Zo vandaag weer visite gehad dus nog geen tijd voor een update gehad
Nou ja zal ik eens verassend gaan doen… BIB
De beeb is vandaag wel echt super actief :shock: hij is volgens mij nog geen moment stil geweeste en mijn buik golfd echt allekanten op.
Overal zie je bulten opkomen en weer verdwijnen
Verder totaal geen actieviteit helaas…
Ilse: welkom terug! :mrgreen: en heerlijk dat alles zo lekker bij je gaat.
Mandala: Ik heb vandaag in mijn meest sexy rode setje gelopen, maar helaas geen resultaat (of kwam het misschien omdat ik geen rode sokken had :think: :mrgreen: )
Ik kom maar steeds kijken…maar nog steeds BIB dus…spannend!!! :mrgreen:
Isle, fijn dat alles goed gaat met de zwangershap!
Hier zijn we al dagen druk met het kraamfeest. Ik heb er zin in :dance: :dance: . Het wordt gezellig druk, ik hoop dat het allemaal past.
We hopen alleen dat het droog blijft…maar waarschijnlijk zetten we voor de zekerheid toch een partytent op.
Ik heb net nog alle foto’s uitgezocht en een slideshow gemaakt om op de laptop te laten draaien tijdens het feest. Echt leuk om al die foto’s van tijdens de zwangerschap en de eerste dagen weer te zien. De tijd gaat zo hard en Evi is ook zo enorm gegroeid. Op de ene foto sta ik nog met een dikke buik in mijn laarzen de tuin te bemesten…de volgende foto lig ik helemaal uitgeput in het ziekenhuis aan allemaal slangetjes vast…en de volgende foto ligt Evi op mijn buik :shock: . Het blijft allemaal een wonder :inlove: ( en dan te bedenken dat in onze bemeste tuin uit kleine zaadjes nu ook de eerste peultjes en kropjes sla aan het groeien zijn…en ik straks de pompoenen ga planten die Evi dan weer in het najaar als eerste hapjes kan eten). Jaaah sorry, :lol: ik word er sentimenteel van…ik ben een natuurmens :lol: .
weer even ego…
Net sms gehad van mijn moeder. Mijn vader had weer hoge koorts. Gevraagd hoe het nu met zijn hart zit. Ze zeggen dat die heel hard moet werken, maar dat het niet verontrustend is. Weer antibiotica gekregen (dat is nu dus al 500 ml) in 2 dagen… Was het maar alvast dinsdag dan hebben we de uitslag en hoop ik dat het te verhelpen is. Ben ineens zo bang dat het iets ernstigs is. Pffffff, dan kan je me opvegen hoor!!!
Sorry dat ik niet op jullie reageer.
Effe snel;
Dragon zet 'm op meid, je houdt nog steeds de spanning erin he!
Zonnetje heel veel sterkte met je pa, hopelijk valt het allemaal mee en is hij snel van de koorts af!!! :hug: :hug:
:-* Jen
goedemiddag!!
Hier nog steeds een BIB
Morgen weer voor controle dus ik ben zeer benieuwd…
Wat een ongelovelijk pet weer vandaag Dacht vanmorgen heel enthousiast om lekker in de tuin te gaan zitten, totdat ik de gordijnen open deed…
Zonnetje: Een hele dikke :hug: meid, hopelijk is het snel dinsdag voor je en krijgen jullie meer zekerheid.
Niets is erger dan niet weten waar je aan toe bent… :hug: :-*
Zonnetje, sterkte met de zorgen om je vader.
Hopelijk knapt hij gauw weer op en is het inderdaad niets om je zorgen over te maken!!
Dragon, inderdaad petweer. De tenniscompetitie gaat ook helaas niet door vandaag. zat al klaar met mijn spullen
Maarja, beter zo dan dat we voor niks bijna een uur hadden gereden…
Zonnetje, nog geen goede berichten dus over je vader. Dinsdag lijkt dan nog zo ver weg! :hug:
Hier is het wel lekker weer, deuren staan open en we zijn aan de poets. Kamers van de meiden zijn weer schoon en straks kraamvisite.
Fijne zondag allemaal!
mandala welk deel van het land woon jij?? Dan zet ik namelijk mijn tuinstoel wel bij jou in de tuin neer
@dragon wrote:
mandala welk deel van het land woon jij?? Dan zet ik namelijk mijn tuinstoel wel bij jou in de tuin neer
Hihihi, onder Weert bij de Belgische grens!
ow…tegen de tijd dat ik daar ben is de zon geloof ik wel weer onder
Is hier 3 uur rijden vandaan :?
Dragon: Nog steeds niks Maar de kleine is dus flinke aan het trappen…nu nog de goede kant op en dan er meteen maar uit :lol:
Hier ook slecht weer…maar ja kan ook niet anders he, je woont hier niet ver vandaan :lol:
Zonnetje: Sterkte met je vader :hug:
Pupke: Het kraamfeest is vandaag toch? Bij jou wel beetje mooi weer? En hoe was het?
Hier alles verder goed. Vanochtend even op verjaardag geweest. En vanmiddag kwam me zus langs, dus even naar winkelcentrum geweest. Vriend was toch naar Alkmaar…ja AZ he :lol:
Hallo allemaal,
Jaja stiekem zit ik toch telkens weer mee te lezen en nu zit ik te wachten op goed nieuws van Dragon :mrgreen:
Telkens denk ik, zal ik even reageren maar ja dan komt het er niet van en toen was ik mijn password vergeten om in te loggen :oops: Hmm…manlief wist hem nog wel :oops:
Maar goed ik dacht ik laat jullie toch even weten, ook gezien de berichten van Robbins: afgelopen vrijdag zijn mijn man en ik naar de huisarts gegaan. Want ik heb nog steeds geen goed nieuws te melden.
Ging eigenlijk vrij vlot: een paar vragen over m’n cyclus en eventuele ziektes in de familie en we kregen een verwijziging. Manlief moet deze week het laboratorium bellen voor een afspraak.
Zonnetje, beterschap voor je vader! Hoop dat hij zich snel weer beter voelt.
Hier inderdaad ook petweer, maar er komt wel een klein zonnetje aan. Maar ik moet gewoon werken vandaag dus van mij mag het regenen :mrgreen:
Goeiemorgen allemaal,
Zonnetje, allereerst heel veel sterkte voor je vader en voor jou :hug: :hug: :hug: .
Dragon, wanneer dient jouw kleintje zich eens aan? We zijn hier allemaal reuze geduldig ( :liar: ), inclusief jijzelf uiteraard :mrgreen:
Ook hier is het weer bagger!!! We hebben zaterdagmiddag een nieuwe tuinset gekocht (zo’n mooie luxe, bestaande uit 4 fauteuille s en 2 hockers), maar hebben er dus nog helemaal niet van kunnen genieten.
Maar goed, nu maar weer gauw aan het werk en ik check vanmiddag de berichten nog wel eens.
Groetjes,
Anke
Hier gister het kraamfeest gehad :dance: . Het was super geslaagd, het weer was hier ook goed. We hadden 2 partytenten staan, maar 1 hadden we aan de kant gezet en hebben we er alleen even overheen gezet toen er wat kleine spetjes vielen. Maar het werd al snel weer zonnig dus kon hij weer aan de kant.
Evi heeft de hele middag lekker liggen slapen in de draagdoek, dicht tegen mama aan. Dat was ideaal, ze heeft het echt heel goed gedaan.
We zijn heel erg verwend met leuke cadeaus, leuke kleertjes, schattig poppenwagentje en een heel leuk loopfietsje in de vorm van een schaap.
Er is flink gedronken en alle hapjes en soep was op dus ik geloof dat iedereen het wel naar zijn zin heeft gehad.
Het was nog drukker dan we dachten, ook veel kinderen, maar het paste allemaal. Vandaag maar alles verder opruimen (het scheelt dat we het buiten hielden) en vanmiddag voor het eerst naar het cb, ik ben benieuwd.
Zonnetje, sterkte met je vader!
Dragon, gebeurt er al wat??? :mrgreen:
Marlous, leuk dat je je weer even laat horen!! Succes en de :thumbup: :thumbdown: draaien hier.
Anke, hopelijk kan je snel op de tuinset zitten. 8)
Zo weer terug van controle alles is nog steeds prima, bloeddruk begint wel licht te stijgen voor mijn doen dan is nu 120/75 en was altijd 100/45 a 50.
Heb nu 2 a net aan 3 cm ontsluiting en ben weer opnieuw gestript wat dit keer een stuk onconfortabel was dan vorige week :?
