Dragon…hoe gaat het vandaag met je???
Al wat meer activiteit?
Dankje! Ik ben er elke maand heel nuchter onder als ik weer ongesteld ben.
Voor die tijd voel ik me altijd zo slecht, maar zodra het doorbreekt, lijken mijn hormonen een vreugdedans te maken en voel ik me beter dan ooit…
Dat scheelt wel een hoop tranen denk ik!
We wachten nog even af om naar de huisarts te gaan, maar ik weet niet wat er dan gaat gebeuren en of ik dat wel wil.
Wat zouden de eerste onderzoeken inhouden?
Mandala :hug: Bij mij in de familie vindt een zelfde soort situatie plaats, mijn ex-schoonzus doet het heel erg goed met haar kind. En mijn broer maakt er een potje van… Ik zie van dichtbij dat de twee weken bij zijn moeder gelukkig veel goed maken. De weekenden bij zijn vader geven even wat onrust, maar dit trekt gelukkig snel weer bij. Maar wat lastig is het als je ziet dat een kind in een verkeerde omgeving leeft…ik ga ervan uit dat als het kind zelf mag kiezen, het echt liever voor de zekerheid en stabiliteit kiest!! En tot die tijd, doe je het gewoon hartstikke goed. :thumbup: Kinderen voelen dat.
Mandala, hopelijk komt het deze week vanzelf en hoef je niet te worden ingeleid!
hallo iedereen
het gaat me weer niet lukken om op iedereen te reageren sorry… heb vandaag ook ef een rotdag, voel me futloos en depri en Elynn werkt met alles tegen.
Wel gisteren een hele mooie vervolg-4d-echo gehad, het leek er in eerste instantie op dat hij zijn gezichtje weer niet liet zien maar na veel gedoe en net toen de echoscopiste het ook bijna wilde opgeven, liet hij nog nét zijn snoetje zien. Ik heb een paar foto’s in het sf gezet.
Hopelijk binnenkort weer meer energie om te posten…
:-* Jen
ps ik ben heel benieuwd naar Dragon, toch 2 cm ontsluiting, wie weet is ze ondertussen toch al bevallen!!
Hai Robbins,
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt.
@robbins wrote:
Dankje! Ik ben er elke maand heel nuchter onder als ik weer ongesteld ben.
Voor die tijd voel ik me altijd zo slecht, maar zodra het doorbreekt, lijken mijn hormonen een vreugdedans te maken en voel ik me beter dan ooit…
Dat scheelt wel een hoop tranen denk ik!
We wachten nog even af om naar de huisarts te gaan, maar ik weet niet wat er dan gaat gebeuren en of ik dat wel wil.
Ook hier is het elke maand verwacht als de :twisted: komen.
De laatste week voor m'n NOD ben ik er meestal iets meer mee bezig, maar voor de rest lukt het prima om afleiding te zoeken.
Het allereerste onderzoek zal waarschijnlijk bestaan uit het onderzoeken van het spulletje van je partner. Als dat helemaal in orde is, word je waarschijnlijk doorverwezen naar de gyn en maken ze in het ziekenhuis een inwendige echo.
Dat waren ook ooit de eerste twee stappen die wij genomen hebben. Deze zijn gelukkig niet echt bezwaarlijk, al moet ik wel zeggen dat ik er errrrug veel moeite mee had om in die stoel te gaan zitten met m'n benen wijd :oops: . Mocht je meer willen weten, stuur dan maar een PB'tje.
Dragon??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Er moet toch haast wel iets gebeurd zijn, anders had ze zich vast wel even gemeld.
Anke
hey meiden,
Sorry even ego en snel.
Moest vanmorgen al meteen op verjaardag en hebben net visite.
Hier helaas nog steeds een BIB en geen enkele activiteit waar neembaar
Strippen gisteren heeft dus geen succes gehad.
:-*
Jammer dat het strippen geen succes haaft gehad. We :thumbup: :thumbdown: weer verder.
Anke
Nog bedankt voor de felicitaties meiden. 30 alweer ik voel me nu zoooooo volwassen :liar: :lol:
111, gefeliciteerd meid, helemaal superrrr!!!
Dragon, spannend, hopelijk zet het snel door.
Robbins en Ank (Ayla wil een nichtje )
:hug: , :thumbup: :thumbdown:
Mandala, jij bent volgens mij een supermoeder voor je 4 meiden hoor. Ook jij hebt niet op voorhand voor deze situatie gekozen en doet uiteindelijk toch wat het beste is voor je meisjes. :hug:
Met Yaro gaat alles goed, hij weegt inmiddels 4120 gr (ligt ook het liefst de hele dag aan de (.)(.)). Hij heeft alleen nogal last van krampjes. Het is een hele rustige jongen en ik geniet heerlijk van mijn 2 mooie kids. Elke avond na Ayla’s verhaaltje moet Yaro even in bed bij haar knuffelen … zie sf
Hè Dragon wat balen zeg :hug:
Meiden ik zal vanavond even in het sf kijken. Ben benieuwd naar jullie foto’s.
Robbins en Anke; heel erg begrijpelijk hoor allemaal. De duimen draaien overuren dat het nu bij jullie ook raak mag zijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Dragon: Oh jammer zeg nog niks…hoop dat de kleine man snel bedenkt om te komen!!
Anke en Robbins: Ik hoop echt dat jullie ook snel die mooie test in handen zullen hebben
Baukz: Lekker dat het zo goed gaat met Yaro! :thumbup: Ga zo even in sf kijken :lol:
Mandala: Volgens mij ben jij echt een hele goeie moeder voor je 4 meiden…jij hebt er van te voren ook niet voor gekozen dat het zo ging lopen! En die meiden zijn volgens mij ook super trots op jou als moeder :thumbup:
@robbins wrote:
wij zijn (9 mnd na de mk (hiervoor heeft het ook n jaar geduurd)) doorgestuurd naar de gyn deze zei dat je n mnd moet temperaturen.
Hierop zagen ze dat het niet helemaal goed te zien was of er een eisprong was ( temp ging niet echt goed omhoog) hierna hebben we een verwijsbrief voor de gyn gekregen of hun verder willen onderzoeken (dit ook een beetje op aandringen van ons eigen).
Nu wordt het een beetje in details (voor degene die het wil weten)
Toen zijn ze begonnen met bloedprikken, en 2 wkn later weer.
vriendlief onderzoeken. 2 wkn later hebben we de uitslag gekregen en kwam er PCOS uit. Hier heb ik toen hormoonpillen voor gekregen (dit is in dit geval altijd de eerste stap) en dan vanaf dag 12 inwendige echo om te kijken of er een eitje groeit.
Na n maand hebben we een samenlevingstest gehad.
Houdt gewoon in dat je een inwendige echo krijgt (hetzelfde als eerst) alleen krijg je nu de opdracht om te gaan klussen en de vlg dag zuigen ze wat slijm weg en kijken of er een paar vd hoogebandjes (die was toen wij bezig waren aan zijn top) of deze aanwezig zijn.
Hopenlijk heb je hier iets aan.
Dragon…jammer dat het niet heeft doorgezet, maar wie weet?
Pupke…ik snap het wel dat je het soms best zwaar vindt, gewoon aan toegeven en uitspreken en daarna kun je er weer tegen.
Robbins en Anke…voor jullie wat :: :: :**: hormoontjes, en dat jullie gewoon ook heel gauw een positieve test in handen hebben!
Baukz…nog gefeli (helemaal gemist :oops: ) en wat een schatje is Yaro! Krampjes…praat me er niet van! Ik denk dat we hier het hoogtepunt hebben gehad…van het CB moest ik over een koemelk-vrij-dieet, maar sinds haar prikjes is het eigenlijk over. Ze poept nu steeds als ze bij me drinkt, en huilt er eigenlijk niet meer bij. De avonden zijn ook een stuk rustiger nu.
Jensie… :hug: je hoeft niet elke dag te posten hoor! Mooie echo-foto’s van jullie mannetje!
Janneke…Aukje doet het inmiddels best goed dus! :thumbup:
Zonnetje…8 weken…hoe voel je je?
111…mooi hoe je in het topic over je vader hebt beschreven hoe hij het blijkbaar aanvoelde dat er zich iets moois bij jullie ging voegen…je zet het ook zo mooi op ‘papier’…hoe is het nu?
Sproetje…ook alweer 16 weken…hoe gaat het met de voorbereidingen voor jullie trouwen?
Ben ik nog iemand vergeten? :think:
Ga nu slapen…duik naast mijn meiden! Welterusten allemaal!
Lief van je Mandala, en bedankt voor het compliment. Heb juist helemaal niet het gevoel dat ik het goed kan omschrijven, maar blijkbaar komt het gevoel wat ik erbij heb wel goed over
Het gaat goed, lijkt wel of ik meer energie heb dan vorige week. Nou ja, overdag dan, want 's avonds wil ik toch zeker op tijd mn mandje in (ben dan wel alweer wakker om 5 uur) omdat ik uitgeblust ben. Slapen gaat wel goed, misselijkheid is er met vlagen, buikje begint te komen en mn haar zit flut :mrgreen:, regelmatig kleine plasjes en koude rillingen. Voel me superzwanger, dus het kan niet beter! :thumbup:
Aftellen tot 5 mei, dan heb ik 's middags een afspraak met de VK.
