebs zien!!! :mrgreen: :inlove: !!
Nog 3 daagjes en dan hebben we onze 4d-echo :dance: :dance: ooooo ik verheug me er zoooo op, ben zo benieuwd hoe onze kleine kanjer eruit ziet nu! Vooral het gezichtje ben ik erg benieuwd naar, of je al een beetje eruit kan halen op wie hij lijkt enzo :inlove:
Bauk is nu in het ziekenhuis. Ze zal hoogstwaarschijnlijk rond 12.00 uur geholpen worden. Wij zijn welkom vanaf 14.00 uur. Moet nog zo lang wachten…en ik heb zo veel geduld :liar: :mrgreen: .
Jensie: Oh wat een heerlijk kado van de familie!! Er even tussenuit met het gezin is altijd lekker, dus daar gaan jullie zeker van genieten…mag ook wel weer eens na al die tegenslagen he!!
haha ik was gisteren ook al hyves aan het uitpluizen :oops: had al gekeken of ze bij jou, ingrid of sabrina in het lijstje stond (ja weet het ik ben echt vreschrikelijk :oops: ) maar kon geen Pupke ontdekken.
Volgens mij wilde zij ook volledig annoniem blijven hier dus vraag me af of iemand uberhaubt haar hyves heeft.
Had ook al gekeken of ze in andere topic’s meegeschrijft maar ook niet…
PUPKE wat doe je ons aan meid!!! Als dit nog langer gaat duren vergeven we je het nooit :snooty:
oke tenzij je natuurlijk met een mega lieve new born foto komt :inlove:
Baukz zal inmiddels wel haar zoon in haar armen hebben :inlove: Hoop echt dat alles goed gaat met het manneke en het kersverse nieuwe gezinnetje…
Anke beloof ons dat je ons niet te lang in spanning hou!!! :naughty:
Jensie: Heerlijk meid er even tussen uit, is jullie na al die ellende meer dan gegund hoor :hug: :-* Gelukkig dat het beter gaat allemaal en dat jullie weer lekker kunnen genieten.
En wil jij nooit meer klagen dat je nog geen buik hebt zo als een aantal weken geleden… jemig mina zeg!!! :shock:
Ja Baukz zal inderdaad nu wel aan het genieten zijn van hun kleine mannetje en Anke van haar kleine neefje :lol:
Dragon: Ja volgens mij wilde ze ook volledig anoniem zijn, maar ik dacht wieweet heeft iemand toch haar hyves achterhaald :mrgreen: En inderdaad bij een andere topic is ze ook niet te vinden!!! Wat zijn wij erg eigenlijk he…we zoeken alles af :lol:
Ik ben trouwens ook benieuwd welke naam Baukz uiteindelijk gekozen heeft :lol: Dus Anke kom het eens even snel vertellen… :lol: Ons een beetje in spanning houden dat kan echt niet hoor :naughty: