Mei stoppers 2008!!! Welkom Amy!!!!

BIB

Jeetje wat is het hier rustig de laatste dagen zeg, waar is iedereen?? :shifty: Allemaal op zomervakantie of zo??

Jippie…vandaag voor mij de “grote dag” :roll: ik ga nu toch echt woensdag aan de vk navragen of stress invloed kan hebben op de bevalling, vooralsnog geloof ik er zelf niet echt in maar zij zal er ook wel het e.e.a. van weten. Mocht het toch zo zijn dan moet ik een methode zien te vinden om minder gestresst te zijn (kzou niet weten hoe)… Gisteren voelde ik me vij rustig maar nu voel ik me weer opgefokt… Kwou dat ik wist wat ik ertegen kon doen…

:-* Jen

Jensie!!! Vandaag is officieel jouw dag! :hug:

Ik vind het best moeillijk om te lezen dat je er zo doorheen zit, zou het liefst naar je toekomen en je een stevige knuffel geven!!!

Volgens mij heeft ‘stress’ wel degelijk invloed…beeb voelt dat je er dan zeg maar nog niet ‘klaar’ voor bent…ontspannen, een lekkere massage, lekker een film kijken…ik snap dat je hoofd daar nu niet echt naar staat.

Hier was ik nog in de stress voor een andere winterjas voor dochter, heb dat die middag nog gehaald, en de snoepjes voor de kids-tractatie op school, die lang op zich lieten wachten. Die woensdag waren ze bij de buurman bezorgd…stress uit mijn koppie, en 's avonds begon het.

Probeer het echt ff van je af te zetten hoe moeilijk ook. Je mannetje komt als hij en jij eraan toe zijn…hou je taai meid en een stevige virtuele knuffel dan maar vanuit het Limburgse!!!

Jensie; even een dikke knuffel. Vandaag is DE dag voor jou.

Al wat van ICL gehoord???

Het is hier inderdaad stil, maar het is natuurlijk ook veels te mooi weer voor kok.

Jens, stress is wel van invloed. Je moet er niet lichamelijk maar ook geestelijk helemaal klaar voor zijn.

ICL, nog geen bib vandaag??

Papa is hier aan het oefenen met rollen op de grond (met Evi natuurlijk :wink: ). Gister heeft ze 2 keer uit zichzelf omgerold :dance: :dance: . Maar ze doet het nog niet bewust, het ging meer per ongeluk. We blijven oefenen :mrgreen: .

Had ik al gezegd dat ze nu ook kan gillen…ze is echt haar stem aan het uitproberen. Af en te gaat het alleen een beetje hard :shifty: .

@Mandala wrote:

Jensie!!! Vandaag is officieel jouw dag! :hug:

Ik vind het best moeillijk om te lezen dat je er zo doorheen zit, zou het liefst naar je toekomen en je een stevige knuffel geven!!!

Volgens mij heeft ‘stress’ wel degelijk invloed…beeb voelt dat je er dan zeg maar nog niet ‘klaar’ voor bent…ontspannen, een lekkere massage, lekker een film kijken…ik snap dat je hoofd daar nu niet echt naar staat.

Hier was ik nog in de stress voor een andere winterjas voor dochter, heb dat die middag nog gehaald, en de snoepjes voor de kids-tractatie op school, die lang op zich lieten wachten. Die woensdag waren ze bij de buurman bezorgd…stress uit mijn koppie, en 's avonds begon het.

Probeer het echt ff van je af te zetten hoe moeilijk ook. Je mannetje komt als hij en jij eraan toe zijn…hou je taai meid en een stevige virtuele knuffel dan maar vanuit het Limburgse!!!

Thanx meis, ik lees “vanuit het Limburgse” heej dus jij woont ook in Limburg?? (of heb ik dat al eens eerder gevraagd :think: :shifty: ) Waar ergens, als het niet erg ver weg is kun je me misschien wel een knuf komen geven :wink: :mrgreen: of alleen maar ef langswippen om ef te relaxen in de tuin, ook gezellig hoor :mrgreen:

Zonnetje thanx :-

Pupke leuk, Evi een paar keer omgerold :inlove: ik verheug me ook alweer helemaal op die mijlpalen!!

Ja gek he, ze zeggen altijd dat alleen de baby bepaalt wanneer hij/zij komt dus niet de moeder, maar ik hoor nu ineens van alle kanten dat stress wel invloed zou hebben… Kweet het ook niet, daarom ga ik het woensdag maar eens navragen… Het stomme is dus dat ik juist het gevoel heb er meer dan aan toe te zijn, al een paar weken! Alles is klaar en ik zou ook echt niet weten wat er nog zou moeten voordat de beeb geboren wordt, ik ben alleen erg ongeduldig nu (kan het ongeduld ook niet goed van me afzetten :shifty: ) en dat zorgt voor de stress. Het is geen kwestie van iets dat nog gedaan moet worden of bang zijn voor de bevalling (kheb zelfs het idee dat ik door de pijn heen aan het lachen zal zijn op het bevallingsbed/baarkruk, zo graag wil ik dat het begint!!) Maar ik ga er maar zoveel mogelijk vanuit dat het nog ef gaat duren, dan gaat de tijd hopelijk ook iets sneller…

Ik ga er trouwens vanuit dat ICL nog geen BIA heeft hoor aangezien ik nog geen sms van haar gekregen heb (of het moet ineens heel snel aan het gaan zijn nu, dat ze niet eens kans heeft gehad om te smsen…). Ze zal later vandaag nog wel komen BIB-en. Als ik een “BIA-sms” van haar gekregen heb horen jullie 't vanzelf! (of ik moet dan net zelf aant bevallen zijn :think: :lol: )

:-
Jen

Hier mijn BIB dan voor vandaag :mrgreen:

Ik ben eerst vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor CTG en om te kijken of de ontsluiting inmiddels wat gevorderd was. CTG was :thumbup: en in principe zouden ze de vliezen kunnen breken :dance: . Omdat het voor het kindje beter zou zijn als het uit zichzelf komt, willen ze toch nog maximaal een weekje wachten. Mocht er in de tussentijd “iets” zijn… dan moet ik terug komen. Gebeurt er niets, dan moet ik me de 13e (mijn eigen uitgerekende datum :wink: ) om 8 uur 's ochtends melden.

Jen, vandaag jouw uitgerekende datum. Hopelijk begint het voor jou nu heel snel ook. Het is zwaar als je er zo doorheen zit :hug: .

@jensie wrote:

Thanx meis, ik lees “vanuit het Limburgse” heej dus jij woont ook in Limburg?? (of heb ik dat al eens eerder gevraagd :think: :shifty: ) Waar ergens, als het niet erg ver weg is kun je me misschien wel een knuf komen geven :wink: :mrgreen: of alleen maar ef langswippen om ef te relaxen in de tuin, ook gezellig hoor :mrgreen:

Nu nog in het Witte stadje…Thorn. Over 2 maandjes naar de andere kant van de Napoleonsweg: Ittervoort. Waar jij woont is toch nog wel een half uur rijden vanaf hier, maar ik doe dat elke vrijdag om de 2 weken, dus bedenk me nu dat ik straks gewoon een keer een bakkie kom doen en je kleine man en mooie dochter bewonderen!!

Hou je taai meid en klets hier maar lekker je frustraties van je af!!!

Ingrid…alles weer rustig geworden dus, maar je lichaam is er klaar voor. Spannend ook voor jullie!!!

Hier net een mega nat pak gehaald: ff boodschappen doen, breekt de hemel open! Van de winkel naar de auto inladen, gewoon doorweekt!! Bij de overbuurvrouw is net het zonnescherm naar beneden gestort…hing nog uit en ze is weg, door het gewicht van het water…alles eraf gevallen.

Zo, nog ff werken en dan met grote zus (heeft vrij vandaag omdat de hogere groepen op schoolreis naar de Efteling zijn) de kleine uk ophalen bij opa en oma.

Vandaag voor het eerst meer gekolfd dan ik in flesjes heb meegegeven :dance: :dance: De neusspray helpt niet echt op het moment van kolven zelf voor mijn gevoel, maar maakt het kolven in het algemeen wel productiever, dus ben er blij mee!

Over 2 weken zal ik 3 dagen achter elkaar moeten kolven en het stelt me wel gerust dat ik dan in ieder geval mijn voorraadje in de vriezer kan blijven aanvullen (wil er minstens 10 voedingen in hebben staan voor het geval dat en zit nu op 11!!!)

Doei meiden!!!

Jensie: D-day vandaag…

en ingrid, ook spannend,

ik kwam ook maar eens langs om te kijken of er niks was geboren… maar we wachten af… :thumbup: :thumbdown: dat er snel weer wat baby geboren worden…

Baukz: hoelang blijven jullie in Mallorca? en met de auto gegaan om alle spullen mee te krijgen

mooie foto’s ze hebben er allebei wel zin in.

even een update van ons

aukje heeft vorige week de 2e km test gehad dit tov de keer ervoor kwam er in het zkh een kleine reactie, maar vanaf dat ik het zkh had verlaten… begon het krijsen onrustig etc. dit heeft tot zaterdag doorgegaan, gisteren ging het weer een beetje.

ook had ze last van de ontlasting. dus verwacht dat ze de laatste keer km heeft gehad.

Ik ben inmiddels een thuisblijfmama, ben rustig op zoek naar ander werk.

maar ik ben er met mijn werkgever uitgekomen (nou ja uitgekomen, ik heb de eer aan mijn eigen gehouden en hun hebben moeten betalen… :mrgreen: ) en ach ik weet wel slechtere periodes om thuis te zitten. lekker nu van mijn kindjes genieten

van het weeken ook nog slecht bericht gekregen.

een vriendin van ons heeft een hersentumor, weten nog niet of dit goed of kwaadaardig is. mijn sz ligt in het zkh die kreeg pijn op de borst, en wordt morgen geopereerd en dan kunnen ze zien waar het aan ligt.

en de buurman zit in een gruwelijke dip, zit het allemaal niet meer zitten.

dus blij dat dit weekend achter de rug is.

Jeetje pitje, dat is ook een hoop slecht nieuws in een keer. Dikke :hug: voor jou hopelijk kan je door het thuisblijven lekker van je kindjes genieten. En ja we zijn met de auto en blijven hier voorlopig 3 maanden, even kijken of het wonen hier bevalt, tot nu toe heb ik nog een vakantiegevoel dus kan er nog niets over zeggen.

Jensie, :hug: , :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: de dag is nog niet voorbij…

ICL, spannend. moeilijk he dat afwachten.

Pupke, Yaro begint ook al te wiebelen maar omrollen is tot nu toe nog niet gelukt.

:-* Baukz

Mandala…hier net ook een hoosbui :shock: . Ik moet even aan Ellen denken die met de caravan op de Veluwe staat (hier niet gek ver vandaan)…ik hoop dat ze niet wegdrijven :lol: .

Fijn dat het kolven nu beter gaat :dance: . Ik geef altijd live…maar dat maakt ook wel dat ik nu als een siamese tweeling aan mijn dochter vastzit. We zijn eigenlijk altijd samen…even alleen boodschappen doen is al een uitje :lol: . Ik vind het op zich niet erg…alleen het maakt wel dat ik op zie tegen uitjes waar ik eigenlijk word verwacht alleen te komen (vrijgezellendag/middag). Ach het is pas over een paar maanden en het zal vast wel goed komen dan.

Pitje, wat een naar nieuws zeg. :hug:

Baukz, ze heeft het rollen ook niet herhaald hoor…volgens mij ging het meer per ongeluk en besefte zich niet echt dat ze omgerold was :lol: . Ik zat naast haar op de grond…en hup ik zag haar in mijn ooghoek zo ineens omrollen.

Altijd een vakantiegevoel :lol: best lekker toch. Die wintermaanden daar lijken me het zwaarst in de zomer is er altijd wel wat te doen.

Nou ik ga weer verder prutsen…ik ben een tuinbroekje voor Evi aan het maken.

Jensie:De dag is echt gekomen…helaas :hug: De kleine man heeft het gewoon heel goed bij jou!

Baukz:Heerlijk vakantiegevoel…ben je daar wel al aan het werk?

Pitje:Jeetje wat een rotnieuws allemaal :hug:

Icl:Jij houdt het ook nog even spannend zeg.

Pupke:We hebben de hoosbui overleefd hoor :lol: Caravan is op z’n plek blijven staan :wink:

Volgens mij komen er van de week nog meer buien als ik het zo lees op internet :?

Naja we vermaken ons wel! Van de week al in apeldoorn en Arnhem geweest en gisteren de apenheul.

Waar woon je als ik vragen mag?

BIB :mrgreen:

Jen, alles bij jou nog rustig?

Wat een ongelofelijk rot weer zeg… vannacht kwam het al met bakken de hemel uit en nu alweer. Getsie, echt helemaal niets aan :?

indd echt rotweer :twisted: :twisted: :twisted: . Het valt hier ook met bakken uit de hemel. (wel goed weer om op je kraambedje te liggen :wink: )

Ellen, ik pb je wel even waar ik woon. Burgers Zoo in Arnhem is ook leuk, daar is veel overdekt dus ook goed als regen-programma :wink:

En het Kroller Muller in Otterlo is ook een mooi museum, hele park is trouwens mooi. Maar het museum heeft ook een mooie beeldentuin, moet je wel van kunst houden natuurlijk :think: .

Wordt wel slecht weer deze week, het is ook een stuk afgekoeld nou. Jammer hoor, het is in NL altijd een beetje alles of niets.

Nog geen Bib van Jens vandaag??? :pray:

O, ja…ik bedacht me dat Dragon al heel lang niet meer online is geweest :think: :think: . Weet iemand of het wel goed met haar gaat, laatste berichten waren toch dat haar zoontje veel sliep overdag en niet zelf voor een voeding kwam. Hoop dat alles goed gaat.

nope nog niks van jensie, had al bij de juli mamas gekeken.

hier ben ik dan met helaas nog steeds een BIB en nog helemaal niks gaande :frowning: maar goed, ik ga er nu zowieso maar vanuit dat het nog ef duurt… Morgen komt de vk, hopelijk kan ze dan wel strippen en geeft het resultaat…

Sorry ef ego, Bas z’n moeder is op bezoek dus ik ga weer ef gezellig zijn :wink:

…enne… Mandala ; da’s een deal!! :mrgreen: :thumbup: (zie je vorige berichtje!)

@jensie wrote:

…enne… Mandala ; da’s een deal!! :mrgreen: :thumbup: (zie je vorige berichtje!)

Komt goed meid!

Hoelaat komt vk Jensie?

Het is echt weer om te bevallen…dus kom maar op met die beebs meiden :mrgreen: