:dance: :dance: :dance: Priscilla, een BIA :dance: :dance: :dance: Zet 'm op meid!!
thnax zal mijn best gaan doen :mrgreen:
Zo alles staat en ligt helemaal klaar, net vriend er nog even op uitgestuurd om de laatste dingen te halen, want tsja morgen is immers bijna alles dicht.
Verder nog geen weeen of iets dergelijks, vruchtwater golft er trouwens wel letterlijk uit bij alles was ik doe.
Vriendlief vroeg zich af of dat allemaal wel zo kon en dat de kleine straks niet droog ligt haha
Die is helemaal in de wolken en vereselijk nerveus :roll: ik moet zeggen dat ik ontzettend relaxt bent.
Ben blij dat ik alles nog heb kunnen stofzuigen en kon dweilen, nou het laatste moest vriendlief afmaken :lol:
Spannend Priscilla!!! BIA :dance:
Suc6 meid!!! Je kan het!!!
Piscilla hoop dat de weeen snel op gang komen!!! Nog even geduld…dan kunnen jullie de kleine man in de armen sluiten :dance:
hoi meiden,
Verloskundige is geweest alles is nog steeds goed met de kleine.
Nog steeds geen wee of iets dergelijks te bekennen.
Kijken het aan tot morgen 13:00 heb ik dan nog geen weeen dan naar het ziekenhuis voor CTG en echo en evt inleiding.
Maar er kan nog een heeeeeeeeeeeeeele hoop gebeuren in 24 uur
He Dragon,
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, het gaat beginnen!!! :dance: :dance: :dance: .
Waarschijnlijk heb je pech en gaan de weeën beginnen als je net lekker moe bent en naar bed wilt. Hoe dan ook, binnenkort hebben jullie je hummel in je armen. Spannend !
Zet 'm op meid.
Anke
Ow , wat een een spanning hier!!!
Dragon, zet 'm op!!! (waarschijnlijk ben je nu al bezig…of zelfs al klaar).
Hier vandaag een bakfiets gekocht :dance: :dance: . We moeten het zadel alleen nog iets lager proberen te krijgen dan nu mogelijk is…want m’n beentjes zijn te kort :lol: . Maar ik vind hem helemaal stoer en hoop er snel mee op stap te gaan.
Dragon, kom op hoor, NIET de 30ste hoor! :mrgreen:
Ik zal nog eens een geintje maken hier… :oops:
Kom op meid, het gaat nu toch echt gebeuren meid! :thumbup:
Dragon…spannend…had gehoopt nu al een BUB te lezen.
Hoop dat het niet lang meer duurt voor je.
Wie weet ligt je mannetje al lekker in je armen en zijn jullie nu aan het genieten…
Pupke…je beentjes zijn niet te kort, de fiets is gewoon een beetje groot, hihihihi.
gaaf hoor een bakfiets.
Hier de tekst van dragon op haar hyves. Ze houdt iedereen goed voor de gek!!! :lol:
Lieve,lieve, lieve iedereen heel erg bedankt voor de vele mee levende en lieve krabbels, mails etc maaaaaaaaaar helaas de kleine dobbert nog steeds heerlijk in zijn eigen watertje @ in mijn buik vandaag, 19:42
Kom hoor Dragon…het is nog even 29 april!! :lol: En anders wordt het gewoon een mooi oranje-kindje!!! :dance:
@Pupke wrote:
Hier vandaag een bakfiets gekocht :dance: :dance: . We moeten het zadel alleen nog iets lager proberen te krijgen dan nu mogelijk is…want m’n beentjes zijn te kort :lol: . Maar ik vind hem helemaal stoer en hoop er snel mee op stap te gaan.
Super!! Of houten blokjes op de trappers?
Had ik vroeger ook eens op een fiets die eigenlijk nog net iets te groot voor me was.
Pupke: Wat gaaf een bakfiets! Willen wel foto zien he met de kleine erin :lol: :inlove:
Hoi hoi,
Even snel visite is net weg… ja jullie lezen het goed visite
Broer van mijn vriend en zijn vriendin kwam even langs.
Wisten en weten nog steeds van niets, wel gek hoor zit je dan met gebroken vliezen iedereen voor de gek te houden…
Hier dus nog steeds geen weee te bekennen, wel verlies ik zo veel vruchtwater dat ik afvraag of ik nog wel wat over hou
Ik duik lekker mijn bedje in…
Goedemorgen!
Wow Dragon, je houdt het wel spannend! Ik hoop dat er vannacht wat op gang is gekomen en kom hier vandaag wel af en toe spieken. Zet hem op!
kom even inbreken met een berichtje van dragon:
BUB! Vannacht geboren om 4:14 uur Liam Alexander, 50 cm en 3200 gram. Helaas wel in het ziekenhuis, leg ik later wel uit. Om half 1 de eerste wee en om 4:14 was hij er. We maken het beiden goed en zijn inmiddels weer lekker thuis. Liefs Priscilla.
ga weer!
Gefeliciteerd met LIAM!! :dance: :dance: :dance:
Leuke naam. Dat heb je alsnog snel gedaan. En toch een oranjekindje . We zullen hem dan maar een koningskindje noemen :mrgreen:
Alle anderen ook een hele fijne dag gewenst.
Anke
Jaaaah daar is hij dan! Dragon, gefeliciteerd met jullie zoon LIAM!
Grappig die tweede naam :mrgreen: toepasselijk op deze dag.
JEEEh Dragon en vriend Gefeliciteerd!!! (hadden we die naam niet geraden :think: )
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Geniet ervan meid!!!
Jaaaaaaa Dragon en vriend GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON LIAM :dance: Hele leuke stoere naam :thumbup: Hij heeft gewoon even gewacht tot de visite weg was :lol: Wel snel gegaan opeens!
En inderdaad wat smurf zegt: die tweede naam past helemaal op deze dag :mrgreen:
Nou lekker genieten van jullie zoon!!
Jemig zeg! Hij is er! Wat een snelle bevalling uiteindelijk!!!
Dragon en vriend: SUPER GEFELICITEERD MET JULLIE LIAM!!! :dance: :dance: Genieten!!!
Ennuhh…die naam…las afgelopen week een aantal postings in een naam-uitspraak-topic…kon niet missen dus!! 8)
@dragon wrote:
Meiden,
Hoe spreek je volgens jullie deze naam uit, Liam
Li-Am, Li-Em of Li-Um??? Ik heb namelijk beide uitspraken gehoordt maar twijfel hoe je het nu echt moet uitspreken :think:
En ook de link met PWA:
@dragon wrote:
haha nou kom ik er nog niet uit
Hier is ook een grote verdeeldheid de ene zegt op zijn “hollands” Li-Am
de ander Li-Em :think:
Ik zelf dacht ook dat het Li-Em was omdat het afstamd van Wilhelm / William, als je dat zou uitspreken als WilhAlm dan klinkt die hele naam niet meer, dacht ik hoor :think:
Dus ben benieuwd hoe de uitspraak nu uiteindelijk wordt :think: