Mei stoppers 2008!!! Welkom Amy!!!!

Een nieuw deeltje!

Ons showforum: Klikkerdeklik

Aangezien we over de 50 pagina’s zaten, heb ik maar even een nieuw deeltje geopend.

Hier nog even ons kamertje met het plaatje van de kinderwagen (Mura 3) erbij :smiley:

Ellen, mijn jurk ga ik pas een week van te voren passen. En dat gaat ze er pas aan beginnen :shock:

Tja, als ik een groeispurt krijg, kan ze weer overnieuw beginnen, ha ha!

Zat erg te dubben over mijn kapsel, maar ik probeer er maar vertrouwen in te hebben dat dat op de dag zelf wel goed komt.

Sproetje: Ik heb ook de mura 3…ben er nog steeds erg blij mee, hij loopt ook lekker!! Wij hebben hem alleen in het donker paars/blauw!!

Jeetje joh kunnen ze zo snel een jurk in elkaar zetten! Maar komt vast wel goed :lol:

Oh en mijn dochter heet Yalissa en geen Yarissa :wink: Dat staat in het lijstje :lol:

Sorry… typfoutje :oops:

Goed om positieve berichten te horen over de Mura.

Vond hem ook erg soepel draaien enzo.

Heb hem alleen zelf nog niet ingeklapt, maar dat gaat vast goed komen.

MELD :mrgreen:

:thumbup: Sproet :inlove:

Ja… en dan met roze accessoires uiteraard :lol:

Wil je trouwens nog mijn uitgerekende datum aanpassen naar 19 juli… ben 6 dagen terug gezet :roll:

meld

hoezo 6 dgn terug gezet… dit was bij nienke ook al of niet?

Sproetje: Het in en uit klappen moet je even weten…heb de eerste keer ook zit klooien, maar nu is het gewoon heel makkelijk :lol:

Meld!!!

Sproetje…wat een leuke kamer! Helemaal mijn stijl.

Hier een Quinny Freestyle, model 2003…hihihi, wie wat bewaart heeft wat! Ben er nog steeds heel blij mee, vooral ook vanwege de grote mand onderin, ideaal met boodschapjes doen.

Dank je :smiley:

We zaten eerst aan een andere te denken, maar daarvan was de boodschappenmand best klein en slecht bereikbaar.

Was voor mij dus wel een aandachtspunt :mrgreen:

@Pitje27 wrote:

meld

hoezo 6 dgn terug gezet… dit was bij nienke ook al of niet?

Bij N.y.n.ke heb ik nooit een termijn echo gehad, maar zij was bij de 20 weken echo ook 6 dagen kleiner… :wink:. Bij haar kon ik later positief testen en nu was het hCG bij mijn termijn 5w1d ook zo hoog als het normaliter bij 4 weken hoort te zijn. Ik weet echter precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad en van welke “zending” het zaadje is :mrgreen: .

Meld!!!

Sproetje wat een mooie kamer en mooie wagen.

Wij hebben de Queeny freestyle.

Ellen; fijne vakantie, hoop dat het mooi weer blijft.

Ik was net boos op mijn dochter. Ze was heel brutaal en vervelend dat was ik dus even haarfijn aan het uitleggen. Kreeg ik me toch ineens een schop van die kleine in mijn buik :shock: . Die wilde zich er blijkbaar ook even mee bemoeien. :mrgreen:

@zonnetje01 wrote:

Ik was net boos op mijn dochter. Ze was heel brutaal en vervelend dat was ik dus even haarfijn aan het uitleggen. Kreeg ik me toch ineens een schop van die kleine in mijn buik :shock: . Die wilde zich er blijkbaar ook even mee bemoeien. :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove: Leuk is dat heh :inlove: :inlove:

Schrok er wel van, maar het was zeker leuk!!!

Grappig Zon, wij willen ook voor de Quinny gaan. Mijn zus heeft hem ook en hij bevalt haar super. Mocht hem even kaal uitproberen (zonder kindje :mrgreen:) en ben nu ook enorm fan!

Ik meld me bij deze ook ef :mrgreen:

Sproetje spannend meis, dé dag komt echt snel dichtbij! :thumbup: Zucht… geniet er maar van, die dag is zoooo voorbij! Ik wou zo graag dat wij 'm ook weer eens een keer konden overdoen, in augustus is het voor ons alweer 4 jaar geleden!! :roll:

Mooie kamer hoor! :thumbup:

ICL uitgetelde datum nog eerder dus? Dat zou wel eens echt spannend kunnen worden met ons, hihi… (al zou ik dan al bijna 1 week overtijd moeten lopen en jij op de uitgetelde datum :think: … damn dat wordt écht spannend zeg!! :shock: )

Zonnetje ik ken het, de brutaliteit :roll: wij hebben op het moment echt een peuterpuber in huis… Over het algemeen is ze heel lief maar ze heeft haar momenten hoor! Dan doe je iets wat haar niet zint (bijv als je bij de glijbaan geweest bent op een gegeven moment terug naar huis willen…) dan schreeuwt en schopt ze alles bij elkaar… Gelukkig is het gauw daarna weer goed, als ik maar cordaat genoeg optreed en niet teveel in “gevecht” met haar ga… De kleine in de buik heeft daar nog niet echt op gereageerd maar wel laatst toen Elynn gevallen was en hard moest huilen, toen zat ze bij mij op schoot voor het albekende “helende kusje” en toen gaf de kleine ook ineens respons, echt grappig! :mrgreen:

wb kinderwagen; wij hebben er 2 (is zo uitgekomen toevallig omdat we er al 1 hadden overgenomen van een vriendin en Bas z’n vader toen ineens met nog eentje kwam aanzetten, haha) allebei x-adventure. Een oude maar wel hele degelijke 3-wieler met zwenkwiel, hij rijdt erg lekker maar ik vind hem wel niet echt mooi… Hij is lichtgrijs en ik hou meer van kleur… De andere is een diepe kleur aqua-blauw (helemaal super!!) en handig omdat je 'm allebei de kanten op kan zetten, alleen heeft die 4 wielen waarvan de voorste 2 weliswaar zwenkwieltjes maar van die kleintjes… Ik weet nog niet zeker welke we gaan gebruiken maar ik neig wel naar die 2e… We zien wel!

Ik ben erg benieuwd, de vk kan elk moment hier zijn. Ze zou tussen 10 en 1 uur komen. Ik ga er vanuit dat de beeb nog niet compleet ingedaald is aangezien ik 'm naar eigen idee nog vaak voel draaien om z’n as, soms ligt hij met z’n knietjes naar de voorkant toe en dan weer met z’n ruggetje… Ik hoop iig dat ik niet meteen plat hoef als de vliezen breken of de weeën beginnen want ik wil heel graag een baarkrukbevalling. Bij Elynn was zowel een badbevalling als een baarkrukbevalling niet mogelijk want we woonden op een flatje dus geen mogelijkheid tot bevallingsbad, en ze kwam het schaambeen niet goed voorbij waardoor ik moest blijven liggen.

:-* Jen

PS vandaag precies de termijndag waarop Elynn toen geboren is, 38 wk en 2 dg! Apart zeg om me dat te bedenken :think: :mrgreen: ik hoop dat de beeb wel zin heeft in een portie humor en ook vandaag wil komen :wink:

Dus het aftellen is nu echt begonnen voor je Jensie!

Waarom komt de VK bij je thuis eigenlijk, of is dat normaal als je tegen het einde loopt?

Nee, normaal gesproken niet. Maar het fietsen gaat me nu heel moeilijk af en we hebben geen auto dus ik heb geen andere keus. We hebben dus geen mogelijkheid om nog daarheen te gaan, vandaar.

vk is nog steeds niet langsgeweest, kan nog tot 1 uur maar ik hoop dat ze het wel goed in de agenda hebben gezet… Niet dat ik ze dalijk kan gaan nabellen en dat ze 't vergeten zijn :roll:

:-* Jen

Jensie; hoe is het net afgelopen met de vk.

Wel spannend dat het nu de dag is dat Elynn kwam. Je leeft toch naar zo’n dag toe. ZOë kwam met 37 weken 6 dagen.

Ik hoop dat de bevalling iig kan gaan als hoe jij het wenst.

111; ik vind die kinderwagen vooral makkelijk omdat er een handrem op zit en dat is dan weer makkelijk met het rollerskaten.

Ing, ik had helemaal over je terugzetting heen gelezen :oops:

Het wordt nog spannend tussen Jensie en jou!!!