Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

hij blijft bij mijn moeder omdat ik charity smorgens naar school moet brengen en niet met 2 wagens kan lopen maar smiddags zal ik hier moeten helpen omdat mijn moeder met de honden uit moet etc.

Hoi even een berichtje, deze heb ik gekopieerd van mijn hyves.

Even een snel berichtje vanuit het ziekenhuis. Stuur even algemeen.

Sommig weten het al dat onze aukje in het zkh ligt met hersenvliesontsteking, ze is maandag opgenomen en hebben ze dit geconstateerd.

Er is al een uitslag binnen.

Ze heeft geen koortslip of watterpokkenvirus opgelopen. Bacterie zijn ze nog mee bezig, maar verwachten niet dat dit het is.

Ze is van de antibiotica af en moet nu nog 24 uur ter observatie blijven.

Het is hoogstwaarschijnlijk een virus (wat bij zo’n kleintjes kan uiten in een hersenvliesontsteking) maar dit moet het lichaam zelf bestrijden, helpt antibiotica niet tegen.

Aukje gaat goed vooruit, natuurlijk zijn wij nog onzeker, is niet niks als te horen krijgt dat zo’n ukkie een hersenvliesontsteking heeft en je nu maar mag hopen dat ze er niks aan overhoudt.

Ze verwachten dat dat allemaal wel goed komt.

Ze brabelt alweer, heeft haar ongeduld ook al een heel eind terug en drinkt goed.

Maar is nog wel steeds ziek en heeft een lichte verhoging.

Dus al met al, moeten we rustig aan doen de komende tijd.

Groetjes Janneke

Pitje, wat fijn dat je kleine meisje zo goed vooruit gaat!

Hopelijk krijgt ze geen terugslag en mag ze morgen met je mee naar huis! :pray:

Meiden…ben er nog hoor!

** kort in klaagmodus **

Heb het gewoon megadruk, schrijf vooral bij de feb-mama’s en probeer volop te genieten van mijn meisje en mijn gezinnetje. Door wat troubles met ex en mijn oudste dochter, zit alles niet mee. Weer werken is zwaar, ook al zijn het maar 2 dagen…

** klaagmodus weer uit **

Ik lees wel alle berichtjes, maar mis de tijd om op iedereen te reageren, doe het dus even zo:

• voor iedereen die het nodig heeft een stevige knuffel! zeker voor Janneke!

Sproetje…

je hebt inderdaad een supermooie banner!!! :inlove:

zat even te lezen bij de oktobermama’s

en nee ik zal het tegen niemand zeggen , vind het wel heel gaaf! :dance: :wink:

@Mandala wrote:

je hebt inderdaad een supermooie banner!!! :inlove:

zat even te lezen bij de oktobermama’s

en nee ik zal het tegen niemand zeggen , vind het wel heel gaaf! :dance: :wink:

:eh:

Sproetje: ik heb natuurlijk meteen even gekeken wat mandala bedoeld :lol: :dance:

Pitje: Lekker dat het met Aukje steeds beter gaat…lijkt me toch een goed teken of niet :think: Hoop dat jullie snel naar huis mogen, lekker weer bij elkaar!!

Mandala… goed opgelet, ha ha :smiley:

Balen dat je steeds zo’n gedoe hebt met je ex.

Kan me voorstellen dat het best een belasting is om weer te werken, ook al is het twee dagen.

Pitje, gelukkig gaat het weer de goede kant op met Aukje.

Maar wat een zorgen zo opeens… :frowning:

Charity… :hug:

@Sproetje wrote:

Mandala… goed opgelet, ha ha :smiley:

Balen dat je steeds zo’n gedoe hebt met je ex.

Kan me voorstellen dat het best een belasting is om weer te werken, ook al is het twee dagen.

Hopelijk voel je je niet ‘gevolgd’ :wink: Ik lees af en toe ook in de topics waar jullie nog meer schrijven…24 weken alweer joh!

Hoe gaat het met de voorbereidingen voor jullie trouwen? Alles geregeld? En je jurk, pas je daar nog in?

Voel me nu wel weer iets beter hoor, probeer me niet alles aan te trekken, maar het gaat natuurlijk wel over mijn grote meid. Werken is wel leuk, maar het is nu ook even de balans weer vinden…en dat kost even tijd en vooral wat energie.

Oh, ik had geantwoord maar het is weg.

Wat ik dus zei…

Ik had helemaal niet gezien dat we dezelfde banner hebben :mrgreen:

En vandaag zijn we op de trouwlocatie geweest. Hopelijk is het op onze dag ook zulk mooi weer. Ik paste laatst nog in mijn jurk, maar ik ben nu aardig aan het groeien. Nu moet ik een week van tevoren terug komen, erg spannend! En ondertussen over de laatste dingen en de details nadenken… valt niet mee, even JA zeggen :lol:

Hallo meiden, hier weer even een berichtje van mij. Hoewel ik natuurlijk officieel niet meer op het lijstje sta, dacht ik ik laat even weten hoe het gaat.

We hebben nl onze eerste stappen in de MMM gezet en daar is meteen al wat uitgekomen: de zwemmers van mijn man doen niet zo hard hun best als zou moeten. Hoeveel minder kon de huisarts ons ook niet vertellen, dus we gaan nu richting fertiliteitspoli. Helaas…zomerstop…dus gaat nog even duren voor we wat weten. Maar ik hou er maar alvast rekening mee dat het op natuurlijke manier niet meer gaat lukken en dat is best wel even slikken… :frowning:

Charity veel sterkte meid, je krijgt aardig wat voor je kiezen. Ik hoop dat je af en toe ook nog een beetje geniet van je kids. En ik duim voor je dat het nu allemaal beter voor je gaat. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Pitje, dat is schrikken! Gaat het nu weer een beetje beter met Aukje? Of blijft het nog spannend?

Sproetjes, wat een werk he, zo’n bruiloft :smiley: Heb je wel een goede ceremoniemeester? of doe je het meeste toch zelf? :lol:

Jeetje Marlous dat is ook balen zeg, :hug:

Hoop dat het toch nog op de normale manier lukt voor jullie. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!

:hug:

Jee Marlous, wat balen voor je. En dan ook nog een zomerstop.

Ik kan me voorstellen dat je juist een paar stappen vooruit wilt nu bekend is waar het waarschijnlijk aan ligt. Dubbel vervelend voor je!

Lief dat je even laat weten hoe het met je is!

En ook al sta je niet meer op het lijstje, je hoort hier nog steeds bij hoor - net als Robbins! :-*

Ik duim voor je dat jullie snel duidelijkheid hebben, en dat er op een simpele manier iets aan gedaan kan worden zodat je binnen no time een mooie positieve test in handen hebt! Toi toi meid! :pray:

Marlous, wat leuk dat je nog wat van je laat horen. Balen zeg :hug: , maar wel fijn dat je nu wel weet waar het aan ligt. Dan kun je daar nu verder mee, wel irritant dat er eerst zomerstop is :frowning:

Houd je ons op de hoogte?

Sproetje, mooie banner!!! :inlove:

Wij hadden vorige week de trouwerij van mijn zus, inderdaad een heel geregel. Gelukkig hoefde ik alleen mijn handtekening te zetten :wink: .

Wat is het hier rustig, gaat het met iedereen nog goed? Ook met de dames die de laatste loodjes hebben.

Hier schiet de tijd voorbij, het gaat zo hard. Evi is zich aan het ontpoppen tot een heel vrolijk gezellig meisje. Ze brabbelt nu al de hele dag door, dus dat wordt me d’r een :lol:

Ze is haar wiegje aan het uitgroeien, ze ligt al bijna klem :shifty: . Maar ze drinkt nog steeds elke nacht wel 1 of 2 x dus we gaan haar ledikantje ook lekker naast ons bed zitten.

We zijn er nog niet aan toe om haar al op haar eigen kamertje te laten slapen, het is zo gezellig zo. :mrgreen: Ze begint 's ochtends nl. gelijk al lekker te brabbelen. En met de nachtvoedingen is het wel zo makkelijk om haar dichtbij te hebben.

Inderdaad stilletjes hier… :think:

Pitje, wat schrikken zeg :shock: . Gelukkig gaat het weer wat beter met Aukje.

Marlous :hug: :hug:

Pupke, goh wat een bekend verhaaltje zeg. Gezellig he dat gebrabbel enne onze kleine man slaapt voorlopig ook nog lekker bij ons.

Over 1 week vertrekken we naar Mallorca, het wordt echt spannend nu :shifty: . Ik heb nog wat fotootjes in het sf gezet.

:-* Baukz

Marlous: Wat leuk wat van je te horen…helaas gaat het bij jullie niet zo makkelijk allemaal, gelukkig weten jullie nu wat er mis is en wel erg balen dat het niet gewoon zonder hulp waarschijnlijk gaat lukken :hug: :hug:

Pupke: Hihi gezellig he dat geklets…hier al een tijdje wel lekker kletsen als je tegen haar gaat kletsen en af en toe wat geluidjes, maar vanaf zondag echt hele kreten, zo schattig!! Heel veel lol in haar eentje in de box of in de wipstoel :inlove:

Oh en de tv vindt ze ook erg interessant…zit echt aandachtig te kijken en te lachen, helemaal als er ook nog liedjes komen :lol:

Baukz: Oh nog een week, nu komt het echt dichtbij. Alles een beetje klaar en geregeld?

Ga meteen even in sf kijken!!

hai ik ben er ook weer eens :shifty:

Marlous fijn weer eens van je te horen meis, balen dat het zo tegenzit wb zwanger raken :hug: hopelijk wil de mmm toch goeds voor jullie uitwijzen en hebben jullie snel een posi-test in handen! :pray: :pray:

Mandala een dikke :hug: voor jou! Sterkte met de situatie en doe rustig aan he meis!

En voor evt anderen die ik misschien gemist heb :oops: en die het nodig hebben: :hug: :hug: :hug:

sorry volgende keer reageer ik weer op iedereen, kom net terug van een begrafenis. :frowning: kben ef het badje in de tuin aan het opzetten, heb het behoorlijk warm en echt ef behoefte om te relaxen in het tuinbad!

Is het trouwens ook de bedoeling dat ik hier BIB meldingen plaats…?? :shifty: ja kweet het niet, toen ik in verwachting was van Elynn schreef ik alleen nog op het topic van de maart-mama’s mee dus maar 1 topic met alle maand-zwangeren bij elkaar en tja daar is dat wel het gebruik…

Ben iig gisteravond bij de vk geweest en zoals ik al dacht is ons manneke gelukkig nu wel aan het indalen :dance: hij ligt gelukkig ook nog netjes met het hoofdje beneden. Bloeddruk en urine was ook goed. Ik kan ook met trots zeggen dat ik deze zwschap iig zo’n 6,5 kilo minder aangekomen ben dan bij Elynn, toen woog ik 112,5 kg met de 37 wk (dus 25 erbij in totaal) en nu zat ik op de 106 (dus 19,5 erbij in totaal) dus ben toch wel blij dat ik er extra moeite in heb gestoken deze keer me niet zo extreem te laten gaan met snoepen enzo :mrgreen:

zo kga ef badderen

:-* Jen

Jens; fijn dat alles weer goed was. Mooi dat hij nu aan het indalen is en nog goed ligt. Je hoeft hier niet te bibben hoor als je maar wel je bub komt melden.

Baukz; wat spannend meid. Nog maar een weekje. Ben je er helemaal klaar voor???

Ellen wat schattig dat ze zo aan het brabbelen is…

Verder weet ik het even niet meer :oops:

Met mij gaat alles verder goed iig.

Jeetje wat is het rustig hier :shifty: :shifty: Hallo…?? Khoor mezelf bijna echoën :lol: Nog nét niet omdat zonnetje ook nog iets gepost heeft :mrgreen: fijn dat alles goed gaat met je, meis!

Ik heb gisteren een feesie gehad :dance: :mrgreen: mijn babyshower! Ik had wel al zo’n zwaar vermoeden dat dat gisteravond was maar ja, je weet het toch niet zeker he! Ik moest zgn gaan oppassen op de kids van vrienden van ons, en dat heb ik idd een uurtje gedaan. Toen kwamen ze me (met camera voor mijn snufferd en al) weer ophalen. Thuis was alles mooi versierd en stond iedereen klaar om me te feliciteren met de babyshower :shifty: . Ik was wel ef in verlegenheid gebracht door allemaal die aandacht, is toch best wel een beetje “eng”… Ze hebben de huiskamer, slaapkamer en achtertuin versierd met vlaggetjes, in de voortuin staat ons geboortebord al klaar met dop nog erop (is een ei met een kindje erin, hihi, als de baby geboren is gaat de dop van het ei af en komt de naam eromheen te hangen) en ze hadden de tafels met allerlei lekkers in de tuin opgesteld, supergezellig! Een vriendin had speciaal voor de gelegenheid een taart gemaakt in de vorm van een grote beschuit met blauwe muisjes en Bas z’n zus had haar overheerlijke eigengemaakte tiramisu gemaakt :drool: Veel handige en leuke kadootjes gekregen en een gezellige avond met de dames gehad! De laatste ging om 12 uur naar huis, kheb wel goed geslapen vannacht. Kwerd pas om half 6 wakker om te plassen, hihi (en dat voelde ik ook wel aan mijn blaas :roll: )

De foto’s van de babyshower zal ik binnenkort showen op het sf maar ik heb er nu ook al alvast de foto’s neergezet van de slaapkamers die ik geverfd heb een paar wk geleden (dus wel nog van vóórdat onze slaapkamer versierd was) dus komt dat zien :slight_smile:

Nu is Bas met Elynn naar babyzwemmen, ik kan niet meer mee :frowning: is te riskant om te fietsen omdat ik toch al bijna aan de 38 wk zit… Dalijk nog bezoek voor Bas z’n verjaardag en daarna ga ik, denk ik, ef op 1 oor. :zzz:

:-* Jen

Wat leuk Jensie!!

En straks dus even lekker bijkomen.

Waarom mag je eigenlijk nu niet meer fietsen?

@Baukz wrote:

Over 1 week vertrekken we naar Mallorca, het wordt echt spannend nu :shifty: . Ik heb nog wat fotootjes in het sf gezet.

Komt nu wel heel dichtbij inderdaad!!! Super foto’s overigens!!!