Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

111: Jaaaaa wat goed om te lezen…GEFELICITEERD :dance: :dance:

111 GEFELICITEERD !!!

heb weer eens een foto geplaatst van mijn buikje :slight_smile:

111, super meid!

Gefeliciteerd :dance: :dance:

Bedankt allemaal!

Moet er nog steeds aan wennen, maar de krampjes en vlagen misselijkheid laten me steeds weer voelen dat er toch echt iets aan de hand is :mrgreen:

Morgen ben ik vrij, dan ga ik de vk maar eens bellen voor een afspraak over twee weekjes ofzo. Mijn zus is superblij, zijn we toch nog saampjes zwanger (zij is in september uitgerekend).

Dragon, sjonge, heb bijna geen nageltjes meer over…zenuwslopend wanneer jullie kindje nou eens de wereld van de andere kant komt bekijken! Ik hoop maar dat jullie nu echt niet lang meer hoeven te wachten. Toi toi!

111 jeeeeeej proficiat!!! :dance: :dance: :dance: supernieuws meis!!! Geniet ervan!!

Dragon spannend meis, je kan idd met 1 cm ontsluiting nog niet veel ervan zeggen, kan ef duren maar kan ook meteen doorzetten…

Het is even gedaan met het prachtige weer :frowning: veel bewolking maar tot nu toe hier eigenlijk nog niet zo veel te klagen want het regent (nog) niet… Komende dagen veel regen verwacht, iig tot het weekend. Viel te verwachten, ik ben morgen jarig en op mijn verjaardag regent het altijd :roll: Het scheelt dat ik deze keer mijn verjaardagsdag zelf vrijgehouden heb van bezoek omdat ik dan naar mijn moeder wil kunnen gaan, op dit moment wordt ze geopereerd (was verzet van 10.00u naar 08.00u) en ik krijg vanmiddag te horen van haar man hoe alles gegaan is. Als het allemaal voorspoedig verlopen is mag ze morgenvroeg naar huis en zoek ik haar thuis op. Als ze om de een of andere reden nog langer daar moet blijven ga ik naar het zkh toe maar ik wil hoe dan ook morgen naar haar toe, verjaardag of niet.

Ef kijken of het dalijk nog droog genoeg is om met de fiets naar het dorp te gaan, als het ef kan moet ik elke dag ef de deur uit kunnen. Ben geen type dat graag de hele dag binnenzit… Heb dus ook veel moeite met de winter!

:-* Jen

Morgen ga ik lekker met mijn moeder en mijn meiden (wat klinkt dat leuk) winkelen, even kleren e.d. kopen.

en foto’s laten maken bij V&D heb zon bon.

Sorry nu moet ik even klagen:

Gisteren ben ik weer naar de ha en uiteindelijk de ka met Aukje geweest.

Ze had ma-avond een nagenoeg droge luier, di ochtend weer en toen sleep ze erg lang en werd niet wakker voor een fles (zat al 5 uur tussen)

ha had gekeken en met aukje;s geschiedenis wilde hij toch dat ze nagekeken zo worden door een ka. Maar was gelukkig niks aan de hand.

Waarschijnlijk gaat aukje gewoon heel efficient met haar vochtbelans om. en heeft niet zoveel nodig. bv baby weten ze ook neit wat ze binnen krijgen en volgens de ka is het soms ook een nadeel dat het wel ziet (in ons geval dus) want dat ga je je zorgen maken dat ze te weinig binnen krijgt. Ze was ook 190 gram aangekomen in 1.5 wk. weegt nu 4570 gram

en di moeten we terug (deze afspraak stond al)

Ma ben ik naar de ha geweest voor mezelf en zij vond het al een hele stap dat ik toegeef dat ik me niet lekker voel.

Nu hebben we afgesproken dat we gewoon een paar keer bij elkaar komen en dat gaan kijken wat de vlg stap is, ze verwachten niet echt dat het extreem was, maar had wel al iets in de gaten omdat ik erg kortaf was. En ook dat het allemaal tegelijk komt.

Hebt vorige wk ook een goed gesprek met mijn nicht gehad en die kwam ook met bepaalde tips, en dat doet mij goed,

En natuurlijk ook dat ik hier mijn verhaal kan doen en jullie ook tips geven.

Gisteravond vanaf een uur of half 8 ontzettend veel last gehad van ongi achtige krampen en ook uitstraling naar mijn onder rug.

Ik een klein beetje voorzichtig blij want hoopte stiekem dat er wat begonnen was, maar helaas na 2 uur helemaal niets meer.

Vandaag eigenlijk een beetje het zelfde veel last van ongi krampen en een drukkend gevoel tussen mijn benen, wat soms best een tijd aanhoud maar ook net zo weer uren weg kan zijn.

Hier dus nog steeds een BIB :slight_smile:

111: Ook hier zijn we zeeeeeeeeeeer benieuwd wanneer ons kereltje nog toch eens gaat komen…

Jensie: Hier ook wel bewolkt maar wel zonnig. En dat het slecht weer is op je eigen verjaardag daar heb ik ook altijd last van :roll: maja ben dan ook in November jarig :wink: :stuck_out_tongue:

Maar 2 jaar geleden heb ik het in juli al geviert omdat ik ook eens buiten mijn verjaardag wilde vieren :smiley:

Pitje: Noem het geen klagen meid!! :hug: Althans zo zie / lees ik het totaal niet hoor!

Ik zou me in jou geval ook zorgen maken om mijn kleine als die ook zo weinig zou drinken en nauwelijks natte luiers zou hebben.

Aan de ene kant prettig dat er niets de vinden was, aan de andere kant ook zo ontzettend frustreerend omdat je voor je gevoel nog steeds geen stap vooruit bent gekomen.

En ook heel moedig van jou dat je naar de HA bent gegaan voor je zelf :hug: :-*

Pitje gelukkig niks ernstigs met Aukje aan de hand maar idd ook frustrerend omdat je nog niet weet wat het nou is/was. Wel goed dat het verder in de gaten gehouden wordt :thumbup:

En heel goed van je dat je naar de ha bent geweest, alles wat je voor kan zijn is heel goed meegenomen! Bij mij zit postnatale depressie bijv in de familie, zowel mijn moeder als haar moeder hebben het gehad. Ook ik heb in het verleden last gehad van psychische klachten. Vandaar dat ik bij de kraamzorg toen bij Elynn al aangaf dat ik het extra in de gaten wou laten houden maar gelukkig heb ik het bij Elynn niet gehad, toch geef ik het ook deze keer weer aan want dat je het bij de 1e niet krijgt wil nog niet zeggen dat het bij de 2e ook wegblijft… Echt heel goed van je dat je er actie op onderneemt op het moment dat je bij jezelf zo’n gevoel constateert! :thumbup:

Dragon oooow spannend hoor! Bij mij begon de bevalling van Elynn ook met af en toe 1 kramp(je), daarna nog uren geslapen en vervolgens eens in de 5 a 10 minuten, toch nog een half uurtje geslapen voordat het echt doorzette… Tja het kan nog alle kanten op maar de kans is best aanwezig dat het nu doorzet hoor! ik ben benieuwd!!!

Vanmorgen vrij snel na mijn vorig berichtje belde mijn stiefvader me om te vertellen dat de operatie van mijn moeder goed gegaan was. Ze is om 8 uur al geopereerd en toen hij belde lag ze nog op de operatiekamer maar ze zou zo naar de uitslaapkamer gereden worden… nav een klier die ze nader bekeken hebben (poortwachtklier) hebben ze ook niks kunnen zien dat op uitzaaiingen leek dus het ziet er verder nog steeds allemaal goed uit. Morgen (waarschijnlijk kan ze dan 's morgens naar huis) ga ik naar haar toe.

:: In ieder geval hartelijk bedankt hier aan iedereen die aan haar gedacht heeft/kaarsjes aangestoken heeft/haar mee heeft genomen in het gebed. Het heeft duidelijk geholpen!! :-* :-* :-* ::

:-* Jen

Pitje, daar zou ik me ook zorgen om maken hoor. Ik vind het ook wel apart dat de KA aangeeft dat ze efficiënt met haar vochtbalans om gaat, goed plassen is toch niet alleen om vocht kwijt te raken maar ook om andere afvalstoffen kwijt te raken:think: .

Bij BV zie je misschien niet wat er naar binnen gaat maar aan de luiers kun je toch aflezen dat ze voldoende binnen krijgt. Wij verschonen minimaal voor elke voeding en dat is nu om de 3 uur en hebben nog nooit een droge luier gehad. Alle luiers zijn sowieso nat van de plas en er zijn ook elke dag wel minimaal 3 poepluiers bij.

Dragon, je houdt de spanning er wel in :-* .

Jensie, wat fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan. Krijgt ze nu nog een verdere behandeling? Bestraling enzo?

Ik heb net gewoon gestofzuigd met Evi op mijn buik gebonden in de draagdoek :shock: . Ze slaapt nl. alleen als ik haar vast heb…ik heb haar nu weer slapend in haar wiegje gelegd maar madam wordt alweer wakker.

Ik ga haar maar weer wat bv geven. Het is een echt vreetzakkie aan het worden :drool: . Ze komt soms wel om de 2 uur.

@Pupke wrote:

Pitje, daar zou ik me ook zorgen om maken hoor. Ik vind het ook wel apart dat de KA aangeeft dat ze efficiënt met haar vochtbalans om gaat, goed plassen is toch niet alleen om vocht kwijt te raken maar ook om andere afvalstoffen kwijt te raken:think: .

.

Vergeten te zeggen, ze denken dat ze een buikgriep heeft/had en vandaar droge luiers, maar hij bedoelde normaal als ze geen diarree enzo had (dat wordt ook al iets vaster)

Maar nutriton werkt ook laxerend.

Pupke: Gelijk heeft ze, in de draagdoek dichtbij mama is natuurlijk het lekkerst om te slapen :lol:

Jensie: Wat goed dat de operatie goed is verlopen…hoe gaat het nu verder. Krijgt ze nog verdere behandelingen?

Dragon: Spannend…het is dus wel bezig in je buik…nu hopen dat het snel door zal zetten :pray: Hoe is je vriend er nu onder of heb je hem niks gezegd?? :lol:

Pitje: Het is zeker geen klagen he :naughty: Tuurlijk maak je je zorgen om je kleine meisje, dat zou iedereen doen in jou situatie!

Gelukkig was er niks aan de hand. En ook lekker dat ze weer wat is gegroeid!

Hoop dat de gesprekken met de ha jou ook goed zullen doen! :hug:

Yalissa vandaag veel wakker. Vanochtend was ze er wel gezellig onder, maar vanmiddag niet echt. Ze valt wel steeds in slaap, maar is dan binnen 5 minuten weer wakker. En ja ondertussen was ze natuurlijk wel moe, dus dan is het huilen :cry: Is net om 15:00 uiteindelijk in slaap gevallen, dus ben benieuwd voor hoelang. Ze is volgens mij wel in diepe rust :zzz:

Jensie GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! :dance: :-*

GEFELICITEERD!!!

Maak er een mooie dag van!

Jensie…GEFELICITEERD!!! Fijne dag vandaag!!!

jensie: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Hier nog steeds een BIB :slight_smile:

111 GEFELICITEERD, meid wat een fantastisch bericht!!!

Geniet ervan en ik duim met iedereen mee dat het goed gaat deze keer :-*

Jensie gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier alles oke!

Woensdag de echo, spannend!

Dragon, zet em op he straks nog even en het is zover!

Meidennnnn we hebben een mooi knipperlichtje gezien!!!

Het is gelukkig maar 1 kindje…en de tijd komt precies overeen.

@zonnetje01 wrote:

Meidennnnn we hebben een mooi knipperlichtje gezien!!!

Het is gelukkig maar 1 kindje…en de tijd komt precies overeen.

:dance: :dance: :dance: Super en nu verder genieten!!!

Super Zonnetje!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Jensie Gefeliciteerd!! Hier is het toch mooi weer op je verjaardag! 8)