Mei stoppers 2008!!! Welkom Amy!!!!

waw het wordt echt spannend bij ons Ingrid!! :mrgreen:

:-* Jen

Waar blijft het polletje nou heh :mrgreen:

:-*

Zo even curanol bij de apotheek halen :frowning:

Oh… meiden, jullie maken het wel spannend zeg!

Gelukkig heb ik nu weekend. Kan ik tenminste regelmatig op kok kijken of er al updates zijn :mrgreen:

Ik heb vandaag mijn jurk gepast. Moest wel even verwerken dat ik mijn figuur totaal kwijt ben… de verkoopsters vonden het wel mooi staan, maar ik in eerste instantie helemaal niet :frowning:

Zelf voor gekozen… I know… maar toch…

Sproetje :hug: ik kan me voorstellen dat het ef tegenviel voor je maar hopelijk kan je (als je een beetje aan het beeld gewend bent) door je zwangere buik dalijk juist extra stralen in je jurk!! :thumbup:

ICL ik heb ook een middeltje bij de apotheek kunnen halen, tegen blaasontsteking :x we zijn lekker bezig hier he :wink: :lol:

Hoe is het bij jou, nog aan het rommelen??

Nou we zijn bij de hap geweest en ik heb idd een blaasontsteking :x de dokter moest ook nog flink door zijn “medische bijbel” heen bladeren omdat de meeste middelen niet voorgeschreven mogen worden net voor de bevalling… Alleen amoxicilline maar daar ben ik dus immuun voor :roll: die heb ik al te vaak moeten nemen waardoor mijn lijf er niet meer reageert… Maar goed, die toch meegekregen maar dan met toevoeging van clavulaanzuur wat de werking wat versterkt maar wat ik ook mag hebben, hopelijk heeft het wat effect. Ik heb nog geen tablet gehad maar de pijn is nu wel alweer wat afgenomen, helaas daarmee ook de voortekenen op 'n bevalling, die zijn dus helemaal verdwenen :roll:

Sproetje…het is bijna zover: jullie grote dag! Kan me voorstellen dat je aan jezelf moet wennen…en in een trouwjurk en met een dikke buik!

Maar ik weet zeker dat je de dag zelf gaat stralen!!!

Jensie…blaasontsteking dus…ik las bij de juli-mama’s jouw stukjes vandaag en dacht toch ook dat er al iets gaande was…balen voor je! Ik hoop dat de medicijnen toch aanslaan en kleine man zijn tom-tom nu echt aan gaat zetten om de weg te vinden!

Ingrid…ook voor jou lichamelijke ongemakken erbij…maandag is het d-day voor jou toch? Spannend allemaal!

Ik wens jullie een fijn weekend! Hier een b-dag achter de rug…kleine meid wil niet meer slapen…ben in totaal 5 uur met haar bezig geweest, in haar bed, erbij blijven, tutje erin, terugdraaien op haar rug, aaien, zingen, praten…nu net is ze gaan slapen nadat ik ruim een uur met haar in de weer ben geweest…en dat trek ik nu net ff niet (we zijn ook druk met het andere huis…veel denkwerk nog te doen en na een drukke week met werk en school van de meiden, ben ik het zat)

Slaap lekker! :hug:

Mandala dikke :hug: voor jou! Hopelijk is je meissie snel rustiger en kan je vannacht wat bijslapen…

Hier weer wat gerommel maar niet zo heftig als gisteravond… afwachten, aankijken, afwachten, aankijken, afwachten… :roll: (en maar steeds tegen mezelf zeggen; het zal nog wel even duren voor het doorzet…)

Mandala, wat een energie moet je dan vrijmaken om je meisje aan het slapen te krijgen. Kan me voorstellen dat je dat er niet bij kan hebben als je hoofd al zo vol zit met andere dingen.

Hopelijk gaat het vannacht voorspoedig en kun je wat uitrusten :hug:

Jensie, het komt toch vaak 's nachts op gang?? :pray:

Ik hoop dat je niet meer al te lang hoeft te wachten in ieder geval :-*

Van mij iig zondag avond (en misschien nog wel maandag ochtend als ik de fut heb :wink: ) een BIA melding :mrgreen:

Hier een beetje uit bed gevallen, ik had me zo verheugd op uitslapen :frowning:

Maarja, ben nu in mijn uppie (vriend heeft zijn vrijgezellenweekend) dus het ritme is een beetje verstoord geloof ik, ha ha.

Ik zie zelfs wat blauwe lucht, dus dat is lekker!

Hoe zijn onze bijna bia-meiden de nacht doorgekomen?? :slight_smile:

BIB

Sproetje ja dat klopt maar ik had al niet gedacht dat het afgelopen nacht zou beginnen… ik begin haast te denken dat het “gerommel” enkel en alleen kwam doordat alles wat geprikkeld raakte door de blaasontsteking. Maar de beeb was er volgens mij nog niet klaar voor, ik voelde al duidelijk dat het nog geen weeënactiviteit was, hoopte alleen ef dat 't dat wel zou stimuleren en dat had gekund maar helaas, maar weer afwachten.

Heeft je vriend een heel vrijgezellenweekend?? Waw da’s lang, normaal heeft ieder toch alleen 'n vrijgezellenavond? (alhoewel, wij hebben wat dat betreft ook niet de traditie gevolgd hoor want we hebben allebei geen “vrijgezellen-ding” gehad voor de trouwerij. Ik had alleen nog niet eerder gehoord van een heel vrijgezellenweekend… Is hij komende nacht dan ook weg of is het alleen overdag?)

ICL ik denk dat jij me toch voor gaat zijn met de BIA, reken er maar op. (het hoeft natuurlijk niet maar ik heb zo’n idee dat mijn lijf eerst moet herstellen van de ontsteking om klaar voor de bevalling te zijn)

Mandala heb je nog een beetje kunnen bijslapen?? Hoe is het met je meiske?

ik hoop echt dat de kuur voor de blaasontsteking snel gaat helpen, ik vind het niet erg om pijn te hebben (in de vorm van weeën dan :wink: ) maar deze pijn helpt me geen snars verder, is alleen maar vervelend…

Balen van je blaasontsteking inderdaad. Daar zit je nu natuurlijk helemaal niet op te wachten. Hopelijk doet de kuur snel zijn werk :hug:

Nee, het is ook enigszins overdreven hoor… een heel weekend.

Hij komt dus echt morgen pas terug. Ze zijn naar België.

Vind er ook niks aan om het weekend voor het trouwen niet samen nog dingetjes te kunnen doen enzo. Maarja, het heeft ook geen zin om me er druk over te maken.

Vandaag een lekker rommeldagje voor mezelf… :slight_smile:

@jensie wrote:

BIB

Mandala heb je nog een beetje kunnen bijslapen?? Hoe is het met je meiske?

Pfff blaasontstekingen zijn me tijdens de zwangerschap gelukkig bespaard gebleven…heb wel een ontstoken talgkliertje in mijn lies overgehouden, deze wordt maandag weggehaald (auw denk ik?)

Bijgeslapen wel…maar ze is nu alweer een uur aan het stieren!

Moest straks nog aan je denken, kwam terug van grote meid naar Nijmegen brengen en zag de afslag op de A73…“zou het al?”…maar nee, zo te lezen heeft jouw kleine mannetje nog geen zin om deze regen te aanschouwen…hou je taai meid! :-*

@Sproetje wrote:

B Maarja, het heeft ook geen zin om me er druk over te maken.

Vandaag een lekker rommeldagje voor mezelf… :slight_smile:

Geniet er dan maar van! Is echt alles geregeld? Ik duim alvast voor beter weer dan nu…en voor een topfeest!!!

Nog wat kleine (detail)dingen.

Vandaag de pennen voor de getuigen opgehaald.

En nagellak gekocht. Straks maar even op mijn schoenen lopen. Zitten nog niet erg lekker.

En we moeten nog iets verzinnen voor degene van wie we de auto mogen lenen (+ cadeautje cm). Een paraplu hebben we ook niet, eigenlijk rekenden we wel op mooi weer. De voorspellingen zijn niet slecht, maar ze blijven praten over een enkele regensbui… en tja… je zal hem maar net hebben… :eh:

Alleen komt mijn planning 's ochtends een beetje in het gedrang. Mijn vriendin zei nog (zeker) een uur nodig te hebben voor de make-up nadat ze de foundation heeft gedaan. Volgens mij duurde de proef make-up even lang, maar dan probeer je nog wat dingetjes uit en haal je het er weer af enzo. Ze krijgt dus 45 min.

Nu wordt het evengoed krap met aankleden en lunchen. Dat laatste is echt belangrijk, want ik wil niet chagrijnig worden op onze trouwdag!! :evil:

Sproetje ef een tip uit ervaring; probeer je niet al te druk te maken over de detaildingetjes op je trouwdag en of je overal wel genoeg tijd overal voor hebt, je zal echt zien dat het allemaal wel losloopt! Ik snap heeeel goed dat je alles perfect wil hebben voor die dag maar zelfs als je iets kleins vergeet gaat het echt allemaal wel goedkomen. Er zijn mensen die je helpen alles goed te laten verlopen, vertrouw een beetje op ze en als er iets kleins “mis” zou gaan kijkt niemand je daarop aan en het maakt je dag zeker niet minder mooi, geniet geniet geniet want die dag gaat zo snel dat hij zo weer voorbij is voor je gevoel!! Komt goed meis! :-

Wb weer weet je het maar nooit; wij trouwden op 19 augustus onder het motto; dan zal het wel de hele dag superweer zijn! 8) Nou, waar we geluk mee hadden is dat het elke keer nét als we ergens binnen waren ging regenen en toen we weer buiten waren was het droog… Maar dat je nou kon zeggen zonnig; nee… Toch maakt ook dat de dag uiteindelijk niet minder mooi hoor!

Mandala lief dat je nog aan me dacht :-
nee helaas wil het manneke zich nog niet laten zien, op dit moment heb ik alleen behoorlijke buikpijn van de blaasontsteking en voel ik me er wat kwakkelig door maar echt niks wat lijkt op weeën… Hopelijk slaat de kuur snel aan, misschien heeft mijn lijf toch onbewust een beetje afgewacht totdat die ontsteking weg is, hopelijk snel zodat alles er (weer :roll: ) klaar voor is om te bevallen…

Fijn dat je wel nog ef hebt kunnen bijslapen, hopelijk is je meissie vanavond wat rustiger dan gisteravond. Enig idee waardoor ze zo onrustig is, krampjes of zo??

Succes alvast maandag in het zkh, zoals ik het zo hoor lijkt het me geen grote operatie en zal hij vast snel gebeurd zijn :-* komt goed!

Jensie, thanks voor de opbeurende woorden :slight_smile:

Ik ben nu bezig met ons draaiboek, vandaar dat ik me dus even met de details bezig moet houden :wink:

Ondertussen heb ik net mijn trouwschoenen aan getrokken.

Dus ik zit hier in een rokje en mijn panty’s met mijn schoenen eronder.

Ze zitten nog niet bepaald lekker ofzo, ha ha.

En even oorbellen in. Vroeger kreeg ik na een paar uur bonkende oren, dus ook uitproberen hoe dat tegenwoordig is.

:-*

You’re welcome :mrgreen: tuurlijk moet je je er wel mee bezighouden, ik zeg alleen probeer je niet al te druk te maken over iets kleins wat je misschien kan vergeten snappie?

Hopelijk zit alle kleding en sieraden goed genoeg om je er lekker in te voelen, dat is wel redelijk belangrijk heb ik gemerkt. Ik had toen mijn trouwschoenen ook nog niet goed ingelopen en aan het eind vd dag deden mijn voeten me behoorlijk auwa… Dus als het even kan probeer ze dan toch nog een klein beetje in te lopen, dat bespaart je dalijk wat ergernis over dat ze zo knellen…

Hier nog steeds veel last van mijn buik en soms ineens een stuk pijnlijker en dan trekt het daarna weer een beetje weg. Ik heb eens geklokt hoe lang zo’n extra pijnlijke harde buik duurt en ik kom uit op ongeveer 50 seconden, dat komt wel in de buurt van de tijd van een echte wee. En misschien heb ik ook wel af en toe een wee maar voelen ze nu wat anders aan vanwege de blaasontsteking. Maar ik ga er evengoed vanuit dat (mochten het idd weeën zijn) het enkel en alleen wat voorwerk is en dat het zeker nog niet gaat doorzetten, ze komen ook nog niet regelmatig genoeg om echt te zeggen dat het begonnen is dus we wachten af.

Jensie, al dat voorwerk zal toch wel wat doen.:think:

Sproet, is het gelukt met je schoenen? Neem gewoon nog een paar makkelijk schoenen mee voor het feest. Heb je een lange jurk?? Dan zien ze vast niet als je ineens andere schoenen aan hebt.

Mandala, de kleine meid zal de spanning van het nieuwe huis ook wel voelen.

Pfff…hier net ook drama met de kleine meid. Helemaal moe…maar slapen ho maar… :frowning:

Ik heb haar uiteindelijk aan de borst in slaap laten vallen en ben zelf ook even in slaap gevallen en ze ligt nu in nog ons bed te slapen :pray: . Hopelijk blijft ze nu even slapen.

Ze is heel erg eenkennig aan het worden en ik was vanmiddag bij mijn ouders (die zijn op vakantie geweest dus ze heeft ze een tijdje niet gezien)…en het was echt gillen…naderhand ging het wel iets beter maar het is denk ik toch allemaal wat te spannend geweest. Ze keek ze steeds zo aan van…zal ik gaan huilen of toch lachen…want eigenlijk vind ik het ook wel spannend.

Gisteravond was ik ook even weggegaan (mama moest er even uit

:mrgreen: ) en ze sliep al bijna toen ik ging…maar blijkbaar merkt ze op de een of andere manier toch dat ik wegga…dus drama…en papa kreeg haar ook nauwelijks stil.

Geen idee van wie ze dat eenkennige heeft :liar: …

Pupke ja ze lijken het wel aan te voelen he! Hier hebben we dat soms zelfs nog met Elynn, hopelijk is het maar een fase en wordt je kleine meis snel wat minder eenkennig.

kheb nu wel het idee dat de ab kuur iets begint te werken, volgens mij zou het morgen wel eens beduidend beter kunnen gaan met mijn blaas als ik vannacht wat rust krijg. Wat zal ik blij zijn als ik van die constante zeurende pijn af ben zeg! De kleine is weer druk en als hij op mijn blaas drukt voel ik het natuurlijk wel extra goed maar het is al iets draaglijker dan voorheen…

Trustels!!

@jensie wrote:

Pupkekheb nu wel het idee dat de ab kuur iets begint te werken, volgens mij zou het morgen wel eens beduidend beter kunnen gaan met mijn blaas als ik vannacht wat rust krijg. Wat zal ik blij zijn als ik van die constante zeurende pijn af ben zeg! De kleine is weer druk en als hij op mijn blaas drukt voel ik het natuurlijk wel extra goed maar het is al iets draaglijker dan voorheen…

Trustels!!

Truste!

(duimpjes voor een zondagskindje! :-* )