Oja even een vraag van vriendlief aan de meiden die al bevallen zijn…
Hoe begon jullie bevalling?? Liepen jullie al de hele dag te rommelen of kwam het plost opzetten de weeen of het breken van de vliezen??
(heerlijk zo’n vent die niet kan wachten :roll: had hem net dus aan de telefoon…)
jij blijft ook echt een bezig bijtje! Fijn dat je dat gewoon kan blijven doen, nog even, en je kan met je mannetje tuttelen (heb je nergens anders tijd meer voor)
Hier kwam het redelijk plots opzetten…harde buiken had ik al een hele tijd dus maakte me daar niet druk over. Gewoon om 8 uur kids naar bed, hangen op de bank, merkte wel dat de harde buiken niet minder werden, zoals ze anders wel deden. Pas om 11 uur of half 12 's avonds merkte ik de eerste venijnige wee (maakte me wakker nadat ik op de bank in slaap was gevallen) en ik wist toen wel meteen dat het menens was.
Helaas heb je hier niet zoveel aan, want zoals je weet begint het bij iedereen op een andere manier, en is het maar net wanneer je kleintje nieuwsgierig genoeg is wanneer de bevalling begint.
Sorry, dat ik niet op jullie allemaal reageer. Het is allemaal best zwaar, met alle meiden en het huishouden, school en boodschappen, en ook nog oma’s die de kleine willen zien etc…ik vlieg van hot naar her en mag over 5 weken ook al weer aan het werk…pfffff
Kleine meid doet het supergoed op de vervelende krampjes na. Ze slaapt van 11 uur 's avonds tot rond 7 uur 's ochtends…eigenlijk al vanaf de 1e week. Ze lacht er op los, en begint daar nu ook geluidjes bij te maken. Ze ontdekt dat ze handjes heeft en daar mee kan bewegen, zo lief.
Vanavond ook nog een vriendinnetje te logeren, die nog niet eerder uit logeren is geweest, en ook niet helemaal fit is. Mijn dochter boos over de bedverdeling, maar verder valt het allemaal wel mee. Druk hier dus met 6 meiden (reken mezelf daar ook bij) in huis…paps heeft het maar zwaar
Hier een BIB Dacht vanmorgen even dat mijn vliezen waren gebroken omdat mijn bed een klein beetje nat was en er wat langs mijn benen liep.
Maar nu ruim een uur later helemaal niets meer, dus loosalarm
Wat een grauw weer buiten :-? Ik ben alleen vandaag en had gehoopt heerlijk in mijn tuintje te kunnen zitten maar ik denk dat dat er helaas niet in zit…
Of zal er toch nog een heerlijk zonnnetje doorbreken vandaag :think:
Iedereen vandaag een hele leuke en gezellig dag toegewenst!!!
Dragon: Bij mij begon het 's ochtends met krampjes in onderbuik, geen harde buiken! Had toen zelf wel zoiets oh er rommeld dus wel wat, maar kon nog niet echt zeggen dat het begonnen was. Wist immers ook niet hoe een wee zou voelen!
Om 15:15 verloor ik de slijmprop en om 15:45 braken de vliezen…toen wist ik dat het echt begonnen was :lol: En ja 18:00 was ons mooie meisje er :inlove:
dragon ik werd gewoon wakker met weeen zo ineens wist we meteen dat het menens was ze zeggen toch altijd als het echt zo is dan weet je het wel nou dat klopt ook echt
ellen ik had dan wel al eens weeen gehad maar na 4 jaar weet je echt niet meer hoe die aanvoelen 8)
Oja even een vraag van vriendlief aan de meiden die al bevallen zijn…
Hoe begon jullie bevalling?? Liepen jullie al de hele dag te rommelen of kwam het plost opzetten de weeen of het breken van de vliezen??
(heerlijk zo’n vent die niet kan wachten :roll: had hem net dus aan de telefoon…)
Bij Femke had ik een voorgevoel en s’avonds vanuit het niets.
Bij Aukje had ik zaterdag dat er een beetje bloed (druppeltje) maar dat was achteraf alleen maar dat de bmm aan het verweken was.
En s’nachts weer vanuit het niets.
Maar vooral als je er niet mee bezig bent (hoe onlogisch dit ook klinkt) dan begint het. Bij Femke was ik met leon zijn verjaardag bezig en bij Aukje hadden we snachts (toen had ik aan de ctg gelegen) te horen gekregen dat ze verwachten dat ik wel tot 42 wkn zou lopen.
Verlopen de paasdagen bij jullie ook zo lekker 8)?
Hier heerlijk.
Vanmiddag allebei de jongens even op bed gelegd om bij te komen van de drukke dagen (vrijdag dagje Efteling en gisteren naar Baukz, die was jarig: 30 jaar!!! :dance: )
Ze dacht dat ze het stil kon houden :lol:
Nou, kinderen een middagtukkie en papa en mama aan de klus :mrgreen: .
Hopen dat het einde van de maand net zo lekker verloopt (dus goed nieuws) als de paasdagen.
Baukz: Nog gefeliciteerd met je verjaardag…mooie leeftijd!!!
Pupke: Jij ook gefeliciteerd…vandaag ook gevierd??
Hier beide paasdagen erop uit geweest. Gisteren eerst bij oma op verjaardag en 's middags naar mijn ouders. Vandaag even rondje volendam gedaan en daarna naar schoonouders.
Ellen, krampjes zijn vooral in de avond erger…hier zeker ook. Vanavond is het hier helemaal feest…hopen dat ze zo na de voeding wel lekker in- en doorslaapt.
Dragon toen ik van Elynn ging bevallen begon het met een soort buikkramp zo eens in de 1,5 uur. Toen nog een halve nacht geslapen en 's ochtends wakker geworden, toen kwamen de krampen eens in de 5 a 10 minuten, dat heeft zich zo heel langzaam opgebouwd die dag tot steeds iets sneller achter elkaar en in mijn geval hebben ze de vliezen gebroken in het zkh, ik had toen al zo’n 6 cm ontsluiting volgens mij. Daarna steeds pittigere weeën, ik ben al met al vanaf 1 cm ontsluiting zo’n 14 uur bezig geweest maar het bouwde zich dus wel heel geleidelijk op. Maar goed, het is idd bij iedereen anders, ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt bij jou! Je vriend kan iig niet meer wachten he
Misschien wel nu aan het bevallen, sinds gisteren al geen bericht meer van je gezien :think: …
Mandala thanx voor de paasgroeten :mrgreen: Neem ook je rust wanneer het kan he, voel je niet verplicht naar KOK/ons toe om te posten! :naughty: met zo’n druk leventje is het beter als je even uitrust op de momenten dat het kan dan dat je dan nog eens hier moet gaan posten, het is zeker wel allemaal gezellig maar kan ook vermoeiend zijn. :hug: :hug:
Anke lekker, dagje Efteling!! Zou ik ook wel voor in zijn! :thumbup:
ik ga voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor goed nieuws aan het eind van deze maand!!
Baukz proficiat nog met je 30e verjaardag!! Je hoeft je er niet voor te verschuilen hoor, als het goed is heb je de helft van je leven nog niet eens gehad meis! :lol:
Meiden met kindjes met krampjes :hug: bij Elynn was het toendertijd ook 's avonds erger, sterker nog; voor zover ik me kan herinneren had ze overdag nergens last van maar 's nachts des te erger! Meestal duurt het niet zo lang, evengoed sterkte ermee want ik weet hoe pijnlijk het is om je kleintje zo te zien en horen krijsen…
Iedereen een fijne pasen gehad? Hier was het 1e paasdag druk, veel familie op bezoek en 2e paasdag juist super-relaxed want toen is een vriendin op bezoek geweest met haar peutertje :mrgreen: en hebben we eigenlijk zowat de hele dag (tot 15.00u zoiets) in de tuin gezeten, Bas had speelzand gehaald en toen hebben de kids nog lekker in de zand gespeeld. Daarna zijn we nog ef naar mijn opa gefietst en daar ook lekker in de tuin gezeten. Er was een kleinkind van mijn opa’s vriendin op bezoek mat haar vriendin en zij hebben Elynn even meegenomen naar een speeltuintje daar in de buurt, heeft ze zich echt vermaakt! :thumbup:
Vandaag weer naar de vaste orde van de dag, ben benieuwd of het nog een beetje goed weer wordt (blijft) vandaag…
En ik moet gewoon ef kwijt dat ik helemaal verliefd ben op ons Elynneke :inlove: :inlove: en ook al een beetje op ons klein manneke :mrgreen: ookal is hij nog niet geboren!
Hier nog steeds een BIB hoor :D, gisteren waren we de hele dag weg en laat terug dus kon helaas niet plaatsen.
Maar alles is nog rustig hier, dus helaas schoonmam’s had geen gelijk.
Nu de volgende mijn schoonpap’s die zegt a.s donderdag en zo heeft de hele familie wel een dag geloof ik :roll:
Vanmiddag mogen weer weer naar gyn ik heb besloten dat ik niet voor de inleiding ga… Ik loop al vanaf kindzijnde ziekenhuis in en uit en had zo gehoopt om nu eens iets te doen helemaal buiten het ziekenhuis om
Daarnaast voelt het een beetje als “falen” kan er niet zo goed mijn vinger op leggen waarom maar het geeft me geen goed gevoel…
Wel zou ik graag willen weten of strippen wellicht al mogelijk is, zodat ik even goed kan proberen om thuis te bevallen.
We zullen het zien vanmiddag
Pupke: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Qua weer heb je in elk geval een heerlijke dag gehad 8)
Baukz: OOk jij nog gefeliciteerd!!! handig he zo’n zus die haar mond kan houden haha :lol:
Sproetje: lekker dat je nog zo actief bent, hopelijk hou je dat nog heeeeeeeeel wat weken vol zo
Ellen: Zo te lezen heerlijke paasdagen gehad. Wel vervelend die krampjes bij zo kleintje. Je gaf borstvoeding toch?? soms ligt de oorzaak aan het voedsel wat mama eet en dan vooral in de avond. Misschien helpt het iets om daar naar te kijken??