Deed geen pijn maar prettig is toch ook niet echt te noemen.
Hier de hele dag regen, regen, regen oja en af en toe fikse hagel
Pupke: Zo te horen inderdaad een zeer geslaagd en goed verwent kraamfeest gehad En wees blij dat je niet hier woonde want dan was gisteren je feest letterlijk in het water gevallen, wij hebben hier alleen maar regen gehad…
Zo’n draagdoek lijkt met ook heerlijk ik heb zo’n Lodger Shelter gekregen en kan niet wachten om daar heerlijk met de kleine in mee rond te lopen
En ik moet je teluurstellen hier gebeurd (nog) niets…
Anke: HIer ook bagger weer :-S Hopelijk kunnen we weer snel van de zon genieten en jij van je tuinset
Marlous: Ook voor jou blij ik duimen :thumbup: :thumbdown: Jullie eerste stap is gezet en hopelijk krijgen jullie positief nieuws
Ellen: Inderdaad nog steeds niets Morgen is DE dag dus ik ga er vanuit de kleine gewoon heeeeeeeel erg stipt is qua tijd
Je vriend heeft volgens mij een pracht feest gehad gisteren en het was droog :dance:
Ik heb ook even zitten twijfelen om heen te gaan, maar zag het toch niet zitten om met mijn buik tussen al die ellebogen te staan
Als ik niet hoogzwanger was geweest had ik er zeker tussen gestaan :mrgreen:
oeoeoe dragon, misschien deze keer meer succes! spannend!!
Marlous leuk dat je ook weer eens schrijft, hopelijk voor jou zsm toch ook goed nieuws!!
wb het weer; wij hebben hier ook nog weinig te klagen gehad, vanochtend een beetje motregen (in de vorm van af en toe een buitje) en vannacht heeft het volgens mij ook een beetje geregend maar verder ook gisteren helemaal droog gebleven. Ik hoop dat we op koninginnedag ook zoveel geluk hebben want misschien willen we de oude kleertjes van Elynn gaan verkopen op de markt…
Nog 2 dagen voor de groei-echo, ik heb zo’n zin om ons manneke weer te zien! (en maak me niet zo druk over zijn groei want tot nu toe was die nog prima :mrgreen: )
:-* Jen
Dragon: Oh ik hoop dat het dit keer wel resultaat zal hebben…merk je al iets!! Zal het gewoon op DE DAG geboren worden??? :lol:
Nee merk nog helemaal niets… ja een kramp en af en toe een harde buik maar niet echt iets nieuws zeg maar…
Ik houd het wel spannend he haha …
Van mijn “puf” cluppie zijn ze nu allemaal bevallen en wachten ze op mij.
Iedereen van de eerste en allemaal voor de uitgerekende datum…
haha ik ben natuurlijk weer een dwarse he
Volgens mij op Charity na zijn jullie wel allemaal optijd bevallen toch??
Nee hoor, ik was ook 6 dagen te laat…
Wachten duurt lang he!
Vandaag voor het eerst naar het cb geweest.
Ons dikkertje is nu in 1 maand 1595 gram boven geboortegewicht :shock: . Volgens de cb-arts geef ik driedubbele slagroom :lol: .
Wel heeft ze wat spruw in haar mondje en op haar billetjes…maar daar heb ik vandaag wat voor gehaald dus ik hoop dat we er snel vanaf zijn.
Pupke…fijn hoor dat ze het zo goed doet op jouw slagroom! Jeetje wat een groot kraamfeest heb je gegeven, heb je er zelf ook van genoten?
Dragon…morgen is het D-day! Ga ervoor meid! En dan genieten van het hummeltje in jullie leven!
Jensie…weer lekker ff binnengluren…geniet ervan!
Ellen…jouw meisje doet het ook al zo lekker, super hoor!
Anke…jammer dat je niet meteen van je tuinset kon genieten. Klinkt wel goed wat jullie gekocht hebben, ik wil ook graag een andere…maar ja, die we hebben is nog goed, dus moet ik geduld hebben.
Alle andere meiden…ik weet het ff niet meer. Hier is het druk maar alles okay. Over 2 weken ga ik weer aan het werk :? Zal wel raar zijn, maar heb er ook wel weer zin in. 1 dag in de week niet op elk geluidje reageren, niet de hele dag thuis, maar tussen een stel leuke collega’s…nu eerst nog ff genieten!