Mei stoppers 2008!!! Welkom Amy!!!!

Jensie: Oh je maakt het wel spannend zo zeg…ik had echt gedacht, als ik van vakantie terug ben heb jij de kleine in je armen, maar helaas!! Nou nu wordt het wel echt spannend tussen jou en ICL…allebei maandag???

Hello iedereen deze nacht :stuck_out_tongue:

ja ik zit nu beneden achter de pc en heb toch echt het gevoel weeën te hebben, al is het nog niet duidelijk of ze gaan doorzetten :roll: . Ik werd om 03.15u wakker van buikkrampen die duidelijk op kwamen zetten en later weer wegtrokken. Ik kon er gewoon niet meer van slapen. Ik ben toen gaan kijken hoe lang ze duurden en hoeveel tijd ertussen zit, ik vind ze nog wat aan de korte kant (ong 30-50 sec) om er de verlos al mee te bellen maar ze komen wel regelmatig terug, zo om de ongeveer 5 minuten. Het lijkt er trouwens op dat (als dit echt weeën zijn) ik deze keer last van rugweeën ga krijgen want de buikkramp straalt echt uit naar de rug (al kan die uitstraling naar rug ook nog aan de blaasontsteking te wijten zijn).

Dus meiden, wie weet misschien voor mij een BIA maar ik vind het nu nog net te vroeg om die melding daadwerkelijk te plaatsen, we wachten af :pray:

:-* Jen

Bij deze nu officieel:

BIA !!! :dance:

De vk is om 6 u geweest en ik heb 3 cm ontsluiting! Ik had eigenlijk niet verwacht dat het al zo ver gevorderd was maar blijkbaar wel. Ze komt om half 9 terug om te kijken hoe het er dan voor staat. Mocht de ontsluiting niet echt verder vorderen dan worden mijn vliezen gebroken, hele grote kans dus dat de beeb vandaag al geboren wordt en anders hooguit morgen. Ik ben zoooo blij dat hij zich dan eindelijk aandient!

Nou meiden, jullie horen het wel als er eentje geboren is hier en voor de tussentijd; duim voor me dat alles goed gaat! (al heb ik zelf het gevoel van wel maar toch :mrgreen: )

:shock: :shock: Dat was niet de afspraak Jen :mrgreen:

Heerlijk meid, een BIA en bijna BUB… we zitten dan iig heel dicht op elkaar :mrgreen: :wink:

ja zeg dat wel! Leuk :thumbup:

@jensie wrote:

Bij deze nu officieel:

BIA !!! :dance:

De vk is om 6 u geweest en ik heb 3 cm ontsluiting!

JA :dance: :dance: Eindelijk! Zet hem op meid!!! :thumbup: :thumbup:

Spannend… !!! :dance: :dance:

Whoei Jens!!! Super meid, zet hem op!

Wij zijn vandaag niet thuis, maar zal vanavond meteen kijken of je eindelijk je kleintje hebt mogen ontmoeten vandaag! Toi toi meid, je kunt het! :thumbup:

:dance: :dance: jensie, super!! eindelijk heeft die eigenwijze puk besloten zich te melden. Veel succes meid, zet hem op!!! :dance: :dance:

oohh wat spannend wordt het hier!!! :dance: :dance: :dance:

Jens, zet 'm op meid…we zijn benieuwd naar je kleine kereltje :inlove:

Spannend zeg! Ik hoop zo dat ze haar mannetje nu in haar armen heeft…

ICL…nog niks gehoord zeker? Owwww memories hier…al bijna 5 maanden terug…

Ga weer aan het werk…mannetje is klussen, kleine meid slaapt (eindelijk) en straks grote meid weer oppikken…pfffffff

Waaaaaaaaawwwww Joehoeeeee Jensie zet 'm op!!! :dance: :dance: Of misschien zit je al te genieten van je kleine man!!! :inlove: Eindelijk is het zover…ben zo blij voor jullie!!! :dance: :dance:

Nog geen update van Jen gekregen. Zodra ik meer weet, zal ik uiteraard een update geven!! :wink: :mrgreen:

@ICL wrote:

Nog geen update van Jen gekregen. Zodra ik meer weet, zal ik uiteraard een update geven!! :wink: :mrgreen:

Thanks!

Hoe is het met jou/jullie?

Hier is alles helaas erg rustig… :? Had eigenlijk gehoopt dat ukkepuk zich spontaan had aangediend door de valse starten van vorige week… maar helaas…

@ICL wrote:

Hier is alles helaas erg rustig… :? Had eigenlijk gehoopt dat ukkepuk zich spontaan had aangediend door de valse starten van vorige week… maar helaas…

Is morgen dan wel ‘jouw dag’? Hoe laat mag je je melden? Of heb ik iets gemist? :wall:

Ik moet me om 8 uur melden, tenzij uk voor die tijd nog besluit om in aktie te komen… dan moet ik uiteraard eerder komen :wink: .

Ze gaan me morgen inleiden. Gelukkig is dit mogelijk, want als m’n bmm niet verweekt was en ik geen ontsluiting zou hebben, zou dit dus helemaal niet mogelijk zijn. Ze moeten m’n vliezen kunnen breken om me in te leiden… met gel of pillen kunnen/mogen ze me niet inleiden, omdat dit een te grote druk op m’n baarmoeder kan geven (en dus niet controleerbaar is) en waardoor m’n baarmoeder kan scheuren. Hopelijk is deze uk minder eigenwijs dan grote zus en wijst hij/zij de neus de juiste kant op… ipv met de neus omhoog :shifty:

Spannend hoor! Ben je er klaar voor of zie je nog wat spoken op de weg?

En grote zus…hoe kijkt zij er tegenaan?

Alvast veel succes en zet hem op (ik ben zo weg hier…grote zus ophalen bij haar vader en in ons nieuwe huis kijken wat te doen…morgen begint de stucadoor, dus ik ben benieuwd!

Tja, in hoeverre kan je klaar zijn voor een bevalling?? Ik moet het over me heen laten komen en ik zie wel hoe het komt… In m’n achterhoofd hou ik stiekem een klein beetje rekening met weer een sectio. Er zijn echter wel een aantal dingen die ik eerst morgenochtend nog ga bespreken in het ziekenhuis, waaronder wanneer ik het kindje er zelf niet uit krijg, dat ze eerste een echo maken om te kijken hoe het ligt. N.y.n.ke lag in aangezichtsligging en als ze een echo hadden gemaakt, hadden ze haar mogelijk nog kunnen draaien, waardoor een sectio misschien niet eens noodzakelijk was geweest. Nu wil ik dus dat ze eerst gaan kijken hoe het kindje ligt… om aangezichtsligging uit te sluiten (tenzij het kindje natuurlijk in nood komt… dan is het een ander verhaal…)

ff update van Jenny gekopieerd van de juli-mama’s

@jensie wrote:

even een update van jenny

ze hebben net de vliezen gebroken

en de weeen komen nu iets regelmatiger

vk gaat zo f kijken naar de kleur van het vruchtwater

en even kijken hoelaat we ongeveer naar het ziekenhuis gaan

als er verder iets is wordt er een sms naar icl gestuurdt

en anders hou ik jullie f op de hoogte (liamma) :-*

En net komt de melding dat ze naar het ziekenhuis gaan!! :dance: :dance:

Jenny, zet 'm op!!!