Ben niet vooruit geplaatst, maar ben later uitgerekend . Als ik reken vanaf mijn eisprong (waarvan ik dus zeker weet wanneer die is geweest), dan zou ik de 13e uitgerekend zijn. Ik heb alleen een latere innestelling gehad, waardoor ik nu uitgerekend ben op de 19e .
ICL o okee dus later! Maar dan nog is het spannend met ons hoor! Als die van mij iets later komt en die van jou iets eerder kunnen we al zomaar rond dezelfde tijd bevallen! (al hoop ik dat niet wantā¦ sorry ik weet het, ik klaag weerā¦ :shifty: ā¦ hij mag van mij nu echt echt komenā¦ )
Zonnetje zie mijn verhaal hier beneden;
Nou, er is dus geen vk geweest vanmiddag :x ik heb haar moeten nabellen en toen bleek dat het erg druk was geweest en dat ze de agenda met telnrs niet bij zich had bla bla blaā¦ Daardoor had ze niet kunnen komen en niet kunnen afbellen. Ik snap echt wel dat het druk kan zijn maar ik vind het niet kunnen dat ik haar vervolgens maar na moet gaan bellen :naughty: :snooty: maar goed, nu komt ze morgen tussen 10 en 12 en als er een bevalling tussen zou komen zou ze optijd bellen, ik mag 't niet hopen want zo wordt mijn controle wel steeds verzet terwijl ik niet voor niks nu eens in de week op controle ga ik loop op het eind, kom op zeg! Kwil graag weten waar ik aan toe ben en ook niet onbelangrijk; of de kleine nu is ingedaaldā¦ Zelf twijfel ik want van de ene kant voel ik 'm nog veel bewegen maar van de andere kant; ik zat vanmiddag op de fiets (naar een vriendin hier in de straat effe langs) en bij elk hobbeltje had ik zoān heel vervelend drukkend gevoel ādaarbenedenā alsof hij al maximaal op het schaambeen ligtā¦ dus hopelijk komt de vk dan morgen echt langs en weet ik eindelijk hoe het ervoor staat met ons mannekeā¦
:-* Jen
Nou Jensie; wat erg zeg!!!
Lekker als ze haar agenda en telefoonnumers niet bij zich heeft. Slechte zaak hoor.
Hoop dat de kleine nu volledig is ingedaald en dat ze morgen kan komen om dat te bevestigen.
Jensie: Oh het wordt echt spannend he!!
Yalissa was ook pas heel laat ingedaaldā¦volgens mij ook pas rond 38/39 weken, wat erg dat ik dat niet eens meer weet :oops: Maar ik heb heel wat keren te horen gekregen dat ik moest gaan liggen als vliezen waren gebroken, omdat ze nog niet ingedaald was!
Ben benieuwd vandaagā¦hoop dat ze nu wel gewoon langst komt!
Volgens mij is N.y.n.ke destijds pas bij de bevalling (mijn termijn 41 weken dus) ingedaald. Een tweede daalt over het algemeen nog later inā¦
pppfff ik ben zooo moe dit is echt niet leuk meer, gisteren heb ik gewoon zitten huilen als een klein kind, gewoon omdat het zo ontzettend zwaar wordt ik kan zo weinig meer hebben en met lopen doet het me bij elke stap pijn en nu kan ik dus ook niet meer fietsen want ook dat is heel pijnlijkā¦
Ik hoop dat de vk deze keer toch echt komt voor 12 u maar na het geval van gisteren heb ik er een beetje 'n hard hoofd inā¦
Jensie :hug: ā¦dat hoort een beetje bij de laatste loodjes, nog even meid dan kan je genieten van je kleine.
Hopelijk komt de vk zoā¦en is de kleine ook helemaal ingedaald. :-*
Zal ook niet meevallen met die hitte nu :hug: .
Thanx Pupke :-
vk is dus gelukkig wel geweest, om half 12 dus ik werd alweer bijna zenuwachtig maar gelukkig had ze nu wel de tijd om langs te komen. Beeb ligt nog steeds niet compleet ingedaald maar wel voor een groot deel, b.i.b.i. Als de weeĆĀ«n beginnen hoef ik niet meteen te gaan liggen maar wel als de vliezen breken, al is de kans volgens de vk vrij groot dat het weer met weeĆĀ«n begint aangezien dat bij Elynn ook zo was. Ik heb haar aangegeven dat het heel zwaar voor me wordt nu en ze stelde zelf voor om volgende week te gaan proberen het zaakje wat te stimuleren dmv strippen (als mijn bmm dat dan toelaat want die moet wel week genoeg zijn). Normaal doen ze dat niet vĆĀ³ĆĀ³r de 40 weken maar zij zag ook hoe zwaar het nu voor me is dus voor deze keer proberen ze het eerder, volgende week woensdag komt ze tussen 10 en 1 en mocht de beeb er dan nog niet zijn hoop ik echt dat het strippen resultaat geeft!
We gaan zo weer slapen, ben echt suf van dat warme weer
Tot morgen!!
:- Jen
Dan wordt het wel spannend Jen, want ik ga volgende week vrijdag naar de acupuncturist
Ik denk dat jullie gewoon op dezelfde dag gaan bevallen!!!
update Aukje
we zijn gisteren zijn in het zkh geweest ivm elaminatietest voor koemelk, dit ging goed (alleen madam wilde niet genoeg drinken dus moesten we langer blijven , met dat warme weer) ze heeft hier goed op gereageerd, en vlg wk krijgen we dit weer, weten niet of ze gisteren of vlg wk koemelk krijgt)
De uitslag vd hersenvliesontsteking was binnen de coeisakivirus (die ze al dachten) dit is de meest gunstige variant en verwachten dat ze hier niks aan overhoudt
Gisteren was ook de eerste dag dat ze weer lief en alles was ( was erg hyper lag er in dat bed te stuiteren. )
Jensie: dat drukkend gevoel had ik ook bij beide zw vooral op het laatst.
en zwaar dat is meestal op het laatst (vooral met een rondlopende peuter)
Hou vol :hug: van ons
Pitje wat fijn dat het weer goed gaat met Aukjeā¦
Gelukkig was het ook de meest gunstige variant en zal ze er niks aan over houden.
Echt schrikken allemaal hoor meid :hug:
Wat een goed nieuws over Aukje! Super!
Betekent dit dat zij een koemelkallergie heeft dan, of zijn ze dat nu juist aan het uitzoeken?
Jensie, ik heb zoān medelijden met jeā¦je hebt het al zo zwaar en dan ook nog die warmte vandaag en de komende dagenā¦ :hug: Hou vol meid, je kunt het, de laatste loodjes!
Jensie: Nou ik hoop voor je dat de kleine man zich eerder zal laten zien :hug: :hug:
Pitje: Wat een goed nieuws. En ook een geruststelling dat het de gunstigste variant was en ze er waarschijnlijk niks aan over zal houden!
@111 wrote:
Wat een goed nieuws over Aukje! Super!
Betekent dit dat zij een koemelkallergie heeft dan, of zijn ze dat nu juist aan het uitzoeken?
zijn ze nog aan het uitzoeken.
ICL dan wordt het idd erg spannend!! Mijn schoonmoeder was vandaag op bezoek en zij heeft steeds de datum 2 of 4 juli in gedachten zitten wb geboortedatum van ons manneke. Ze heeft ook wat verstand van numerologie (als dat je wat zegtā¦) en die paragnoste waar mijn moeder geweest was heeft gezegd dat zijn getal 4 zou zijn. Mijn schoonmoeder wist na een berekeningetje daarop te vertellen dat dat zijn geboortedatum dan 4 juli zou moeten zijn (niet vanwege die 2 keer 4 maar daar zit dus een berekening achter). 4 juli is volgende week zaterdag dus als jouw acupunctuur aanslaat zou dat idd wel eens dezelfde dag kunnen zijn! Ik hoop zelf voor mijn beeb natuurlijk op eerder dan 4 juli, ik krijg komende woensdag die āstripsessieā van de vk en ik mag toch hopen dat die wat gaat uithalenā¦
Zonnetje ja daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenā¦ Zelf heb ik het gevoel dat mijn beeb zich ook volgende week eens keertje aandient, ik ben benieuwdā¦
111, Pitje en Ellen thanx voor jullie steun :-* soms vind ik het wel moeilijk om steeds maar te āklagenā :shifty: maar vd andere kant; geen fijnere plek om er even je ei over kwijt te kunnen dan hier aangezien we dat hier allemaal wel eens doen voel ik me er hier niet altijd schuldig bijā¦
Pitje wat een opluchting dat het de gunstigste variant was en dat ze er, zoals het ernaar uitziet, niks aan over zal houden!! Hopelijk ook geen kma, ben benieuwd naar de uitslag!
pppppfffffff jeetje het is wel vaker een dagje warm geweest de laatste tijd maar nu is het gewoon zo benauwdā¦ En ze hebben nogal wat aan regen en onweer voorspeld voor vandaag, normaal gesproken zou ik daar bij dit weer om staan te springen maar ze zeggen dat het ook nog zo heet blijft dus dan wordt de benauwdheid alleen maar ergerā¦ tzal mij benieuwenā¦
Jensie: Ik wil je alvast succes wensen met de bevallingā¦Wij gaan zo namelijk op vakantie en zijn 11juli terug, maar ga er vanuit dat de kleine man er an toch wel is he :lol:
Nog even meid, dan kunnen jullie hem echt in de armen sluiten, sterkte met de laatste loodjes :hug:
BIB :mrgreen:
Tja, de laatste loodjesā¦ Moet zeggen dat ik in tegenstelling tot de zwangerschap van N.y.n.ke van deze nog wel 10 zou willen doenā¦ Het begint echt wel zwaarder te wordenā¦ maar ik kan het nog prima handelenā¦ Ik vind het lichamelijk gezien, dan ook niet erg als het nog even duurt. Zul je zien dat deze spruit zich eerder aandient dan N.y.nke destijds :roll:
Ellen, fijne vakantie. :-*
Ellen thanx :-* en een fijne vakantie!! Geniet ervan!
Enneā¦ kan je geen gebruik maken van internet op vakantie? Als je rond mijn uitgetelde datum een keer checkt kan je misschien de eerste fotoās van ons manneke zien :mrgreen:
ICL ik wou dat ik dat ook kon zeggen, de zwschap van Elynn was een heel stuk lichter dan deze. Kwaaltjes zoals indalingspijn en harde buiken en zo had ik bij haar helemaal niet, ik wist niet eens wat het was. En ik had ook nog wat meer puf aan het eind vd zwschap. Zo zie je maar hoeveel elke zwschap kan verschillen he! Wel fijn dat jouw laatste loodjes wel nog te handelen zijn en makkelijker dan bij N.y.n.k.e. :thumbup:
Ellen, als je nog niet weg bentā¦fijne vakantie!!! Het is prachtig weer hier op de veluwe 8) !!!
Jens en ICL :hug: ik heb medelijden met jullieā¦lijkt me helemaal niksā¦hoogzwanger met deze hitte.
En ik kan de positiekleren ook weer uit de kast halenā¦
ā¦maar niet voor mezelf hoor (moet er nog niet aan denken)ā¦maar mijn zus is zwanger van de 2eā¦dus ik word weer tante in januari!!!:dance:
Ze kwamen het gister vertellenā¦ik wist al wel dat ze er weer voor zouden gaan ā¦maar pas NA de trouwerij :lol:ā¦maar het was wat eerder raakā¦het verklaart wel waarom ze zo misselijk was met het trouwen (ze hing bijna de hele avond boven de pot, echt zielig )