Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

Zonnetje, gaaaaaf meid!

Lekker genieten van het gevoel! :inlove:

Mandala, op zich valt het allemaal wel mee. Pijnlijke grote tepels, boobs worden ook weer wat gevoelig en mn buik is al echt enorm opgezet. Misselijkheid neemt toe, gisteravond BIJNA voor het eerst gespuugd :mrgreen:. En uiteraard nog altijd steken/krampen in mn buik en rug maar niet zo heel erg meer. Lekker zwanger dus :mrgreen:

Volgende week mag ik voor de eerste echo en 10 juni het tweede gesprek bij de VK. Hopelijk mag ik deze nu wel gaan meemaken :mrgreen: :thumbup:

sht weer geen mail van reacties gehad, begrijp er niks van :x

Dus nu weer veel geschreven zoals verwacht en het lukt me nu weer niet om te reageren, de zwschap is nu even erg zwaar, vooral emotioneel en qua vermoeidheid, en met mijn moeder gaat het ook niet optimaal omdat ze misschien een veel zwaardere chemo moet dan verwacht en ook nog eens 5 jaar hormonen erachteraan… pppfff ik kom zsm posten maar zit er nu even helemaal doorheen :cry: sorry…

:-
Jen

Jensie, :hug: :hug: sterkte meid

Anke

Jensie; sterkte meid :hug:

111; wel een lekker zwangergevoel heb je dus.

Ik moest gisteravond ook ineens weer spugen. Echt vreemd.

Volgens mn VK heb je er het meeste last van vanaf de 7e week tot en met de 12e, dus ik kan nog even. Maar heb het er graag voor over!

Maar eh…foto’s??? :wink: :mrgreen:

Was vandaag op mijn werk dus kon niet scannen, maar ze staan erin!!!

Zonnetje, super dat de echo goed was. (dat emotionele is herkenbaar hoor :wink: )Ik ga zo de foto’s bekijken! :dance: :dance:

Jensie, sterkte!! :hug: Denk eerst maar aan jezelf, wij wachten wel.

111, lekker dat je je helemaal zwanger voelt, alhoewel de misselijkheid minder is. :lol:

Dragon, ben je nog lekker aan het genieten? Hoe gaat het nu met je “nachtrust”?

Gister kwam Evi na de laatste voeding om 24:00 pas weer om 5:00! :dance: Dus ik heb weer wat uurtjes langer kunnen slapen.

Vanochtend had ik de terugkom-ochtend van zw-gym. Was wel grappig om al die babietjes bij elkaar te zien. Evi had volgens mij de bolste wangen terwijl ik 1 van de weinige ben die bv geef (en volgens mij had ze ook het meeste haar :mrgreen: ). :inlove:

Pupke wat leuk zeg om iedereen weer terug te zien.

Wat een verschil van baby’s kan er zijn hè. Echt zo schattig.

Ja, echt een heel verschil. En ik ben natuurlijk bevooroordeeld maar Evi is best een mooie baby als je de rest ziet. :lol:

@zonnetje01 wrote:

Ooooo meiden ik ben zoooooo opgelucht…

Ik heb het hartje gezien en gehoord

3 mooie foto’s mee gekregen. Moest wel een klein beetje huilen toen ik het zag kloppen hoor.

Zal vanavond ff de foto’s inscannen.

Had gedroomd dat de afspraak niet doorging enzo. Echt onwijs slecht geslapen en ik was echt suuuuuuper zenuwachtig.

Gefeliciteerd meid met je mooie echo!!!

@zonnetje01 wrote:

Ooooo meiden ik ben zoooooo opgelucht…

Ik heb het hartje gezien en gehoord

3 mooie foto’s mee gekregen. Moest wel een klein beetje huilen toen ik het zag kloppen hoor.

Zal vanavond ff de foto’s inscannen.

Had gedroomd dat de afspraak niet doorging enzo. Echt onwijs slecht geslapen en ik was echt suuuuuuper zenuwachtig.

fijn om te horen dat alles goed is…

hallo meiden

ben even niet geweest ook even niet gelezen voelde me heel slecht en zag het allemaal niet meer zitten maar de medicjnen werken geloof ik nu want ik voel me heel goed.en dat is voor het eerst na 11 maanden.

Ben wel een beetje bang dat ik een terug slag ga krijgen maar ik leef met de dag en geniet zolang het goed gaat.We zijn deze week uit eten geweest en naar de kinderboerderij.

Devano doet het ook goed hij is vrolijk en speelt al flink.

Savonds huilt hij wat veel maar de rest van de dag is hij rustig.

Kleertjes worden al te klein.Ik kan nu ook weer wat van hem genieten gelukkig.Al is dat smorgens soms nog wat moeilijk dan voel ik me soms nog wel wat down en kom er moeilijk op gang.

deze week zal ik een intake uitnodiging krijgen voor de deeltijd therapie.

Meiden ben er weer!! We hebben een heerlijk weekje gehad. Het weer was niet zo goed als die week ervoor, maar we hebben genoten!

