Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

@zonnetje01 wrote:

Hier nog steeds erg moe, misselijk en veel spugen,bah.

Vrijdag de echo.

:-* Rustig aan meid…jouw beeb gaat nu even voor!!

Hai hai,

Mijn icoontjes waren een reactie op Dragon. Helaas heb ik nog geen persoonlijk goed nieuws te melden.

Anke

Hoi meiden,

Hier even een snelle update van mijn kant:

Vandaag naar de gyn geweest. Mijn bloeduitslag is niet geweldig mijn ontstekingsfactoren zijn veel te hoog (maar dat hadden we al verwacht)

De gyn en de reumatoloog hebben hier overleg over gehad en hun planning was om mijn gezien mijn waardes vandaag nog in te leiden.

Zo als ik al aangaf had ik dat liever niet en heb hier uitvoerig met de gyn over gesproken en hij respecteerd mijn besluit en kan zich er wel in vinden.

Mijn lichaamlijke conditie en de uitslagen zijn niet schadelijk voor de kleine, (als dat wel zo zou zijn dan had ik er niet over hoeven nadenken hoor :naughty: )

Alleen voor mij is het een behoorlijke grote belasting dat veel zal vragen.

Wel wil de reumatoloog dat ik niet overtijd ga lopen dus wil de gyn mij met 40 wkn zo ie zo gaan inleiden, en daar kan ik dan nog wel mee leven :wink:

Wel is er gekeken of ik gestript kon worden vandaag, maar helaas ik heb nog maar 1 cm ontsluiting en voor strippen is er minimaal 2 nodig.

Volgende week dus weer een poging of ik beval al voor de tijd :wink:

Maar met 1 cm ontsluiting kun je nog wel weken lopen, dus dat zegt helemaal niets.

Al moet ik wel eerlijk toegeven dat het een raar idee is dat je al met onsluiting loopt :think:

Dragon, toch al een beetje ontsluiting. Dat betekent volgens mij toch dat je lijf er klaar voor is. :pray:

Nu maar hopen dat de kleine zich gauw aandient.

Anke

Spannend hoor Dragon.

Dat kan niet lang meer duren…

Spannend Dragon.

Ik zou je wel aanraden om nu echt rust te houden de laatste weken…dus niet meer het huis boenen en met de hogedrukreiniger aan de gang. Je weet nooit hoe zwaar de bevalling gaat worden en je zal al je krachten nodig hebben. Als je er zo lang over gaat doen als ik heb gedaan (en dat wens ik je absoluut niet) dan is het voor een gezond lichaam al een hele aanslag, dus neem je rust!! De tijd daarna is ook zwaar…ik heb bijvoorbeeld nooit meer langer dan 3 uur geslapen sinds dat de weeën zijn begonnen en dat kost energie hoor!

Ellen, ja ik heb het gister wel gevierd…maar heel klein hoor want m’n hoofd staat er nu niet echt na. Toch anders jarig zijn als je om 2 en 5 uur 's nachts door je dochter wordt toegezongen met een “ik-heb-honger-huiltje”. :wink:

Vervelend dat Yalissa zo last heeft van krampjes. Mijn kraamzorg had het steeds over het middel infacol voor krampjes, volgens haar echt een wondermiddel. Evi heeft er nog niet zo’n last van maar huilt ook af en toe…en dan weet je soms ook even niet waar ze last van heeft.

Konden ze maar praten he…dat zou af en toen wel handig zijn.

Zonnetje, ik ben benieuwd naar de echo!!!

Vanmiddag hebben we een heel eind gelopen in het bos. Evi in de draagdoek bij mij.

Ontdekken we net thuis op haar kruintje een heel klein teekje :shock: , en dat terwijl ik haar hoofdje bijna de hele tijd afgedekt heb gehad met een spuugdoekje voor de zon.

Ik heb hem er wel helemaal levend uit kunnen halen, hij had zich nog niet echt vastgebeten…maar ik vond het toch wel schrikken. Nu nog maar even goed in de gaten houden, blijven rotbeesten.

Pupke: jeetje een teek bij evi :shock: Dat was wel even schrikken denk…hou het maar goed in de gaten! Mijn vriend heeft ze ziekte van lyme opgelopen door een teek, is er nu wel van hersteld, maar voor een kleintje lijkt me dat erg schadelijk!

Ik heb voor de krampjes vandaag sab simplex binnen gekregen. Had ik besteld bij een apotheek in duitsland.

Ze heeft vandaag om 18:45 de fles gehad en druppeltjes van dat spul, en ze heeft maar heel licht krampjes gehad en ook niet heel lang. Dus of het nu aan de druppels lag of aan de flesvoeding…want dat had ik vanochtend afgekolft, weet niet of dat uitmaakt :think: Maar het is in ieder geval een stuk rustiger hier.

Ook al slaapt ze pas net, maar ze ligt wel al een uur in bed, moest alleen soms even de speen teruggeven :lol:

Dragon: Wordt nu wel spannend he…komt steeds dichterbij! Over 2 weken is de kleine man bij jullie :dance:

Zonnetje: Oh bah, vervelend zeg dat je je zo voelt! :hug:

Baukz: Ga meteen even kijken!

Dragon, je houdt het spannend meid!

Ik duim voor je dat het niet lang meer op zich laat wachten!

Zonnetje, voor jou ook ontzettend spannend vrijdag!

Laat je wel snel weten hoe het ging?

Vergat nog wat te zeggen…

Wij krijgen met veel geluk een mooi kerstcadeautje :dance: :inlove: :dance:

Zojuist getest, omdat ik zo misselijk ben en erge buikkrampen heb…POSITIEF!!! Uitgerekend (vooralsnog he) op 25 december! :inlove:

@111 wrote:

Zojuist getest, omdat ik zo misselijk ben en erge buikkrampen heb…POSITIEF!!! Uitgerekend (vooralsnog he) op 25 december! :inlove:

Super!!! GEFELICITEERD!!!

En de duimpjes gaan hier alweer draaien: dit keer moet het gewoon goed gaan! Knuffel vanuit Limburg!! :dance: :dance:

Ennuhhh…hoe kun je dat nou vergeten te zeggen? :think: :think:

Ik ga hier een meisje haar voeding voor de nacht geven…slaap lekker allemaal!!

:zzz:

Hahahaha, inderdaad niet vergeten, maar 't ziet er zo uit met die paar minuten verschil tussen mijn vorige bericht en het laatste berichtje. Vandaar!

Thanx Mandala, we gaan er maar vanuit dat het goed gaat deze keer!

Was onze vakantie toch nog geslaagd :mrgreen:

@111 wrote:

super joh, Gefeliciteerd geniet ervan.

111; ook hier super gaaf!!! Gefeliciteerd!!!

:dance: :dance: :dance: :dance:

111, wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

111, Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Anke

111: Helemaal super :dance: GEFELICITEERT!!!

Ik ga zo hopen dat het dit keer allemaal zo mag wezen voor jullie en dat jullie een heeeeeeeeeel mooi kerstkadotje mogen ontvangen dit jaar :mrgreen: :pray:

Meiden hier nog steeds een BIB :mrgreen:

al merk ik wel dat mijn krampjes met de dag anders gaan worden, dus wie weet zal het inderdaad niet lang meer gaan duren :pray:

Pupke: teken zijn ook zulke ellendige rotbeesten he… ze komen echt overal waarvan jij denkt dat het onmogelijk is… :evil:

Enuh ik zal me aan je advies houden :-* Al hoop ik natuurlijk dat ik zo’n bevalling als mijn moeder krijg (tot 2 x keer aan toe!)

Geen weeeen, gewoon iets ongie kramp, voor de zekerheid de VK maar bellen, vk breekt te vliezen en moeders mocht meteen persen en hopa daar was ik :mrgreen:

Ellen: Het zou wel onwijs lekker zijn als dat spul inderdaad goed werkt tegen de krampjes.

Als ze vandaag weer nauwelijks krampjes heeft dan weet je genoeg :slight_smile:

Ik zou nu willen dat vriendlief gisteren helemaal niet is mee geweest naar de gyn :wall: Die heeft natuurlijk het woord “1 cm ontsluiting” gehoord en die denkt dat het kind er elk moment zo uit kan floepen :wall:

Plus dat ie gisteren tegen zijn mams heeft gezegt (die belde om te vragen hoe het ging) dat ik al ontsluiting had en die vrouw spontaan in tranen schoot omdat ze dacht dat ik al hevig bezig was :wall:

Heerlijk zo’n zeeeeeeeeeeer geduldige vent :evil:

Hij heeft van mij dus een spreekverbod tot de geboorte van onze zoon gekregen :mrgreen:

Dragon, pas maar op met er te makkelijk over denken…ik hoopte ook op een snelle bevalling zoals mijn mams en zus :oops: maar ik heb alle ellende gehad…

Helaas is snel bevallen niet altijd erfelijk. :?

Ik weet het :slight_smile: Maaaar ik mag het toch wel hopen :mrgreen: :-*

Nee hoor ik zie het allemaal wel hoe het verloopt, helaas is dat een van de weinige dingen tijdens je zwangerschap waar je niet tot nauwelijks invloed op hebt…

Dragon: ik heb 2x toe dezelfde bevalling als mijn moeder gehad, erg snel.

Dus ik duim voor je dat het bij jou makkelijk gaat.