Mei-stoppers 2008 - welkom LIAM

Vanancht heb ik haar inderdaad ook de speen gegeven om 2uur, en sliep toen nog even door tot 2:45, maar wilde toen echt drinken…de speen was niet genoeg! Maar probeer de speen wel steeds eerst aan te bieden nu, dus we zullen zien hoelang het duurt!

Alweer een ego-berichtje van mij :oops: :mrgreen:

Ik ga ff wat fototjes in het SF zetten :inlove:

egotripper :wink: :stuck_out_tongue:

Dragon, leuk dat je nu ook mag BIB-ben.

:shock: en nu al een mug??? Ik haat die beesten :x :x

zit trouwens net naar het lijstje te kijken maar op mei/juni na hebben we elke maand een beeb in aantocht tot het eind van het jaar :mrgreen:

Ik hoop zo voor de andere dames dat ze daar snel bij mogen :pray: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Ik las ergens anders dat Robbins de :twisted: :twisted: weer op visite heeft gehad.

Balen meis… :hug:

Hai dames,

Ben weer terug van vakantie en alle wasjes enzo gedraaid, dus ben nu helemaal bij en heb rust om weer lekker mee te schrijven.

Wat is er veel nieuws zeg!

Van harte met de nieuwe beebjes die zijn geboren en Zonnetje, voor jou natuurlijk nog even speciaal: GEFELICITEERD MEID!!! Heerlijk voor je, eindelijk he! :thumbup:

Ga nu gauw nog even de rest bijlezen!

111, welkom terug!! :slight_smile:

111; welkom terug!!!

En badankt meid, hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn. Weer eens wat positiefs!!!

111 welkom terug…alweer 4 weken sinds je vader overleed…en nu nog de regeldingen… :hug:

Hallo allemaal,

Ook hier zijn we weer terug van ons weekendje weg. We zaten in noord-Limburg en hadden prachtig weer.

Dragon, BIB :dance: , nog effe joh :mrgreen: .

Ellen, hier geen ervaring met buikslapen. Mees is en was een echte rugslaper. Hij heeft er vanaf dag 1 een hekel aan gehad om op z’n buik te liggen. Gevolg… nu hebben we een kontschuiver :mrgreen: .

ICL, mooie foto’s :inlove: :inlove: .

Ook hier slaan de muggen al flink toe. Ik ben afgelopen zondag geprikt en heb nog steeds rode jeukende bulten op m’n been :wall: Ik word gek.

Anke

BIB :smiley:

111 en anke: leuk en gezellig dat jullie er weer zijn meiden :smiley:

Ellen: Je kleine lekker op haar buik laten slapen is om zich geen probleem zolang je dat maar doet als je er zelf bij bent, dus b.v als ze lekker in de box ligt.

In de nacht zou ik het zelf persoonlijk niet doen, ook al liggen ze zo het lekkerst.

Vandaag is mijn moeder de hele dag langs geweest van 11 tot 19:30 en ik moet zeggen… ik ben gesloopt :frowning:

Nooit gedacht dat visite in ene zoveel energie zou vragen maar ik heb echt het gevoel als of ik de hele dag heb geshopt en we zijn alleen maar thuis gebleven… hebben/hadden jullie dat ook??

Verder was het erg leuk en gezellig hoor :slight_smile:

Voor morgen voorspellen ze 21 graden! 8) hoop echt dat ze gelijk hebben dan weet ik waar ik morgen heerlijk zit :smiley:

Goedemorgen!!

Helaas volle maan heeft geen invloed gehad hier zo, meer tot leurstelling van vriend lief hoor haha want die staat bijna op springen van ongeduld :roll:

Dus nog steeds BIB :slight_smile: Schoonmoeder denkt overgins dat ik 13 april ga bevalling dus ben benieuwd haha

Hier (vast ook bij julie) is het echt heerlijk weer dus ik ga lekker de hele dag in de tuin zitten 8)

13 april is een mooie dag hoor!! :wink: Dat ben ik nl. jarig :dance: :dance:

Hier wachten we nog op het zonnetje :? …maar volgens de weersvoorspelling komt 'ie eraan.

Straks voor het eerst weer even het centrum in…ik moet er even uit…en dan misschien even naar de volkstuin om te kijken hoe alles op komt.

Zo wat een heerlijk dagje he…het is zelfs hier rustig geweest, dus iedereen heeft vast zitten genieten van het zonnetje 8)

Yalissa had gisteren echt een huildag…helemaal niks was goed, en als ik haar neerlegde ging ze nog harder kruisen!

'Avonds kregen we kraamvisite…en yalissa keek met grote ogen en lachte…eenmaal de deur waren ze uit en toen begon ze weer!!

Ze is uiteindelijk wakker geweest van 13:15 tot 23:30 's avonds…met 2x 15 minuten slapen en 1x 30 minuten!

Vannacht naast ons geslapen, want alleen dan bleef ze rustig, uiteindelijk na de voeding van 5:00 haar wel in hara bedje kunnen leggen! Vandaag was het voor haar een slaapdagje…ze moet echt bijkomen van gisteren denk ik. Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan…

Goedemorgen!!

Hier nog steeds een BIB :slight_smile:

Hier schijnt al weer heerlijk het zonnetje dus dat belooft weer wat te worden vandaag 8)

Gisteren heerlijk met vriendlief wat gerommeld in de tuin, was niet eens de bedoeling. Maar hij ging wat opruimen en ik dacht ach laat ik even helpen.

Voor we het wisten hebben we dus de hele tuin opgeknapt :slight_smile:

Straks ga ik even nog met een hoge drukspuit alles tegels langs dan zijn die ook weer netjes en is het weer heerlijk zomerproof :smiley:

Gisteren bij jullie ook geonweerd?? Nou ja hier was het meer hevig flitsen met wat gerommel hoor, we wisten in de middag dat het er aan zat te komen want we hebben namelijk een hond die daar zeer gevoelig voor is en 9 van 10 klopt het ook. Handig hoor zo’n eigen Piet Paulisma :wink:

Vriendlief is dit weekend weg, gelukkig wel ongev 1,5 uur rijden hier vandaan dus mocht er wat gebeuren dan komt ie zo naar huis :slight_smile:

Maar toch zul je net zien :roll: :wink:

Pupke: Iedere dag dat de beeb geboren wil worden vindt ik wel een mooie datum :wink: Vandaag bij voorbeeld vind ik zelf ook een zeer geschikte dag :mrgreen:

Oke 30 april, 4 &5 mei zijn een uitzondering, voor de rest ie welkom :slight_smile:

Hopelijk heb je gisteren nog een heerlijk zonnetje gehad???

Ellen: Yalissa had dus eergistern duidelijk een “baal” dagje…Misschien heel veel met haar gedaan?? Sommige baby’s hebben dan wat moeite om alle prikkels te verwerken en kunnen dan heel onrustig worden… Of misschien gewoon een dag zo als wij hem ook wel eens hebben :wink:

Hopelijk is het vanacht goed gegaan en hebben jullie weer een beetje kunnen bij tanken.

Goedemorgen,

Dragon, alle tegels met de hogedrukspuit doen :naughty: ! Dat is toch niet rustig aan doen…lijkt me wat zwaar voor een hoogzwangere hoor. Neem toch je rust!!!

Zonnetje is hier gister ook gearriveerd. We zijn de hele dag buiten geweest…en ook nog bijna de hele dag van huis. Ging hartstikke goed. 's ochtends even het centrum in met Evi in de draagdoek, toen voeden bij mijn ouders…even relaxen…eindelijk weer in de tuin werken terwijl Evi in de kinderwagen heerlijk lag te slapen…toen weer voeden bij mijn ouders en toen zijn we daar blijven hangen en hebben geBBQed.

Wel lekker zo’n dagje weer even van huis…alhoewel mijn ouderlijk huis natuurlijk ook een soort thuis is. Maar ik kan alleen nog liggend voeden omdat mijn stuitje nog pijn doet…en bij mijn ouders kan ik gewoon even rustig op bed gaan liggen.

Alleen tijdens het eten was ze wakker en wilde niet slapen…dan wil ze alleen op schoot en dat is dan even niet zo praktisch maar voor de rest heeft ze de hele dag heerlijk geslapen.

Ellen, Ik hoop dat jullie vannacht wel een goede nacht hebben gehad :zzz: . Hier heeft Evi ons gelukkig nog geen nacht wakker gehouden (afkloppen… :mrgreen: ), ze komt voor een voeding en valt dan vrij rap weer in slaap.

Maar als ze wat moeilijk in slaap komt neem ik haar ook bij me in bed hoor. Dan leg ik haar op mijn borst of naast me en dan slaapt ze gelijk. Als ik overdag iets wil doen maar nergens aan toe kom knoop ik haar vaak in de draagdoek. Dan kijkt ze me heel wijs aan totdat ze moe wordt en gaat dan heerlijk tegen mij aan liggen snurken :zzz: .

Yalissa vannacht ook heerlijk geslapen…en tot nu toe houdt ze zich vandaag ook aan haar slaapritme, ongeveer 1,5 uur wakker en dan weer slapen tot de volgende voeding zeg maar!

Denk dat ze inderdaad gewoon even een baaldag had en erg moe en dan niet in slaap kunnen komen!

Las in het boek van “oei ik groei” dat baby’s rond de 5 weken ook hun mentale sprong ongeveer nemen en dan dus ook wat humeurig, hangerig zijn en graag continu bij je willen zijn…dus daar had ze misschien wel last van en heeft ze die sprong nu gewoon genomen :lol:

Pupke: Heerlijk he even van huis :thumbup:

En de draagdoek is ideaal he als ze gewoon lekker bij je willen zijn,…heb je even goed je handen vrij en kan je wat doen!

Hier de afgelopen dagen ook weer wat meer gebruikt, want dan was ze rustig!

Dragon: Hier ook wat onweer gisterenavond, flitsen en wat gerommel!

En rustig aan he jij…volgens mij doe je nog veelste veel :naughty:

Je hoort nu gewoon heerlijk op een stoel in de zon te gaan zitten en verder helemaal niks doen…ja oke zorgen dat je eten en drinken krijgt :lol:

Nou ik ga ook even van het zonnetje genieten 8)

Ha meiden!!

111 welkom terug meis!

Mandala jij ook bedankt he!! :-* (je weet wel, de kleertjes waar jij ook mee hebt meegedaan :wink: )

Sorry als ik dingen vergeten ben :oops:

Meeeennn dit is pas zomerweer 8) !!! Wauw, elk jaar valt het me alweer op; rond deze tijd van het jaar zit je in Limburg echt het beste, we hebben de laatste dagen al geen spatje regen meer gehad en temperaturen over de 20 graden, dus zijn veel buiten geweest. Ook binnen druk bezig geweest, de bovenkastjes hangen eindelijk in de keuken en we hebben dus de eettafel naar de keuken kunnen verhuizen, de kast van de keuken hebben we in de kamer gezet als dressoir, mooi wit geverfd en Elynn’s speelgoed erin zodat de box mooi vrij is dus babyklaar :mrgreen: toen hebben we ook maar alle meubeltjes in de kamer omgezet. Resultaat; een hele “nieuwe” frisse inrichting terwijl we alleen wat dingen verplaatst hebben, bovenkastjes gehaald hebben en de kast geverfd (o ja en nog een paar gordijnen a 6 euro per stuk om de keuken nog wat meer sfeer te geven :wink: )

Verder heb ik komende vrijdag een afspraak bij de fysio want ik begin me toch wel een beetje zorgen te maken over mijn bekken, ik heb er veel meer last van als bij Elynn en daarbij wordt het nu zo erg dat ik er 's nachts zelfs bijna niet meer van kan slapen, telkens als ik me wil draaien doet het bekken pijn… Als het maar geen B.I. is… :frowning:

:-* Jen

zo en weer een heerlijke dag voorbij 8)

Terastegels zijn weer schoon maaaaaaaar heb me weer eens heel wat op de hals gehaald :roll:

tegels zijn wel schoon alleen ligt nu dus de hele tuin vol met mos, prut, zand en water in overvloed kan ik dat dus ook weer opruimen :wall:

Nou dat mag vriendlief doen als hij terug is (wat is heel leuk vindt natuurlijk, NOT)

Pupke: Qua zwaarte val een hoge drukreiniger mee hoor :slight_smile:

Je hoeft alleen de spuit vast te houden en het water doet de rest, komt geen kracht bij kijken :slight_smile:

Ellen: Ik doe al veeeeeeeel meer rustiger aan dan de vorige weken, maar inderdaad ik vindt het ontzettend moeilijk om achterover in een stoel te gaan zitten :oops: Dan zie ik iets dat gedaan moet worden en dan begint het gewoon te kriebelen en moet het ook gedaan worden :oops:

Heel groot min punt van mij zelf…

Jensie: Heerlijk he zo’n fris interieur :thumbup: en inderdaad het hoeft helemaal niets te kosten vaak doet het verplaatsen van meubels ook wonderen. Hier gooi ik minsten 1 keer in het jaar de hele opstelling onderste boven.

Hoop inderdaad voor je de het geen beginnende B.I is! :pray:

Oja even een vraag van vriendlief aan de meiden die al bevallen zijn…

Hoe begon jullie bevalling?? Liepen jullie al de hele dag te rommelen of kwam het plost opzetten de weeen of het breken van de vliezen??

(heerlijk zo’n vent die niet kan wachten :roll: had hem net dus aan de telefoon…)