MEI stoppers 2008 - nog 3 te gaan! -

Deeltje 6 alweer!!!

Voor ons showforum: KLIK HIER

Meiden,

Het is nog een probeersel, maar in ieder geval is deel 6 geopend :smiley:

Op of aanmerkingen zijn welkom!

:think: mmm, ik zie nog geen afbeelding…maarrr daar wordt vast aan gewerkt.

Present!!

Ik heb trouwens in het oude deeltje even vermeld dat er een nieuw deeltje is :wink:. Was er al een modie gevraagd om te sluiten?

Ik abonneer me bij deze op het nieuwe deel :wink:

Ik ben ook weer van de partij…

en verdien de hoofdprijs voor grootste sukkels allertijden…

:shock: OMG!!! :wall: :wall: :wall: :wall:

@Marlous79 wrote:

Ik gebruik een digitale CB, tot nu toe in de straal gehouden maar nu in een plastic bekertje opgevangen, da’s toch makkelijker. Heb ik alleen de gebruiksaanwijziging niet goed gelezen…je moet het 5-7 seconden in de straal houden maar 15 !!! seconden in een bekertje.

mijn twee tests heb ik ook maar steeds 5 seconden in het bekertje gehouden… Wat ben ik ook een ei!

Heb gelukkig nog een test liggen, morgenochtend dus maar meteen testen en dit keer goed :wall:

…gosh, en ik ben niet eens blonT… :oops: :oops: :oops:

ook ik meld me hier even ga nu slapen weltrusten meiden

ook ik meld me weer !

Slaap lekker allemaal.

:-*

Meld!

Meld!

111: Bedankt! Weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben die zo dom is…

Alleen hoeft een tweede test voor mij niet meer :frowning:

Mijn ‘ddiozmwmwihddu’ (dag dat ik ongesteld zou moeten worden maar waarvan ik hoop dat die uitblijft’

is nu een

‘ddiobgedbik’ (dag dat ik ongesteld ben geworden en daar baal ik van ).

Nieuwe ‘ddiozmwmwihddu’ is volgens mij 9 december, dus sorry Sproetje je moet weer aan de slag. Ga nu even m’n banner aanpassen.

Heh bah Marlous :hug: . Da’s toch weer een behoorlijke teleurstelling. :hug: :hug:

111 Heb je al getest???

Marlous, balen weer zeg! :hug:

Hier een lekker rustig zondagje. Vriendlief ligt nog in bed, was gister pas 4:30 thuis en moet vanmiddag ook weer werken. Ik heb van de huiskamer een groot naaiatelier gemaakt. 3 naaimachines op tafel, stofjes verspreid over de vloer en een strijkplank in het midden van de kamer. :mrgreen:

Gisteravond heb ik 2 leuke babypakjes afgemaakt. Allemaal van restjes gemaakt en er zit nog het een en ander in mijn hoofd, dus ik ga zo weer beginnen.

Eerst maar even de keuken opruimen want dat is ook nog een ontploffing. :shifty:

ook present :smiley:

Ik ben ook weer van de partij.

Present!!!

Pupke: Je bent dus weer lekker actief bezig geweest :lol:

Nieuw deeltje, dus ik meld mij ook weer aan

Hier heb ik helaas de donderdag mijn :twisted: gekregen. Dus we kunnne weer opnieuw beginnen. Samen zwanger zijn met vriendinnetje zal niet meer lukken, want zij moet eind december al bevallen.

Alleen voel ik mij de afgelopen 5 dagen al verschrikkleijk ellendig. misselijk, duizelig, spierpijn, hoofdpijn, …

sorry voor het ego bericht.

Groeten

Isle

Isle…jammer dat je weer een ronde verder bent. En je ook nog eens zo ellendig voelt! :hug:

Hier is de verwarming ermee gestopt: geen warm water en geen aangename temperatuur, en het mannetje wist niet of het vandaag ging lukken om langs te komen…brrrrrr, op een plavuizen vloer zonder vloerverwarming.

Net maar even de stofzuiger door huis gehaald, heb het nu in ieder geval even lekker warm!

Fijne dag allemaal!!

Sproetje…fijn dat je het hebt overgenomen!

111…heb je al getest?

Verdrietige verhalen over je vader… :hug: :hug:

Vervelend Mandala zo’n koud huis. Hier in huis is het ook altijd erg koud, dik vest aan en een kopje thee erbij!

Ik kom net van de vk vandaan. Alles was weer in orde. :thumbup:

111…???..

Meiden, ik zie dat hij het plaatje niet pakt (toen ik voorbeeld koos trouwens wel… :think: )

Maar zit nu op mijn werk, dus voorlopig blijft het nog heel eventjes zo :?

Mandala…brrr… inderdaad goed bezig blijven en veel kopjes thee drinken! :wink: