:inlove: Esther, leuk om weer tante te worden. Wel vervelend dat je zus zo misselijk was op de bruiloft.
Ennuh, je hoeft met mij geen medelijden te hebben hoor… Ik voel me 1000% beter dan tijdens de zwangerschap van N.y.n.ke… en toen was ik hoogzwanger in de winter (en meer dan 40 kilo aangekomen van al het vocht en al vanaf 20 weken in de ziektewet vanwege hele dagen harde buiken en voelde ik me echt enorm K… en da’s nog zacht uitgedrukt )…
Pupke, gefeliciteerd! Wat leuk!
Voor ons is begin september of misschien eind augustus weer spannend, dan moet mn zus van haar tweede bevallen. Zij loopt ook zo te puffen met deze temperaturen, zo sneu!
Ellen, fijne vakantie!
Jensie, je moet je uberhaupt niet schuldig voelen over het klagen hoor! Ook niet soms! Is echt niet nodig, iedereen doet het wel eens, het hoort erbij en zolang het niet altijd is, is er helemaal niets aan de hand. Fijn juist wel om te lezen dat het ook met jullie wel eens niet helemaal goed gaat, dat geeft juist weer steun op de momenten dat ik het even niet meer trek en dat dat niet meer dan normaal is! :-*
Ik heb afgelopen vrijdag relatief goed nieuws gekregen - het lijkt erop dat mijn letselschadezaak nu echt de afrondende fase begint te krijgen. Mag ook wel na ruim 2,5 jaar en hopelijk duurt het nu niet heel lang meer voordat ik alles echt achter me kan laten voor zover dat kan :dance: ! Lekker gevoel hoor!
Pitje, gelukkig dat Aukje de meest gunstige variant te pakken had!
Ellen, veel plezier!
En ICL, ook aan het BIB-ben geslagen :mrgreen:
111, het zou inderdaad lekker zijn als je er straks helemaal een punt achter kunt zetten. Lekker vooruitzicht na 2,5 jaar!
Pupke, leuk hoor… weer tante…
Maar zo misselijk op de bruiloft is wel sneu.
Ik zou vanmiddag naar het strand gaan, maar ik heb erg echt geen puf voor. Ik heb het veels te warm. Moet er nu even niet aan denken dat het op onze bruiloft ook zo heet is en ik dan in een jurk moet tot op mijn enkels. Maargoed, wie weet slaat het weer om en regent het en dan ben ik ook niet tevreden. Vandaag blijf ik in ieder geval een dagje binnen 8)
Nieuwe buikfoto in ST
BIB trouwens
BIB
Pupke proficiat met je zus!! :dance: Leuk zeg!! Enne… natuurlijk niet leuk om met je bruiloft steeds boven de wc te moeten hangen, maar gelukkig bleek het niet een of ander griepje te zijn maar een heel goed doel!! :mrgreen:
ICL ik heb het dus precies andersom; van Elynn had ik een droomzwangerschap en nu is het veel zwaarder, kan je nagaan wat de ene en de andere zwangerschap van elkaar kunnen verschillen he!
111 thanx :-
Gelukkig bereikt de zaak eindelijk bijna een einde :dance: eindelijk, heerlijk! Lijkt me ook een hele opluchting, 2,5 jaar is dan ook echt lang he!
Sproetje hopelijk valt het mee met de hitte op jullie bruiloft en is het lekker zo’n 23 a 25 graadjes of zo en mooi zonnig! 8)
Op de een of andere gekke manier vond ik het gisteravond ineens een stuk minder benauwd dan 's middags, Bas voelde het ook zo maar het had niet geregend of zo dus hoe dat kwam… :think: We hebben er maar van genoten, heerlijk als je weer wat “lucht kan krijgen”! Vandaag is het ook warm maar ik vind het ook weer een stuk minder benauwd als gisteren dus daar ben ik al lang blij mee want dat drukkende vind ik nog het vervelendste…
Ik heb ook weer eens buikfoto’s gemaakt, staan op het sf
:- Jen
Meiden, hier is alles ok! Heel erg druk, woensdag sleutel van het nieuwe huis…maar ik kom ff langs om Jensie heel veel sterkte te wensen met de laatste loodjes…nog ff meid en je hebt jullie kereltje in je armen!!! :-*
Ja Jens, nog maar een weekje tot de 40 weken! Zegt natuurlijk niets, dat weet ik wel, maar toch. Het einde is voor jou in zicht. Heerlijk idee lijkt me!
FF ego :oops: :mrgreen:
Hier een BIB, maar misschien ook een BIA :shifty:
Heb de hele nacht in het ziekenhuis gezeten, omdat ik vannacht een dikke slijmprop en bloed verloor. Heb het grootste gedeelte van de nacht aan het CTG gelegen en ik bleek iets van 2 cm ontsluiting te hebben :shifty: . De rest van de nacht harde buiken en pijn in m’n rug gehad en om een uurtje of 8, hebben ze me naar huis gestuurd. Toen is er niet meer gekeken hoe het met de ontsluiting ging :shifty: .
Anyway, als het vandaag zo blijft, moet ik vanmiddag opnieuw naar het ziekenhuis en gaan ze opnieuw kijken en CTG maken en eventueel plan van aanpak maken…
BIB
Mandala en 111 thanx meiden :-* lief van jullie!
Maareh… het lijkt erop dat ICL me voor gaat zijn! Duimen jullie voor haar mee voor als ze vandaag bevalt, het allemaal goed gaat?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Zodra ikzelf een BIA heb krijgen jullie vanzelf een post van óf ICL (mijn buddy, maar ja als ze vandaag bevalt en ik morgen of zo zal het haar denk ik niet gaan lukken…) óf van een vriendin van me die ook bij mijn bevalling zal zijn (koknaam liamama). Of het moet zo geleidelijk aan gaan (net zoals bij Elynn) dat ikzelf nog een BIA kan plaatsen maar da’s natuurlijk ef de vraag… Vandaag ziet het er iig nog niet naar uit dat hij in aantocht is ik verrek van de bekkenpijn, ben erg blij dat Elynn al op een leeftijd is dat ze vrij zelfstandig is wb lopen en ik kan al vrij goed met haar communiceren anders had ik nu een probleem gehad… Morgen het strippen (de vk komt tussen 10 en 1 uur) hopelijk wil dat effect hebben!! Duimen jullie morgen voor me??
Thanx meiden!!
:-* Jen
Ingrid wauw…begint echt spannend te worden nu! En al 2 cm…
Jensie tuurlijk duimen we voor je morgen! (hopen dat de vk de afspraak niet vergeet, toch?) Gaan ze je sowieso strippen of alleen als er al iets gaande is? (had je mss al geschreven, maar heb ik niet opgeslagen…ben nog steeds een beetje zwangerschaps-dement af en toe :oops: )
Zit hier lekker op mijn werk in de airo-koelte…mag zo lekker naar boven om in de niet gekoelde ruimte te gaan kolven…Fijne dag allemaal en duimpjes draaien voor BIA’s en BUB’s en mooie beebs!!!
als mijn bmm week genoeg is gaan ze strippen, anders gaat het niet. Dus ik krijg zowieso eerst inwendig onderzoek voordat ze beginnen, mocht het gaan dan doen ze het strippen tegelijk er achteraan.Een vriendin van me zei ook dat je minimaal 1 cm ontsluiting moet hebben om gestript te kunnen worden maar daar heb ikzelf nog niet van gehoord… Na ja we zien het wel, hopelijk kan het! (en als de vk de afspraak weer vergeet doe ik haar wat!! :evil: )
BIB en helaas weer rustig :?
