Mei stoppers 2008!!! Welkom Amy!!!!

@111 wrote:

AZie er wel tegen op, voor mij was het niet nodig geweest om erbij te zijn maar mijn zus wilde wel graag als definitief afscheid aanwezig zijn. En ik laat haar natuurlijk niet alleen gaan, dus vandaar. Gelukkig is hierna alles echt afgerond, dat is ook wel een fijn idee.

Sterkte morgen! :hug:

Maris, sterkte morgen (vandaag inmiddels). Het laatste definitieve afscheid :hug: .

FF copy paste van m´n post zojuist bij de juli mama´s (scheelt weer typen

:wink:)

@ICL wrote:

BIB (beetje raar tijdstip :wink: )

Hannah en hub, gefeliciteerd met jullie zoon Moncif !! Super dat de bevalling zo goed is gegaan en dat jullie mannetje gezond is. :inlove:

Daniëlle (en de rest natuurlijk :wink:, weet je, ik ben de zwangerschap helemaal nog niet zat… en zou het zelfs helemaal niet erg vinden (mits m´n beeb niet te groot is, omdat anders de kans op weer een sectio erg groot wordt) om nog een week of 3 (of langer) door te moeten lopen. Heb totaal geen extra moeite door de zwangerschap… Behalve dan het vocht inderdaad, maar zelfs hierover mag ik, in vergelijking tot de zwangerschap van m’n dochter, nog helemaal niet klagen. Voel me verder helemaal :thumbup: .

De reden overigens dat ik nu dus beneden achter m’n mobiele japanner zit, is omdat ik maar harde buiken en last van m’n rug blijf houden… en daarvan lastig in slaap kom/blijf. :roll: Gistermiddag heb ik weer een tijdje aan het CTG gelegen, omdat ik hier gisteren ook heel veel last van heb gehad (echter zonder regelmaat) en ik ook maar bruin/rode afscheiding bleef houden… en ik ook ineens pijn in m’n liezen en bovenbenen kreeg :eh: . Anyway… CTG was goed en ze hebben ook nog weer inwendig onderzoek gedaan. Wat bleek… de harde buiken doen toch wel iets… had al iets meer ontsluiting en men verwacht, dat het dus echt niet heel lang meer zal duren. Morgen (eeeeeeeeeh vandaag dus inmiddels) weer naar de gyn en dan zal er wel gekeken worden of ze de boel een handje kunnen helpen, door de vliezen te breken. Ben daar, ondanks dat ik het dus ECHT nog niet zat ben, op zich wel blij mee. Hopelijk kan m’n gyn dan zelf nog de bevalling doen, want zondag gaat hij naar Frankrijk :pray: .

Nou, dit was het even voor nu. Ga m’n bedje weer opzoeken en proberen te gaan slapen… Zou wel eens een drukke dag voor me kunnen worden morgen :mrgreen: . Zal morgen eerst nog verder reageren op de rest. Eeeeeeeeeeeeeeeeeeh… vandaag dus :angel:

Ingrid… :hug: Het zit nu nog even niet mee…fijn dat de CTG’s goed blijken en er dus wel iets gaande is! Ik hoop dat je vannacht toch nog hebt kunnen slapen en duim voor je dat je heel snel ukkie op deze wereld welkom kan heten!!!

Jensie…voor jou een dompertje dus gisteren…duimpjes draaien ook voor jou! Ik ben zoooo nieuwsgierig naar het hummeltje in je buik.

Sterkte meiden met deze zware warme dagen!

Charity hee meis, leuk om ook weer eens iets van jou te lezen :mrgreen: hoe is het nu met jou naar omstandigheden??

Ja ze hebben in mijn geval dus helemaal niet kunnen strippen omdat de bmm nog helemaal dicht zat maar wie weet heeft het inwendig onderzoek idd toch wat teweeg gebracht! We zullen het zien…

111 thanx! Veel sterkte vandaag… :hug:

ICL zoals ik al bij de julimama’s zei; ik hou mijn telefoon in de gaten!! :pray: Nog geen sms gehad dus het is nog steeds niet aan het doorzetten? Hopelijk wel gauw want dit is ook niks zo he meis, dat gerommel en verder niks daar :hug:

Mandala da’s lief van je :-* ikzelf ben ook eeeerg benieuwd, word best ongeduldig nu de afgelopen tijd!