Goedemorgen,
Hier nog altijd BIB
Gisteravond had ik echt zoooooooooooooooooooo’n pijn in mijn rechterlies Ik was er echt even van overtuigd dat ik een liesbreuk of iets dergelijks zou hebben, jemig deed echt zeer.
Als ik zat voelde ik niets maar zodra ik ging opstaan of ging lopen dan ging ik bijna door de grond.
Gelukkig is het nu weer weg en heb ik er in bed helemaal geen last van gehad.
Zelf denk ik dat het de beeb was die niet helemaal lekker lag en een daardoor een zenuw afknelde.
Verder sinds weeeeeeken eindelijk een goed en door geslapen vanacht :dance:
Dat is ook wel weer eens lekker Zometeen komt me mam’s weer langs dus mijn dag is weer vol
111: Heerlijk dat je je zo zwanger voelt en dat het ook goed voelt! het is jullie ook zeker gegunt hoor!!
Jensie: Zo te zien heb je dit keer een zeer goede echo gehad :inlove: lekker toetje heeft ie al hoor
Baukz: Heerlijk dat het zo goed gaat met Yaro :thumbup:
Robbins: Voor jou een hele dikke :hug: Zo’n beslissing blijft altijd moeilijk wel of geen arts bezoeken.
Ook al wist ik voor dat we “begonnen” al dat het niet zonder arts zou verlopen toch was het ook voor mij even goed nog een hele stap.
Onthoud dat je helemaal niets verplicht bent, je kunt altijd om een geprek vragen en dan kun je daarna altijd nog beslissen wat jullie willen doen.
Het is en blijft jou lichaam en jij bepaald wat daarmee gebeurd :-
Mandala: meid voor jou ook een hele dikke :hug: Als ik alleen al kijk hoe jij hier alles in de gaten houd, voor iedereen een goed woord klaar hebt of een knuffel op zijn tijd, dan kan het niet anders dan dat je een zeer goede en liefde volle moeder bent die alleen hebt beste wilt en over hebt voor haar dochters en meer kun je kinderen niet geven. :thumbup:
En er is denk ik helemaal niemand hier die daar ook maar aan twijfelt :hug: :-
Hoi hoi,
Dragon, gelukkig is het weer over. Nog geen verdere ontsluiting dus?
Wat fijn dat je lekker hebt geslapen, het zou mooi zijn als je een beetje 'uitgerust ’ aan de bevalling begint…
Bedankt voor jullie reacties, dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten.
Volgens mij heb ik heel duidelijk een eisprong, ik kan hem voelen en heb rond deze tijd meer ‘zin’. :mrgreen:
Maar dat kan ik me ook inbeelden hoor. Ik las laatst op het internet dat vrouwen tegenwoordig eigenlijk te snel onzeker worden als het binnen een jaar niet lukt.
We weten precies wanneer we moeten klussen, kennen het hele proces en verwachten dus ook snel resultaat. Vroegâh was dat dus minder…
Maar goed, leg dat maar eens uit aan iemand die na 5 jaar nog niet zwanger is :oops:
Anke, 2009 gaat het wel worden voor ons! En tot die tijd? Zijn we niet misselijk… :sick: :lol:
Gisteravond hoorde ik dat een kennisje vader wordt, en voor mijn gevoel was hij gisteren nog 17…haha, na al die jaren is hij ook gewoon 30 hoor.
Maar bij mensen die jonger zijn dan ik, vind ik het moeilijker dan oudere meiden. Mijn collega is 36 en dat geeft juist rust, zo van: ik heb nog wel even.
Allemaal een fijne dag!
Dragon nog geen activiteit, je houdt het spannend!!! :mrgreen:
Ja die liespijn klinkt idd alsof de kleine op een zenuw heeft gelegen en dat kan erg pijnlijk zijn, goed dat dat iig weg is en ook dat je zo’n goede nachtrust hebt gehad! Zal je zien dat de kleine nu wel snel wil komen omdat je lijf meer uitgerust is nu, wie weet…
Baukz heerlijk dat je zo geniet van je 2 kids :inlove: , nog 2 maandjes zowat en dan mag ik ook mijn 2e in mijn armen nemen :inlove:
Pitje een heel proces he, die medische mallemolen… Maar ik denk dat wij daar toch ook wel aan begonnen waren als het nodig geweest was, je wil toch heel graag een kleintje toch!
Mandala thanx :-
111 super dat je je zo zwanger voelt :mrgreen: :thumbup: des te meer kwaaltjes (en vooral die misselijkheid) des te groter de kans dat het allemaal goed blijft gaat, naar het schijnt. Omdat dat een teken is dat je lijf volop HCG aan het aanmaken is!
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, kijk maar naar mij :roll: … Zowel bij de zwangerschap van Elynn als van dit ventje helemaal niet misselijk oid geweest hoor, en toch is alles goed blijven gaan! Dus het is geen stelregel maar wel een teken dat je lijf genoeg hcg aanmaakt en dus altijd een goed teken!
Robbins en Anke ook hier draaien de duimen volop :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: go girls, go girls!!!
Vandaag een betere dag op zich voor mij, alleen de laatste dagen (vandaag ook weer) veel “slecht nieuws” van mensen in mijn omgeving gehoord/gelezen (grote financiële tegenvallers, miskramen, gezondheidsproblemen) en dat geeft me een ontzettend machteloos gevoel. Ik wil zo graag iets kunnen doen voor die mensen om 't beter te maken maar kan dat niet… van de andere kant probeer ik door die dingen maar extra stil te staan bij en dankbaar te zijn voor dat het met ons nu juist zo goed gaat, tel elke dag je zegeningen zeggen ze wel eens en dat doe ik nu des te meer!
:- Jen
hoi meiden,
Even snel want ik duik lekker me bed in, ben echt op.
Vandaag weer zo mega pijn in mijn lies, toch voor de zekerheid even contact opgenomen puur omdat ik wilde weten of ik hier mee naar de huisarts moest of bij hun moest zijn.
Ze wilde me toch even zien en het was rustig dus ik ben even langs gekomen.
Wat blijkt kleine is met zijn koppie in mijn bekken gedraaid en ligt nu dus heerlijk op een zenuw in mijn lies :wall:
Wat inderdaad heeeeeeel erg pijnlijk kan zijn, helaas ligt hij al helemaal ingedaald en kunnen ze er niets aan doen.
Deze pijn blijf ik dus houden tot ik beval, of tot de kleine zijn koppie weer draaid, maar dan moet ie wel weer de goede kant op draaien!.
Dit is echt de eerste keer dat ik tijdens mijn zwangerschap kan zeggen, dat de waterlanders erg hoog zitten
Door mijn spierreuma is het al niet heel makkelijk, maar dit maakt het er helemaal niet makkelijk op.
Ik wil mijn zwangerschap zooooo graag natuurlijk later verlopen en deze volledig uitdragen, maar met dit er bij wordt het wel erg moeilijk.
Ik zit nu zo enorm in 2 strijd wel inleiden of niet inleiden… :think:
Ik heb echt de wens om thuis op een natuurlijke manier te bevallen en van die gedachten wordt ik ook echt blij.
Aan de andere kant weet ik ook dat ik het zo niet ga volhouden, maar inleiden voelt voor mij als alweer een valen
Alweer iets waarbij ik een arts nodig heb, iets waarvan ik hoopte dat ik nou eens wel op eigen kracht kon doen en waarvan ik hoopte dat mijn lichaam nu wel eens na behoren zou doen…
Die krampen daar wordt ik inmiddels ook gek van, dan wel, dan niet, dan weer zeer hevig en pijnlijk, dan valt het weer mee, dan zit er regelmaat in en zo in eens is alles weer weg…
Weet momenteel echt niet waar ik aan toe ben, zo ben ik blij omdat ik denk “YES nu zet het door” vervolgens gebeurd er dus niets…
zucht ik weet het echt even niet meer Waarom mag ik nou gewoon niet iets “op de normale” manier doen zonder bijzonder te zijn
Sorry meiden voor mijn geklaag
Ik ga lekker douchen en dan morgen zal ik wel wat vrolijker zijn.
Vette knuffel voor jou Dragon!!! :hug:
Ik duim voor je dat je heel snel gaat bevallen op de manier die jij graag wilt.
Lieve Dragon,
Je doet het heel de zwangerschap al zo goed :thumbup:
En zelfs nu heb je ervoor gekozen ondanks je eigen pijn om niet in te laten leiden. Nu is het alleen maar zwaarder en heb je er nog een pijn bij gekregen. Het is echt geen falen als je ervoor kiest om in te leiden.
Laat die waterlanders lekker lopen hoor meid!!!
Heel veel succes met je beslissing.
X
Meiden ik lees nog altijd mee maar lukt niet om te reageren gaat niet helemaal lekker hier thuis.
voor iedereen een dikke knuf !!
En Anke en Robbins hoop dat het voor jullie binnenkort ook zover mag zijn !!
Dragon hoop dat het voor jou niet lang meer duurt voor je jullie kleine kan vasthouden.