Dragon, het belangrijkste is dat je straks die kleine in je armen kan houden! Ik voelde het ook als falen dat ik naar het ziekenhuis moest met ruggenprik en alles erop en eraan…maar achteraf ben ik blij dat er überhaupt die keuze was en is het me in het ziekenhuis reuze mee gevallen.
De begeleiding was goed en een van de dingen die ik super belangrijk vond, het eerste huid-op-huid contact en eerst de kleine laten drinken voor ze alle testen doen, dat kon allemaal. Dat heb ik wel gelijk aangegeven toen ik daar kwam te liggen.
Maar goed, wat ik je wil zeggen…hoe of wat maakt straks niet zoveel meer uit. Evi is morgen alweer 4 weken en ik ben die hele heisa voor een groot deel alweer vergeten…die kleine meid is nu het belangrijkst.
En als het voor jouw lijf beter is om in te leiden dan moet je dat misschien toch maar doen. Die periode daarna is ook zo pittig…en duurt nog veel langer…Evi drinkt nu nog steeds om de 3 uur maar soms ook om de 2 uur…dus reken maar uit hoeveel ik kan slapen. :eh: (dit is geen klagen hoor…ik houd het goed vol…ik wil alleen aangeven dat die periode daarna ook genoeg energie kost).
:hug: Sterkte met je beslissing!!
Verder zijn we hier druk met de voorbereidingen van het kraamfeest…dat houden we a.s. zondag. :dance: :dance:
effe ego…
weer niet raak
vanmorgen zijn de :twisted: :twisted: gekomen.
Anke
Dragon dikke :hug: voor jou meis, voel je niet schuldig als je ingeleid wil worden maar volg vooral je sterkste gevoel. Op dit moment is het moeilijk omdat voor allebei de opties iets te zeggen is, maar je zal toch echt 1 optie moeten kiezen, luister naar je hart, vaak weet je stiekem al waar je je het beste bij voelt. Succes meis!
Charity voor jou ook een :hug: , hopelijk komen jullie snel in rustiger vaarwater!
Anke sht wat balen meis :hug: hopelijk volgende maand beter!! Mijn :thumbup: :thumbdown: draaien gewoon door voor je hoor!!
:- Jen
ik maakte me gisteravond en vanmorgen even een beetje zorgen omdat de kleine niet reageert zoals ik gewend ben, heb hem sinds gisteren veel minder gevoeld en normaal gesproken reageert hij meteen als ik op mijn rug ga liggen, dat was nu een paar keer niet het geval… Maar vanmorgen even met de angelsound geluisterd en het hartje klinkt iig nog prima… Heb hem nu ook weer een paar keer gevoeld maar dan niet zo “heftig” als ik gewend ben. Maar ik probeer er maar op te vertrouwen en ervan uit te gaan dat hij zich gewoon een paar dagen iets rustiger houdt…
:-* Jen
Anke, wat balen meid… :hug:
Robbins, vind dat je er toch positief in staat ondanks dat je al zolang bezig bent. Knap!
Dragon, je faalt echt niet hoor! Juist niet omdat je voor jezelf kiest en doet wat het beste is voor jou en je kindje. Waarom stel je jezelf geen datum als je 't moeilijk vindt om een besluit te nemen? Bijvoorbeeld dat je nog probeert vol te houden tot zondag en als het dan nog niet uit zichzelf komt je laten inleiden? Kun je een beetje wennen aan het idee en geeft het in ieder geval wat rust dat je volgende week je kindje vast kunt houden. Wie weet helpt het wel om het toch op het laatste moment toch zonder hulp te laten gebeuren?
Vanavond komt er iemand van moeders voor moeders bij me langs. Spannend!
Dragon: Misschien is het inderdaad een idee wat mariska zegt…gewoon een dag zeggen, tot dan wacht ik het af en anders laten inleiden! Het is zeker geen falen als je daarvoor kiest.
Het lijkt me erg zwaar worden voor jou nu…straks kost het ook nog genoeg energie! :hug:
Anke: Oh nee :hug: :hug: :hug: Hoop echt dat die vervelende :twisted: bij jou ook eens weg blijven! :hug:
Jensie: Had ik inderdaad ook wel eens, dan was ze opeens een paar dagen heel rustig in m’n buik, terwijl ze normaal zich regelmatig liet voelen…de angel sound gebruikte ik dan ook vaak even!
Charity: Voor jou ook een knuffel :hug:
Pupke: Oh wat leuk een kraamfeest! Is het dan ook echt zo dat je nu nog weinig kraamvisite hebt gehad, of zijn er heel veel mensen die even goed eerder ook een keer komen?
En vier je het thuis of ergens anders?
Dragon, meid… hopelijk duurt het niet lang meer.
Ik duim voor je dat je niet hoeft te worden ingeleid, maar zoals de andere meiden al schrijven, zie het niet als falen als het wel zo moet zijn :hug:
Mandala, lief dat je ernaar vraagt.
Dit weekend gaan we de uitnodigingen versturen.
Ben benieuwd wat men ervan vindt…
En ik ga binnenkort een afspraak maken met de kapper voor een proefkapsel.
Pupke, succes met de voorbereidingen voor zondag!
Verwacht je veel mensen?
Ik vond de verjaardag van mijn vriend laatst best vermoeiend eerlijk gezegd :oops:
Anke, wat balen van de :evil: :evil: weer!
Het is jou en Robbins zo gegund.
Robbins, succes met je beslissing tav onderzoeken.
Hier verder weinig te melden. Ik zit 's avonds weinig achter de pc dus lastig om kok goed bij te houden
Gisteren trouwens lekker gesport. Ik hoop dat ik dat nog een tijdje vol zal houden!
Ellen, ja tot nog toe weinig kraamvisite gehad :dance: , dat vond ik eigenlijk wel heerlijk (in de kraamtijd hadden we 2 10-dagen-kraampakketten dus al cadeaus genoeg gehad ). Onze ouders en broer en zus zijn al wel vaak langs geweest en een enkele vriend maar voor de rest was het heerlijk rustig.
We doen het ook meer voor die familie die je eigenlijk nooit spreekt en die dan ineens langs willen komen…die heb je dan niet zoveel te vertellen. Nu hebben we alles tegelijk dan is het ook gelijk gezellig.
We houden het gewoon thuis, we hopen op goed weer want we willen het buiten houden. Anders zetten we een partytent op, maar ik denk wel dat het droog blijft.
M’n moeder regelt een groot deel van de hapjes, vriendlief heeft de drank en tafels en stoeltjes geregeld dus ik word redelijk ontzien. M’n schoonmoeder en zus helpen op de dag zelf ook mee. Ik doe haar zondag denk ik ook gewoon lekker in de draagdoek, lekker bij me dan hoeft ze ook niet van hand tot hand (dat vind ik niks). En het is van 2-6 dus een redelijke tijd.
Ik gok dat er iets van 50-60 man komen, maar dat weet ik niet zeker. Ik moet de rest van het huis nog wel wat opruimen en schoonmaken :shifty: (voor de mensen die een rondleiding willen).
Anke, balen weer… :hug: :hug:
Jensie, fijn dat je altijd even met de angelsound kan luisteren. :-*
111, goed he! Moeders voor moeders…mag je ook fijn in een kannetje piesen :mrgreen: ! ( het is voor het goede doel…maar ik vond het achteraf best een gedoe)
Sproetje, wat goed dat je het sporten nog volhoud. Ik hoop over een paar weekjes toch ook weer te beginnen met hardlopen…ik moet wel weer helemaal opnieuw starten. 1 min lopen…1 min hardlopen , maar ik denk dat ik het ook wel even lekker vind om 's ochtends er even alleen op uit te gaan en Evi bij papa te laten…even lekker buiten naar het bos.
Pupke: Ja is wel een goed idee van je om haar die dag in het draagdoek te doen…het is al druk genoeg voor zo’n kleintje! En je kan er anders nu al vanuit gaan dat iedereen haar vast wil houden of in ieder geval een groot deel!
Lekker dat iedereen je helpt met die dag.
Hihi, wat een grote flessen zeg! En die maatkan is ook erg onhandig, moet nog even een manier vinden om het handiger te doen :mrgreen:
Maandag is de eerste wissel al, maar mn eerste fles zit nu al bijna half vol (ze is anderhalf uur geleden pas gekomen):oops: :shock:
Dat belooft nog wat, hahahaha.
We zitten in ieder geval heerlijk weer op onze roze wolk, hebben veel informatiedingetjes gekregen zoals een zwangerschapskalender en boekjes, en het kadootje dat ik mocht uitzoeken is het boek geworden - die krijg ik maandag bij de wissel van de flessen. Verder nog een heel leuk handig mapje voor de echofoto’s en omdat ik zo vroeg was met aanmelden krijg ik in de 15e week nog een fotolijstje. Pfff…lijkt wel een zwangerschapsfuif! :mrgreen: Voel me alsof ik gruwelijk verwend ben op mn verjaardag met al die kadootjes!
Pupke, wat een goed idee joh zo’n kraamfeest! Ben je er in één keer vanaf en heb je de rotzooi ook maar gelijk. Ga 'm proberen te onthouden voor “straks” :mrgreen:
Goedemorgen,
HIer nog altijd een BIB en zowel gisteren als nu totaal geen krampen of iets dergelijks meer.
Alleen nog wel een hoooooooop pijn in mijn lies :wall:
Dank jullie wel voor jullie lief woorden :-* had gisteren even een “off” dag maar gaat vandaag alweer beter
Pupke: kraamfeest die wilde wij inderdaad ook gaan geven, leek mij ook onwijs leuk!!
Maar helaas wij hebben geen ruimte hier om ruim 80 mensen te kunnen ontvangen.
Hoop echt dat het een super dag wordt!!
111: haha het bekende dilema :mrgreen: ik heb ook even lopen “emmeren” met die kan voordat ik er een handigheid in kreeg.
Kun je de flessen wel een beetje “discreet” kwijt buiten? Anders weet de hele buurt hoe het er voor staat Was dus bij ons wel het geval :roll:
Sproetje: lekker sportief Dat mis ik nu wel hoor, ging niet naar de sportschool maar wandelde elke dag hele stukken met de hond en in het weekend hele wandelroutes. Lijkt met heerlijk als ik dat straks weer kan doen.
Jensie: En de kleine inmiddels alweer beter gevoelt?? En anders altijd de VK bellen he!!
Ik heb ook een keer gehad dat ik de kleine al een hele dag niet gevoelt had en dat deze ook niet reageerde zoals hij normaal zou doen.
Inderdaad met de Angelsound was het hartje te horen maar toch de VK gebeld voor de zekerheid.
Die kwam langs, doppler er op ja hoor prima te horen, doppler gaat er af en meneer geeft met toch een trap :-S :mrgreen:
Volgens haar komt het ook omdat je je toch onbewust zorgen maakt en daardoor niet heel erg ontspannen meer bent, waardoor je de kleine nog minder goed voelt.
Charity: :hug:
Anke, wat rot voor je. :hug: Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.
Dragon: Nog steeds niks…had wel verwacht dat de kleine er eens zou zijn, maar hij heeft het blijkbaar erg goed bij je :lol:
Gelukkig voelde je je vandaag weer een stuk beter!
Ik heb weer even nieuwe foto’s van Yalissa in sf gezet!
Even een ego bericht.
Kom net uit het ziekenhuis. Mijn vader is vandaag met de ambulance thuis opgehaald. Hij plaste veel bloed en had hele hoge koorts. Waarschijnlijk zit er ergens een ontsteking en zijn ze nu aan het uitzoeken waar die zit. Hij heeft een zak antibiotica gekregen en paracetamol, maar hij had nog 39,3 en lag helemaal te rillen. Aangezien mijn vader een stenose heeft aan zijn hartklep mag hij geen ontstekingen in zijn lichaam hebben. Hopen maar dat het snel over is.
Ga zo lekker naar mijn bedje toe. Morgen weer naar het zh op bezoek.
Zonnetje wat een rotverhaal zeg! Sterkte met je vader en inderdaad hopen dat het heel snel over is! :hug:
Oh nee Zonnetje, wat een schrik meid! Bedenk je maar dat hij in goede handen is nu, misschien geeft dat wat rust. Duim voor je dat het allemaal meevalt…
Dragon, het interesseert me helemaal niets eigenlijk hoor wat de buren ervan vinden. Die kratten staan gewoon mooi bij de voordeur. :mrgreen:
We moeten toch verhuizen, dus zo discreet hoeft het allemaal niet wat mij betreft.
Ellen: Hier ook iemand die had gehoopt dat de kleine er al zou zijn
Maar nee helaas alles nog steeds rustig.
En jullie meid is echt :inlove:
Zonnetje: Dat is even schrikken meid :hug: Hopelijk komt het weer snel goed met je vader!!
111: Mijn intereseerde het ook niet hoor wat de buren er vandachten Bedoelde meer dat de hele straat dan al weet dat je zwanger bent, terwijl je het misschien zelf nog even voor je wilt houden
Bij mij stonden de flessen net koud voor de deur toen het eerste felicitatie kaartje van de buren in de bus gleed
Hier dus nog steeds alles rustig op mijn schoonmoeder na dan :roll: Die heeft geloof ik nog nooit zo vaak gebeld… Gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder hoor en kan ik het erg goed met haar vinden.
Maar het valt nu wel op, zelfs mijn vriend zijn vandaag tegen haar “ma je moet echt even geduld hebben hoor, kleine is nog niet overtijd pas na dinsdag” hopelijk heeft ze de “stille” hint een beetje begrepen…
Vandaag naar de masseur geweest hopelijk heeft dat wat effect
Ik ga weer terug naar bed lag er al in maar moest natuurlijk weer na de nachtelijke afspraak met het toilet :roll:
En aangezien we bij de april mama’s een BIA hadden was is toch even nieuwschierig of er al wat was
Dragon…ik las een tijdje terug bij maandmama’s de tip van rood ondergoed en rode sokken? Misschien een ideetje? Hihihi
Nu echt nog maar heel even…spannend!
Dragon, hahaaha, daar ben ik hier niet zo bang voor hoor.
De mensen letten hier wel op en houden een oogje in het zeil, maar een kaartje door de bus ofzo zullen ze niet doen. En dan weten ze het maar, ik spreek ze toch nooit :mrgreen:.
Nog even volhouden meid, al kan ik me voorstellen dat je 't nu langzamerhand echt zat begint te worden. Gelukkig wordt het wat mooier weer, kun je tenminste nog lekker naar buiten.
Hallo dames
Ja ik ben hier weer een tijdje neit geweest, sorry daarvoor. Maar is wat druk de laatste tijd enzo, maar dat is maar een uitvlucht.
Ik denk nog wel aan jullie hoor.
Zag dat er weer zwangere zijn bijgekomen :dance: . We blijven dat alles goed gaat end at er mooie echo’s en gezonde beebs volgen.
En ik zag in het showforum mooie beebs voorbij komen :inlove:
Hier gaat ook alles goed met frummel en mama. Buikje groeit goed en frummel is afgelopen donderdag nog eens opgemeten en zit helemaal op schema.
Voor de laaste 2, ank en robbins een extra dikke :hug: en natuurlijk de nodige hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Groeten
Isle