Wat balen Ing…
Yup, had eigenlijk anders verwacht, maar het is niet anders. Ben nog niet uitgerekend, dus wat dat betreft :mrgreen: . A.r.no verwacht dat beeb zich wel uiterlijk het weekend laat zien… ik geloof er niet meer zo in… (vanmorgen wel weer een dik stuk dikke bruin/rode slijm verloren)
Hey meiden
BIB
ef ego sorry :oops: ik ben zo zenuwachtig als de pest!!! Hopelijk laat de vk niet al te lang meer op zich wachten maar van de andere kant; als ze pas na een uur of 12 komt kan mijn vriendin er wel waarschijnlijk bij zijn en dat vind ik nu ook wel weer een fijn gevoel… We zien het wel, ik heb voor alle zekerheid een paracetamolletje genomen om 10.00 en neem er straks om half 12 zoiets weer eentje, eigenlijk wilde ik het achterwege laten maar zag nu dat we ze toevallig (omdat Bas pas nog flinke last van hoofdpijn had) nog op de keukentafel hadden liggen en tja, paracacetamol kan geen kwaad dus heb ik er toch maar 1 genomen…
Wat een lieve berichtjes van jullie, voor alle mensen die aan me denken; thanx, jullie zijn lieverds :-
En voor mensen die een knuf kunnen gebruiken :hug: :hug:
Ik weet niet in hoeverre ik vandaag nog kom posten, na het strippen ga ik ef relaxed liggen een paar uurtjes en mocht het snel gaan en daarna doorzetten dan krijgen jullie vanzelf bericht van ICL (of we zouden nu toch onverhoopt tegelijk bevallen, stel je voor zeg, hihi)
:- Jen
Ik kom steeds even kijken…maar geen nieuws…
Jammer Ing dat het niet doorzet.
Jens, ik hoop dat ze je vanmiddag kan strippen…en dat het dan ook echt doorzet.
Hier is het HEEEEET…pffff…het was gister toen we gingen slapen rond 1:00 uur nog 28 graden op onze slaapkamer.
Evi had gister ook wel veel last van de warmte. Ze heeft gelukkig wel goed geslapen en ligt nu heel druk te spartelen in haar wipstoeltje en te rrrrrrrrrrrrrrr (ze kan de r laten rollen) :mrgreen: .
Nou ik ga weer aan het werk…ik moet nog wat voor m’n werk doen…ik ben druk met de was…ik heb nog een paar kilo bieten in te vriezen en er moeten ook wat boodschapjes gedaan worden…en Evi drinkt met dit warme weer ongeveer om de 2 uur…DUS ik hoef me niet vervelen vandaag.
Pupke schattig die rollende rrrrrrr :inlove:
Genoeg te doen vandaag ja, zeg dat wel :shock: druk dagje met die hitte!
Nou, vk geweest rond 12 uur en gelukkig was toen ook net mijn vriendin bij me. Het onderzoek viel mee (wel wat pijnlijk maar heel goed te hebben) maar helaas, strippen was nog niet mogelijk… bmm was er nog te hard voor dus jammer. Wel is ons manneke ondertussen helemaal ingedaald dus dat vond ik goed om te horen en ik heb nog steeds het gevoel dat hij dit weekend een keertje gaat komen :snooty: maar we zullen zien… We hebben in ieder geval weer een afspraak staan voor volgende week woensdag, dan gaan ze het nog eens proberen (als ik die dag haal, hopelijk niet
)
pppff veel te warm, ik duik ef het tuinbadje in!! 8)
jensie zo ging het bij mij ook strippen was niet gelukt maar de volgende dag begon mijn bevalling. omdat ze toch wat hebben gefrutteld en de baarmoeder er toch op kan reageren.tegen mij zeiden ze het zou de eerste dagen niet gebeuren haha.
je moet om te strippen wel iets van opening hebben ze gaan namelijk je baarmoeder van je vliezen los maken en daarvoor moeten ze je baarmoeder in dus dan moet die open zijn.
Ach Jens, het zit effe niet mee he?! Kan me voorstellen dat je 't nu wel helemaal gehad hebt hoor, zeker met deze warmte. Ik heb er nu ook wat last van, laat staan als je op knappen staat zoals jij!
Ik met je mee dat het nu toch snel op gang gaat komen en doorzet.
Pfff…ben helemaal kapot. Vandaag voor het eerst sinds 4 weken weer gewerkt op woensdag en dat valt echt vies tegen! Sinds mijn overgang naar een andere afdeling ben ik standaard op woensdag vrij ipv donderdag en dat bevalt me stukken beter. Maar helaas kon het deze week even niet anders, moet morgen vrij zijn voor het verstrooien van papa’s as. Zie er wel tegen op, voor mij was het niet nodig geweest om erbij te zijn maar mijn zus wilde wel graag als definitief afscheid aanwezig zijn. En ik laat haar natuurlijk niet alleen gaan, dus vandaar. Gelukkig is hierna alles echt afgerond, dat is ook wel een fijn idee.