Vanochtend lekker de hele ochtend in het tuinbadje gehangen met Elynn, deze keer heeft ze zich gewoon 2 uur vermaakt in het badje met haar speeltjes, ik heb er op een gegeven moment ook een simpel opbergbakje uit de keuken bij gepakt en dat vond ze helemaal geweldig; al haar “badvriendjes” erin en laten varen, daarna weer water erin, water weer eruit en ga zo maar door… :inlove: Ik heb er lekker bij gezeten voor de verkoeling en af en toe een spelletje met Elynn gedaan, helemaal super! Dat is pas quality-time met je kindje :thumbup: Daarna weer lekker een boterham gegeten samen en nu ligt ze weer even onder zeil en heb ik weer ef mijn eigen tijd :mrgreen: tot nu toe is het echt een fijn dagje, maar toch… Beebje kom maar hoor! Het mag wel! :wink: :mrgreen: (al kan ik 't me niet voorstellen want er rommelt nog steeds niet echt iets)

:-* Jen

He meiden, hier een bericht uit het zonnige Mallorca

Marlous, gefeliciteerd!!! helemaal super :thumbup:

111, veel sterkte vandaag meid :hug:

ICL en Jensie, jullie maken het wel spannend hoor. Nu we hier zijn en alles is geinstaleerd en aangesloten kan ik weer elke dag komen spieken of er iets gebeurd.

Het is hier zalig, alles is eindelijk op orde en de kinderen vermaken zich hier prima, al vind Yaro natuurlijk alles best zolang de (.)(.) maar in de buurt zijn. De reis ging ook lekker en ze hebben zich perfect gedragen. Yaro heeft gelukkig geen last van de warmte en is zelfs al een keertje eventjes meegeweest naar het strand, hij is dan ook op Mallorca verwekt he :wink: . fotootjes in het sf

:-* Baukz

Baukz… fototjes??? Kan ze nog niet in het SF vinden :wink: .

nu wel, moest ze nog even verkleinen.

Baukz fijn dat het zo goed gaat met jullie, kheb net de foto’s bekeken :inlove: :inlove:

Ja twordt idd spannend tussen ICL en mij, dat wil zeggen als er bij mij ook eindelijk iets begint te rommelen, wat dus nog niet het geval is :x

hier dus nog niks gaande maar dat kan natuurlijk altijd in de loop vd dag anders worden… Ik zit gewoon bijna op mijn uitgetelde datum, dit ben ik echt niet gewend :roll: bij de zwschap v Elynn was ik nu al anderhalve week geleden bevallen en was mijn kraamtijd zelfs al voorbij :shock: en nu loop ik nog met een dikke buik… Dit menneke is duidelijk een eigenwijsje :wink: hij lag al tot de 34 wk in stuit of dwars en vertikt het nu om eruit te komen, ben benieuwd waar zijn eigenwijsheid zich na de geboorte nog in gaat uiten :wink: :lol:

Ooooohhh ik ben zooooo benieuwd naar hem, ik wil 'm kunnen zien, horen, ruiken, vasthouden, knuffelen, aaien, aan de borst leggen, laten zien aan de wereld!! :inlove:

Hopelijk niet te lang meer afwachten :roll: soms word ik een beetje maf van mezelf; eerst die hormonen, daarna de lichamelijke ongemakken en nu gaat het lichamelijk iets beter maar komt mijn ongeduld om de hoek kijken :roll:

:-* Jen

Jensie…komt goed meid! Tuurlijk wil je je hummeltje voelen, ruiken, knuffelen, aan de borst en de hele mikmak (ook de poepluiers :oops: ). Geniet nog ff van je buik en de bewegingen daarbinnen…het is straks ook gewoon ineens weg!

Ben heel benieuwd hoe Elynn op het kleine wondertje gaat reageren.

Hier was 's avonds om 11 uur ook nog niks aan de hand en de volgende ochtend om 8 uur was ons mupke er!

Een nichtje van mij is op 1 juli bevallen van haar 2e kindje…net als haar eerste precies op de uitgerekende datum :think:

Even snel berichtje van mij,was benieuwd of er al baby’s geboren waren,maar nog niks :x

Zit nu op telefoon,dus kan berichten niet goed lezen,dus reageer na vakantie weer goed!

Nou zet 'm op he meiden. Het kan nu echt niet lang meer duren. :inlove:

Heb toch even gelezen :lol:

Jullie maken het wel spannend zeg…pfff nou wieweet dit weekend,het is bovendien morgen de 4de Jensie…dat zou jou datum worden toch?Dan ICL ook maar :lol: Nou probeer het in de gaten te houden hoor!Ben erg nieuwsgierig…vooral naar de namen en de moie foto’s :inlove:

Baukz: Jullie dus goed aangekomen. Ga zo even in sf kijken.

111: Lijkt me zware dag voor je gisteren…zo definitief :hug: :hug:

Nou hier gaat alles lekker z’n gangetje. We genieten van het warme weer.Net even een flinke bui gehad,dus het is even afgekoeld,maar is wel lekker,want was echt warm.Zwembad vindt yalissa niet leuk,ze vindt het te koud,maar haar eigen kleine zwembadje is goed…daar zit warm water in en zit ze heerlijk in zwemband. Na vakantie komen de foto’s :lol:

He Ellen, leuk dat je even langskomt…dit stuk van de veluwe is trouwens droog gebleven vandaag…maar we waren vandaag even in Arnhem en daar goot het ook echt. Fijne vakantie verder!!

Baukz, fijn dat het zo bevalt in Mallorca! Leuke foto’s !!! :inlove:

Jens, voor je beeb is het alleen maar goed als hij langer blijft zitten, dan krijg je een mooi voldragen kindje! Probeer dat maar in gedachten te houden, hij komt vast volgende week als het niet zo warm is om in je kraambed te liggen :wink: .

Ik heb vandaag de babydoos opgehaald van prenatal…ik vond die blije doos al niks :? …maar dit was helemaal niks. Vriendlief maakte hem open en was gelijk blij met een papa-kadootje (scheermes)…ik riep al gelijk " en voor mij zit er zeker weer maandverband in"…en ja hoor…daar kwam de libresse te voorschijn :roll: . Ik snap niet dat dit als “kadootje” voor de mama wordt gegeven. Pff …in de blije doos begonnen ze ook al met maandverband te strooien. Gelukkig heb ik het nog niet nodig…die ellende mag van mij nog wel even wegblijven.

zo, de frustratie is er uit :mrgreen:

@Pupke wrote:

Ik heb vandaag de babydoos opgehaald van prenatal…ik vond die blije doos al niks :? …maar dit was helemaal niks. Vriendlief maakte hem open en was gelijk blij met een papa-kadootje (scheermes)…ik riep al gelijk " en voor mij zit er zeker weer maandverband in"…en ja hoor…daar kwam de libresse te voorschijn :roll: . Ik snap niet dat dit als “kadootje” voor de mama wordt gegeven. Pff …in de blije doos begonnen ze ook al met maandverband te strooien. Gelukkig heb ik het nog niet nodig…die ellende mag van mij nog wel even wegblijven.

zo, de frustratie is er uit :mrgreen:

Inderdaad…inhoud van helemaal niks! En dan sturen ze je zelfs nog een herinnering dat je hem nog niet hebt opgehaald, waarbij een acceptgiro zit dat je hem tegen 3,99 verzendkosten kan laten thuis sturen: niet doen dus!

BIB

Dank voor jullie reacties, meiden! :-

Bij de juli-mama’s rommelt er al aardig wat op het moment en bovendien zijn er ondertussen al 5 beebs geboren en er is 1 serieuze BIA…

pppffff ik tel elke dag nu… Ik vind die BIA’s en BUB’s bij de juli-mama’s wel erg leuk en spannend maar vd andere kant maakt het me nóg ongeduldiger, ik wil nu ook wel eens, zoooo graag :cry: (ik weet het, mijn uitgetelde datum is komende maandag pas maar toch… ik loop nu al anderhalve week langer dan toen bij Elynn terwijl deze zwschap veel zwaarder is en ik ben gewoon ef aan het eind v mijn latijn… :cry: )

Voor alsnog hier geen echte weeën en zelfs niet iets wat daarop lijkt… Ik weet dat het van 't 1 op 't ander moment kan veranderen maar voor nu heb ik er een hard hoofd in, zal dit dan de eerste keer zijn dat bepaalde “tekenen van bovenaf” gewoon helemaal niet gaan kloppen? We zullen zien, als het komende dagen niet gaat doorzetten hoop ik dat ze minstens komende woensdag wél kunnen strippen en dat 't daarop doorzet, het idee van 2 wk overtijd lopen en ingeleid moeten worden vind ik dus wel heel eng (en zwaar). Ik weet dat het goed is als het kindje helemaal voldragen is maar in mijn ogen is voldragen vanaf de 38 wk zoiets. Met Elynn ging het ook helemaal perfect en was niks aan de hand, en zij is met 38 wk en 2 dg geboren… Ik weet hoe het bedoeld is en dat jullie me moed willen inspreken maar kheb het er nu gewoon ef moeilijk mee, het liefst had ik dat ongeduld ook niet zo gehad. Het vermoeit me ontzettend maar ik kan het echt niet uit mijn hoofd en lijf krijgen…

:-
Jen

Jensie, :hug: kan me voorstellen dat je het zat bent hoor nu, zeker met

dat warme weer en nog een kleintje over de vloer valt het allemaal niet mee. Nog even volhouden meid, je hummeltje zal niet meer lang op zich laten wachten.

:-* Baukz

thanx Bep :-

De BIA van de juli mama’s is inmiddels een BUB, ze is bevallen op de baarkruk en haar dochter was er in 1 perswee :shock: echt snel!!

ik wil straks ook graag op de baarkruk bevallen en hopelijk lukt het me deze keer wel! (bij Elynn ging het niet omdat ze het schaambeen niet voorbij kwam dus ik moest blijven liggen) al ben ik al heeeel blij als de bevalling nu, hoe dan ook, snel gaat inzetten en als de beeb gezond is, hoe of wat; we zien het wel!

Jen

:hug: Ach Jens, inderdaad nog even volhouden, het zal echt niet lang meer duren. :hug:

Ik weet hoe het is hoor, ik heb zelf ook 6 dagen overtijd gelopen. Elke ochtend denk je “vandaag begint het” en elke avond denk je weer “morgen begint het vast”…en ondertussen maar wachten.

Helaas het is niet anders, je kereltje vind het gewoon veel te lekker bij je :wink: .

Gooi het er maar lekker uit…dat lucht op. :hug:

Jens, het kan nu echt niet lang meer duren hoor meid!

Hou vol, hoe moeilijk je 't ook hebt. Je kunt het!

thanx weer meiden, wat een hartverwarmende berichtjes :-

Hier een redelijk rustige nacht gehad, de laatste nachten heb ik gelukkig niet zo veel pijn meer met omdraaien in bed, dat maakt de nachten al iets minder vermoeiend… Wel vind ik het helemaal niet erg dat ik nu standaard een aantal keer per nacht wakker ben want zo went mijn lijf wel makkelijker aan het 's nachts op moeten als de beeb er dalijk is!

Gisteren hebben we ef Bas z’n broer en zijn vriendin geraadpleegd want ik móest er gewoon eventjes uit… Normaal als we ‘s avonds nog ergens heen willen voor een paar uurtjes kunnen we de babyfoon bij de buuv’ zetten maar die is nu dus op vakantie dus nu maar mijn schoonbroer, zij zijn ef komen oppassen en wij zijn ef op het terrasje in het dorp gaan zitten, we mochten ook hun auto lenen om erheen te gaan dus dat was heel fijn. Ik had het ef hard nodig want werd helemaal gek van mezelf en mijn gespannen gevoel en ontzettend met de komst vd beeb in mijn hoofd zitten. Het ef de deur uit zijn hielp wel wat, vandaag ben ik ook een stuk rustiger, denk dat ik me er weer ef redelijk makkelijk bij neer kan leggen dat het toch nog effetjes kan duren voor de beeb er daadwerkelijk is… Laat 'm dan nog maar ef lekker warm en veilig in mijn buideltje zitten :inlove: (al hoop ik natuurlijk evengoed nog steeds snel met 'm kennis te mogen maken!)

Jen

Nog niks…

Lekker dat jullie even terrasje samen hebben gepakt en even de gedachten op wat anders…even ontspannen.Nou nog even meid… :hug: Ik word nu ook nieuwsgierig hoor :lol: