Vandaag was mijn laatste BIB melding :shifty: . Morgenochtend om 8 uur moet ik me in het ziekenhuis melden en zal ik worden ingeleid. Ik moet zeggen, dat ik rete zenuwachtig ben en ik hoop, dat ik vannacht een beetje kan slapen :roll: . :shifty: . Ik zal proberen om morgenochtend nog een BIA melding te doen, maar komt die niet, dan heb ik er geen tijd voor gehad . Mijn BUB melding zal gedaan worden door mijn dinnetje Kimmie1976.
Ik “spreek” jullie gauw weer!!
:-*
ICL, heel veel succes morgen meid. Ik wens je een goede nachtrust (het zou voorlopig de laatste kunnen zijn) en hopelijk gaat het allemaal vlotjes en hoef je geen sectio :thumbup: :thumbdown:
Ing, heel erg veel succes morgen :thumbup:
Ik hoop dat je het allemaal zelf kan doen :-*
Jaaaaa, Jensie, gefeliciteerd! Eindelijk!
Wij wachten met smart op de eerste foto’s, maar kom vooral maar lekker bij en geniet van de eigenwijze knulleman!
Jensie Super gefeliciteerd met Mylan!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik ben benieuwd naar je verhaal en naar je mannetje!!!
Geniet maar lekker van je gezinnetje!!!
ICL, als je dit nog leest…heel veel succes morgen!!! Zet 'm op :thumbup: !!!
BIA :mrgreen:
Over 45 minuten me melden in het ziekenhuis… We gaan zo vertrekken…
Ingrid…ik denk aan je! Duimpjes draaien dat alles zo gaat zoals jij het wil en hoopt!
Jensie…lekker aan het genieten? Ben zo benieuwd naar je verhaal en de eerste foto’s!
Ga zo naar de HA…talgkliertje laten weghalen (weet helaas niet wat ik me erbij voor moet stellen, dus ga maar ‘blanco’ en hoop dat ik geen pijnstillers nodig heb ivm de bv voor mijn kleine meisje)
Fijne dag allemaal!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Dragon :think: ?
Ing, zet hem op meid… :dance: :dance: :dance:
Ik heb vanmiddag de 20 weken echo. Echt wel spannend hoor!!!
@zonnetje01 wrote:
Ik heb vanmiddag de 20 weken echo. Echt wel spannend hoor!!!
Succes! Ik duim voor een hele mooie goede echo!
Icl: Joehoe vandaag de dag…hoop dat alles goed verloopt en je de kleine snel in je armen kan sluiten!
Zonnetje:Veel plezier vanmiddag…dat je een hele mooie echo te zien krijgt :inlove:
Zonnetje, wat spannend de 20 weken echo!! :dance: :dance: Geniet ervan, ik hoop dat je heel wat moois te zien krijgt. Enne wij mogen straks natuurlijk wel weten wat het wordt he!!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Dragon :think: ?
Ja, ik ook. Heeft niemand op haar hyves ofzo gelezen of er wat is?
Misschien heeft ze gewoon wel geen zin meer in kok of is ze op vakantie maar ze heeft wel erg lang niks laten horen en dat vind ik niks voor haar. Ik hoop dat geen bericht goed bericht is :pray: .
Evi was gister weer best vaak overstuur, helemaal niks voor haar :think: . Ik hoop dat het even een fase is want het is best vermoeiend. Vannacht probeerde ik haar in het donker aan te leggen toen ze om 4 uur voor een voeding kwam. Maar ze kreeg de (.) niet te pakken....toen ik het lichtknopje eindelijk had gevonden was ze helemaal overstuur en wilde ze de borst zelfs niet meer pakken :cry: . Toen trok ik het even niet.....zo midden in de nacht uit je slaap gerukt en dan die kleine zo overstuur. Gelukkig heeft vriendlief haar kunnen troosten en wilde ze daarna de (.) wel weer pakken.
Ik hoor iedereen over een 4 maanden sprongetje....ga maar even opzoeken wat dat inhoud...wat misschien zit ze wel in die fase.
De rest van de dag kan ze wel lachen en lief slapen maar af en toe is gewoon even mis dus ik denk ook niet dat ze ziek is ofzo :think: .
Vanochtend lag ze weer lekker in haar bed te spelen en ik werd pas wakker omdat ze me lag aan te kijken :inlove: ....en dan heeft ze ook honger maar wel genoeg geduld zodat ik nog even rustig wakker kon worden. Na ja....hoort er allemaal bij...geduld moeders...geduld moeders..
Jensie: Lekker genieten van je kindjes…
Ingrid… spannend, we wachten af
Zonnetje: veel plezier
@Pupke wrote:
Evi was gister weer best vaak overstuur, helemaal niks voor haar :think: . Ik hoop dat het even een fase is want het is best vermoeiend. Vannacht probeerde ik haar in het donker aan te leggen toen ze om 4 uur voor een voeding kwam. Maar ze kreeg de (.) niet te pakken…toen ik het lichtknopje eindelijk had gevonden was ze helemaal overstuur en wilde ze de borst zelfs niet meer pakken. Toen trok ik het even niet…zo midden in de nacht uit je slaap gerukt en dan die kleine zo overstuur. Gelukkig heeft vriendlief haar kunnen troosten en wilde ze daarna de (.) wel weer pakken.
Ik hoor iedereen over een 4 maanden sprongetje…ga maar even opzoeken wat dat inhoud…wat misschien zit ze wel in die fase.
De rest van de dag kan ze wel lachen en lief slapen maar af en toe is gewoon even mis dus ik denk ook niet dat ze ziek is ofzo :think: .
Ik herken hier wel wat in hoor (dan gelukkig niet het in het donker middenin de nacht aanleggen

4 maanden sprongetjes kunnen best heavy zijn, hier heb ik nog nooit iets ervan gemerkt tot vorige week…althans: ze wil gewoon niet meer slapen en huilt zich helemaal overstuur. Ik merk dat ik allergisch daarop reageer en dan zitten er hier 2 te janken hihihi.
Hier is het bij de kleine vooral frustratie over dat ze al meer kan bewegen (lees omrollen van rug naar buik) maar verder nog niks. Speeltjes rollen weg…drama. In bed ook om willen draaien…gaat niet…drama. Op de arm…geen optie…drama…etc etc…het enige wat dan lukt = haar laten mopperen en huilen en hopen

Ik heb het boek “oei ik groei” en kijk er zo af en toe in: heb altijd wat moeite met dingen als ‘standaard’ beschrijven…elk kindje is toch anders. feit blijft dat ze rond 4 maanden een snelle ontwikkeling (vooral mentaal) doormaken, waardoor dingen die eerst vanzelfsprekend waren ineens lastiger zijn en de kleintjes mama en ook papa een beetje tot wanhoop kunnen drijven.
Ik hoop dat komende nacht weer als vanouds zal gaan…of eigenlijk dat ze gewoon lekker doorslaapt en jullie dus ook!
Mandala, ik ben ook niet zo van in de boeken kijken wat betreft de ontwikkeling…mijn gevoel zegt dat het komt omdat ze nu de wereld om haar heen aan het ontdekken is. Ze ziet veel meer, vindt het spannend maar soms ook eng…en wil eigenlijk niks missen. En als ze dan moe is kan ze de slaap niet vatten…ze wil liever wakker blijven…maar is toch moe en er moet heel wat verwerkt worden in dat kleine bolletje.
Ze heeft vanochtend nog wel lang geslapen van 8:15 tot 12:00 uur, daarna drinken en spelen…maar toen toch weer huilen/krijsen toen ze moe was en ik haar in bedje probeerde te leggen…Dusss maar in de draagdoek geknoopt…ze heeft nog een tijdje rond gekeken en toen toch maar de oogjes dichtgedaan en ze slaapt nu al een hele tijd tegen mij aan…ze heeft het goed voor mekaar dus
Op zich is in de draagdoek knopen dan het makkelijkst…ik kan er nog wel heel lang bezig zijn om haar te laten slapen in haar bed…maar in de doek is ze gelijk stil en valt ook vanzelf in slaap . En ik moet toch ook nog een beetje werken…dus ze hobbelt maar mee…dan kan ik tenminste wat doen. :mrgreen:
Gaat het bij jouw dochter nu al wat beter of zit ze nog steeds in haar “sprongetje”? Tegen dat krijsen kan ik ook echt niet…ik laat haar niet liggen hoor als ze zo overstuur is…dan maar nog even aan de borst sabbelen ofzo tot ze slaapt en dan stiekem wegsluipen en haar in ons bed laten liggen. Het vraagt wel wat van je geduld en gelukkig heb ik dat ook wel…maar midden in de nacht toch wat minder .
Het gaat hier nog niet echt makkelijk met slapen in haar bedje overdag. Gelukkig voor haar ben ik veel op pad, en dan pikt ze in de maxi haar slaapjes mee. Draagdoek heb ik niet, wel een minimonkey, maar daar heb ik al zo vaak ruzie mee gehad, dat ik die ff links laat liggen.
Vanochtend bij oma heeft ze heerlijk in de kinderwagen geslapen. Ze was alleen boos na het 1e flesje (155 cc BV) want dat vond ze te weinig? Dan morgen naar het KDV maar 3 flesjes van 160 meegeven.
Zo ff in het nieuwe huis kijken, de stucadoor is vandaag aan de slag gegaan!
Hallo meiden…ben weer terug van de echo.
Alles is gelukkig helemaal goed!!!
Wat het is houden we nog geheim dus jullie zullen nog even geduld moeten hebben.
Ik heb dragon even via hyves een bericht verstuurd en ik kreeg dit als antwoord:
1000 maal sorry dat ik op KOK al een tijdje niets meer van me heb laten hoor!
Maar ik heb er helaas nog helemaal geen tijd voor gehad om alles te lezen en zelf te reageren. (las af en toe wel alles even vluchtig hoor)
Hier gaat het inmiddels allemaal weer een stuk beter, want het ging inderdaad niet goed.
Liam zijn reflux bleek een stuk heviger te zijn dan in eerste instantie gedacht.
Hij blijkt een “gecompliceerde” reflux te hebben dat wordt veroorzaakt door een maagklepje dat niet sluit en doordat zijn darmen niet opgang willen komen en overvol zitten drukt dat ook tegen de onderkant van de maag waardoor alles er nog sneller uit komt.
Daarnaast heeft Liam een te hoge spierspanning waardoor hij eigenlijk continu in beweging is en ook op die manier alles uit zijn maag pompt.
We hebben nu medicijnen en die slaan gelukkig goed aan!
Helaas blijft het probleem dat hij niet goed groeid en is in de afgelopen maand maar 100 grm aangekomen.
Hij is nu 55 cm en 4600 gram.
Hij wil niet meer dan 80/90 cc drinken en dat is voor hem veel te weinig, maar ondanks dat is hij wel heel erg te vreden.
Maar hij moet beter gaan drinken en gaan groeien.
Is hij na de vakantie weer onvoldoende gegroeid, dan worden er andere maatregelen genomen en in het ergste geval zal dat een sonde betekenen, maar we doen er natuurlijk alles aan om dat te voorkomen!
Kort om het is hier erg hecties geweest en had dus weinig tijd voor mij zelf
Morgen moet ik weer voor het eerst aan het werk, waar ik erg tegen opzie vooral omdat het allemaal nog niet heel erg lekker gaat.
Gelukkig maar voor 3 dgn en dan gaan we voor 3 wkn naar Frankrijk even lekker op vakantie en weer bij tanken.
Hopelijk heb ik daarna weer alle tijd voor jullie!!
Want ik blijf gewoon mee schrijven hoor!
Gefeliciteerd Zonnetje met je mooie en goede echo! Nu verder genieten!
Wil je echt niet zeggen wat het wordt?
Ik had Dragon ook een pb gestuurd, maar ben blij via jou iets over haar te horen. Ik snap heel goed dat ze geen tijd voor ons heeft. Vervelend dat Liam niet zo lekker gaat.
Nog geen nieuws over ICL? :think: We zijn helemaal niet ongeduldig! :liar:
Duurt lang hè dat wachten.
Hoop snel bericht te krijgen over Ingrid…
Ja ik had haar via hyves een bericht gestuurd. Op kok kijkt ze niet meer zo vaak.
:inlove: :inlove: BUB :inlove: :inlove:
Vanmiddag om 14h12 zijn wij de trotse ouders en trotse zus geworden van onze zoon en mijn broertje M.A.RTIJN A.AR.ON. Hij weegt 3970 gram en is 54 cm lang.
En…na 20 minuten persen en één knipje was hij er… Ben helemaal blij dat ik eigenwijs ben geweest en niet voor de sectio ben gegaan :mrgreen:
Inmiddels zijn we weer thuis en kan het genieten beginnen :inlove:
GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance:
Super snel gegaan meid.
Nu lekker genieten hoor…