Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

Jeetje Jen, het is maar te hopen dat hij nog gaat draaien lijkt me toch wel wat fijner :thumbup:

Vervelend dat je in het zh MOET bevallen. Ik wil het graag, maar als je liever anders wilt is het een tegenvaller.

Jensie: Oh ik hoop toch voor je dat de kleine nog bedenkt te draaien…llijkt me toch fijner!

Pupke: Ja heb je gezien…leuke foto :thumbup:

"s Avonds had ik Yalissa wakker gemaakt, toen wel goed gedronken! Vandaag heeft ze alleen overdag naar mijn idee minder gedronken dan anders…ze dronk veel korter en maar één borst de meeste keren! Ze stonden op een gegeven moment ook wel weer op knappen…maar ja ze was er wel tevreden onder! En ze ziet er gezond uit, dus komt vast wel goed :lol:

Pitje: Balen zeg dat je eruit moet…hoop dat rechtsbijstand nog wat doet. Wat is het sociaal plan van je werk? Kunnen ze je er echt zo uitzetten of moeten ze nog wat voor je doen?

Wat erg van Sabrina…staat ze er weer alleen voor! Lijkt me erg zware tijd voor haar :hug:

Jensie, was je de vorige keer wel thuis bevallen?

Wel hopen dat de kleine nog draait zeg. Maar als hij in stuit blijft moet je daarvoor toch ook sowieso naar het zh.

Als je bv wilt gaan geven is dat echt een goede site :thumbup: . Er staat erg veel info op om de bv te laten slagen. Ik heb ook zijn boek maar op de site staat ook alles goed te lezen.

Ellen. Gelukkig dat Yalissa de schade weer heeft ingehaald.

Maar vandaag dus wat minder drinken :think: , ach dat haalt ze misschien ook morgen wel weer in. Evi drinkt altijd kort en meestal maar 1 borst, dat doet ze al vanaf het begin en ze was in de eerste maand toch al gelijk ruim 1,5 kilo aangekomen. Aan 1 borst heeft ze ook echt genoeg, ik heb zoveel melk :shifty: …ze loop meestal over :lol: .

Pfff, Evi is de hele dag superlief geweest maar op de een of andere manier voelt ze altijd aan dat ik moet koken en eten en begint dan altijd te huilen. Met als gevolg dat ik hongerig (en daar word ik ook chagrijnig van) en gestrest sta te koken en daarna ook niet rustig kan eten :roll: .

Waarschijnlijk voelt ze mijn spanning gewoon aan en wordt het daar ook niet beter van.

Maar goed, ze ligt nu weer fris gewassen in haar wiegje te slapen :inlove:

En vandaag lachte ze tegen me terwijl ze aan de borst lag, zo lief, even een beetje de borst loslaten en een bigsmile met de tepel nog half in haar mond :inlove: :inlove: .

Dragon, als je tijd hebt doe je dan even een update?? Ik moet veel aan je denken en vraag me af hoe het gaat met de bv. Ik hoop zo voor je dat het gaat lukken :pray: . :-*

Pupke: Hihi schattig he als ze dat doen even een glimlach geven tijdens het drinken…doet Yalissa tegenwoordig ook steeds vaker. Soms zelfs dat ze dan meteen begint te kletsen tegen me en eigenlijk vergeet verder te drinken :lol:

In het begin dronk Yalissa ook steeds 1 borst, maar later toch wel steeds 2. Maar ja misschien zit er weer wat meer voeding ofzo in dat ze er gewoon genoeg aan heeft :think: Nu met gevolg dat er wel steeds 1 borst op springen staat :oops:

Mandala, vertel! Hoe was de trouwdag van je broer gisteren?

Jensie, inderdaad jammer voor je dat je nu waarschijnlijk niet kan bevallen op de manier die je het liefst zou willen. Al kies ik zelf ook voor een bevalling in het ziekenhuis als het even kan.

Ik ben me een beetje aan het oriënteren op de verschillende cursussen voor zwangeren en denk dat yoga mij het meest trekt. Heb er eentje gevonden hier in de buurt, ga volgende week maar eens bellen of ik misschien al mag beginnen. Doe totaal niets aan sport, en mis het verschrikkelijk. Voor de whiplash reed ik elke dag minstens 3 uur op mijn paard, maar die heb ik dus moeten verkopen en rijden kan ik niet meer. Sindsdien geen sport gevonden waar ik me prettig bij voel of wat ik kan volhouden, misschien is yoga wel iets. En dan is het extra fijn voor mij denk ik dat ik met een zwangerschapsclub kan starten, da’s niet meteen te zwaar.

Wat hebben jullie eigenlijk gedaan voor sport tijdens de zwangerschap?

Het is hier deze maand weer niet raak :cry: .

Anke

@Anke wrote:

Het is hier deze maand weer niet raak :cry: .

Anke

:hug: :hug:

Anke, wat jammer meis… :cry: :cry:

Pupke: aukje moet ma naar het cb ben benieuwd wat ze nu weegt, die schrikken hun eigen een ongeluk, in 2 wkn tijd 560 gram aangekomen…

Qua werk, ik had een vermoeden hoor, omdat voor mijn verlof al mijn taken verdeeld werden en het financieel niet echt geweldig ging. leveringsstop enzo.

Ik ben nog niet op zoek, moet toevallig iets tegen komen,

ik mag ook de eerste 6 (nu nog 5) wkn niet tekenen ivm een ontslagverbod. Hierna heb ik nog een uitwerkperiode van 2 mnd.

Maar een tegenbod van mijn advocaat ligt nu op het werk. Hier gaan ze niet mee accoord omdat het gewoon veel is, maar hoog inzetten, wil je laag eindigen.

voor het spiraaltje te plaatsen moet ik nog steeds bellen :oops: watje ben ik he?

Durf nog steeds niet omdat ze zeggen dat je 3/4 mnd last van spotting kunt hebben, en je lichaam moet die tijd ook wennen.

Wel vreemd, de een is bezig om zwanger te worden, de ander zwanger zijn en weer een ander is bezig met anticonceptie…

Oja foto gezien… :smiley: leuk zo met de rubberen laarzen aan in de tuin…

Jensie: als ik binnen 6 wkn teken dat krijg ik geen ww uitkering, daarna wel. (en 1 mnd extra salaris :mrgreen: )

Ellen: sociaal plan !!!.. hebben ze niet. ik werk er al 8 jaar dus krijg een ontslagvergoeding, maar zoals hierboven al gezegd, tegenbod ligt er al… benieuwd wat hun tegenbod is…

Dames duim dat ik een goed tegenbod krijg. dan ben ik van deze sores af

111: sport… tijdens zwangerschap… :shock: ik was blij dat ik enigsinds energie had om huisje, hond en mannetje tevreden te houden (en tja dat laaste is niet zoals het er staat :wink: … er was op dat vlak geen kluswerkzaamheden meer… :eh: )

Ik heb zwangerschapsgym gedaan, niet voor de gym maar voor de gezelligheid. komen nu nog steeds ieder half jaar bij elkaar.

Bij Aukje ben ik gaan zwemmen (geen cursus gewoon zelf met mijn moeder en Femke)

Anke: wat jammer zeg… weer niet. :hug:

even wat :: :: van deze kant.

Zo weer wat van mij kant…

Hier loopt het momenteel niet geheel oprolletje helaas :frowning:

Borstvoeding blijft een heel groot probleem en loopt steeds meer en meer terug…

Vandaag weer iemand voor langs geweest en die schrok van het feit dat ik om het uur kolf…

Nu ga ik weer over om de 2 uur kolven en dan maximaal 30 minuten in totaal en dan om de 5 minuten wisselen van borst.

De gedachte daarachter is dat je dan je toeschiet reflex stimuleerd en daardoor het lichaam een signaal krijgt om meer melk te produceren.

Ze vondt het wel bewonderingswaardig wat ik allemaal voor de borstvoeding doe, maar zij wel dat er ook ergens een grens is.

Maar ik heb zo iets van “zolang er iets uitkomt blijf ik door gaan”

Helaas produceer ik nog steeds niet genoeg en krijgt L.ia.m meer kunstvoeding dan borstvoeding.

Met als gevolg dat hij ontzettend last heeft van krampen en het letter uitschreeuwd van de pijn… Ik voel me dan zo ellendig en vooral schuldig :cry:

Jochie krimpt echt helemaal in elkaar en niets lijkt te helpen…

Daarnaast heeft hij ontzettend veel moeite om zijn voeding binnen te houden en soms komt het er letterlijk weer via mond en neusgaten naar buiten :shock:

Hij spuugd met gemak 3/4 van zijn fles eruit en komt een half later weer omdat hij natuurlijk weer honger heeft.

Zijn bedje staat al schuin, ik hou hem minstens 15 minuten hoog voor ik hem neer leg, maar soms spuugd hij na ruim een uur nog 3/4 eruit.

Daarnaast wil hij overdag nergens anders slapen dan in mijn armen…

Heerlijk natuurlijk maar niet handig als je ook nog iets in het huishouden of voor je zelf wilt doen.

Bij mij slaapt hij echt als een roos, maar leg ik hem dan over in zijn bedje dan is hij meteen klaar wakker… Na een tijdje begint hij echt te krijsen (met echte tranen) dan haal ik hem er maar weer uit en valt hij dus zo weer in slaap in mijn armen…

Dus mijn dag bestaat een beetje uit kolven, voeden, krampjes proberen te helpen en liam in slaap krijgen in zijn bedje…

Vandaar dat ik er tot mijn grote spijt zo weinig ben…

Pitje: jemig meid dat is ook even schrikken zeg… heb je verlof gehad en dan krijg je dit voor je kiezen :shock:

Hopelijk komen ze tot een acceptable schikken en ben je snel van het “gezeur” (netjes gezegt :wink: ) af

111: haha nou meid als het goed is heb jij de anticonseptie voorlopig in elk geval niet nodig :wink:

Is zwangerschapzwemmen voor er bij misschien ook niet iets voor jou??

Ik heb het als heel prettig ervaren naast mijn zwangerschaps puf club :wink:

Wat ik heel erg miste achteraf was informatie over het opvangen van rug weeen, omdat ik deze alleen maar heb gehad heb ik dus eigenlijk niets gehad aan de geleerde puftechnieken…

Tijdens mijn zwangerschap heb ik vanaf 9 weken tot 39 wkn mee gedaan met zwangerschaps zwemmen, daarnaast gewoon heel veel gewandeld maja kan ook niet anders met een hond :wink:

En ik heb tot 26 wkn heel intensief 3 keer per week nog getraind met de hond. (klinkt raar maar ook dat is een sport ;-))

Mandala: Jeetje zit jou verlof er ook al op… en hoe was de trouwerij van je broer??

Jensie: badbevalling leek mij ook heerlijk tot dat ik de eisen las die een VK er aansteld en wat er allemaal geregeld moet worden toen had ik zo iets van “laat maar”

Hopelijk gaat jullli kline nog draaien :pray: Ik moet zeggen ik wilde niets liever dan thuis bevallen en zag echt op om in het ziekenhuis te bevallen…

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het achteraf gezien eigenlijk wel prima vondt dat ik toch in het zkh ben bevallen en waarschijnlijk bij een evt 2e kiezen we bewust voor het zkh, helemaal als het nog sneller gaat dan bij deze :wink:

En ik moet eerlijk zeggen ik weet niet wat ik zou doen een stuitbevalling ja of nee :think: het heeft zo ze voor en nadelen, ik zou er nog eens heel goed met de vk over praten en dan doen waar jullie je beide het prettigst mee voelen…

Pupke: Ik heb je gespot hoor :slight_smile: en die site ken ik inmiddels ook van voor tot achter :wink:

Moet wel zeggen echt een top site :thumbup: goede en eindelijke eens begrijpelijk informatie…

Anke: meid alweer ontzettend balen :hug: Elke keer als ik jou berichten lees of die van Robbins dat het weer niet raak is, baal ik echt…

Had zo gewenst dat ik iets voor jullie kon doen :frowning:

ellen: hoe gaat het met jullie en de familie??

Anticonseptie: Nog niet echt mee bezig geweest moet ik eerlijk zeggen…

Moet zeggen dat ik nou ook nog niet echt aan de conceptie denk :wink:

Pil daar voel ik ook erg weinig voor, aan de andere kant vond ik het wel weer makkelijk met vakanties en zo dat je gewoon je menst. kon uitstellen…

Spiraaltje klinkt aannemelijker alleen weet ik niet zeker hoe mijn lichaam er op gaat reageren, aangezien mijn lichaam de rare gewoonte heeft om dingen gewoon “af te stoten” of er allergies voor te worden.

Dus zal me daar eens goed in moeten verdiepen…

Maar elke keer condooms gebruiken lijkt met ook weer zo’n gedoe, dus ik weet het helemaal nog niet… eerdaags maar eens met de huisarts overleggen wat de mogelijkheden allemaal zijn…

Zo volgens mij ben ik weer aardig bij :wink:

:-*

Hey meiden

Pitje had al een korte update van mij gedaan.

We zijn idd uit elkaar met flinke ruzie ik was heel erg kwaad toen hij zei dat hij niet meer wou en heb hem geslagen.

Ik zou daar blijven tot ik wat anders had maar hij was me aant dreigen toen we ruzie hadden dat ik er de hele dag niet in kwam dus heb ik mijn spullen gepakt en de kids en ben ik bij mijn oders gaan wonen.

Naar maatschappelijkwerk,woningvereniging maar ik krijg geen urgentie dus kan een paar maanden duren. Nu had ik op MP een appartement gezien 2 straten van mijn ouders vandaan tegenover de basisschool en kinderopvang en een klein winkelcentrum. bushalte voor de deur.

Vandaag wezen kijken en ik heb hem genomen als mijn bewindvoerder het goedkeurt kan ik er rond 15 juni in. is instapklaar nieuwe laminaat vloer,net plavuizen. muren gespakspoten. inbouwkeuken, vaatwaser,luxe douchekabine,3 slaapkamers en een heel breed balkon.

Dus duimen dat de bewindvoerder het goedkeurt.

Met mij gaat het redelijk krijg nu veel hulp en steun en zit ook niet alleen savonds dat is waar ik het meest bang voor ben. maar tis de bedoeling om daar op de deeltijd die ik ga doen sterker in te worden zodat ik ook alleen met mijn kids gelukkig kan zijn en niet steeds afhankelijk word van een ander.

Ik wil Rich ook niet meer terug het is beter zo hij isal hel lang geleden over mijn grens gegaan maar ik kon de beslissing niet maken omdat ik bang ben om alleen te zijn en blijven. Nu heeft hij de beslissing gemaakt zondag zat ik er doorheen maar nu gaat het redelijk ook wel dankzij de medicijnen denk dat ik zonder in was gestort nu is het allemaal wat makkelijker daardoor.

Al gaat het zeker moeilijk worden en ga ik een zware tijd tegenmoet waarin ik moet opletten niet in mijn valkuil terug te vallen.

Maar ik hoop dat het lukt en ik hier sterker uitkom.

ik heb ff niet terug gelezen sorry

wel gelezen dat het Anke weer niet gelukt is :hug:

dragon: als het met de bv niet gaat , dan gaat het gewoon niet.

ik heb het zelf 2x meegemaakt en ik was ERG FANATIEK om bv te geven.

Heb bij Aukje alles gedaan, maar iedereen zei dat ik moest stoppen.

Je moet denken dat liam het belangrijkste al heeft gehad.

Bij ons was het zo of stoppen of aukje werd opgenomen in het zkh, nou dan weet je het snel (heb zelfs nog doorgekolft, maar met 2 kleine kinderen gaat het niet, ik kolfde uit 2 borsten rond de 70/80…)

Je moet ook aan je eigen denken meid.

(ik heb dat trouwens ook gedaan, vaker kolven zodat het op gang komt, maar helaas ook niet gelukt)

enne kijk maar eens naar mijn ukkies… kunt niet zeggen dat ze er niet op groeien.

Dat spugen, heeft hij ook dat het eten omhoog komt en hij weer doorslikt?

Moet je even opletten kan een verborgen reflux zijn.

En of hij er last van heeft dan moet je echt naar de ha.

offe…kma… hihi maar dat hoef ik je niet te zeggen (van het spugen trouwens ook niet)

Oja Aukje zit nu op kmvrije voeding… gaat super, krijgt eind juli/begin aug. een provatie test…

Sabrina :thumbdown: :thumbup: dat het appartement iets is (is dat die van de foto’s?)

Anke: Jeetje wat balen zeg…ik hoop het echt steeds voor je dat je met positief nieuws komt :hug: :hug: :hug:

Charity: Jee dat was even schrikken. Hoop dat het appartement voor je doorgaat, lekker een eigen plekkie voor jullie 3-tjes!..en ik weet zeker dat je er wel bovenop komt, je kan het gewoon!! Je bent volgens mij een hele lieve moeder, en jullie met z’n drieen zijn een heel sterk team! :thumbup: Het zal zwaar worden, je zal je weg erin moeten vinden, maar het komt gewoon goed…sterkte :hug: :hug: :hug:

Dragon: :hug: Het lukt dus nog steeds niet, wat ongelovelijk balen en dat na zoveel energie van jou!

Leg je Liam zelf niet meer aan?

Vindt het knap dat je het zo lang volhoudt…denk alleen dat het op een gegeven moment wel ophoudt, maar snap het wel dat die beslissing om echt definitief te stoppen erg moeilijk is! :hug:

En heb je geen draagdoek, dat je Liam daarin kan doen…heb je toch je handen vrij om ook nog wat anders te doen en meestal slapen ze er heerlijk in!

Ellen, Heeft Yalissa weer meer gedronken gister en vandaag?

Kolf je die borst die op springen staat dan af? Ik heb het van de week wel een keer gedaan toen ik per ongeluk 2x dezelfde borst had gegeven:wall: …die ander heb ik toen maar even afgekolfd. En voor jou is voorraad je wel lekker :smiley: .

Anke :hug:

111, ik heb zw-gym gedaan, maar GYM kon je het eigenlijk niet noemen. Het was meer wat korte oefeningen en uitleg over de bevalling en daarna. Vanaf volgende week heb ik nog 5 lessen, gaan we buikspieren doen. Maar als ik het lichaam van de juf zie (:shifty: ) denk ik niet dat het veel voor zal stellen.

Een volgende keer zou ik misschien ook eerder voor yoga kiezen.

Pitje, Ik moet ook nog steeds bellen voor het spiraaltje hoor. De vorige keer was het best pijnlijk…had ik ook nog een gyn in opleiding die het nog niet goed kon :? .

Maar als je eenmaal zwanger bent geweest schijnt het minder pijn te doen. Ik laat het nu gewoon bij de huisarts doen…maar als ze zitten te klooien :naughty: mogen ze gelijk stoppen en laat ik het bij de gyn doen. Maarja…daarna is het wel weer makkelijk.

Dragon :hug: . Wat een ellende met de bv. Ik vind het zo jammer voor je.

Blijf je nu wel proberen om hem aan te leggen? Alleen Liam kan denk ik je productie het beste verhogen…een kolf kan het gevoel en de hormonen enzo niet opwekken.

Heeft de lk ook gekeken naar hoe je aanlegt?

Je tepels zullen nu langzamerhand ook moeten gaan wennen aan het zuigen. Als je steeds afwisselt met voedingshoudingen (liggend, madonna, rugby) worden je tepels steeds op een andere manier vastgepakt en kunnen ze misschien tussendoor genoeg helen.

Voor de krampjes kan je ook wat gebruiken, wij gebruikte infacol, dat hielp wel. En wat ik ook vaak doe is met haar beentjes fietsen, dan stopt ze echt gelijk met huilen. Vaak ga ik dan liggen met mijn knieën opgetrokken en zet haar dan rechtop tegen mijn knieën aan. Dan pak ik haar beentjes en maak een fietsende beweging. Dat verlicht en zorgt ervoor dat de darmpjes gemasseerd worden.

Evi wordt overdag ook vaak wakker als ik haar slapend neer leg. Officieel mag het niet…maar ik leg haar tegenwoordig overdag op haar buik. Dan slaapt ze dus wel door, ze heeft ook vaak last van haar buik (ik heb zo’n sterke toeschietreflex dat ze vaak nog lang de voeding aan het verwerken is), maar als ze op haar buik ligt heeft ze er minder last van. Dan kan ze ook makkelijker boeren en ze ligt met haar kontje omhoog zodat ze de scheetjes ook makkelijk kan laten vliegen. :wink: Maar ik leg haar wel alleen zo neer als ik in de buurt ben.

Misschien iets om te proberen…alhoewel het niet wordt aangeraden.

Charity, sterkte meid :hug: ! Het liep al zo lang niet lekker tussen jullie, dan is het zo misschien het beste. Alhoewel het voor de kinderen natuurlijk wel heel triest is, maar ouders met ruzie maakt het er ook niet gezelliger op.

Mandala, hoe was de trouwerij?

Charity, wat goed dat je voor jezelf en voor je kids hebt gekozen. Het zal zwaar worden, maar je redt het vast wel met heel veel hulp van de mensen om je heen. Toi toi!

Dragon, knap dat je 't zo volhoudt met de borstvoeding…denk niet dat ik dat zou kunnen opbrengen hoor, er is inderdaad ergens een grens.

Zwemmen is voor mij helaas geen optie, ik ben eczeempatient en heb ook nog eens last van waterallergie, dus da’s geen match. Kan alleen maar in heel zout water zwemmen en ik denk niet dat de zwembaden daar blij mee zullen zijn. Zie me al lopen met 20 kg zout en mn zwempak :mrgreen:

Anke, verdorie! :hug:

Pupke: Ze drinkt nu langer aan 1 borst, en wil de andere de ene keer wel en de andere keer niet. Ze laat er de laatste dagen wel weer meerdere keren 3 uur tussen, het was eerst hooguit 2,5 uur! Misschien zit er meer voeding in :think: Ze is tevreden!

De borst die op springen staat kolf ik dan vaak gedeeltelijk af, voor het geval ze nog wel wil :lol:

Yalissa ligt sinds ze 6/7 weken is ook in de nacht op haar buik, sinds die tijd slaapt ze 's nachts een stuk beter, komt niet meer voor de voeding van 3/4 uur! Daarvoor had ik haar al 2 weken ook overdag op haar buik als ik haar in de gaten kon houden!

Ze raden het inderdaad niet aan, maar cb zei ook, wij mogen het niet aanraden, maar ja vroeger moest iedereen op de buik!

Pupke ik laat het zowiezo bij de gyn zetten… geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat door de ha te laten doen…

Dat was ook de voorwaarde dat de gyn deze mocht voorschrijven dat HIJ hem zou zetten.

thanx meiden voor het meeleven/meedenken over mijn bevalling :-* ik denk toch dat ik neig naar een zkh bevalling, omdat ik dan hoe dan ook met een gerust hart de bevalling in kan gaan. En op zich is het me, ook bij Elynn toen, helemaal niet tegengevallen om in het zkh te bevallen, het was gewoon een wens van mij, zo’n badbevalling… Maar als dat meer stress gaat geven dan een zkh bevalling dan weet ik het wel… Daarbij kan het idd een stuk sneller gaan dan bij de eerste dus ik vind het zkh wel een goeie optie. wb stuit wachten we de liggingsecho met 35 wk af en ik ga komende week aan de moxa beginnen (al had de vk er een hard hoofd in want haar ervaringen waren dat het tot nu toe bij niemand nog gelukt was :roll: maar goed proberen kan geen kwaad!) en dan zien we wel na de liggingsecho wat we precies besluiten. Maar de kans is heel groot dat het hoe dan ook een zkh bevalling wordt…

Anke :hug: sht meis balen zeg :cry: , hopelijk vlgnde maand beter… Mijn duimen zullen hoe dan ook blijven draaien!!! :thumbup: :thumbdown:

111 de yoga begint tussen de 21 en 24 weken geloof ik, je kan je wel alvast inschrijven maar om er echt aan te gaan beginnen is nog ef afwachten.

Pupke vorige keer ben ik ook in het zkh bevallen, was eigen keus want eigenlijk was het achteraf niet nodig geweest, alles is voorspoedig verlopen maar ik vond het op zich wel een fijn idee dat hulp altijd om de hoek was als we het evt nodig zouden hebben.

Ellen en pupke borstvoeding, ik kan ook echt niet wachten om dat weer te mogen geven :inlove: zo’n fijn intiem moeder-kind gevoel! (al hoop ik dat het deze keer wat langer goed blijft gaan en ik zeker tot ong een half jaar kan blijven voeden, was bij Elynn niet het geval… En hopelijk valt het deze x mee met krampjes, Elynn heeft ze ook gehad en ik weet nog goed hoe dat mijn hart verscheurde :cry: je voelt je zo onmachtig!)

Pitje hopelijk krijg je een goed tegenbod!! :pray:

Dragon ja echt rot die krampjes :hug: Elynn had er ook last van, je voelt je dan zo onmachtig! Ik kan me voorstellen dat Liam’s verzorging nu een groot deel van je dag opslokt, hopelijk gaat het snel allemaal wat makkelijker en komt hij snel van zijn krampjes af!

Charity meis nogmaals dikke :hug: :hug: vanuit hier, wat een gedoe nu allemaal he, net nu je kindje geboren is… Wat een tegenstellingen allemaal…

Hopelijk kan je het mooie plekje dat je op het oog hebt krijgen en wil de behandeling wat aanslaan zodat je je snel happier voelt en je eigen leventje kan oppakken!

sorry als ik iemand vergeten ben :oops:

Hierbij nog even ons geboortekaartje voor strakjes!! :mrgreen: Ik heb de naam weggehaald zodat ik 'm evengoed iedereen kan showen. Het papier is wat glanzend maar dat zie je op de bovenste 2 foto’s niet, vandaar dat ik de 3e gemaakt heb met flits, daar zie je het wel op.

:-
Jen

Leuk kaartje Jensie!

Jammer dat de tekst zo niet is te lezen, maar we wachten wel tot je kindje er is, dan zien we ook direct de naam erbij! :mrgreen:

Goedemiddag dames,

Hier weer even een ego-berichtje. We hebben nu besloten om definitief te stoppen met onze pogingen voor een volgende zwangerschap. Zoals al vele malen eerder gezegd, verwachtte ik de laatste maanden al niet echt meer een zwangerschap, maar zijn we stug door blijven proberen. Inmiddels willen we verder en moeten er een aantal dingen gebeuren (ik moet/wil o.a een half jaar aan de medicijnen tegen een schimmelinfectie :oops: en ik krijg last van m’n gewrichten dus moet het extra gewicht van de zwangerschap kwijt :oops: :oops: ), dus gaan we het komend half jaar eens lekker schoon schip maken met onze twee jongens. Nu de jongste ook al bijna 15 maanden is, merk ik hoe makkelijk het is als je je handen weer een beetje vrij kunt maken. :wink:

Ik sta volledig achter deze beslissing en heb ook geen zin meer om continu verdrietig te moeten zijn (voelen) vanwege dingen die niet lukken. Ik heb een leuke man, twee geweldige zonen en een leuke baan. Ik wens iedereen dan ook heel veel geluk in de toekomst en wil jullie vragen om mij deze definitief van het lijstje te schrappen. Hier komt er in ieder geval voorlopig en hoogstwaarschijnlijk nooit meer eentje bij.

Dikke :-* :-* :-* voor iedereen en ik hoop dat het jullie goed vergaat.

Anke