Jensie, Gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je wat mooier weer dan hier.
Zonnetje, ook jij gefeliciteerd met je knipperlicht .
Pitje :hug:
Dragon, nog effe. het kan echt niet lang meer gaan duren. (maar eigenlijk is iedere dag er toch nog één te veel)
Anke
Jensie: GEFELICITEERD met je verjaardag :dance: Hier vanaf een uur of 1 ook mooi weer, dus hoop dat jij er ook wat van mee hebt gekregen!!
Hoe was het met je moeder??
Zonnetje: Ja wat goed, lekker gaan genieten dus :dance:
Zonnetje: Wat ontzettend goed nieuws!! :dance: heerlijk meid en nu lekker gaan genieten
Jensie: Mooie verjaardag gehad vandaag?
En meiden ik doe me best maar de kleine maakt geloof ik tot nu toe nog steeds totaal geen aanstalte om er uit te komen.
Vandaag weer even langs het werk geweest en moet zeggen dat het erg gezellig was en ook weer vertrouwd aanvoelde, had echt moeite om weg te gaan moet ook eerlijk zeggen dat ik het stiekem ook wel een beetje mis :oops:
Ik zit thuis ook vaak maar alleen (en kan daar slecht tegen) want bijna iedereen werkt gewoon natuurlijk.
Uiteraard wordt het straks anders als de kleine er is :inlove: maar voor nu begin ik het een kleine beetje zat te worden dat verlof :oops:
Dragon: Even goed een goed teken toch dat je het zo naar je zin hebt op je werk, altijd goed om dat met plezier te doen. Nog even geduld dan heb je ook andere invulling van de dag :lol:
Eeeej Smurf!!! Long time no see meid!
Gaat alles goed? Spannend hoor, de 20 weken echo! Enig idee al wat het gaat worden of willen jullie het niet weten van tevoren?
Dragon, je weet het he, we zijn nog altijd heeeeeeel geduldig :liar:
Pitje, :hug:
Zonnetje, ook hier nog even de schreeuw om een FOOOOTOOO!!!
Ik wil meegenieten van je knipperlichtje! :mrgreen:
goedemorgen,
even kort maar krachtig BIB.
Wel sinds vanmorgen 6.00 echt behoorlijke krampen dus wie weet wat de dag brengen zal???
Zelf ga ik nog nergens vanuit omdat ik inmiddels al zovaak loosalarm heb gehad dat ik denk niet eens meer zou weten hoe het moet voelen als het echt gaat beginnen
:-*
Dragon…je geduld wordt wel op de proef gesteld, is behoorlijk vermoeiend als je steeds krampen hebt, maar er verder voor je gevoel niets ‘echt’ begint. Toch weet je echt wel wanneer het begint hoor!! Suc6 met de laatste loodjes!!
Dragon, …hoop dat het door gaat zetten voor je. Dan hoef je je straks ook niet meer te vervelen
't Is wel een mooie dag vandaag Dragon, dus… :mrgreen:
Ik hoop dat het nu niet lang meer op zich zal laten wachten meid.
Blijf het topic met argus-ogen in de gaten houden hoor!
Dragon: Oh ben echt benieuwd…mijn dag bgon toen ook met krampen, maar kon er ook nog verder niks van maken of het wel echt begonnen was…tot eind van de middag de slijmprop en de vliezen braken :lol:
Meiden…
ik kopieer even wat van de feb-mama’s…weten jullie een beetje hoe ik me voel…en wat me bezighoud. Kleine uk heeft gisteren haar prikjes gehad.
Hier is een meisje heel erg moe van de prikjes........ze slaapt al sinds haar voeding van half 11, terwijl ik haar ook al wel weer had verwacht (overdag is het om de 3 uur stipt normaal). Moet ik haar zo toch wakker gaan maken, anders ben ik om kwart over 3 niet op tijd bij school :oops: En om half 4 drinkt ze dan ook weer omdat ik daarna 3 uur onderweg ben om grote meid naar haar vader te brengen..........pfff, dat is dus het geregel waar ik helemaal sappel van word.........en ondertussen dus ook de balen van heb!
Heb haar dus uit de wagen gehaald om te drinken, maar dat wil ze niet........zet het op een brullen en krijsen! Schone luier gegeven, maar owee als ik haar beentjes aanraak. Weer geprobeerd aan te leggen, maar ze blijft huilen..........nu is ze weer in slaap gevallen en moet ze dus over 10 minuten weer mee naar school.
Ik vind het zo zielig voor haar...........en zit er zelf ook bij te huilen, als ze niet drinkt..........en ik ben straks een hele tijd weg..........dan is papa er wel, maar mijn gevoel zit hier helemaal in de knoop.
@Mandala wrote:
@jolan wrote:Mandala.... kan je het niet afzeggen?? Volgens mij wat ik begrijp moet jij je altijd aan hem aanpassen... misschien moet dat nu eens andersom??
(Sorry, ik bedoel het niet verkeerd en ik wil me er natuurlijk niet mee bemoeien)
Is geen bemoeien hoor........lief dat je meedenkt!
Ik zou niks liever doen..............maar dan breekt de hel los........sommige mensen hebben alleen oog voor wat in hun eigen straatje past..........
Dus nee, ik droog mijn tranen (heb ik al gedaan), ga grote meid uit school halen, kijken of uk dan nog iets wil drinken en ga rijden...........
Daarna als ik om 7 uur terug ben, heb ik alle tijd voor kleine meid, samen met papa, tot hij morgenmiddag om 3 uur vertrekt.............
En zondag om 3 uur haal ik grote dame weer op (waar ik ook al 3 dagen op aan het inpraten ben, dat het zo leuk is om weer naar papa te gaan :mrgreen: )
Hier......ff kort: gister drama met grote meid: heb haar krijsend achter moeten laten bij haar vader.....Ze belde ook nog........weer in tranen, dat ze me vandaag wilde zien.....Vandaag nog niks gehoord.
Kleine meid.........gaat goed, slapen na de prikjes heeft haar goed gedaan.
Ikzelf.....ben een wandelend tranendal.......vanmiddag lief op de trein gezet, hij hangt nu tussen NL en China, mis hem nu al vreselijk, heb het gevoel kleine en grote uk niet de aandacht en zorg te kunnen geven, die ze verdienen.........
Ik ga slapen.......ben kapot
En ik kan dus niet slapen..............grrrrrrrr
Mandala meid, wat ontzettend moeilijk zeg.
Is je dochter al die tijd niet meer bij haar vader geweest dan???
Misschien heb je het wel verteld, maar heb ik het niet gelezen.
Hele dikke :hug:
en ik weet zeker dat je het goed doet voor je meiden :-*
@zonnetje01 wrote:
Mandala meid, wat ontzettend moeilijk zeg.
Is je dochter al die tijd niet meer bij haar vader geweest dan???
Misschien heb je het wel verteld, maar heb ik het niet gelezen.
Hele dikke :hug:
en ik weet zeker dat je het goed doet voor je meiden :-*
Ze gaat elke 2 weken…en is dus ook gewoon elke 2 weken geweest tot nu toe. En over 2 weken dus voor bijna een hele week omdat ze dan vakantie heeft. Ik moet 3 dagen van tevoren al op haar inpraten, haar motiveren…tegen mij vertelt ze waarom ze niet wil, tegen hem heeft ze gezegd dat ze bij haar kleine zusje wil blijven…
Oooo wat vervelend voor haar zeg…en zeker ook voor jou natuurlijk.
Hartverscheurend,
Tot welke leeftijd zijn ze verplicht om te gaan? Echt zo zielig/
Is haar vader nu wel helemaal van de drank af?
Mandala: Jeetje het zit allemaal dus gewoon even niet mee :hug: En dan je man ook nog weg! Voor hoelang blijft hij weg?
Lijkt me erg moeilijk ook om je grote meid weg te moeten brengen, terwijl ze niet wil en dan ook nog huilend op belt. Waarom wil ze niet naar haar vader? Of heb je ons dat weleens verteld :think: Heeft ze ook door dat hij aan de drank is??
Heeft Elina verder nog veel last gehad van de prikjes buiten dat ze gewoon heel moe was?
Yalissa krijgt 28 april de eerste prikjes…hoop echt dat ze er niet te veel last van zal hebben…vindt dat zo zielig!
Jeetje Karin, het wordt je ook niet makkelijk gemaakt heh!! :hug: Wordt het niet eens tijd dat je ex zelf je dochter komt halen ofzo?? (alleen als hij van de drank af is natuurlijk) Het kan niet zo zijn dat jij je telkens maar moet “opofferen” om de lieve vrede te bewaren… :hug:
Of hij gestopt is met drinken…geen idee…als ik hem zie lopen, en ruik (heel veel after-shave) denk ik van niet. Ik kan het helaas niet hard maken, dan zou ik namelijk ook een reden hebben om haar hier te houden en niet naar hem te laten gaan.
Tot hoelang ze verplicht is te gaan, ga ik verder uitzoeken. In principe is het zo dat kinderen van 12 jaar mogen ‘kiezen’ waar ze willen wonen, maar er komen dat ook weer zittingen en zo aan te pas…voorlopig heeft ze helaas geen keus…en ik ook niet …
Mandala: Ja alcoholisten kunnen dat heel goed verbergen, dus het hard maken zal ook heel moeilijk zijn. Zo sneu voor je meisie!
Hey meiden,
Nou hier helaas nog altijd een BIB hoor… wel de hele dag door last van dat nare ongi gevoel en een drukkend gevoel op mijn onderkantje :oops: (als of er continu iets op aan het drukken is)
Ik heb zelf wel een idee dat het allemaal wel aan het rommelen is maar niet echt door zet…
Ach wie zien het wel wanneer het komt (kan goed liegen he :liar: ;-))
vandaag in elk geval helemaal niets gedaan behalve in de tuin heerlijk in het zonnetje zitten 8)
mandala: Wat een ongelovelijke rot situatie zeg!! :hug:
Ik moet wel zeggen dat ik het nog al wat vindt hoor dat jij steeds de gene bent die haar moet brengen en moet halen.
Uiteraard begrijp ik het ook wel weer dat het voor jou ook erg moeilijk moet zijn, vooral ook omdat er totaal geen vertrouwen is in je ex en gezien zijn (mogelijk) drank probleem zou ik haar inderdaad ook niet graag bij hem in de auto zien.
Voor je dochter is het natuurlijk nu ook allemaal even raar en wennen omdat de situatie thuis nu ook anders is een zusje er bij is natuurlijk heel spannend.
Maar ze had altijd al moeite er mee om naar haar vader te gaan toch?
Klopt Dragon…alleen zijn kinderen zo loyaal naar hun beide ouders dat ze het zowel voor de een als de ander nooit hardop zullen toegeven. Ik wil haar ook niet dwingen te kiezen tussen hier of daar. Ze is liever hier…en vertelt mij wel waarom. Alleen tegen haar vader vertelt ze dat het vanwege haar kleine zusje is, en zal ze niet de waarheid vertellen.
Hier heeft ze duidelijkheid, regelmaat en regels…ze weet waar ze aan toe is, ook al gaat dat vaak gepaard met botsingen met mij of mijn vriend. Toch geeft ze daar de voorkeur aan boven haar verblijf bij papa waar ‘alles’ mag…
Jij rommelt lekker door dus…volgens mij helemaal zoals het bij een 1e gaat…kan dagen duren voordat er echt iets gebeurt, maar dat weet jij volgens mij ook wel. Neem je rust zolang je nog kan, meid, want als jouw mannetje eenmaal deze wereld heeft gezien is die rust voor een hele lange tijd voorbij! :-*