Maandag daar aangekomen. 's Middags in het zwembad op het park gezwommen. Dinsdag zijn we naar een subtropisch zwembad gegaan daar 15minuten rijden vandaan! Was erg mooi. Yalissa heeft daar voor het eerst gezwommen…ongeveer 10 minuutjes, ze vond het wel lekker. Water was ook lekker warm, dus dat scheelde wel! Na het zwemmen zijn we nog even den bosch in geweest, even wat gedronken. Woensdag heb ik er voor gezorgd dat ik een fles agfekolft klaar had staan en ben ik met me zus en ma in den bosch gaan winkelen. De anderen zijn toen gaan bowlen. 's Avonds zijn we lekker uit eten geweest. Donderdag zijn we naar dierenpark beekse bergen geweest. Was ook weer een geslaagde dag! En ja toen was het alweer vrijdag en moesten we weer naar huis :cry: Zo’n weekje is ook zo om he…maar we hebben erg genoten! Yalissa heeft zich ook goed vermaakt :lol:

Dragon: Vk heeft tegen mij vorige week ook gezegd dat ik volgende keer het ziekenhuis waarschijnlijk niet ga halen. En als ik weer 4 cm ontsluiting heb als ze komt, dan durft ze me ook niet die kant op te sturen!

Pupke: Gelukig is de spruw bijna weg. En ja je hebt ook een mooi meisie!! :inlove:

Zonnetje: Zo mooi he om het hartje te zien en te horen!!

111: Gelukkig heeft ze je gerust kunnen stellen…nu op naar de mooie echo!

Jensie: :hug:

Charity: Voor jou ook een :hug: Gelukkig werken de medicijnen wel iets, maar het is de bedoeling dat je natuurlijk gewoon echt heerlijk kan genieten! Sterkte :hug:

Hallo dames,

Ik ben afgelopen week voor de derde keer naar de osteopaat geweest. De bedoeling is dat zij ruimte creëert rondom mijn “vrouwenorganen”, waardoor een conceptie makkelijker tot stand moet komen. Nou, jullie horen het…een hoop poeha, maar reslutaten hebben we nog niet :evil: !

Wel heb ik volgens mij ergens vandaag m’n eisprong. Daarom hebben we er gisteravond maar weer even werk van gemaakt :mrgreen: .

De meeste van jullie zullen wel denken, hoezo werk, maar als je na een jaar niet meer doorslapen 's avonds in je bedje ligt, is klussen wel het laatste waar je aan denkt.

Misschien wordt het weer tijd voor een weekendje of weekje weg :think: :wink:

Ellen, jammer hè dat zo’n weekje zo weinig dagen heeft :smiley:

Charity :hug: :hug:

Tot slot wil ik ook even melden dat ook ik de foto’s op het sf allemaal superschattig vind. Lief! :inlove:

Ik zal wel eens kijken of ik nog een leuke foto van onze knullen kan vinden.

Anke

Anke: ik ben om zwanger te worden naar een natuurgeneeskundige geweest om zwanger te worden (heeft hierna nog ongeveer 6 mdn geduurd voordat het daadwerkelijk is gelukt… maar ze kan lopen dus ja of het heeft gewerkt dat weet ik ook niet)

Ikke acupunctuur. Dat kreeg ik al 1x per 2 weken vanwege mn whiplash en toen ik vertelde dat wij graag zwanger wilden worden, heeft hij de therapie wat aangepast.

Jensie, mijn moeder heeft ook een zware chemo gehad. Is echt een half jaar flink afzien qua lichamelijke gesteldheid, nog los van alles wat erbij komt kijken, zoals het verliezen van je wimpers (in haar geval een borst) en je haar etc.

Inmiddels heeft ze de bestraling ook achter de rug en is ze begonnen met de hormoonpillen. Ze begint nu zichtbaar op te knappen. Hopelijk mag het jouw moeder net zo vergaan.

Zonnetje, ook hier gefeliciteerd met je goeie echo.

Ik heb zelf even buikspam gepost :smiley:

En Pupke, natuurlijk heb jij een mooie baby :inlove: :mrgreen:

Iedereen een fijne moederdag gewenst.

Dat moet toch gaan lukken met al die beebs en beebs on the way. :mrgreen:

Tot slot werkt het weer vandaag ook nog mee 8) , wat willen we nog meer?

:-* Anke

Fijne moederdag!!!

Voor alle mama’s en wanna-be-mama’s een hele fijne dag!!!

Anke…ik hoop voor je dat de bezoekjes aan de osteopaat zin hebben, en het resultaat er zal zijn. En al een jaar niet meer doorslapen…klinkt heel zwaar!!

Sproetje…al ruim 19 weken…en een mooi buikje zag ik in het sf! Fijn dat de behandelingen bij je moeder effect hebben.

Jensie… :hug: Ik hoop dat het met je moeder ook snel beter mag gaan, en jij je weer fitter voelt.

Ellen…klinkt als een heerlijk weekje weg! Yalissa doet het ook goed zo te lezen. En gewoon weer een nieuwe vakantie plannen!

111…nog een paar weken en dan zijn de ergste kwaaltjes hoop ik voorbij…

Zonnetje…hoe zit het met jouw kwaaltjes? En hoe is het met je vriendin afgelopen na de terugplaatsing?

Charity…fijn dat het beter gaat!

Pitje…schrikken hoor als Femke van zo hoog naar beneden valt! Aukje is een dure meid met haar voeding, maar wel lekker dat ze ondanks het spugen gewoon lekker groeit.

Baukz…jeetje Yaro koliek en reflux…en Ayla in haar moeilijke periode…ik hoop dat het snel wat rustiger wordt.

Dragon…hoe is het op je blauwe wolk?

Isle…jij bent ook al weer 25 weken onderweg…fijn dat alles zijn gangetje gaat.

Smurf…ook al 23 weken! Wauw wat gaat dat snel zeg! Hoe is het nu met je moeder?

ICL…hoe is het met jou/jullie? 30 weken zag ik net! Super!

Robbins…hoe is het nu?

Hier nog wat

:: :: :**: voor Robbins en Anke!!!