Pitje: Ja dat heb je dan weer als ze wat groter zijn he…ook leuk, kunnen ze helpen met stofzuigen :lol:
Nou ja helpen, laat ze meestal stoffen.
offe… laat ze spulletjes onder de bank pakken :oops: zij kan er altijd bij… ik niet…
Of de bank of tafel met een vochtige doek afdoen.
Wat ze ook erg leuk vind is de wasmachine uitladen en inladen. :mrgreen:
toen ik zwanger was haalde zij er alles uit en ik deed het in de droger… :mrgreen: ik kon niet meer bukken en madame vond het geweldig…
Nou helemaal goed dus :thumbup: Komt helemaal goed met die meid :lol:
Hier ook zo een die graag wil helpen. Meestal kan je het daarna nog een keer over doen, maar ze is helemaal trots als we het samen doen dus dan laat ik haar maar lekker.
Ze geeft nu al aan dat ze voor haar baby gaat zorgen, hihihiihihi, ik ben benieuwd als ze de poepluiers ruikt en ziet, :lol:
Hi hi…handig die meiden. Gelijk een stofdoek geven!
Ze geeft nu al aan dat ze voor haar baby gaat zorgen, hihihiihihi, ik ben benieuwd als ze de poepluiers ruikt en ziet
Toen mijn kleine vriendinnetje van 7(oud-oppaskindje waar ik heeeeel wat poepluiers van heb verschoond) de poepluier van Evi zag.. :shock: schoot ze gewoon achteruit van schrik :sick: :lol: . Echt te grappig..dus of je dochter daar ook mee gaat helpen :think: ....
Maar wel een leuke leeftijd zo, ze beseft nu echt dat ze een broertje of zusje krijgt.
Jaaaaa, ze is er echt heel erg mee bezig en ze praat tegen mijn buik en aait over mijn buik. Zegt het ook gedag enzo. Echt zoooooo leuk. Ze stelt ook heel veel vragen.
Heb je mijn nieuwe banner trouwens al gezien?
Oh leuk! nog meer afstoffers :lol:
kon je het toch niet voor je houden…
@Pupke wrote:
Oh leuk! nog meer afstoffers :lol:
kon je het toch niet voor je houden…
Nee erg hè, :lol:
We hebben ons alle drie al een keer versproken en hier kan je eigenlijk alles kwijt, hihihihihihi. Zit nu ook erg bij aangeboden te kijken en dan zou ik niks kunnen kopen, en dat is heeeeeeeel erg :lol:
We proberen in onze omgeving wel zoveel mogelijk ons mond te houden hoor…
Wij wilden het toen ook alleen aan onze naasten vertellen :roll: maar uiteindelijk wist iedereen het :lol: .
GOEDEMORGEN!!!
Ik ben toch zo uitgeslapen . Ik had Evi toen ik gisteravond om 24:00 uur ging slapen nog even aangelegd en dan drinkt ze al slapend. Daarna nog even luiertje verschonen en hup weer in haar bedje. En toen heeft ze gewoon doorgeslapen tot vanochtend KWART VOOR ACHT :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: .
Ik moest het even delen hoor , ik ben helemaal trots en blij, eindelijk weer eens een lange nacht kunnen maken!!
En ze begon de dag ook niet met huilen van de honger, maar ze lag gewoon vrolijk te gillen, zo van “joehoe ik ben wakker” :mrgreen: .
En nu ligt ze alweer te met een beer half over haar heen :lol: . (Ik had haar even weer in haar bedje gelegd om te gaan douchen en onder het spelen is ze in slaap gevallen :lol: .)
En nu maar dat ze dit vaker gaat doen.
@Pupke wrote:
GOEDEMORGEN!!!
Ik ben toch zo uitgeslapen. Ik had Evi toen ik gisteravond om 24:00 uur ging slapen nog even aangelegd en dan drinkt ze al slapend. Daarna nog even luiertje verschonen en hup weer in haar bedje. En toen heeft ze gewoon doorgeslapen tot vanochtend KWART VOOR ACHT :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: .
Ik moest het even delen hoor , ik ben helemaal trots en blij, eindelijk weer eens een lange nacht kunnen maken!!
En ze begon de dag ook niet met huilen van de honger, maar ze lag gewoon vrolijk te gillen, zo van “joehoe ik ben wakker” :mrgreen: .
En nu ligt ze alweer temet een beer half over haar heen :lol: . (Ik had haar even weer in haar bedje gelegd om te gaan douchen en onder het spelen is ze in slaap gevallen :lol: .)
En nu maardat ze dit vaker gaat doen.
Tuurlijk moet je dit delen! Heerlijk toch!

Hoi meiden!
Bedankt voor jullie felicitaties :-* :-* :-* :-* !!!
En natuurlijk Ingrid proficiat met jullie manneke Martijn!!!
:dance: :dance: :dance:
Ik heb niet veel tijd om te reageren want ik ga zo weer ef plat
maar ik wou ef laten weten dat het met mij en ons kleine manneke :inlove: goed gaat, de bevalling is goed gegaan en sneller dan bij Elynn, we hebben tot nu toe 1 rampzalige
nacht gehad (maandag op dinsdag) maar de rest is prima gegaan. En we hebben een suuuuperkraamhulp dus dat werkt wel mee in het genieten :mrgreen: Ik zal zsm een paar foto’s plaatsen van ons manneke maar bij deze alvast eentje.
Zodra het lukt zal ik wat uitgebreider komen posten maar ik kan niet meteen zeggen wanneer, het is toch een nieuwe situatie zo met z’n viertjes en we hebben het er best druk mee…
:-* Jen
Jensie, wat een schatje :inlove: en wat zie jij er ook gelukkig uit.
Is maar normaal hoor dat je nu wat minder tijd hebt voor kok, geniet maar lekker van je nieuwe gezinnetje!
Pupke, heerlijk he zo uitslapen. Yaro heeft vanacht ook geslapen van 21:30 tot 6:00 !!! Soms leg ik hem dan ook slapend aan maar vanacht heeft hij het helemaal zonder voeding gedaan. Helaas heb ik niet echt lekker geslapen want toen ik Ayla naar bed bracht voelde ze ineens erg heet aan. Even tempen en 39,8 :shock: gelijk een zetpilletje, een lauw badje en de dokter gebeld.We waren op het strand geweest en ik was echt bang voor een zonnesteek. “Gelukkig” (beetje raar in deze context) heeft ze geen zonnesteek maar wel een oor- en keelontsteking. Ik heb vanacht dus constant haar temp gecontroleerd en was veel te bezorgd om lekker te kunnen slapen (ze heeft wel naast mij gelegen). Ze heeft nu medicijnen en schijnt er zelf niet echt last van te hebben. De koorts blijft wel redelijk hoog na het uitwerken van het zetpilletje maar zij gedraagt zich niet ziek. Ze ligt nu wel even lekker te slapen en moet volgens de dokter zaterdag weer helemaal ok zijn. Paar daagjes rustig aan dan maar en niet in de zon.
nieuwe foto’s in het sf
:-* Baukz
PS Ayla is trouwens ook een echt poetsvrouwtje met doekjes, de stoffer en de stofzuiger (ze heeft een eigen gekregen anders kon ik nooit fatsoenlijk stofzuigen :mrgreen: )
Jensie: Wat een ontzettend leuke foto…je ziet er echt heeeeel gelukkig uit. Helemaal terecht, want wat een mooi mannetje :inlove: Lekker genieten dus!!
Baukz: Oh wat vervelend voor Ayla…even rustig aan dan maar en hopen dat de koorts snel weer zakt.
Pupke: Wat een heerlijke nacht…normaal hier ook wel, maar de afgelopen 2 ochtenden is ze eerst om half 5 wakker, dan half 6 even voeden meteen maar, 7uur, 7:45, dus vanaf half 5 slaap je dan toch niet echt meer.
Vanmiddag weer even naar de stad geweest en weer een zetje voor yalissa gekocht…ik kan het gewoon niet laten. De laatste tijd steeds wat, maar ja dat krijg je met al die aanbiedingen he :lol:
Sproetje: Morgen DE DAG :dance: :dance: De jurk helemaal goed nu? Ben benieuwd hoe je eruit ziet. Heel veel plezier morgen, lekker ervan genieten!!!
Sproetje…een superdag morgen!!! Geniet ervan!!
Jensie…heerlijke foto, je straalt helemaal. En dat je nu ff weinig tijd voor ons hebt snappen we echt wel! Geniet van je gezinnetje :-*
Baukz…vervelend voor Ayla zeg, en ook voor jullie. En die Yaro, super hoor zo’n lange nacht! Op naar de volgende!
Zonnetje…hier ook heel lang geprobeerd het stil :silenced: te houden, maar ongemerkt me toch ook wel eens versproken, dus niet voor iedereen was het een verrassing meer. En shoppen…mag gewoon hoor!
Ellen…ik herken het wel, heb hier bakken met kleertjes in alle maten…en toch kan ik het niet laten af en toe iets voor onze uk te kopen…die paar cent. Gisteren voor de oudere meiden nog vele broeken gescoord (allemaal 4,99 per stuk) koop dan een paar maten, moeten ze morgen maar passen en als het de oudsten niet bevalt, gaat het in de kast voor de volgende die ze past. Soms wel heel handy 4 meiden!
Ben er weer weg van…vriendje is klussen in nieuwe huis, dames op bed…nog maar ff werken dan :oops:
Zon, leuk! Wij zijn er nog niet over uit, maar we hebben nog 3 weken de tijd om te beslissen en anders zien we 't over 5 maanden wel :mrgreen:
Waaaaw zonnetje toch niet alles erop en erAAN Maar leuk joh!!!
Mandala: Dat zijn zeker koopjes…ik ben toch steeds wel wat meer kwijt…heb nu vooral merken en dan voor de helft denk ik oh dat is niet duur, maar dan ga ik afrekenen :? zetje van vandaag was normaal 80 euro en nu 40 :? Dus eigenlijk wel prijzig vind ik. Maar ja wel heel erg leuk :lol:
Van de week was ik wel wat goedkoper uit hoor…dus koop echt niet altijd zo duur…en ja als er nog wat meiden komen dan kunnen die het ook aan, maar ja dat is hier nog niet te zeggen he :lol:
Pupke; lekker zeg dat je door hebt kunnen slapen.
Jensie; wat een lekker mannetje zetg. Je ziet er heel gelukkig uit!!!
Baukz wat balen zeg dat Ayla ziek is. Hoe gaat het nu met haar???
Ellen; erg hè dat kopen. Je ziet altijd overal leuke dingetjes.
Ennuh; er zit idd niks aan, hahahahhaha.
111; je hebt nog even de tijd om erover na te denken.