Zonnetje, jeetje wat een onzekerheid…
Ik hoop dat het snel weer de goede kant op gaat met jouw paps!
Dragon, het blijft spannend joh - eigenlijk steeds meer!
Hopelijk duurt het nu echt niet lang meer voordat het zich gaat aankondigen .
Pupke, mooi dat het feest zo geslaagd was! En wat lijkt me een draagdoek heerlijk op dat soort gelegenheden. Ideaal!
Hier is alles oke, pijnlijke tepels en misselijkheid begint wat te komen, verder een strak gevoel in mn buik en af en toe nog wat steken. Ben ook erg aan de plas, het weekend heb ik de flessen van moeders voor moeders echt tot de nok toe kunnen vullen :oops: :mrgreen:.
Sinds vandaag ook erg moe, vorige week had ik nog veel energie maar dat is nu ver te zoeken. Gelukkig is het voor een goed doel, dus ik klaag niet!
ha meiden!
Dragon nog steeds niks, pffff ik kan me voorstellen dat het allemaal erg vermoeiend voor je wordt, al 2 keer gestript en nog geen resultaat… Hopelijk duurt het toch niet te lang meer! :hug:
Pupke waw superfijn dat jullie meiske het zo goed doet op je bv! Ik hoop dat ik straks ook zo’n goed bericht kan plaatsen hier en gaat bij mij de bv ook beter dan toen bij Elynn…
Mandala idd vreemd om weer aan het werk te gaan lijkt me maar idd ook wel lekker om weer je eigen ding te hebben!
111 haha dat klinkt goed zwanger :mrgreen: Moeders voor Moeders zal blij met je zijn!
Vandaag minder geluk met het weer, het is grauw en blijft motregenen. Dus binnenblijven met mijn kleine meis. Het scheelt dat ze de laatste tijd zo vaak buiten is geweest/heeft gespeeld dat ze haar speelgoed (en de tv :shifty: ) al een tijd niet meer gezien heeft :lol: dus dat is nu weer interessant Ze zeggen dat het morgen ook nog wat wisselvallig wordt maar koninginnedag zou wel mooi worden. Ik hoop het want we gaan daar toch zitten met Elynn’s oude kleren en misschien nog wat ander oud spul van de zolder, we hebben dan een plek van 3 meter bij 1,5 meter dus op zich een behoorlijke plaats.
:-* Jen
Goedemorgen!
Hier nog steeds niets en helaas denk ik dat het strippen weer niets heeft uitgehaald
(ze hadden het gisteren echt behoorlijk gedaan dus had een kleine hoop)
Gisteravond wel wat meer krampen en oudbloed verlies (ws van het strippen) maar nu helemaal niets meer,we wachten gewoon weer af
111: Bij jou beginnen de hormonen dus lekker toe te nemen geloof me dat vaak plassen wordt nog erger als de beeb over een aantal maanden flink is ingedaald :-S Ik heb geloof inmiddels een hele goede band opgebouwd met de pot hier en weet ook precies in welke winkels in terecht kan :oops:
jensie: hier wel grauw maar (nog) droog, hoop inderdaad ook dat 30 april een mooie dag wordt.
Vindt het altijd zo sneu als je soms ziet hoeveel moeite volwassen/kinderen doen om iets leuks te doen en het dan verregend.
Dragon: Jee je houdt het wel spannend zeg…volgens mij kijkt iedereen hier eerst of jij bevallen bent en dan gaan we lezen :lol:
111: Het echte zwangere gevoel is aanwezig :dance:
Jensie: Hier ook grauw, maar dat was de afgelopen 2 dagen al…nu is het alleen droog!
Ja hopen dat het met koninginnedag mooi weer is, helemaal als je op de rommelmarkt gaat staan!
Pupke: Joh ze is echt goed gegroeid…je hebt blijkbaar lekkere slagroom :mrgreen:
Lekker dat het feest ook zo geslaagd was! Heb je er zelf ook van kunnen genieten? Je had allemaal hulpjes toch? Goed dat Evi het die dag ook zo goed deed in het draagdoek! Ben er hier ook nog steeds erg blij mee…ook omdat ze de wandelwagen dus niet echt leuk vindt en zo ben ik toch een beetje vrij om ergens heen te gaan, zonder dat ik een krijsende Yalissa bij me heb!
Vannacht heeft ze het weer erg goed gedaan. Gisteren om 18:00 had ze gehad en om 18:45 ook nog een klein beetje. 19:15 lag ze in bed en ze kwam om even over 12-en! En toen pas om 5:30 voor d’r speen, normaal is dit wel rond 3:00 voor het eerst. 6:15 voeding en werd toen om 9:15 in haar eigen bedje weer wakker. Normaal ligt ze vanaf 7:30 ongeveer bij ons en slaapt dan wat verder.
Maar het is vooral lekker dat ze dus niet zo vaak voor haar speen kwam vannacht :lol:
Oh ja vanmiddag weer naar het cb. Ben benieuwd hoe zwaar ze ondertussen is. En ze krijgt haar eerste prik Hoop dat ze er niet teveel last van zal hebben!
Mandala, Ja ik heb zelf ook kunnen genieten. Het was vooral zelfbediening dus ik hoefde niet met drankjes te slepen. M’n zus, moeder en schoonmoeder hebben goed geholpen met hapjes soep en de afwas enzo. Dus ik kon echt genieten en hoefde me niet bezig te houden met andere dingen.
Jeetje, jij over 2 weken alweer werken, wat gaat de tijd snel. Ik ben af en toe ook al wel aan de slag, maar met een eigen bedrijfje is het moeilijk om het al die weken los te laten.
Geniet nog maar lekker van je verlof en je meiden!! :-*
111, Wow dat je die flessen vol krijgt van mvm. Ik heb wel goed mijn best gedaan maar helemaal vol heb ik ze nooit gekregen. :mrgreen:
Jensie, leuk zeg met k-dag op de kleedjesmarkt! Ik hoop dat jullie goed verkopen.
Hier is het wel droog…maar erg grauw .
Elllen, ja fijn he zo’n draagdoek. Ik gebruik hem ook meer dan de kinderwagen. Maar wij hebben ook een wat oudere kinderwagen (ongeveer 7 jaar) die wat zwaarder is, ik vind het ook zo’n onding met winkelen. Maar Evi is ook liever in de draagdoek. Gister moest ik heel lang wachten bij de apotheek (met de wagen) en was ze alleen maar aan het huilen, ik haar dus de hele tijd eruit halen en troosten. Einde dag moesten we nog wat ophalen bij de apotheek, toen had ik haar in de draagdoek en was ze alleen maar heel nieuwsgierig om haar heen aan het kijken, veel fijner dus. Ik heb er wel bekijks mee…sommige mensen draaien hun hoofd bijna van hun romp :lol: .
Sterkte bij het cb, Evi moet volgende maand voor haar prikken Lijkt me zo zielig. Dan ga ik denk ik ook met de draagdoek, kan ik haar daarna gelijk lekker troosten.
En die nachten gaan de goede kant op bij jou!!! Hier laat ze soms 4 uur tussen 1 avondvoeding (ben ik ook al heel trots op :mrgreen: ).
Dragon ja afwachten maar, hopelijk voor jou niet te lang meer (en stiekem ook een beetje voor ons want we zijn hier natuurlijk ook wel erg benieuwd naar je kleine spruit :mrgreen: )
Ellen succes op het cb vanmiddag, het kan ook meevallen hoor :hug: Elynn heeft nooit veel last gehad van de prikjes, alleen ef huilen op dat moment maar zelfs dat was snel weer voorbij.
Fijn dat het goed gaat met de voedingstijden :thumbup:
Pupke ik vind het ook mooi uitzien, een moeder met de baby in de draagdoek :inlove: ik heb er deze keer ook eentje, lijkt me ook heel fijn voor de beeb. We hebben 'm via mp van mensen kunnen overnemen. Gelukkig zit er wel nog een beschrijving bij met verschillende gebruiksmanieren, want anders zou ik echt niet weten hoe ik 'm om moet doen! :shifty:
Ik had de laatste tijd al het rare idee dat mijn buik helemaal niet meer groeit en zelfs ietsje kleiner is, dacht eerst dat het tussen mijn oren zat maar Bas ziet ook dat iig de vorm anders is (kan misschien, hopelijk, komen doordat de kleine man misschien nu wél in hoofdligging is gaan liggen??) maar ik heb zelf dus ook het idee dat hij kleiner is. Maar ik zag vanmorgen ook op de weegschaal dat ik ben afgevallen :shock: niet veel maar het is de eerste keer in deze zwschap dat ik afval! En dat terwijl ik het met het “superverantwoord eten” juist sinds een week of wat heb opgegeven omdat de kilo’s er toch maar bijvliegen ondanks mijn inspanningen… Niet dat ik me nu helemaal laat gaan maat kijk er minder streng naar dan voorheen. En juist nu afvallen? Hm, ondanks dat alle tekenen er verder op wijzen dat de beeb goed groeit (schoppen steeds sterker en tot nu toe goeie echo’s) ben ik blij dat we morgen de groei-echo hebben… Toch ef de zekerheid dat de kleine nog goed groeit ondanks dat mijn buik dat nu ef niet doet :roll:
Ik zal ef een foto van mijn buik op het sf plaatsen dan kunnen jullie mee oordelen over de grootte…
:-* Jen
Pupke: Ik heb wel een nieuwe wagen en die loopt ook super…maar ja wordt dus niet echt heel veel gebruikt. Ga vanmiddag denk ik ook lopend naar het cb, heen weg met de haar in de wagen als ze wil. En neem draagdoek dan mee, dus kan ze eventueel terug daarin. Maar hoef ik de tas enzo niet te dragen :lol: Moet op terug weg ook nog even langs de winkel en kan dat mooi in de wagen, haha is ie toch nog ergens goed voor :lol:
Jensie: Dat knopen leer je zo hoor! Je moet het even weten, maar na 2 keer te hebben gezien, wist ik het! Op internet kan je ook wel goeie uitleg vinden.
Hmmm het wordt toch met de auto naar het cb…het blijft maar regenen
Yalissa eerst lachen naar de mevrouw bij het cb…tot ze de prik kreeg, nou dat vond ze echt niet leuk, dat is nog netjes gezegd…ze begon echt heel hard te krijsen, zo zielig Arme meisie. Uiteindelijk na goed troosten wel stil, maar ja toen moesten we nog de auto in, toen begon ze weer! Thuis lekker vast gepakt, getroost met de borst :lol: , toen was het binnen een minuut goed. Lekker in het draagdoek gedaan, dicht tegen me aan. Viel toen heerlijk in slaap. Ben toen met haar lopend naar winkelcentrum gegaan. Is 15 minuten lopen, dus met de paraplu…wat een rotweer zeg, bah.
Ze ligt heel tevreden in de box te spelen…tot nu toe zie ik nog niet dat ze er verder last van heeft!
Meiden heb niet echt bij gelezen. Lees alleen dat er nog niks is bij Dragon :hug: .
Mijn vader is vanmorgen uit het ziekenhuis gekomen. Ze hebben niks raars kunnen vinden, gelukkig. Hij krijgt nu een bepaalde antibiotica die hij nog 3 weken moet slikken en dan terug op controle. Zijn temp. is nu ook stabiel. Hopen dat het zo blijft. Hij heeft de meeste uitslagen (waar dus niks raars bij is te vinden) en 20 mei hoort hij meer.
Nog even leuk nieuws. Mijn vriendin is gisteravond bevallen van een zoon; TIM :inlove:
Lees vanavond of morgen even bij.
Fijne avond dames…
Nou meiden op af en toe een kramp na nog helemaal niets hoor…
Ik ga zo zelfs met vriendlief en een vriend naar de bios
Wie weet helpt het hahaha
zonnetje: lekker dat je vader weet thuis is :thumbup: en dat ze niets ernstigs hebben gevonden en hopelijk knap hij snel weer op.
En weer een mooi wondertje er bij
Ellen: met jou ukkie nog steeds alles goed?? Die prikken lijken mij ook niet leuk :-S
ow ik moet weg… sorry reageer later nog eens MANNEN!! :roll:
Zonnetje, wat lekker voor jou en je familie dat je papa weer veilig thuis is!
Nu maar hopen dat het nooit meer terugkomt!
Dragon, zul je altijd zien - heb je wat leuks en dan gebeurt het juist…Maar ik gok op donderdag (Koninginnedag) bij je. Leuk, een oranje baby (NOT), maar 't grote voordeel is wel dat je 't dan wel altijd kunt vieren omdat iedereen vrij is :mrgreen:
Ellen, ik vind dat altijd zooo zielig als ik het op TV zie. Dat kleine voetje met die reuze naald…Agossie…Zal wel een gewone naald zijn, maar 't lijkt altijd zo mega doordat het voetje van zo’n babietje zo klein is. Ik kan goed kijken naar nare dingen op TV, maar bij zo’n fragment kijk ik toch altijd liever even de andere kant op!
ben weer thuis en beeb zit nog steeds op zijn plek
30 april dat is een datum waarvan ik altijd heb gezecht aub niet Lijkt met namelijk helemaal niets :-S
Dat is net zo iets als kerst of oud&nieuw, mensen zijn druk, hebben al plannen etc etc…
lijkt met niet leuk als je klein bent, echter als je een jaar of 16 bent
Ik ga lekker
Dragon, 30 april lijkt me ook niks, maar ja…je kunt het moeilijk tegenhouden.
We gaan zo voor een bakfiets kijken die ik via MP heb gezien :dance: :dance: :dance: . Ik hoop dat het wat is, dan nemen we hem nl. gelijk mee. Het is wel een eind rijden, maar waarschijnlijk slaapt Evi toch gewoon in de maxicosi.
Ik hoop dat ik er op pas met mijn korte pootjes :mrgreen:, dan kan ik weer lekker met de fiets er op uit (voel me nu nl. niet zo mobiel omdat ik niet zo snel de auto pak).
goedemorgen (kan nog net ;-))
Hier nog altijd een BIB en alles rustig. Even vies praatje :silenced:
vanmorgen wel een hele vieze “klodder” dik slijm verloren :sick: :silenced: dus wie weet
Heerlijk weer dat zonnetje 8) doet een mens goed
Ondanks dat 30 april mij geen leuke datum lijkt, heb ik er nu niets meer op tegen hoor haha ik ben al lang blij als eens komt.
Ik wordt namelijk helemaal gek van de telefoon, sms, emails :? gisteren mijn gsm maar uitgezet had ik beter niet kunnen doen want iedereeen was meteen hoopvol.
Pupke: Een bakfiets leuk joh!! Ik vindt ze ook erg leuk alleen woon ik midden in de stad met kleine steegjes en straatjes en dan is een bakfiets verre van handig hier, jammer genoeg.
Wist niet dat je opzoek was, want een vriendin van mij had er ook een te koop staan, doet hem dus weg omdat het hier niet handig is.
Hopelijk is het wat En een stukkie rijden vindt ik altijd geweldig :mrgreen: vindt ik het leuke van MP je weet nooit waar je terecht komt.
Ik heb eens iets moeten ophalen Wassenaar nou echt dacht er komt geen end aan die oprijlaan en een kast van een huis :shock:
MEIDEN…
BIA!!! :dance: :mrgreen: Zo juist zijn mijn vliezen totaal onverwacht gebroken…
Ik was aan het dweilen en in eens * plons
Verder nog geen weeen en de vk komt rond 18:00 even langs voor controle.
Zo lang het kan hou ik jullie op de hoogte, ik heb bij de april mama’s een buddy die ik op de hoogte hou en heb haar gevraagd om mijn sms ook hier te plaatsen.
(truussie alvast bedankt! :- )
P.s voor de gene die op mijn hyves staan, zouden jullie het voor je willen houden?
Dragon: Waaaaaaaaaaaa het gaat echt gebeuren :dance: …laat het dan nog maar gewoon 29 april worden!! Dan heb je nog even de tijd en voor een bevalling is dat lang genoeg :lol:
Succes!!!Zet 'm op :dance: :dance:
WAAAAAAAAAHHHHHHHHH DRAGON :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Zet hem op meid!!!
Hoop snel een BUB van je te lezen.
Dragon ZET EM OP!!! Spannend zeg!!! :dance: