MEI stoppers 2008 - nog 3 te gaan! -

Sproetje :hug:

Hier was mijn eerste ongi bijna vergelijkbaar met de mk, veel bloedverlies en krampen…

Hier weinig te melden…

hey meiden

ik voel me niet zo goed denk dat ik vanmiddag een lichte migraine aanval heb gehad had heel erg veel hoofdpijn en kon helemaal niet tegen het licht. ben meteen naar bed gegaan met 2 paracetamol.

heb nu nog hoofdpijn en ik heb overgegeven.al ik niet zwanger ben heb ik minsten 1 per maand een aanval maar dan veel zwaarder.

maar mijn schoonzus heeft 1 of ander virus opgelopen waar ze nogal onduidelijk over doen ze zegt alleen dat ze geen eten binnenhoud.

nu kom ik gister bij mijn ouders charity halen zit mijn schoonzus daar vond het wel vervelend straks heeft charity het of ik . vind dat ze daar wel rekening mee had kunnen houden.ook met mijn moeder mijn opa ligt nog steeds in het ziekenhuis met zijn hart enzo en mijn moeder gaat daar iedere dag heen straks steekt ze mijn moeder en mijn opa aan.

maar ja ik kan er slechts wat van zeggen.

ik ga nu lekker op de bank liggen hopen dat ik me morgen beter voel en geen virus heb opgelopen.

charity beterschap :hug:

111 en Zonnetje, mijn duimen draaien voor jullie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik vrees dat deze rond wederom gaat uit lopen op het omarmen van de :twisted:

Vanmorgen een matcare test gedaan en die was negatief.

Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik 2 dgn voor nod licht positief dus ik heb weinig hoop meer.

Reken er niet meer op, anders wordt de toch al aanwezige teleurstelling nog groter…

Volgende ronde, als ik zwanger raak, ben ik precies uitgerekend rond Yuri’s verjaardag. Op zich niet erg, maar hij wordt 4 en ik wil hem graag zelf weg brengen zijn eerste dag naar school. Dus zou niet ideaal zijn, maar manlief wil er geen rekening mee houden. Zal je zien :wall:

Die kleine smurf loopt weer te schreeuwen om aandacht, kan nog niet eens naar de wc wordt er even gallisch van :evil:

Ach Smurf…nog even een klein beetje hoop houden hoor. Zolang er nog geen :evil: zijn, is er nog kans meid! Ik :pray: heel hard voor je!

Zonnetje, inderdaad ja, we zitten steeds lekker bij elkaar in de buurt met onze NOD’s!

Charity; beterschap meid. Hoop niet dat je een virus hebt opgelopen.

Smurf; zal je net zien. Ik ken genoeg mensen die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Zelfs 1 die op precies dezelfde dag was uitgerekend. Zij kreeg een keizersnee dus die hadden ze 1 week eerder gepland.

Gister had ik vruchtbaar slijm, die dag daarvoor echt een super positieve ovu test en we hebben er gelukkig gebruik van gemaakt. Hoop zo dat het goed zit. Gelukkig zijn de vis weekenden van mijn vriend voorbij anders was hij niet thuis geweest rond deze belangrijke dagen.

Zonnetje en 111: We duimen met sinterklaas voor een positieve test :thumbup: :thumbdown: Dat zou wel een mooi kado zijn!!!

Heb weer even nieuwe buikfoto geplaatst en foto van het kamertje!! Het behangen is klaar…nu is het wachten op de spulletjes…

Ziet er leuk uit Ellen :thumbup:

Wanneer komt de babykamer?

Enneh, mag ik vragen hoeveel jij woog voordat je zwanger werd?

Ik weet dat het per mens verschillend is, maar als ik jouw buik zo zie… durf ik best al na 1 ronde pauze er weer voor te gaan.

Stel dat het meteen raak is dan zou ik met de bruiloft 29 weken zwanger zijn…

Ach, volgens mij heb ik de beslissing al een beetje genomen.

Ik denk nu een ronde overslaan, het daarna op z’n beloop laten en

na twee rondes het klusschema maar weer ter hand nemen :smiley:

Smurf, bij jou nog spannend dus!!!

Sproetje: Ik woog voordat ik zwanger was 65 kilo. Vorige week zat er 5,8 in totaal bij, weet niet wat het nu is…zal ondertussen wel weer iets meer zijn!! Maar ja is inderdaad voor iedereen verschillend!!

Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt…met dikke buik trouwen kan natuurlijk ook!! Is ook bijzonder lijkt mij…maar is net wat je voorkeur heeft natuurlijk!!

Even snel want ik ben aan het koken.

Maar het zegt niet zoveel Sproetje, ik heb er 4 kilo bij maar mijn buik is echt heel wat groter dan die van Ellen en ik woog 57 kilo. Je kunt misschien beter aan je moeder vragen of je bij haar snel een buik zag (als je tenminste een beetje dezelfde bouw hebt). Want het is wel een beetje erfelijk bepaald.

Ik ben trouwens vandaag met mijn zus bruidsjurken wezen pas, ze gaan in juni trouwen. Mijn zus wou eerst trouwen toen ze zwanger was maar heeft toch besloten een jaartje te wachten (ze heeft nu weer een taille :lol: ).

Die vrouw van die trouwzaak zei dat het heel veel voorkomt dat zwangeren trouwen en dat je dan een ander soort jurk krijgt. Ze hebben er dus meestal wel ervaring mee.

Het lijkt mij dat als je bijvoorbeeld een lijfje hebt wat je aan moet snoeren (corset-idee) dat je dan wat speelruimte hebt en dat je hem gewoon wat losser kan doen met wat meer buik. Het is zo verschillend hoe het voor iedereen groeit.

Het is idd verschillend per lichaam. Ik had met 6 weken voor mijn doen al een buikje en die werd snel groter. Bij het begin woog ik 48 kilo en aan het einde 75. Nu weeg ik 53 kilo.

Het lijkt me idd ook wel leuk om met een dikke buik te trouwen!

Sproetje: De meubels komen 12 decmeber, dus we moeten nog even geduld hebben!!

En inderdaad wat pupke zegt, hoe was je moeder zwanger?

Mijn moeder groeide ook pas na 20 weken en die had aan het einde echt een megabuik…dus ik verwcaht ook nog van alles :lol: En merk ook wel dat het de laatste weken ook wel sneller gaat!!

Sorry dames, ff een echo berichtje.

Vanmiddag heb ik weer een echo gehad en… het hartje klopte :inlove:. Omdat op deze termijn nog lastig te zeggen is hoe lang ik precies zwanger ben, krijg ik over 4 weken opnieuw een echo. Ik zou dan precies 11 weken moeten zijn.

Maar oooooh men, wat waren wij blij met het knipperbolletje :inlove: :inlove: :inlove:

ICL: Dat is een goed bericht :thumbup: …geniet er maar lekker van!! Ik ben echt blij voor jullie :dance:

SUPER ICL!!! Echt heel fijn voor jullie!!! :inlove: :inlove:

@Ellen, bij mij staat het nu juist een beetje stil en groeide het in het begin heel snel. M’n moeder en zus hadden beide geen super buik op het eind dus bij mij valt het straks misschien ook mee. ( ik hoop het want het zit nu af en toe al in de weg)

Lief kamertje trouwens. Zijn dat schaapjes op het behang? Kan de klein fijn schaapjes tellen om in slaap te komen. :mrgreen:

Hier zijn we van het weekend ook goed opgeschoten met het kamertje. Glasweefsel behang zit erop en is gewit. Nu het houtwerk nog een keer aflakken en 1 wand krijgt een leuk behangetje. Dat ga ik waarschijnlijk a.s zaterdag met m’n paps doen. Vloerbedekking ligt ook al klaar in de schuur dus kan er het weekend waarschijnlijk ook in. En dan schiet het op. Meubeltjes staan klaar en ik heb voor de rest ook al heel veel gekocht en gemaakt (dekentje en lakentjes enzo).

Had vanochtend een afspraak bij de kaakchirurg. Had 2 weken terug last van m’n verstandskies dus ik heb toch maar een afspraak gemaakt omdat ik bang was dat het erger zou worden. Ondertussen had ik er geen last meer van maar omdat ik van mijn tandarts toch eerst met de kaakchirurg moest overleggen of die kiezen eruit moesten ben ik toch gegaan.

Nou de zuster die blijkbaar eerst een foto wilde maken keek me aan alsof ik een ernstige ziekte had ofzo (NEE, het is niet besmettelijk :shock: )…want ik ben zwanger dan kan ik dus niet op de foto…ze keek me echt aan van wat doe je hier dan…

Nou ja, dat was dus 3 kwartier wachten voor niets. Nu maar hopen dat ik geen ontsteking krijg want als zwangere vrouw ben je blijkbaar niet echt welkom. :?

ICL…een knipperbolletje!!! YESSS!!! Keigaaf en geniet ervan samen!!!

Pupke: Het zijn inderdaad schaapjes en dan staat er ook nog 1,2,3 en zzzz op, dus hoop dat het wat helpt aan de nachtrust :mrgreen:

Ellen, bewust gekozen voor die kleur behang? 8)

ICL, helemaal geweldig!!!

Het is niet om de leukste reden allemaal, maar je krijgt zo wel veel echo’s.

Ellen zoals icl al aangeeft, bewust voor die kleur gekozen???

Wij hebben ook blauw behang en wisten al dat het een meisje zou worden. We hebben een nemo kamer dus blauw hoorde er wel bij.

zo ben ik ook weer 8)

Icl: Wat ontzettend goed nieuws meid :thumbup: :thumbup: :mrgreen:

Hier het hele weekend bezig geweest met de babykamer, behang moet er allen nog op en dan is het klaar :mrgreen:

Volgens weekend is haar/zijn paleisje dan helemaal af… Jammer dat ik zo lang nog moet wachten op mijn meubeltjes, die komen pas in de 1e week van feb :frowning:

Vandaag wel een box gekocht en die staat alvast “proef” te staan in de huiskamer, echt heerlijk om het daar zo te zien staan :inlove:

Wat betreft de buikjes ben echt mega blij dat het buikje bij ons in de familie blijkbaar niet erfelijk is :mrgreen:

Want mijn moeder had namelijk een buikje die kleiner was dan dat mijn buik momenteel nu is.

Een week voor de bevalling, waren er nog mensen die haar feliciteerde met haar “prille” zwangerschap :roll:

Hahahha, nou dat is ook niet echt leuk. Een mega buik gaat echt volop in de weg zitten, maar zo’n kleine buik is ook niet leuk.

Wil jij trouwens weten wat het wordt?