MEI stoppers 2008 - nog 3 te gaan! -

Voor jullie inderdaad ook spannend Anke (neefje of nichtje)…

En zo te lezen, moet je inderdaad even ploeteren met zieke kindertjes en je werk.

Sterkte en hopelijk keert de rust binnenkort weer terug :-*

Pupke, lekker laten gaan inderdaad :smiley:

En straks dus met de babykamer aan de slag :dance:

Hier is mijn mening een beetje veranderd… laatste restje hormonen denk ik…pff :roll:

Opeens vind ik het erg als we van de geplande trouwdatum moeten afwijken. En dat zou dus zo zijn als het deze ronde gelijk weer raak is.

Toch raar dat je zo kunt denken! De twee gebeurtenissen blijven voorlopig dus mijn gevoel een beetje in de weg zitten.

Maar verder voel ik me gelukkig weer mijn oude ik :slight_smile:

Hoi allemaal,

Hoe deden jullie dat na een paar maanden, en het wil nog niet erg lukken? Je zou het in het gunstigste geval tijdens je vruchtbare periode om de dag moeten doen, maareh…sorry, zo’n libido heb ik niet en mijn man ook niet! Ik kan vanuit het niets 3 dagen achtereen zin hebben, maar soms twee weken niet. Om verplichte nummertjes te gaan maken, dat vind ik niets, maar dan worden de kansen erg klein!

Hmm… moet zeggen dat dat bij ons niet het probleem is.

Eerder andersom :oops:

Tot de eisprong ‘mogen’ we om de dag en daarna dus vaker :inlove:

Ik heb natuurlijk ook wel vaker geen zin, maar dat komt dan meestal toch wel vanzelf. Dus ik heb wat dat betreft makkelijk praten.

Als je je eisprong goed voelt en je cyclus regelmatig is, zou ik er toch een soort schemaatje op na houden. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk :wink:

Robbins, wij hebben het geluk gehad gelijk raak te schieten maar verplicht vrijen lijkt me inderdaad ook moeilijk. Ik was altijd heel regelmatig en voel mijn lijf goed aan. Net voor mijn ongi werd ik altijd wat kribbig en kreeg last van poetsdrang (gelijk gebruik van maken natuurlijk :mrgreen: ) en tijdens de eisprong had ik altijd wel zin om te vrijen…ik geloof er dus wel in dat je lijf goed kan aangeven wat het juiste moment is.

Maar ik kan me goed voorstellen dat je nu geen ronde meer onbenut wil maken en het vrijen dan soms een verplichting wordt. :?

Als je een regelmatige cyclus hebt kun je er dan een schemaatje op na houden. Ik heb voordat we er voor gingen een tijdje bij proberen te houden wanneer mijn vruchtbaar slijm was en dat was heel regelmatig.

Ayla krijgt een broertje!! :inlove:

Alles zag er goed en gezond uit. Kom vanavond even echo plaatsen en bijlezen.

Gefeliciteerd Baukz een broertje! :inlove: Fijn dat alles goed was.

Tja hoe doe je dat na een paar maanden als het niet lukt…Ergens houd ik er wel rekening mee maar ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is. En ik heb ook niet altijd zin zeg ik eerlijk…

Dus het blijft gokken. Soms zit er dus wel een verplicht nummertje bij, beetje jammer dat het tot nu toe voor niets is geweest :wall:

Baukz: Gefeliciteerd, een koningswens.

Kun je nu lekker allemaal jongensdingen kopen

Niet te vergeten: Anke gefeliciteerd met je neefje.

Smurf: kan ik me wel voorstellen dat je niet altijd zin hebt.

Ik heb dat ook gehad. Ik wist ook nooit wanneer ik mijn eisprong had.

Moet ook zeggen dat ik een bepaald moment het ook als een bepaalde verplichting zag.

uiteindelijk zijn wij in het ziekenhuis gekomen en naar 4 mnden waren wij zwanger van onze Femke.

Blijf hoop houden (ook al is dat soms erg moeilijk)

De echo van vandaag vertelde wat ik eigenlijk al wist: dat ik niet zwanger ben. Ik heb ook besloten dit topic nu écht te verlaten, ik wens iedereen hier een (voor)spoedige zwangerschap toe!

biebels, sterkte :hug:

baukz; leuk een jongen! :inlove:

Och Biebels meid…

Ik begrijp je volledig, maar hoop toch dat je snel nog eens laat horen dat het wél gelukt is!

Toi toi meid, kop op…Ook voor jou is het weggelegd hoor, ik weet het zeker!

Baukz, leuk man - een jochie na een meid.

Sproetje, goed gedaan hoor die lijst. Ziet er toppie uit!

Robbins…stug doorgaan en positief blijven denken. Althans, dat proberen wij. Helaas tot nu geen geluk, maar dat laat ook maar weer zien dat het echt een wonder is als het wél is gelukt :stuck_out_tongue:

Jammer Biebels. Veel succes verder! :-*

Baukz, wat leuk een jongetje!!! :inlove:

Oh Biebels… wat vervelend voor je!!! :hug: :hug:

Veel sterkte!

Je mag hier altijd je hart komen luchten hè… :-*

Baukz: straks een meisje en een jongetje… wat leuk!!!

Mooi excuus om te gaan shoppen geloof ik :lol:

dag meiden

gister de bruiloft van mijn broer gehad was een leuke dag heb alleen weer veel te veel gedaan.ik ben om 9 uur naar huis gegaan omdat ik zo moe was en steeds harde buiken had en steken in mijn onderbuik.

ik vind het zo moeilijk want voor mijn gevoel heb ik helemaal niet veel gedaan.

Verder is de kleine man erg druk hij schopt steeds tegen mijn blaas aan en duwt steeds aan de bovenkant van mijn buik tegen de baarmoeder aan wat behoorlijk pijnlijk is ik probeer dan terug te duwen in de hoop dat hij zich iets draait maar dat werkt niet.

de misselijkheid is eindelijk over daar ben ik wel blij om.

de kamer van charity is bijna klaar het schiet eindelijk op zaterdag worden de laatste muren geverft en dan kan ze er zondag slapen

dan moet wel de kledingkast nog geverft maar dat is niet het belangrijkste.

Biebels jammer meid dat je ons verlaat al snap ik je heel goed en hoop dat je wel wat laat horen al het wel lukt.

Zo gisteravond is het niet meer gelukt maar nu staan de foto’s van de echo in het sf. Nu kan ik eindelijk alle dozen met Ayla’s kleertjes uitzoeken en het meeste zal ik dan helaas weg moeten doen (er zaten zulke schattige dingen bij die ze maar eventjes heeft gedragen :cry: ). Het grote voordeel is natuurlijk dat er nu geshopt moet worden voor stoere jongensbroeken en truien :smiley: .

Biebels, veel sterkte meis :hug: ik begrijp dat je even geen zin hebt in kok maar hopelijk horen we af en toe nog iets van je (hopelijk met goed nieuws :thumbup: :thumbdown: )

Pupke, 20 weken echo krijg ik ook nog volgende week woensdag bij de gyn.

Charity, je lichaam geeft toch vanzelf aan wanneer je je te druk maakt. Ik had vorige week na een heel druk weekend zelfs ook al een harde buik. Je lijf weet het toch altijd beter he :think: . Sommige babys kunnen in de buik nogal vervelend gaan liggen. Bij Ayla had ik aan de buitenkant zelfs blauwe plekken van haar getrap. Deze kleine trapt nog niet zo hard maar ligt met zijn hoofd richting rug en met zijn kont en benen richting buik waardoor hij constant tegen mijn banden aantrapt (erg vervelend) ook vind hij mijn blaas een heerlijk kussentje dus loop ik soms wel 6 x per uur naar de wc. :eh:

Ik weet niet meer wie het vroeg maar wat doe je als het niet lukt na een paar maanden?? Gewoon volhouden het komt echt wel een keertje, zowel Ayla als deze jongeman lieten 5 maanden op zich wachten en na 3 maanden begin je dan toch te twijfelen. Het verplichte klussen is inderdaad niet leuk en komt volgens mij de mogelijke bevruchting ook niet ten goede. Ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: dat iedereen van ons cluppie die nog niet zwanger is zich heel snel kan aansluiten bij het onderste rijtje.

Ja ja, onze knullen zijn straks vast heel blij met hun enige neefje (tot nu toe 4 nichtjes en elkaar als broer :mrgreen: !)

Helaas :cry: kunnen we er minder lang van genieten dan ik zou willen. Als Bauk in juni naar Mallorca verhuisd worden bezoekjes toch veel lastiger (effe heen en weer vliegen met 2 kinderen en alle zooi is kostbaar en een hele onderneming). Dan maar hopen dat de baby iets eerder komt (38 wkn ofzo), dan kunnen we zo lang mogelijk van HEM genieten :inlove:

Biebels, :hug: :hug: :hug:

Ook hier even wat minder leuk nieuws. Ook ik heb besloten om me terug te trekken uit dit topic.

Hier in huis is reuzedruk en speelt steeds vaker de gedachte : “het is wel goed zo”. Helemaal de babywens opzij zetten kan ik niet, want hart en hoofd zijn toch twee aparte dingen. Maar realistisch gezien is de kans op een derde kleine alweer teruggezakt naar nihil. Volgens de gyn zitten er nog net zoveel endo en cyctes in de weg als voor de zwangerschap. Aangezien we op die zws ruim 10 jaar hebben moeten wachten, sluiten we dit hoofdstuk nu ook maar langzaam af. Die teleurstelling iedere maand, heb ik al zolang mee moeten maken dat we de keuze dan liever aan onszelf houden.

Ik blijf natuurlijk wel snuffelen op het forum en mocht zich toch nog een wonder voltrekken, dan horen jullie dat.

Anke

Wat een nare berichten hier meiden.

We begonnen zo goed :?

Anke, ik kan me voorstellen dat de teleurstelling iedere maand toeneemt.

Hopelijk mag zich alsnog een wonder voltrekken als jullie er niet meer op rekenen :hug:

En tuurlijk… was even vergeten dat Baukz er straks gewoon vandoor gaat met je neefje. Dat is dan toch even een hele andere situatie.

Biebels en Anke,

Jammer dat je ons gaat verlaten maar we blijven duimen voor jullie.

Jammer Anke dat je niet meer mee schrijft maar wel heel begrijpelijk. Mooi dat je er zo vrede mee kan hebben! Veel succes met je gezinnetje. :-*

Nou het wordt wel steeds rustiger hier…

Anke, voor jou uiteraard ook alle begrip. Ik hoop dat je nog eens laat horen hoe het met je gaat!