SUPER GEFELICITEERD met jullie zoon en broertje!!!
Leuke namen voor jullie flinke knul!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE!!! Lekker dat het allemaal zo vlot is gegaan en nu heerlijk genieten van jullie mannetje!! :inlove:
Zonnetje: Wauw een mooie echo gehad!! Lekker hoor…enne weet je zeker dat je het nog zolang voor je kan houden…we vertellen het niet door
Oh wat vervelend voor Dragon zeg dat het met de kleine man niet zo goed gaat en dan nu ook weer aan het werk. Snap dat ze daar nog niet veel zin in heeft zoals het nu gaat.
Nou meid lekker gaan genieten van je vakantie en hopen dat het met Liam snel beter gaat en lekker gaat groeien!
Yalissa staat weer in sf!!
INGRID!!! YEAH!! :dance: :dance:
GEFELICITEERD MET DIT NIEUWE WERELDWONDERTJE! GENIET VAN JULLIE ZOON EN BROERTJE!!! :dance:
En wat supersnel eigenlijk! En geen sectio…je hebt het super gedaan!!!
Je mag trots op jezelf zijn, en nu gewoon lekker gaan genieten…genieten…genieten!!!
Ingrid, hubbie en Nynke
gefeliciteerd
:dance:
en wat fijn dat het geen ks is geworden… je mag trots zijn dat je eigenwijs was.
En nu kan het grote genieten beginnen.
Wauw!!! :dance:
Wat een goed nieuws zeg.
En inderdaad maar goed dat je eigenwijs bent geweest
Gefeliciteerd met jullie zoon!!!
En nu lekker genieten :inlove: :inlove:
Zonnetje…kom je de echo foto’s nog spammen?
Wat jammer dat het met Dragon niet zo lekker gaat…hopelijk gaat Liam ook snel wat spekkies kweken.
Ik heb van mijn spekkie ook weer eens wat foto’s gespamd. :inlove:
Ingrid, hubbie & Nynke Van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!
Super dat het zo vlot is gegaan en je geen sectio hebt gehad. Geniet lekker van jullie kleine mannetje!! :thumbup:
Pupke; ik zal ze er morgen even opzetten.
Ga zo lekker naar bed.
Ik heb in het SF een fototje van M.artijn gezet :inlove:
@ICL wrote:
Ik heb in het SF een fototje van M.artijn gezet :inlove:
Hij is lief!!!
Welterusten allemaal!
Morgen ff spieken wie nu de volgende is…doei!
Gefeliciteerd met jullie zoontje !!!
Ingrid wat een lekker mannetje zeg…
Vandaag zijn we bij de ka geweest en hebben de uitslag van de km test gehad.
Even ter opfrissing.
1e testdag (ongeveer 26 graden die dag) heeft Aukje qua huid licht gereageerd, maar niet extreem. heeft wel die dag weinig gedronken, moesten daarom ook langer blijven.
Thuis heeft ze die dag gehad dat ze de fles weigerde.
2e testdag (ongeveer 30 graden buiten) heeft Aukje bij de grootste hoeveelheid qua huid ook gereageerd, maar is 3 dgn s avond voor het poepen last van krijsen, ontroostbaar huilen.
Nou wanneer denk je dat Aukje de km heeft gehad?
1e dag km, 2e dag haar gewone voeding,
ik zat er dus HELEMAAL naast.
Moeten nu weer beginnen met nutrilon standaard (zaten eerst op hypo allergeen) , maar wel de nutrimigen achterhouden voor het geval dat :shock:
Klinkt al heel fijn vind… voor het geval dat, maar we wachten af. :think:
Voordat ze op deze voeding zat, had ze last van een verstopte neus, krijsen, darmkrampen en… tromroffel… weinig drinken… dus het zal mij benieuwen…
weet nu niet of ik nou juist blij moet zijn dat ze geen km allergie heeft of niet… :eh: :think:
Ingrid, wat een mooi jochie zeg! :inlove:
Zonnetje, super dat de echo helemaal goed was :thumbup: , enne kan je echt voor je houden wat het wordt? (hoezo nieuwsgierig :oops: )
Wat rot voor Dragon dat het met Liam allemaal niet zo lekker gaat, hopelijk komt hij in de vakantie goed bij en kunnen ze lekker genieten.
Dragon als je dit leest, dikke :hug: voor jou en Liam
Jensie, nog geen fotootjes??? Wij willen je nieuwe schat ook bewonderen.
Hopelijk heb je het gewoon te druk met genieten.
Pupke en Mandala, ook hier herken ik dat goed hoor, van die dagen dat er niets met ze aan te vangen is. Dan willen ze alleen maar bij mama en voor de rest niets. Yaro heeft gelukkig de laatste 2 dagen geslapen van half 1 tot 7 uur, dat is al langer als Ayla de eerste 18 maande3n ooit aan een stuk heeft geslapen. Hopelijk is hij dus een betere slaper dan zij :eh: .
Ik lees trouwens ook wel eens in oei ik groei. Kan je soms toch een beetje geruststellen.
Pitje, hopelijk geeft dit wat duidelijkheid en gaat het een stuk beter met Aukje. Je weet in ieder geval dat het niet aan de km ligt.
:-* Baukz
Pitje: Hoop dat aukje nu dan toch anders gaat reageren op de voeding. Je weet nu in ieder geval dat het geen km is.
Ja Jensie wij zijn ook nieuwsgierig naar je mannetje :lol:
Baukz, jij dus ook een lekker nachtje gehad. Evi laat er ook meestal 4 a 5 uur tussen 's nachts maar vannacht sliep ze van 24:00 tot 6:30 :thumbup: , dat is dan weer het voordeel van weinige slapen overdag :mrgreen: . En na de voeding van 6:30 sliep ze lekker verder tussen ons in tot 11:00 uur :shock: . Maar verder is het vandaag weer moeilijk met slapen…
Ze ligt nu op het dakterras in haar hangmatje te lounchen…en hopelijk slaapt ze dan ook nog even. Vanmiddag sliep ze een half uurtje ofzo en daarna hoorde ik haar al weer druk kletsen tegen Nijntje (grote knuffel in haar bedje :lol: ).
Pitje, gelukkig geen kma. Nu hopen dat het met de gewone voeding weer goed gaat, ze is nu ook al weer wat ouder en haar darmpjes zijn wat meer gerijpt.
Pupke: Wat heerlijk zo’n hangmatje…kan ik voor Yalissa ook weleens maken met de draagdoek!
Ligt ze er echt rustig in?
Ja, ze vindt het wel leuk. Ze moest eerst wel even wennen maar nu vindt ze het lekker, beet je wiegen…naar de bomen kijken enzo :lol:
Gister viel ze d’r even in in slaap dus volgens mij vindt ze het wel relaxed.
Nu ligt ze te slapen voor de tv…verslaafde :lol: …net aan de borst voor de tv…slokje drinken…omkijken om tv te kijken…weer een slokje drinken…en weer tv kijken…tot ze genoeg had…tv was toch spannender…maar ze kon de oogjes niet open houden…dus nu ligt ze te pitten.
Zo maar even proberen of ik haar in haar bedje kan leggen :think: .
Hihi ook al zo’n tv verslaafde…hier ook. Tegenwoordig zet ik haar 's ochtends voor de kindertv…kan ik even mezelf doen en wat in het huishouden :lol:
@ellen84 wrote:
Hihi ook al zo’n tv verslaafde…hier ook. Tegenwoordig zet ik haar 's ochtends voor de kindertv…kan ik even mezelf doen en wat in het huishouden :lol:
dat hadden wij eerst ook… gaat nu niet meer, boeit femke iets minder, is veel leuker om achter mama aan te hobbelen en alles na te doen. :inlove: