Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

Marlous, ik had je goede nieuws ook helemaal gemist, maar meid, SUPER!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd joh! Nu lekker gaan genieten van het fijne gevoel en hopelijk voel je je niet al te misselijk - al weet ik zeker dat je dat er graag voor over hebt als je 't bent! :mrgreen:

Marlous: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat gaaf!!! GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: Heerlijk dat het gewoon zo is gebeurd voordat de mm in moest. Lekker genieten meid :dance: :dance:

111: Lekker dat je je ook zo goed voelt op je werk bij je collega’s… :hug: :hug: :hug:

Mandala: Spannend verhuizen!! In de buurt van dit huis? Nu hopen dat dit huis ook snel verkocht wordt!!

Net vakantie geboekt…we blijven dit jaar gewoon in nederland. Mijn schoonouders zetten hun caravan op camping in de veluwe, dus gaan daar lekker 2 weken in!!! Gaan zondag weg, dus hoop op mooi weer 8)

We wilden eerst huisje of wat dan ook gaan boeken, maar het scheelt gewoon 400/500 euro om gewoon met eigen kampeermiddel te gaan. Vond dat nogal een verschil…

Ellen, het is prachtig op de Veluwe 8) (daar wonen wij), waar ga je naartoe?

Ga je a.s. zondag al? Volgens mij wordt het dan wel lekker weer.

WAUW Marlous :inlove: :inlove: . Wat een onwijs goed nieuws!! :thumbup: Je bent niet de eerste van ons cluppie die besluit de MMM in te gaan en dan vervolgens gewoon (goed) zwanger blijkt te zijn. Meis, ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap en over 8 maandjes, een prachtig kindje :inlove: .

Pupke: We gaan naar Hoenderloo, camping de pampel! En ja we gaan aanstaande zondag…wordt inderdaad lekker weer, dus hoop dat dat dan ook 2 weken aanhoudt :lol:

Marlous… gefeliciteerd meid!!!

Geweldig :dance: :dance: :dance:

Snap wel dat je het nog niet helemaal kunt bevatten, maar die banner staat je prachtig. Geniet ervan :mrgreen:

Hier het kamertje en de kinderwagen besteld.

Autostoeltje kunnen we lenen.

Was eerst nog een gedoe over de levertijd (was eerst week 36 wat ik veel te laat vind) en dat is nu week 31. We zijn die week ook vrij, dus dan kunnen we mooi de boel in elkaar zetten :dance:

Ellen, ik heb even gegoogled…ziet eruit als een leuke camping. Lekker dicht bij Park de Hoge Veluwe!

Sproetje, lekker de eerste spulletjes besteld! :dance:

Sproetje: oh leuk joh eerste spullen besteld. Heb je foto’s?? We zijn nieuwsgierig!!

Welke datum ga je trouwen? Sorry ben het even vergeten :oops:

Dat werd in het andere topic net ook gevraagd, dus zal 'm er hier ook even bijzetten :smiley:

Ons kamertje is alleen hooguit de helft zo groot…

En ik ga 17 juli trouwen… dus dat begint echt dichtbij te komen.

We moeten nog best wat dingetjes regelen, maar gelukkig (nog) geen stress :eh:

Oh wat een mooie zeg :thumbup:

En de trouwdatum komt inderdaad steeds dichterbij…hoe is het met je jurk? Moet je die op laatste moment nog passen?

Vanmiddag bij cb geweest Yalissa weegt nu 5800 gram en is 60 cm. Ze zat net iets onder gemiddelde op hun curve. Maar ze groeit goed, dus was prima! Prikjes vielen dit keer ook weer mee.

Meiden, we gaan hier verder!