Joh wat is Evi weer lekker gegroeid…ook in lengte zeg :thumbup: En wat goed dat ze geen kik gaf zeg…ben benieuwd hoe Yalissa het morgen weer doet!
Dat gaat goed zeg met Evi!!!
Ellen Nee dat doe ik niet vaker, nu 1 keer omdat het met Elynn toen ervoor heeft gezorgd (tenminste daar leek het op) dat de bevalling in gang gezet werd. Maar zo niet dan is het ook altijd goed voor de extra “vocht-afvoer” , ik heb vandaag dus echt veel meer moeten plassen dus daar heeft het zowieso voor gewerkt!
leuk idee van die gipsafdruk :inlove: ik heb het met Elynn vorig jaar ook proberen te doen maar ik moest zo hard duwen dat, als ik er een print in wilde krijgen, ik Elynn’s handjes helemaal blauw zou duwen dus maar niet gedaan, in plaats daarvan heb ik met mijn eigen vingers een vlinder erin getekend en haar naam eronder, daarna beetje ingekleurd en het plaatje staat op haar kamer op de commode
Pupke heerlijk he, zelfgeplante aardbeien! Ja wij hebben ook een paar aardbeienplantjes in de tuin en die zijn idd heeeeeeerlijk…
Maar volgens mij had ik het idee “fruitdag” wel erg serieus genomen (lees hieronder)
Goed hoor van je kleine meis! :thumbup: :inlove:
Nou ik heb mijn fruitdagje volgens mij iets te serieus genomen :lol: ik heb tot 17.00u echt alléén maar fruit, water en thee gehad maar begon me een beetje “dizzy” te voelen en licht in het hoofd. Volgens mij heeft mijn lichaam toch wel ef gevraagd om wat andersoortige voedingsstoffen :shifty: omdat het die begon te missen. Ik heb dus wel een gewone warme maaltijd gehad omdat ik wel aangesterkt genoeg moet zijn voor als de bevalling begint, voor hetzelfde geldt vannacht (you never know!) en dan wil ik me niet slap voelen. De komende dagen eet ik weer “normaal” en neem ik gewoon tussendoor wat extra fruit, altijd goed toch!
Wel heb ik een onrustig gevoel in mijn buik, heb vandaag vaker last van harde buiken maar geen pijnlijke. Het rommelt wat zal ik maar zeggen. Kan dus nog alle kanten op maar mijn man heeft het gevoel dat ons zoontje morgen of overmorgen geboren gaat worden, ik ben benieuwd!!
:-* Jen
Oh Jensie ik hoop dat het dit keer dan ook gaat helpen Ik ben benieuwd of je man ook gelijk heeft…zou wel erg leuk zijn. Met Elynn ben je ook rond deze tijd bevallen toch, 38 weken??
Ja bij Elynn was ik 38 wk en 2 dg dus ik kom er nu heeeel dicht in de buurt!
Spannend Jensie!
Vandaag zijn wij ook naar het cb geweest. maar Aukje heeft geen spuitjes gekregen, van de ka mocht het wel, maar ik (en leon) vonden dit nog te snel, laat het lichaam maar eerst eens wennen/ het ene verwerken.
Ze woog 6460 gram, hoofje 41.8 cm en lengte 61 cm.
Hebben nu ontdekt dat Aukje veel last van de warmte heeft en ze HEEL SLECHT tegen geluid kan. Zal nog wel allemaal overblijfselen zijn van de hersenvliesontsteking.
Donderdag gaan we beginnen met de km allergie test. Dus of donderdag of vlg wk do. krijgt ze weer km (ik hoop vlg wk pas ) kan ze nog een weekje rusten…
Leon heeft met vaderdag een tegoedbon voor heel veel kusjes en knuffels gekregen en een boek van DOCHTERS (handleiding voor papa) :mrgreen: missschien begrijpt hij straks het fenomeen VROUWEN :mrgreen: :mrgreen:
Jeetje, wat is Evi een ‘brok’ zeg! Hier was de dame afgelopen vrijdag (=precies 4 maanden) 5980 gram…Wel lekker dat ze het zo super doet!!
Jensie…je bent er bijna meid!
Voedingskussen heb ik wel, maar gebruik hem niet bij het voeden…alleen als steuntje in de rug als ik in bed zittend voed, en om vervolgens heerlijk zelf op te slapen.
Zonnetje…bij overnemen van een kolf van iemand anders is wel het advies bepaalde onderdelen nieuw aan te schaffen…ivm hygiene.
Wat een leuke vaderdag-kado’s hadden jullie allemaal!
Hier had ze op de opvang een presse-papier gemaakt van een mooie steen, met een voetafdrukje erop en een foto van haar eraan: “voor een kei van een papa”
Ingrid…ook voor jou de laatste loodjes! En wat fijn zeg dat er voorlopig niks gepland wordt! Lekker je kindje laten komen wanneer hij/zij er aan toe is!!
Vergeet ik nog iemand :think:
Ja, Sproetje…bijna jullie grote dag…ik zag een foto van je proefkapsel en van jou …volg je eigen gevoel hierin, maar misschien dat je de goede tip wel hebt gehad. Leuk zeg alle voorbereidingen!!!
111…hier nog even een knuffel van mij: gister was het vaderdag, jouw eerste zonder je papa…en ook alweer bijna 14 weken, jemig wat gaat dat toch snel!!!
Marlous… :hug: vervelend zeg dat het allemaal niet zo wil lukken en jullie de MM ingaan, wie weet (hopelijk) is de zomerstop van de poli wel genoeg om gewoon op de normale manier zwanger te worden, ik hoop het zo voor jullie!
Hier druk, druk, druk, volgende week de sleutel van ons nieuwe huis…en dit huis is nog niet verkocht. Dan de verbouwing plannen en regelen, en proberen om het nu extra drukke gezinnetje te combineren met werk en huishouden…valt niet mee, maar komt hopelijk wel. Verder lekker buikgriep sinds een bbq bij oma dit weekend, en een klein meisje dat vandaag niet lekker in haar velletje zat.
Ik ga afsluiten…opdracht van lief hier tegenover me om vroeg mijn bed in te duiken (morgen weer werken), en dus luister ik maar braaf :mrgreen:
Hallo meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties…het is niet voor niets geweest… :oops:
Ehmm…ik was dus een beetje te vroeg, we kregen vanmorgen een hele grote verrassing, zie mijn heeele mooie banner:
:dance:
Vind het nog een beetje moeilijk te bevatten :shock:
Hier heeft papa ook het boek: Papa, ik help je wel met opvoeden gekregen :eh: Staan hele leuke uitspraken van kinderen in over hun vaders.
Wat lief Mandala, dat je eraan dacht :-*
't Viel totaal niet mee en omdat ik er al zo tegenop zag de afgelopen week, liepen de tranen vandaag ook nog willekeurig naar beneden :?
Heel fijn als je op je werk zit :roll: maar goed. Het moest er toch uit en voel me heerlijk thuis en op mn gemak bij mijn collega’s dus 't was niet echt een ramp.
Maar ik voel me wel alsof ik onder een intercity heb gelegen, ben emotioneel total-loss.
Morgen gaat 't vast weer beter. :mrgreen:
En inderdaad, time flies!
Marlous wat fijn joh, je hoort het wel vaker net voordat je de mm in gaat, wil het toch lukken maar wat maakt het uit…
tuurlijk is het moeilijk te bevatten, Femke is al bijna 2 en aukje alweer bijna 4 mnd… en ik kan het soms zelfs nog niet bevatten wij zijn dus ook via de mm zwanger geworden Gewoon lekker genieten van alle kleine momenten (en ons natuurlijk op de hoogte houden.
@Marlous79 wrote:
Vind het nog een beetje moeilijk te bevatten :shock:
Hihihi: Meid wat een supernieuws!!! :dance: :dance: GEFELICITEERD!!! en wat een gave banner!!!
@111 wrote:
Maar ik voel me wel alsof ik onder een intercity heb gelegen, ben emotioneel total-loss.
Morgen gaat 't vast weer beter. :mrgreen:
En inderdaad, time flies!
:hug:
WHAAAAAAAAAAAAA Marlous, wat GAAAAAAAf zeg GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
111; hier ook nog even een dikke knuffel :hug: :hug:
Mandala; spannend zeg de sleutel van jullie nieuwe huis. Wat een gok om al wat anders te kopen terwijl jullie eigen huis nog niet weg is. Hoop dat die dan ook snel verkocht gaat worden.
Het gaat hard zeg met jullie kleine meid. 4 maanden alweer :shock:
Balen van de buikgriep zeg, hopelijk ben je het snel kwijt.
@zonnetje01 wrote:
Wat een gok om al wat anders te kopen terwijl jullie eigen huis nog niet weg is. Hoop dat die dan ook snel verkocht gaat worden.
Weinig andere keus…het was eigenlijk al te klein toen ik er met mijn grote meid bij introk…en nu met meisje nr 4 in huis gaat het nog net, maar we moeten hier gewoon weg (tenzij we gaan stapelen in de kamers van de andere meiden)
En ja, het was een gok, en tot op heden dus een verkeerde :think: …net na de aankoop was er die stomme kredietcrisis…maar goed, ik heb eerder met deze situatie te maken gehad en dat is ook goed gekomen…
Ja dan moet je idd wel.
Ik hoop dat het toch nog snel verkocht gaat worden. Ons huis staat inmiddels ook al 3 jaar te koop. We hebben nu de borden eraf gehaald en staat het dus in de stille verkoop. Na de bevalling gaan de borden er weer op.
Marlous, wat een super nieuws zeg!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Heerlijk zeg dat het zo zonder de MMM is gelukt, dat geeft hoop!!!
Probeer er van te genieten!!!
Ellen, succes morgen met Yalissa. Zo zielig die prikjes .
Evi is inderdaad heel erg in lengte gegroeid, ik had het zelf al gezien aan de kleertjes…maar dat opmeten bij het cb is ook niet heel precies…kan maar zo een cm schelen.
Jens, oh spannend…ik ben benieuwd (maar vergeet je niet dat het ook zo nog een paar weken kan duren :-* )
Pitje, Aukje is ook weer goed gegroeid. :thumbup:
Mandala…ja ik weet het ook niet…ik geef slagroom ofzo :mrgreen: . Die KA zei ook zoiets van…sommige vrouwen hebben magere melk en andere slagroom :mrgreen: .
Ach dat loopt ze er straks wel weer af (dat is hier zo’n familie-grap…zeiden ze ook altijd tegen mijn moeder toen ik zo mollig was…maar bij mij is het er nooit helemaal af gegaan :lol: )
Maar nu gaat het heel goed…ik weeg 2 kilo minder dan voor mijn zwangerschap :dance: Leve de bv!! Ha ha, ik heb nog steeds mijn spekkies hoor.
even snel want we willen zo gaan slapen;
wat lees ik nu???
Marlous yyyyeeesssss!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: super meid, gefeliciteerd!!! Geniet ervan!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :mrgreen: :mrgreen:
tot morgen iedereen!