BNVEEIB (baby nog vrolijk en eigenwijs in buik… :roll: )
ICL bij jou vandaag ook nog alles (te) rustig ??
De vk komt tussen 10 en 1 dus kan elk moment hier zijn maar vorige 2 keren was ze er ook pas tussen half 12 en 12 uur dus daar reken ik nu ook maar op…
Ik heb op zich wel een best goeie nacht gehad maar vanmorgen was Elynn weer flink aan het peuterpuberen, jeeeetje wat was ze aan het testen!! Ze wou persé haar eigen schoentjes aantrekken maar het lukt haar natuurlijk nog maar heel zelden, als ik haar vervolgens wil helpen (ik heb niet alle tijd, moest haar vóór 10 uur naar het kdv gebracht hebben omdat de vk na 10en kon komen) schreeuwt ze moord en brand, nee dat mag ik echt niet!! :x Waarop ik ongeduldig word maar haar met moeite nog 1 kans geef om zelf de schoentjes aan te trekken. Vervolgens wil ze niks meer; zelf niet de schoenen aantrekken maar ik mag het ook niet doen. Mijn kookpunt bijna bereikt, trek ik haar maar zelf de schoenen aan en draag ik haar naar beneden. Toen brak helemaal de hel los want dat wou mevrouw dus absoluut niet, ze wil ook zelf de trap af dus nog harder schreeuwen en huilen… Laatste stukje heb ik haar zelf de trap af laten gaan en toen was het ineens wel weer rustiger, maar als ik dan dat betraande gezichtje zie breek ik… Dus ik ook een huilbui (niet goed, ik weet het, maar ik kon mezelf echt niet meer houden )
De rest vd tijd ging het wel goed en ik heb haar gelukkig nog happy kunnen afleveren bij het kdv maar ik ben kapotmoe… Als de vk dalijk hier is zal ik haar echt met klem gaan aangeven dat ik het niet trek om 2 a 3 wk overtijd te gaan lopen, het wordt me soms echt teveel en van die situaties als vanmorgen wil ik écht niet te vaak hebben, dat is voor mij en op den duur ook voor Elynneke te zwaar We zullen zien wat de vk zegt maar hopelijk kan ze nu iig strippen en gaat het dan ook doorzetten, dan is dat hele inleiden niet nodig… Ik hoop het zooooo…
:-* Jen
Yup, bij mij ook nog BIB en EKNSIB (eigenwijs kind nog steeds in buik) :mrgreen: . Ook totaal geen regelmaat meer in “buik en rug klachtjes”. Denk dus dat het bij mij niet meer spontaan op gang gaat komen voor maandag . Heb wel steeds een misselijk gevoel, het gevoel alsof m’n vliezen elk moment kunnen breken en alsof ik elk moment ongesteld kan worden :shifty: .
Jen, hopelijk kan de vlos je vandaag strippen en besluit je knulletje dan toch maar snel tot een BIA en BUB.
Jensie, hopelijk brengt de vlos wat op gang en kan je vandaag nog je knulletje bewonderen… (en wij ook :oops: )
ICL, ook voor jou draaien de :thumbup: :thumbdown: hier voor een spontane bevalling.
Dikke :hug: voor jullie allebei, hou nog even vol.
:-* Baukz
PS, nog wat fotootjes van mijn schatjes in het sf
ICL hey dat misselijk gevoel en druk naar beneden ken ik wel! Ik heb echt zo’n kokhalsgevoel in mijn keel :sick: en soms duwt de kleine met z’n hoofdje echt naar beneden zodat ik ook het gevoel krijg dat de vliezen op knappen staan (kzou het niet erg vinden, hihi ) grappig dat juist die dingen zo herkenbaar zijn! Leuk als onze beebs er precies tegelijk klaar voor zijn :mrgreen:
Baukz thanx voor de :hug: :-
Nou de vk is geweest en helaas kon ze me nu alweer niet strippen bmm is nog steeds hard en vrij lang. Volgens haar moet ik erop rekenen dat hij zowieso niet vóór komend weekend komt, waarschijnlijker nog na het weekend… Natuurlijk (dat zei ze ook) zijn er uitzonderingen die toch alsnog in mijn geval binnen een paar dagen spontaan bevallen en dat de verweking vd bmm tijdens de bevalling ontstaat maar voor m’n eigen gevoel moest ik er niet teveel op tellen… Ik heb aangegeven dat ik het niet lang meer trek maar volgens haar is het zkh hier vrij stug in het eerder dan 42 wk inleiden, als daar niet meteen een medische indicatie voor is. Ze gaat proberen met de 41,5 wk een afspraak in het zkh te plannen en een begeleidende brief voor de gyn schrijven waarin staat dat ik het emo nu erg zwaar heb, misschien met wat geluk word ik dan nét voor de 42 wk ingeleid maar dat ligt ook aan de gyn die ik dan tegenover me heb. Volgende wk maandag iig weer een controle thuis en heel misschien kunnen ze dan wel strippen, ik tel er nu voor mezelf maar gewoon op dat ik ingeleid moet gaan worden straks, dan valt het nooit erg meer tegen… :roll:
:- Jen
Jens…wees dan maar blij dat je hier niet woont, hier in het zkh laten ze je zelfs tot 43 weken lopen :shock: …dat is echt te lang.
