Ja, ik ben er weer. Ik ben even helemaal niet met kok bezig geweest, is ook wel even lekker! Ik ga nu eerst maar eens even kijken hoe mijn cyclus eruit ziet, weet niet eens wanneer ik vruchtbaar ben, haha!
hahaha, dat was gisteravond dus goed uitgekozen! Vandaag waarschijnlijk eisprong? Maar vrijdag en zaterdag wel 2 vruchtbare dagen laten schieten, ik dacht dat het volgende week pas weer zover was!
Oké, we wachten weer af…
Yesss! Het straalkacheltje dat lief vanochtend niet aan de praat kreeg (splinternieuw in doos, door mij ingebracht vorig jaar in onze gezamenlijke boedel…hihihi) blijkt het wel te doen!!!
Op volle kracht…en inmiddels is het 19 graden in huis…wel frisjes als je de hele tijd stil zit (thuiswerken = computeren) maar een stuk aangenamer!!
Robbins…jammer van de ‘gemiste dagen’ maar wie weet…ik duim voor je en strooi hier ff wat hormoontjes: :: :: :: ::
Bedankt Mandala, ik snap één ding niet goed. Mijn vruchtbare dagen deze maand, waren natuurlijk berekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maar deze kwam deze maand natuurlijk wel 4 dagen te laat. Schuiven de vruchtbare dagen dan altijd mee? Dat moet eigenlijk wel… Anders ben je na een paar maand ongesteld en vruchtbaar tegelijk! In dat geval heb ik dus nog een paar dagen door te klussen, en was gisteravond mijn eerste vruchtbare dag. Tjonge, wat een verhaal! haha
Gewoon om de dag klussen dan zit je altijd goed. :mrgreen: Van mij ook nog wat hormoontjes: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Meiden bij deze ik ook present :mrgreen:
Zaterdag mijn eerst zwangerschapsdoos mogen halen en was van de Etos
Altijd leuk die gratis pakketjes, tsja je bent Hollander of niet
Ik helemaal blij thuis met mijn eerste doos, moet zeggen dat ik hem nog erg leuk vondt ook.
Zat een speentje in, zwitsalbillendoekjes + dispenser, flesje etos babyzeep, en een Adventflesje. Vele kortings dingen en 2 magazins.
Vriend lief was iet getreurt om dat hij het jammer vondt dat alles tijdens de zwangerschap op de moeder is gericht en hij vindt dat de vaders in spe wel wat vergeten worden…
Moet eerlijk zeggen dat ik het daar geen ongelijk in kan geven :think:
Zaterdag ook in eens behoorlijke kramp aan de linker kant van mijn buik, geen idee wat dat nou geweest moet zijn :think:
Gisteren zijn we heerlijk naar de sauna geweest met mijn schoonouders.
Was echt heerlijk en relaxt
Robbins: Ik zou me niet te druk maken om je ovu dagen, deze verschuiven lekker mee. En soms komt de ovu niet altijd op vaste dagen binnen een cyclus
Marlous: :hug: en wat heb je weer een heerlijk nieuw wordt + afkorting verzonnen :lol:
Pupke: Weer lekker crea bea lees ik
Ilse: voor jou ook :hug:
Mandala: Dat is ook lekker als de verwarming er mee stopt :roll: helemaal met dit herfst weer buiten :?
Is er iemand inmiddels al langs gekomen???
111: Voor jou een dikke :hug:. Je vader gaat inderdaad erg hard achteruit Kan me erg goed voorstellen dat het heel moeilijk voor jullie moet zijn.
Helemaal als je denkt dat je vader het beter zal hebben in het Hospice en je vader dat zelf nog niet wilt.
En heb je al gestest??? En nu natuurlijk wel op de GOEDE manier
Waar zo’n forum niet goed voor kan zijn he
Isle: Oh wat jammer dat deze ronde toch weer voorbij is gegaan :hug:
Mandala: Gelukkig doet het reserve kacheltje het wel…nu hopen dat die ander ook snel gemaakt gaat worden!!
Robbins: Dan ben je nu dus toch op tijd…hier komen de hormoontjes :: :: :: :: :: ::
Pupke: Lekker dat alles weer goed was :thumbup:
Dragon: Ik kreeg die van de etos van de week thuis afgeleverd, was hem vergeten te halen :oops: Kwam later het briefje inderdaad tegen en had hem voor 6 oktober in de winkel moeten halen…maar ze hebben goede service blijkbaar :lol:
Hallo allemaal,
111 , hoe gaat het met je? Al een tijd niets gehoord en dat is niets voor jou. Hoop maar dat alles oke is met je vader…en je test???
Hier weinig te melden. nog geen ei gehad. Zit nu op dag 14 en nog geen vruchtbaar slijm ook…dus we wachten maar af…
Dames, ik heb niet bijgelezen en reageer ook even niet op iemand, sorry.
Ik meld me bij deze af bij de mei-stoppers. Helaas trek ik het niet meer en het lijkt er ook alweer op, dat de zwangerschap wederom niet goed gaat.
Ik wens jullie allemaal een spoedige en goede zwangerschap toe.
Dag allemaal.
PS Sproetje, wil je me van de lijst halen. Tnx.
ICL, heel veel sterkte!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ik hoop dat ze je bij het VU verder kunnen helpen want dit is echt kt elke keer.
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen, ik vind het zo erg voor je elke weer die teleurstelling. :hug: :hug: :hug: :-
ICL: Heel veel sterkte meid…weet niet goed wat ik moet zeggen…lijkt me erg zwaar allemaal. Hoop dat ze je in het VU verder kunnen helpen :hug: :hug:
Mijn lijf is er inmiddels uit…heb zondagochtend snel getest op de GOEDE manier :mrgreen: maar helaas weer negatief. En 's middags na een aantal flinke krampen waarbij mn tranen over mn wangen liepen zo zeer deed het, kwam dan eindelijk mn ongi. Cyclus van 36 dagen dus…Zal wel van de stress komen.
Inmiddels de teleurstelling weer te boven, paps voelt zich redelijk goed zei hij gisteren - heeft echt een opkikker gekregen na de 6 zakken bloed en we zijn een stap verder in de richting van de afhandeling van mn letselschadezaak, dus het ziet er weer even wat florisanter uit hier. Ben vandaag dan ook vrij om even bij te tanken, was hard nodig.
Nu dus maar weer lekker richten op de toekomst en even tijd voor onszelf nemen.
Pas mn banner maar aan op mijn gemiddelde denk ik, 27 dagen. Geloof niet zo dat mn huidige cyclus ook een 36er wordt - mn NOD is dan 6 december.
Nou, het lijstje zou nu zichtbaar moeten zijn.
Het is nog niet helemaal naar 't zin, maar ik hou het hierbij voor vandaag.
Inmiddels weer iets wijzer geworden over de mogelijkheden van photobucket, dus binnenkort maar eens kijken of er niet iets mooiers te creeren valt :think:
111, ik heb jouw nieuwe nod (of die lange term van Marlous ) aangepast. Nu op naar een mooi Sinterklaascadeau
Gevonden…
ICL, :hug: :hug: wat een verschrikkelijke situatie voor julie zeg, hopelijk biedt het VU jullie wat duidelijkheid.
111, fijn dat je papsie zich wat beter voelt en ook jij je weer wat vrolijker voelt. Ik blijf voor je :thumbup: :thumbdown:
dat jullie toch ook snel goed nieuws te melden hebben.
Isle, helaas door naar de volgende ronde :hug:
Dragon, heerlijk zo’n dagje relaxen, daar knapt een mens van op.
Pupke, fijn dat alles goed was bij de vk :thumbup:
Mandala, wat vervelend van jullie verwarming. Hier zitten we met een ongeveer tegenovergesteld probleem. De motor van de ketel is kapot waardoor de verwarming 24 op 24 blijft loeien, normaal gaat als de verwarming aanstaat en je gebruikt heet water de ketel vanzelf over op het verwarmen van water maar nu dus ook niet meer, waardoor ik na een paar minuutjes geen warm water meer heb en weer moet wachten tot het opnieuw is opgewarmd (dit gaat gelukkig vrij vlot), heel snel douchen dus en een bad vullen voor die kleine duurt gewoon wat langer. Telkens als het te warm of koud is nmoet ik dus handmatig alle verwarmingen langs. Een hoop gedoe :roll: maar in ieder geval geen koud huis en nog wel een beetje warm water.
Morgen pretecho!!! :dance: :dance:
Leuk Baukz!
Veel plezier :dance:
Sproetje, ik zie het nu pas… lijstje ziet er leuk uit :thumbup:
ICL: Ik begrijp je beslissing, hopelijk zien we je hier toch weer eens terug en dan hopelijk ook met goed nieuws
Hoop echt dat ze in het VU iets voor je kunnen doen.
111: He jammer meid, had toch echt dit keer een beetje hoop voor je Maar ook prettig dat je weet waar je aan toe bent.
Gelukkig zijn jullie ook positief dat doet al een hoop :thumbup:
En lekker dat je vader toch weer iets opkrabbelt na zijn transfusie.
Sproetje: Lijstje is inderdaad weer te zien ow ja en a.s donderdag 13 nov dus heb ik mijn afspraak bij de vk.
Mandala: Hoe is het met de verwarming? Al weer gemaakt inmiddels??
Voor de al moeders onder ons hoe was jullie Sint Maarten Ben zo blij dat het dit jaar wel eens droog mocht zijn.
En voor de andere was het druk bij jullie? Hier lijkt het wel al minder te worden.
Heb echt een overschot aan snoep nu hier :? Had zelfs een aantal die gewoon 4 tassen snoep bijzich hadden en niet eens een lampion :eh:
zongen een liedje maar zo snel dat het niet te volgen was, dat vindt ik altijd weer jammer.
Ik had zelf een jongentje die zijn “waar is kauwgom?” toen ik zei dat ik dat niet had was het “niet? oke echt super stom” :shock: wat moet je daar dan mee??
Geef mij die kleinere maar of de gene die echt trots op hun lampion waren :inlove:
Dragon, hier ook minder bezoek aan de deur gehad dan verwacht.
Hoewel… we wonen hier nog niet zo lang en ik heb geen idee hoeveel jong grut hier woont eigenlijk :think:
Maar het lijkt er inderdaad op dat ze wat brutaler zijn dan vroeger…
Had ook twee keer hetzelfde groepje - wel wat van gezegd en toch maar gegeven.
En nu nog veel over. Maar op advies van mijn vriend dingen gekocht die we zelf ook lusten :lol:
Ach, chocolaatje bij de thee… komt goed!!
Bovendien ben ik volgende week jarig en kan ik het altijd nog aan mijn collega’s slijten.
Ook ik meld me weer present. Alweer een hoop heftige dingen gebeurd in de afgelopen week, zag ik. Voor iedereen die het nodig heeft :hug: :hug: :hug:
Morgen Bauk haar pretecho, weten we eindelijk of er een neefje of een nichtje bijkomt :inlove: .
Verder gaat het hier z’n gangetje. De zieke kinderen wisselen elkaar af, werk is een gekkenhuis en de liefde…tja…wat zal ik zeggen. Hij is er absoluut, maar door de hectiek zien we elkaar momenteel weinig en heb ik zeker geen energie om te klussen!!!
We ploeteren dus voort.
Anke
Oh jammer 111, ik had zo’n goede hoop voor je deze maand. :hug:
Dragon, hier geen kind gezien. Wij wonen niet echt in een kinderrijke buurt.
Wel is is er hier gister in de straat een hennepplantage opgerold. Nou verbaasden dat ons niet echt. Een restaurant waar nooit een klant komt maar waar je wel regelmatig de eigenaar van de coffeeshop ziet. :think:
Bleek dus een plantage in de kelder te zitten ter waarde van 1,5 ton. :lol:
Baukz, leuk morgen de pretecho. Wanneer heb je dan je 20 weken echo, of doe je die niet?
Sproetje, leuk lijstje! :thumbup:
Vriendlief is druk bezig met zijn werkkamertje. Als dat klaar is kunnen we beginnen met de babykamer. :dance:
Verder niet veel te melden hier. M’n moeder heeft vandaag het hele huis hier gezogen. Ach ja…als ze dat graag wilt ga ik haar niet tegenhouden :mrgreen: Dus het is weer spik en span hier. :dance: