Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

Voor alle mama’s een fijne Moederdag!!!

Even een kort berichtje vanuit hier:

Ik zal mijn eerste moederdag nooit vergeten…deze is namelijk heel triest!!

Gisteren om half 6 hebben we te horen gekregen dat een neefje van mijn vriend is verongelukt met de motor. Nog maar 24 jaar …zo erg allemaal! Hij stond nog volop in het leven en dan gebeurd zoiets

Het was een eenzijdig ongeluk. Oorzaak is nog niet bekend…kan van alles zijn, lag er iets op de weg?te hard gereden?black out?iets met de motor? Hij is onderuit gegaan vlak voor een bocht, motor vloog tegen boom aan en hij vloog nog even verder tegen andere boom. Is meteen overleden, was niks meer aan te doen! Dit is zo triest allemaal…we zijn er echt kapot van! Zijn ouders waren in Frankrijk op vakantie. Zij zijn vanochtend om 5 uur thuis gekomen.

Wat verschrikkelijk zeg Ellen.

:kaars:

Ow Ellen wat een ellende!

Veel te jong! :kaars:

Jeetje Ellen, wat een triest bericht! 24 is nog zo jong. Veel sterkte met dit verlies!! :hug:

:kaars:

Ellen jeetje wat triest, gecondoleerd meis :hug: ook voor je vriend… :kaars:

Ik heb wel alles gelezen maar heb de fut niet om op iedereen apart te reageren dus dan maar ef algemeen…

Voor degenen die een knuf kunnen gebruiken bij deze: :hug: :hug: :hug: :hug:

Voor degenen met goed nieuws/goeie echo’s: Jiiipppiiiieee!!! :dance: :dance: :dance:

Voor degenen die hebben gereageerd op mijn vorige berichtje(s) :

Thanx!! :-* :-* :-

:-
Jen

Jeetje Ellen,

Ik had wel gelezen over dat ongeluk op teletekst.

Sterkte, :kaars:

Anke

Hoi meiden,

Allemaal een mooie moederdag gehad??

Sorry dat ik jullie verwaarloos :oops: Maar heb het momenteel behoorlijk druk.

Met de kleine man gaat alles prima, groeit als kool (weegt nu al 3540 gram :shock: ), komt netjes om de drie uur voor een voeding en laat ons de nacht doorslapen (krijgt om 00:00 en voeding en komt dan pas rond 06:00 weer :dance: )

Huilt echt zelden behalve voor een voeding, poep broek of een flinke plas luier.

Hij is al zo veranderd sinds zijn geboorte en is ook steeds meer wakkerder echt zo leuk om te zien.

Helaas gaat het met de borstvoeding echt waardeloos :cry: Meneer is zo gulzig dat goed aanleggen bijna niet mogelijk is, hij ruikt een tepel en begint er direct aan te zuigen (lees mega AUW) ligt hij eindelijk goed aan dan zuigt hij zo hard dat mijn tepels weer stuk zijn tot bloedens aan toe :cry: .

Ik kolf daarom de voeding af en krijgt hij deze via de fles wat hij goed pakt.

Helaas loopt mijn borstvoeding mega terug, 50 cc per borst krijg ik er maximaal uit en dat terwijl ik veel drink en goed eet.

Daarom klof ik nu om de 2 uur om het op gang te houden en alles wat ik te kort kom qua voeding krijgt hij bijgevoed met Nutrilon.

Dus ben eigenlijk alleen maar bezig met voeden en kolf en daarnaast een uurtje steeds tussen door voor het huishouden.

En dan weer opnieuw voeden en kolfen…

Hij ligt nu even lekker te slapen (nou ja begint wakker te worden) dus dacht even snel jullie op de hoogte stellen :slight_smile:

Moet bekennen dat ik niet alles heb gelezen :oops:

Maar Ellen gecondoleerd :cry: Heb over het ongeluk gelezen in het NHD.

Nog veelste jong heel veel sterkte :hug: :-*

Hoi allemaal,

Ellen, wat verschrikkelijk. Dat maakt al het andere weer zo relatief.

Wat erg voor zijn ouders.

Verder: sorry voor mijn weinige reageren; het is goed om te lezen dat het met jullie allemaal zo fijn gaat. Een enkeling heeft het moeilijk, daarvoor :hug:

Ik merk dat ik kokken vooral heel leuk vind als ik vermoed dat er iets gebeurt is, maar veel vertrouwen heb ik er niet meer in. Voor het moment vind ik dat prima, mijn leven is druk en vreugdevol. Soms loopt er iemand voorbij, waarvan ik denk: nou zeg, die wel?!? Maar wie ben ik om te bepalen dat ik er meer recht op heb?

Ik volg jullie nog wel, maar niet meer dagelijks… :oops:

Heb kinderen maar even uit mijn hoofd gezet, en dan is het fijner om met andere zaken bezig te zijn. Wens jullie wel heeeel veel geluk en succes!

Ellen, wat vreselijk! Gecondoleerd :kaars:

Robbins, ik snap je heel goed hoor. Het is moeilijk om al die zwangeren hier te zien terwijl het bij jou niet wil lukken. Had er ook wel wat last van eerlijk gezegd, vooral omdat alle ontwikkelingen zo ontzettend uit elkaar liggen. De een staat op het punt van bevallen, terwijl je zelf nog hoopt op een positieve test. :?

Fijn om te lezen dat je af en toe nog wel komt kijken, en ik ga extra hard voor je duimen zodat jij en Anke nu ook snel kunnen komen vertellen over jullie kwaaltjes! :mrgreen: :pray:

Mandala, hoe is het met jou en het thuisfront? Allemaal weer wat meer op de rit?

Robbins, logisch hoor. Precies wat 111 zegt, de een is al bevallen of moet bijna en jij zit nogsteeds te wachten.

Dat vond ik ook heel moeilijk toen de eerste van ons groepje ging bevallen.

Wel leuk als je af en toe eens wat van je laat horen!!!

Dragon; wat fijn dat alles goed gaat met jullie en jullie mannetje.

Helaas met de bv minder, maar dit is toch een goeie oplossing?

Wel druk want je bent continu bezig.

Heb je nog wat leuke en mooie foto’s te showen??

Robbins, :hug: :hug: :hug: , ik voel met je mee.

Anke

Allereerst, Ellen wat een triest bericht.

Zo jong ook nog… :hug:

Dragon, wat jammer dat het met de bv niet erg wil lukken.

Wel leuk dat je nu al zoveel veranderingen bemerkt.

En dat je redelijk aan je nachtrust toekomt :wink:

Hier gisteren de 20 wk echo gehad en alles zag er goed uit!

Het geslacht staat op een briefje in een enveloppe, maar ik denk dat die het weekend niet haalt :lol:

Robbins, begrijpelijk dat je er wat meer afstand van wilt nemen.

Hopelijk houd je inderdaad wel zo nu en dan contact!!

Robbins: :hug: :hug:

Dragon: Jammer dat bv nog niet helemaal wil lukken! Je bent er nu wel veel mee bezig…maar we gaan ervan uit dat dat voor het goede doel is en je straks live kan voeden!!

Sproetje: Maak die envelop open…we zijn nieuwsgierig :mrgreen:

Ja sproetje , wij zijn hier echt reuzegeduldig hoor :angel: :liar: :mrgreen:

Anke

Jaaah Sproetje…mogen wij het ook weten :pray: :pray: ! :mrgreen:

Dragon, wat goed dat je doorzet met de bv! :thumbup: Uiteindelijk zal het steeds makkelijker worden.

Mijn tepels waren eerst ook vrij gevoelig maar nu lijkt er wel eelt op te zitten :shifty: .

Maar ik blijf het makkelijk vinden, altijd bij de hand en op temperatuur. Vorige week op de terugkom-ochtend van zw-gym zag ik iedereen hannesen met flesjes en ik deed hup even mijn shirtje omhoog en hing zo mijn (.) erin :mrgreen: .

Robbins, even een virtuele :hug: voor je! Ik vind het heel knap dat je het zo van je af kan zetten. Maar als je nieuws hebt laat je het wel weten he!

SPROETJE…MAAK MAAR OPEN HOOR!!!

:lol: :naughty:

Sproetje, niet open maken hoor :angel: :lol:

jawel wel doen…tenminste alleen als je het ons ook gaat vertellen. :lol: