:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: DRAGON, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE LIAM Toch nog snel gegaan uiteindelijk. :dance: :dance: :dance: :dance:
Dragon, meis van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Dragon schreef:Ik zelf dacht ook dat het Li-Em was omdat het afstamd van Wilhelm / William, als je dat zou uitspreken als WilhAlm dan klinkt die hele naam niet meer, dacht ik hoor
Dus hij is echt vernoemd naar de prins…de eerste naam schrijf je alleen net iets anders :lol:
Namens mij en mijn moppie voor iedereen een fijne Koninginnedag!!
edit: foto’s verwijderd
Priscilla en vriend, gefeliciteerd met jullie zoon LIAM!!!
En toch nog mooi op lengte en gewicht gekomen :thumbup:
Dragon, van harte meid!
Goed gedaan en geniet lekker van je nieuwe gezinnetje! :inlove:
Pupke: :inlove: :inlove: Wat een plaatje :inlove: :inlove: Yalissa had ook haar oranje kleren aan :lol:
Dragon nog proficiat met jullie zoontje Liam!!! :dance: :dance: ik had het blijkbaar gemist, weer eens geen mail gehad van reacties :x
Wel grappig; het zoontje van mijn beste vriendin heet ook Liam! :mrgreen:
Pupke wat een schatje :inlove: :inlove:
Meiden ik wou jullie eigenlijk vragen hoe jullie koninginnedag is geweest en vertellen over de onze, maar jeetje, wat vandaag toch gebeurd is in Apeldoorn… ongelofelijk, zo’n gek die gewoon op de mensen inrijdt en doden en gewonden veroorzaakt… Ik was er gewoon stil van toen ik het hoorde. We stonden op de markt hier in Blerick en nadat het nieuws zich als een lopend vuurtje begon te verspreiden braken steeds meer mensen hun kraampjes af en wij zijn uiteindelijk ook al om half 2 vertrokken… Effe lekker koninginnedag vieren, je zal er maar bij geweest/betrokken geweest zijn zeg!
Er zijn hier toch geen mensen die het van dichtbij meegekregen hebben hoop ik he??
:-* Jen
Inderdaad wat een ellende…gelukkig geen mensen die ik ken, ik kom uit een dorpje 12 km ervandaan en ben daar op school gegaan, ken dat kruispunt heel erg goed…vorig jaar nog in het hotel op dat kruispunt geslapen…zo raar, toch wel dichtbij…vreselijk!
Dragon gefeliciteerd met jullie zoon LIAM !!!
Echt verschrikkelijk wat er vandaag is gebeurd in Apeldoorn.
Geen woorden voor.
:kaars:
Wat een drama inderdaad in Apeldoorn. Ik heb het verslagen op de TV gevolgd.
Lees net dat de dader ook is overleden. Helaas zullen we dus ook nooit weten wat de man dacht te bereiken met zijn daad.
:kaars:
(Ik haal de foto’s van mijn Koninginnedag-meissie weg…vind het nu niet meer zo gepast)
Jammer dat die man is overleden. Zo komt hij er wel heel makkelijk mee weg.
Jammer dat je je foto’s weg hebt gehaald. Ze waren net zo leuk.
Ja wat een drama in Apeldoorn he…wat bezield die gek! Helaas is ie overleden…had gehoopt dat ie heel erg zou lijden. We zullen nu ook niet te weten komen WAAROM???
Dragon, :dance: :dance: :dance:
Van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan. Hoop dat alles goed is gegaan (toch ziekenhuis???)
en laat de rest van de wereld maar gaan, doet me denken aan het liedje Anne van Herman van Veen
‘Anne
De wereld is niet mooi.
Maar jij kan haar een beetje mooier kleuren
Anne
Je hebt nog heel wat voor de boeg
Maak je geen zorgen
daarvoor is het nog te vroeg
Veel te vroeg’
Als ik zo opschrijf, klinkt het vrij pessimistisch, maar ik vind het een heel mooi nummer…
Hoi meiden,
Hier even een bericht van een zeeeeeeeer trotse moeder :inlove:
Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke en zeer lieve berichtje :inlove: :thumbup:
L.iam en ik maken het beiden zeer goed, het is echt een heerlijk tevreden manneke :inlove:
Inderdaad bij geboorte zwaarder dan iedereen gedacht had :thumbup: we wisten dat hij inmiddels zwaarder zou zijn dan 5 pond maar dat hij zo’n inhaalslag had gemaakt, helemaal super dus :thumbup:
En nee zijn 2e naam hebben we niet op de dag zelf verzonnen haha ook al is hij wel zeer toepasselijk :mrgreen:.
Eerste nacht was erg rommelig, daar hij ontzettend veel last van krampen kreeg en ook erg bezig was de bevalling te verwerken (kom ik op terug) hebben we in totaal zo’n 3 uur slaap gehad :shifty:
Overdag is hij heerlijk zoet en rustig.
Borstvoeding komt al lekker op gang, helaas niet helemaal op de manier zo als ik zou willen.
Hij is 2 keer verkeerd aangelegd en aangezien ik super gevoelige tepels heb, heb ik nu al kloven :-S
Maar inmiddels kolf ik en krijgt hij de voeding middels “vinger feeding” tot de boel weer geheelt is en we het weer op de normale manier kunnen gaan proberen
L.iam is geboren middels een “stortbevalling” wat willen zeggen alles heel snel in een zeer korte tijd
De bevalling heeft vanaf de eerste weee tot zijn geboorte net aan 4uur geduurd, met alleen maar rugweeen
Rond 00:30 kreeg ik totaal uit het niets de eerste weee meteen in mijn rug zeer pijnlijk en hielt meteen ook ruim een minuut aan.
15 minuten later weee twee en 7 minuten later weee 3 en daarna was er geen houden meer aan.
Weeen bleven in eens komen en gaan met soms nog niet eens een halve minuut tussen elke weee en dan soms weer 7 minuten.
VK gebeld met de vraag of ze alsjeblieft wilde komen, zij hoorde mij op de achtergrond en had zo iets van “dat klinkt wel erg heftig” en besloot om meteen te komen.
Even gevoelt maar helaas 4 cm ontsluiting normaal gaan ze dan weer weg omdat het nog heel lang kan duren maar ze besloot om te blijven.
Na de bevalling vertelde ze dat ze dat dus normaal nooit deed maar dat het een “gevoel” was dat ze niet weg moest gaan.
Niet lang daarna kwamen de weeen echt om de halve minuut zo niet nog korter en kreeg ik een rugweeenstorm.
Nou heb heel wat pijn gehad maar daar kon toch echt niets tegen op :shock:
vriend en vk hebben met zijn tweeen in mijn rug gehangen om de weeen te verzachten maar zonder enig resultaat, toen daar ook nog eens uit het niets been en buikweeen bij kwamen wist ik echt niet waar ik het zoeken moest.
Naar voor zo ver dat kon overleg besloten en de vk duidelijk had gemaakt dat hier niemand tegen op kon puffen dat we naar het ziekenhuis zouden gaan voor een ruggenprik.
Eenmaal voor het ziekenhuis stapte ik uit de auto en voelde ik uit het niets mijn eerst perswee.
Hub als een gek in een karretje gezet en naar de afdeling gerend, daar stonden ze al helemaal klaar voor de prik maar dat kamertje hebben we overgeslagen
Eenmaal op het bevallings bed weer gevoelt en 9 cm ontsluiting :shock: persweeen bleven komen en toch na een minuut weer gekeken en ja hoor volledig en kon ik eindelijk toegeven (heerlijk die persweeen vergeleken bij de overige weeen)
Tijdens het persen werd de boel "down under"ook nog even flink verdoofd want het zag er naar uit dat het een totaal ruptuur ging worden.
Na 30 minuten persen werd dan eindelijk onze zoon geboren :inlove:
Heerlijk hoe ja dan in eens alles vergeten bent, gelukkig toch nog goed van afgekomen met 3 hechtingen
Voor mij gevoel duurde de bevalling een eeuwigheid en shrok ook echt toen ik hoorde hoe “korte” het eigenlijk was.
Na daar even lekker te hebben gedouchd en gegeten mochten we lekker met zijn 3e naar huis :inlove:
Moest thuis echt even bijkomen en alles verwerken maar inmiddels genieten we met volle teugen van onze “prinsje” :inlove:
En ben ik al weer aardig op de been en heb vandaag alweer lekker in de thuis gezeten.
Gelukkig heb ik een leuke kraamhulp die mij ook echt sterk afremd en mij weer terug het bed in stuurd
Ik ga de kleine even voeden, hoop snel weer langs te komen :-*
Dragon: Jeetje best wel een heftige bevalling zeg…vooral die rugweeen lijkt me erg zwaar en pijnlijk en dan ook nog een weeenstorm!
Gelukkig bedacht de kleine man om snel te komen en is de ruggenprik je bespaard gebleven!
Lekker dat hij het zo goed doet en zo tevreden is. En ook lekker dat het met jou goed gaat :thumbup:
Hoop dat de tepelkloven snel weg zullen gaan en je weer gewoon kan voeden!
En ik zag een hele mooi foto op je hyves…wat een mooi prinsje :inlove:
Gossie, wat een vervelende ervaring voor je. Maar je hebt het dus wel helemaal zelf gedaan meid, zoals je zo graag wilde!
En nu lekker helemaal overgeven aan jullie wereldwonder en het ongetwijfeld heerlijke gevoel dat daarbij moet horen :inlove:
Dragon en hub gefeliciteerd met de geboorte van jullie Liam!
Zo te lezen was het een heftige bevalling maar heb je het prima gedaan.
Pupke, ik had toevallig op 30 april nog even gespiekt maar geen tijd gehad om te reageren aangezien ze hier met 2 aan het gillen waren, maar wat een plaatje is Evi zeg :inlove: . En wat er gebeurt is in Apeldoorn… gewoon geen woorden voor :kaars:
Hier gaat alles zijn gangetje al is het druk met 2 van die kleintjes. Yaro heeft last van koliek en reflux (schijnt vaker voor te komen bij stuitliggingen en keizersnedes en vooral bij jongens)dus dat is best pittig! Hij wordt nu behandeld bij een osteopaat en krijgt na zijn voedingen gaviscon en homeopatische druppels en een poeder voor de darmflora en zijn reflux. Tot nu toe gaat het iets beter dus hopelijk heeft hij verdewr geen medicijnen nodig. Ayla is gek op haar broertje maar zit in een moeilijke periode momenteel, ze is 's nachts weer vaak wakker en gaat erg moeilijk slapen 's avonds (soms slaapt ze pas om half 12!!!) Het zal de leeftijd wel zijn en de gezinsuitbreiding zal ook wel een impact op haar hebben. Ze is nu lekker naar de winkel met hub en Yaro slaapt dus heb ik even rust (alhoewel ik ontzettend veel te doen heb)
Mijn bevallingsverhaal zal ik nog eens opschrijven als ik wat meer tijd heb en er zin in heb (heb nog steeds een licht trauma :? )
Ik heb niet verder teruggelezen dus voor iedereen die het nodig heeft een dikke :hug: enne Jensie nu ben jij de volgende he :thumbup:
:-* Baukz
Jeetje Dragon… wat een verhaal.
Ondanks alles ben je er met 3 hechtingen toch nog wel goed vanaf gekomen. Ik had er geloof ik een stuk of 8 :shock:
Fijn dat hij zo lekker tevreden is. BV en kloven heb ik geen ervaring mee en kan je dus ook geen advies geven.
Geniet meer lekker van hem
Ook hier waren we afgelopen donderdag een beetje in shock :o . Wat is dat nu weer…hier in Nederland???
Ook ik vond het triest om te horen dat de dader was overleden. Deze man had ik zijn straf gegunt. Ik kon de foto’s in de krant niet eens bekijken en ook de beelden van het nieuws grepen me aan. :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Anke