Nog even volhouden…hij is zich nog even wat aan het vol eten en wat bruin vet aan het vergaren zodat hij zich straks met deze kou goed warm kan houden…je krijgt straks een sterke knul die al krachtig kan zuigen en snel zijn buikje bij je vol kan drinken!! :-*
goed om het zo te bekijken, ik had er nog niet bij stilgestaan dat kindjes van een latere termijn vaak al beter kunnen aanhappen en aangezien ik heel graag weer bv wil geven zou dat heel welkom zijn… Ik zit er evengoed nog doorheen maar die dingen helpen wel een beetje om het draaglijker te maken…
Dus thanx pupke
:-* Jen
Jensie…eigenwijs buikbewonertje heb je dus! Jammer dat strippen nog niet is gelukt…en je geduld nog verder op de proef wordt gesteld.
En Elynn vanochtend niet te genieten…is ze wel bijgedraaid? Geniet nog ff 200% van de 1 op 1 aandacht die je haar kan geven, over een paar dagen is het voor haar ook helemaal anders.
Tot morgen meid! Wie weet wel met een BUB of BIA?
Ingrid…ook voor jou draaien de duimpjes hoor! Maar ik las dat alles weer rustig is? Is N.y.n.k.e. ook al ongeduldig? Waren de meiden hier wel, snapten niet dat wij ook niet konden vertellen wanneer zusje zou komen.
Fijne avond allemaal!!
Jensie:balen zeg dat het strippen nog niet lukte :hug: En Elynn ook even uit haar doen…ben benieuwd hoe ze straks op haar kleine broertje gaat reageren,heeft ze het er veel over?
Hier vanmiddag maar weer eens een stad in geweest,ja wat moet je anders met dit weer op de camping.
Kraamkadootje gekocht. We kregen vanochtend berichtje dat vriend van mijn vriend een dochter heeft gekregen,Donna.Leuk pakje van mexx gekocht,was nu met 70% korting,dus dat is nog eens leuk shoppen. Voor Yalissa ook nog shirt en vest gekocht. Allebei helft van de prijs,heerlijk die aanbiedingen
Kwam even gauw spieken… maar alles is hier dus nog rustig.
Succes meiden!! :-*
Sproetje; hoe is het met je???
Nog een weekje en dan is het zover…
Ik ben zo benieuwd hoe je eruit ziet.
Jensie en ICL; succes met de laatste loodjes.
Heb nog geen BIB melding gezien vandaag.
BIB
En nu lekker douchen
BIB
Mandala ja gelukkig was het alleen dat moment, verder heb ik haar rustig naar het kdv kunnen brengen. Toen ze weer terug was, was ik ook weer een beetje bijgekomen en had ik alleen maar zin om d’r te knuffelen :inlove:
Vandaag ben ik weer alleen met haar thuis, gelukkig is ze tot nu toe heel lief. Het weer is hier ook (nog) lekker en dat geeft ook wel een goed gevoel. 8)
Ellen nee ik denk dat ze het nog niet in zoverre beseft, soms knuffelt ze wel ef ineens mijn buik :inlove: en soms bevestigt ze dat ik een baby in de buik heb maar meer dan dat nog niet, met 2 jaar is dat ook nog moeilijk te bevatten denk ik.
Sproetje thanx :-
ICL ook nog rustig trouwens? Goh ik ben zooo benieuwd of we dalijk daadwerkelijk op dezelfde dag bevallen! :mrgreen:
Strakjes komen mijn opa en oma hier eten, gezellig! Morgenvroeg gaan ze op vakantie naar Malgrat de Mar dus zij zullen waarschijnlijk (net zoals mijn schoonbroer en -zusje, die gaan zondag op vakantie ) de beeb pas na hun vakantie zien. Maar niks aan te doen, dat krijg je als je in de zomervakantie uitgeteld bent he :roll:
Jensie, ik weet dat je weinig hebt aan andermans verhalen maar hopelijk voel je je hierdoor toch iets beter. Bij Ayla ben ik op woensdag bij de gyn geweest (5 dgn voor mijn uitgerekende datum) en er werd mij toen verteld dat ik waarschijnlijk ook overtijd zou gaan, ze was nog niet ingedaald, ik had geen ontsluiting of verweking en was het ook spuugzat. Nog geen 24 uur later begonnen de weeen en werd mijn meisje geboren. Ze kunnen er dus eigenlijk niets van zeggen hoor en ik hoop dat jullie jullie kleine eigenwijze jongen toch nog voor het weekend in je armen kunt sluiten.
Ayla is natuurlijk iets ouder dan Elynn maar voor haar was het ook heel raar, ze wist wel dat er een baby zou komen maar waar wanneer en hoe kon niemand haar zeggen, toen ik het op het laatst echt zwaar had ging ze me ook uitproberen door extra “vervelend” te doen en je kan dan toch al minder hebben, je moet je hier niet schuldig over voelen hoor. En Ayla is nu superblij met haar kleine broer en voelt zichzelf extra groot.
Dikke :hug:
Baukz
Baukz thanx voor je lieve berichtje, doet echt goed! :-
Ik weet dat de kans er ook in zit dat hij toch nog snel komt maar ik ga er voor mijn eigen gevoel maar ef niet vanuit, dan is het ook niet zo’n teleurstelling als -ie toch later komt of ik ingeleid moet worden (waar ik voor nu maar gewoon ef vanuit ga).
Wb Elynn; ik heb haar vanochtend nog eens extra uitgelegd dat er een babytje bij komt binnenkort (ze wist al een tijd dat mama een baby in de buik had maar verder eigenlijk niets) en waarom, dat het heel gezellig zal zijn voor haar en dat ze niet bang hoeft te zijn dat we daardoor minder van haar gaan houden. Ik had echt het idee dat ze aandachtig luisterde, ze bevestigde mijn zinnen ook steeds met “ja” :mrgreen:
Gisteravond was het erg aan het rommelen in mijn buik, kleine was een heel stuk drukker dan ik de laatste tijd van 'm gewend was en deed best wel pijn, maar weeën waren het niet. Vannacht redelijk geslapen, vanmorgen weer vrij rustig daarbinnen alleen mijn darmen helemaal van slag. Nu wordt meneertje weer wakker volgens mij en gaat ie weer lekker door met wurmelen, auw auw hopelijk brengt het iets teweeg, you never know…
Beeeeeeeeeeeeeeeeebjes waar blijven jullie nou???
:mrgreen: Weer geen nieuws…ik kom steeds kijken, maar de babyboom schiet hier niet op…
Hier alles nog goed…ik leg Evi tegenwoordig overdag in haar bedje te slapen (eerst sliep ze overal in de box, kinderwagen etc. maar nu ze de wereld om haar heen zo spannend vindt worden is een rustiger plekje en wat regelmaat wat beter)…maar dat ligt zo lekker :roll: dat ze nu makkelijk 1,5 a 2 uur ligt te pitten…maar wel met als gevolg dat ze 's nacht nu weer gewoon om de 3 a 4 uur komt :think: …dus mama heeft maar weer een beetje uitgeslapen vandaag . Eerst hield ze er 5 a 6 uur 's nachts tussen en dat kan ik net wat beter hebben dan 3 of 4 uur. Maar ja…komt wel weer goed…gelukkig kan ze wel heel goed uitslapen.:mrgreen:
Ze lag vanochtend zo lekker bij me na de voeding…drinken wou ze niet meer maar wel lekker sabbelen aan mijn nachthemd…die ruikt zo heerlijk naar mama :inlove: …
Ja zwangere-dames…geniet nog maar even van je nachtrust…hij kan zo voorbij zijn :mrgreen: .
BIB
Esther, nachtrust… wat is dat??? :think: Het is al een hele tijd geleden dat ik 's nachts door heb geslapen… :shifty:
En als klap op de vuurpijl op het allerlaatst nog last van een heerlijke ***bei :shifty: Kan hopelijk vanmiddag receptje halen bij de apotheek en hopelijk is het voor maandag een stukje beter. Is echt van het één op het andere moment even lekker er uit geplopt :roll: :twisted:
Ja dat is waar…ik ging toen ook over van het om-de-3-uur-plassen-schema naar het om-de-3-uur-voeden-schema. :lol:
Maar je moet het positief zien :mrgreen: dan zit je tenminste alvast in het ritme :lol: .
Oh… ***bei :oops: …die komt er dan met persen ook waarschijnlijk gelijk weer uitzetten…
Ik heb hier af en toe ook last met de grote boodschap…maar er is niks te zien, ik denk dat het van binnen zit ofzo, is ook echt gekomen van de bevalling want tijdens de zwangerschap had ik nergens last van :think:. Maar ik voel het nu nog nauwelijks gelukkig.
Ik vind dat we als vrouw wel heel wat moeten ondergaan hoor…wat een ellende allemaal. Je krijgt er zoveel voor terug maar je oude lichaam nooit meer .
M’n “oude” lichaam ben ik al jaaaaaaaaaren kwijt :oops: en na N.y.n.ke is het dus echt niet meer goed gekomen. Heerlijk, zo’n schort wat dus alleen met een buikwandcorrectie weer een beetje goed te krijgen is :? . En m’n (.)(.) zijn er deze zwangerschap ook niet echt mooier op geworden… volgens mij zijn ze ipv gegroeid alleen maar gekrompen :think: :eh:.
Ik heb dus nog nooit last van beien gehad en heb het nu dus echt van het één op het andere moment :roll: . Afgelopen week vrijwel dagelijks meerdere keren naar de wc geweest en dat heeft me dus de das om gedaan :? .
Maar heeft jouw figuur erg geleden onder de zwangerschap?? Had niet de indruk dat je excessief bent uitgezet oid :think: . Of heb ik het nou mis?? Maar ja, alles wordt wel wat slapper natuurlijk :oops:
ICL auw ***bei, da’s pijnlijk :hug: hopelijk gaat hij met de goeie medicijnen weer snel weg!
Pupke ja **beien kunnen idd ook een beetje aan de binnenkant zitten, heb ik ook wel eens gehad.
Ja we moeten idd best een hoop doorstaan maar da’s niet voor niks, daaraan merk je weer eens wat daadwerkelijk het sterke geslacht is als de natuur een man zwanger zou laten zijn…nou…volgens mij overleeft een man dat helemaal niet!
:lol:
Vanmorgen tot 2x toe grote boodschap moeten doen :shifty: en wat aan de “race”, met buikkrampen en al vooraf. Ik heb echt het gevoel dat mijn lijf persé wil dat mijn darmen leeg blijven want zodra er iets in komt krijg ik krampen en moet het eruit. Als ik dan geweest ben is het weer ef rustig, wel heb ik nog dat pijnlijk gevoel dat ik gister ook had al zal dat waarschijnlijk komen doordat de bm iets gevoeliger is door al dat gewoel van de beeb gisteren…
Ik ben toenstraks ook nog ef bij de ha geweest omdat ik de laatste dagen een wat benauwd gevoel op mijn longen heb en ze heeft ef geluisterd maar niks geks aan de hand gelukkig. Verder wou ze wel ef aan mijn buik voelen en dacht ze te constateren dat de beeb niet helemaal goed lag (maar wist dit niet zeker) :shock: ik dacht waaaaat??? Hij lag toch al vast in het bekken…?? Dus ik de vk ef gebeld maar ik hoef me geen zorgen te maken; hij heeft geen ruimte meer om zich helemaal te draaien en als hij een beetje naar boven gefloept is met zijn hoofdje is dat geen probleem, vooral aangezien het mijn 2e kindje is is de kans best aanwezig dat hij tijdens de bevalling weer opnieuw helemaal zou indalen als dat nu echt het geval zou blijken te zijn. Maar het kan ook goed dat de ha het verkeerd heeft gevoeld want volgens mijn vk hebben die nooit zoveel verstand van het voelen van een zwangere buik… Ook ef aangegeven van mijn darmpijn en volgens de vk zou dat wel een voorteken kunnen zijn van de bevalling, laten we het hopen
Ik ga er nog steeds niet vanuit maar wie weet vandaag heel misschien een BIA voor mij…
Ik hou m’n telefoon in de gaten Jen
De beien komen bij mij trouwens ook doordat mijn darmen blijkbaar leeg willen blijven :shifty: en een heeeeeeeeele drukke beeb 's avonds en 's nachts